Tyhmä kysymys makaronilaatikosta

Eli, olen tekemässä kolmelle makaronilaatikkoa.

Olen selannut ohjeita läpi tarkistaakseni mitä tarvitsen kaupasta, mutta missään ei puhuta vuoan koosta/annosten määrästä mitään, eli jos haluan tehdä sen satsin kolmelle aikuiselle, niin kannattaako tehdä...

a) 200g jauhelihan ohjeen mukaan

vai

b) 400g jauhelihan ohjeen mukaan ?
 
kokki
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja häh???:
3 Munaa? Tiiliskiviäkö meinasit tehdä?? 1 tai 2 riittää aivan hyvin!
YÖK!!! tein kerran yhdestä munasta tuollaisen satsin ja se oli VETTÄ!!!!! kolmella munallakin jää vielä löysähköksi.
No ei vain minulla ole koskaan jääny:) ihan yleisesti ottaen kaikki ohjeet sisältää sen 1-2 munaa.

Terveisin Kokki
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
ihania neuvojia.. ap kysyy, että minkä kokoiseen vuokaan, niin vastaukset on: pyöreään arabian vuokaan. kertoo paljon, jos ei satu itsellään ko vuokaa olemaan.
En mä sitä lähe mittaileen jos ei sitä perussettiä muka tunne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja häh???:
3 Munaa? Tiiliskiviäkö meinasit tehdä?? 1 tai 2 riittää aivan hyvin!
YÖK!!! tein kerran yhdestä munasta tuollaisen satsin ja se oli VETTÄ!!!!! kolmella munallakin jää vielä löysähköksi.
No ei vain minulla ole koskaan jääny:) ihan yleisesti ottaen kaikki ohjeet sisältää sen 1-2 munaa.

Terveisin Kokki
Kts. makaronipussin kyljestä 7 dl maitoa ja 3 munaa.
 
vieras
Hyvänmakuisen saa kun pistää sekaan yhden sipulikeittopussin.Ei tarvii muita mausteita.Vuuan koon voi valita kaapissa olevista vaihtoehdoista, kun katselee minkäkokoinen satsi se näyttäisi olevan.Kyllä pari munaa riittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvänmakuisen saa kun pistää sekaan yhden sipulikeittopussin.Ei tarvii muita mausteita.Vuuan koon voi valita kaapissa olevista vaihtoehdoista, kun katselee minkäkokoinen satsi se näyttäisi olevan.Kyllä pari munaa riittää.
Hyi yöks :x
 
jees
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvänmakuisen saa kun pistää sekaan yhden sipulikeittopussin.Ei tarvii muita mausteita.Vuuan koon voi valita kaapissa olevista vaihtoehdoista, kun katselee minkäkokoinen satsi se näyttäisi olevan.Kyllä pari munaa riittää.
Tulee kyllä hyvää! Ite laitan joskus kaalilaattikkoonkin vähän ja tietty lihapullataikinaan.
 

Yhteistyössä