Tyhmät tupakoivat!

  • Viestiketjun aloittaja savuton
  • Ensimmäinen viesti
savuton
Siis alemmin koulutetut ja yksinkertaisemmat ihmiset tupakoivat, kun eivät ymmärrä terveytensä päälle. Paremminkoulutetut ovat fiksumpia ja valistuneempia.

Älkää nyt vetäkö hernettä nenään röökaajat, mutta ihan HÖLMÖN HOMMAAHAN se nyt on itteensä ja ympäristöään myrkyttää ja antaa rahat monikansallisille riistoyhtiöille jotka vie leivän ja peltoalan köyhiltä viljelijöiltä.
 
aivoton
No onhan se hölmön hommaa.

Mikä tavoite sinulla tässä on? Odotatko, että joku tupakoiva valaistuu ja hänen asenteensa muuttuu välittömästi?

En suuttunut vaan kiinnostuin.
 
:D Noh.. koulutustaso ei aina korreloi älykkyyden kanssa. Mutta hölmön hommaa se kyllä on aina. Ja pahanhajuista :$ Itsekin hölmönä teininä poltin, nykyään en voi tajuta miten eräät kaverit on vaan jatkanut rahan haaskaamista ja pahalle haisemista :/
 
helloo
tiedän kyllä tasan tarkkaa mitä se tekee ja fiksuna en sitä pidä, mutta en vain välitä jos silloin tällön muutaman kessun vetäsen!! voin kyllä lopettaakkin jos haluan raskaana ollessa en koskaan polta, mutta muuten saatan joskus polttaakkiin muutaman, ihan sama.
 
tyhmä(kö)
No mä olenki aatellu, että mun täytyy olla tyhmä, kun olen varatuomari. Tuomariksihan tässä olis jo pitäny päästä. Sit mä olen kans sitä mieltä, että mun mies on ihan sikaidiootti, kun luki lääkäriks ja on neurokirkurgi. Meidän kaksoset on jo 18v, joten ei saastuteta heitä röökillä enää, enkä polttanu, kun odotin ja he olivat pieniä. Plussa mulle siitä jee....Mut me ollaankin tätä alinta ja alhaisitnta väestöluokkaa, joka jätti kouluttautumatta ja siksi polttlee. Mun työtön ystävä tosin ei polta eikä ota saunabisseekään, joten mitenkähän korkealle tämä kouluttautumaton työtön äiti rankataan ammattimaailmassa. Mulle hän on ystävä vailla vertaa, enkä kyllä koskaan ole luokitellut ammatin perusteella tai se, polttakko vai ei. Oli tämä aika hurja aloitus jos suoraan sanon.
 

Yhteistyössä