Tykkääkö kukaan mies isoista riippurinnoista ?

  • Viestiketjun aloittaja oikeesti
  • Ensimmäinen viesti
Hmm. Musta tuntuu, että käsitys "riippuvat tissit" on tosi häilyvä.

Tuntuu, että joka toisen mielestä kaikki muu kun veitsellä kiristetty/silikonilla täytetty, puolikasta jalkapalloa muistuttava tissi on riippuva. Toiset taas on sitä mieltä, että riippuva tissi on kuin tonttulakki, pitkästi tyhjää ja kulkunen siellä päässä.

Eli aika vaikee juttu. Toki se on VARMAA, että ihan kaikenlaisille tisseille on omat ihailijansa.

Meikäläisellä on F-kuppi, mun mielestä nää vähän roikkuu, mutta mies rakastaa niitä. Eikä ne sen mielestä roiku. Ja uskokaa, se kyllä sanois ja mun puolesta todellakin voisikin sanoa, jos se oikeasti olis muuta mieltä.
Mutta nää ei ookaan ne tyhjät tonttulakit, vaan pulleat.
 
[QUOTE="Aliisa";29457682]Väitän, että suurin osa miehistä kiihottuu isojen rintojen näkemisestä, roikkui tai ei! Ja ihan vain kokemuksesta puhun.[/QUOTE]

Itsekin olen tehnyt samankaltaisia havaintoja. Kukaan ei ole koskaan myöntänyt pitävänsä ykkösvaihtoehtona keskikokoisia kiinteitä rintoja ja vain yksi on myöntänyt pitävänsä pieniä kiinteitä. Ainakin mitä olen kuullut miesten mielipiteitä asiaan läpi elämäni. Ei se kuitenkaan tarkoita, ettei kukaan huolisi sellaisena kuin on :)
 
Itsekin olen tehnyt samankaltaisia havaintoja. Kukaan ei ole koskaan myöntänyt pitävänsä ykkösvaihtoehtona keskikokoisia kiinteitä rintoja ja vain yksi on myöntänyt pitävänsä pieniä kiinteitä. Ainakin mitä olen kuullut miesten mielipiteitä asiaan läpi elämäni. Ei se kuitenkaan tarkoita, ettei kukaan huolisi sellaisena kuin on :)
Haha! Kuulostin aivan siltä kuin asia koskettaisi minua :D No mutta olenpahan hyvä esimerkki siitä, että menee kaupaksi vaikka rintavarustus on olematonta luokkaa :)
 
miekkonen
Isot on ihania. Ei sillä riippumisella ole väliä. Mitä isommat sen parempi :) Tässä täytyy yietysti tietää että jokaisella on oma makunsa, mutta itse rakastan isoja tisuja yli kaiken. Fetissihän se varmaan on mutta jokatapauksessa namnam :)
 

Yhteistyössä