Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

  • Viestiketjun aloittaja isador
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Poliisi tutkii useita Myllykoskella sytytettyjä tulipaloja. Muuan muassa viime viikonloppuna sytytettin lastenvaunut tahallaan palamaan kerrostalon rappukäytävässä.

Palo sytytettiin lauantain vastaisena yönä hieman puolenyön jälkeen.Tunti tämän jälkeen ilmoitettiin palosta toisen kerrostalon häkkivarastossa samalla alueella.

Molemmissa paloissa säästyttiin henkilövahingoilta. Poliisi huomauttaa kuitenkin, että paloista aiheutui todellista vaaraa asukkaille.

Myllykoskella on kuluneen kesän aikana tapahtunut samalla alueella myös kolme muuta tahallisesti sytytettyä tulipaloa.

Poliisi tutkii tulipaloja rikoksena

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/lastenvaunut-sytytettiin-palamaan-rappukaytavassa/2010/11/1216439
 
Ai teillä on kaiken lisäksi sellaiset kärrytkin, jotka ei mene kasaan, vaan ne pitää oikein purkaa osiin?

(ja alituiseen itkevä vauva, sulavat ostokset ja esikoinen joka nuijii ovia - mitähän seuraavaksi sarjassamme Syysyön Vaikea Elämä?)
kyllä vain, nämä eivät todellakaan mene kasaan vaan pyörät on irrotettava! tyttäreni kummitäti repi niitä varmaan tunnin, kun ei uskonut tuollaisia olevan olemassakaan.. EN TIEDÄ, MIKÄ SINULLA ON MINUA VASTAAN MUTTA ANNA OLLA JO, HELVETTI. ja jätä vauvani tämän ulkopuolelle!
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Älkää sitten itkekö, kun joku käy kuseskelemassa ne vaunut siinä rapussa. Omalla vastuulla säilytätte. Ja muiden hengen ja terveyden kustannuksella. Luvatkaa olla myös itkemättä, kun tulipalom sattuessa taloyhtiö perii teiltä remontista aiheutuvat kustannukset. Kandee alkaa säästämien jo valmiiksi. Asunnottamalla voi tulla niitä muitakin menoja kymppitonnien remontin lisäksi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26654299:
kyllä vain, nämä eivät todellakaan mene kasaan vaan pyörät on irrotettava! tyttäreni kummitäti repi niitä varmaan tunnin, kun ei uskonut tuollaisia olevan olemassakaan.. EN TIEDÄ, MIKÄ SINULLA ON MINUA VASTAAN MUTTA ANNA OLLA JO, HELVETTI. ja jätä vauvani tämän ulkopuolelle!
Miksi ostat sellaisia vaunuja, joita et voi säilyttää missään?
 
"Vieras"
Eiköhän se idiootti ole se joka ne vaunut tuikkaa tuleen.

Enkä minäkään säilyttäisi vaunuja rappukäytävässä, mutta en kyllä ymmärrä miksi ne piti sinne sateeseen lykätä. Eikö talossa ole vaunuvarastoa, olisi voinut sinne lykätä, tai käydä perheen ovella kolkuttamassa että vaunut ovat väärässä paikassa. Sitä paitsi monilla käy ihmisiä kylässä ja <b>joissain taloissa on ok että niitä vaunuja säilytetään käytävällä</b>, joten nämä ihmiset eivät varmaan ole olleet tietoisia ettei tässä talossa näin toimita.
Missään talossa käytävällä <b>ei saa</b> säilyttää mitään tavaraa, koska sen kieltää pelastuslaki. Se on ihan sama asia kuin se, että pelastustielle ei saa pysäköidä. Tavarat haittaavat pelastutoimintaa samalla tavoin kuin autot pelastustiellä. Joissakin taloissa on rappusten alla tai muussa käytävän syvennyksessä paikka esim. lastenrattaiden säilytykseen, mutta silloinkaan tavarat eivät saa olla käytävän puolella. Ja lakiin ei isännöitsijä, taloyhtiön hallitus, yhtiökokokous tai vuokranantaja, jos kyse on vuokrayhtiön omistamasta talosta voi tehdä poikkeuksia.
 
ggjj
huh. Onneksi asun omakotitalossa. Pelottaisi asua kyllä kerrostalossa, kun vastauksista huomaa, että millään ei ole mitään väliä. Ainakaan ihmishengillä. järkyttävää!
 
"huokaus"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26654299:
kyllä vain, nämä eivät todellakaan mene kasaan vaan pyörät on irrotettava! tyttäreni kummitäti repi niitä varmaan tunnin, kun ei uskonut tuollaisia olevan olemassakaan.. EN TIEDÄ, MIKÄ SINULLA ON MINUA VASTAAN MUTTA ANNA OLLA JO, HELVETTI. ja jätä vauvani tämän ulkopuolelle!
Ja on ollut aivan pakko ostaa sinun elämäntilanteessa markkinoiden vaikeimmat ja painavimmat vaunut. Ei tietenkään kannata miettiä niitä ostaessaan, että ei ole hissiä, ei häkkivarastoa eikä vaunuvarastoa, pieni lapsi ja vauva-yhdistelmä, vaikea reuma, hankalat portaat? Uskon, että kukaan muu tuossa tilanteessa ei olisi valinnut markkinoiden vaikeimpia ja painavampia vaunuja!
 
[QUOTE="huokaus";26654986]Ja on ollut aivan pakko ostaa sinun elämäntilanteessa markkinoiden vaikeimmat ja painavimmat vaunut. Ei tietenkään kannata miettiä niitä ostaessaan, että ei ole hissiä, ei häkkivarastoa eikä vaunuvarastoa, pieni lapsi ja vauva-yhdistelmä, vaikea reuma, hankalat portaat? Uskon, että kukaan muu tuossa tilanteessa ei olisi valinnut markkinoiden vaikeimpia ja painavampia vaunuja![/QUOTE]

jos on pakko tietää, olen niin perkeleen persaukinen että piti tyytyä noihin jotka tuttava möi kolmellakympillä
 
"jee"
[QUOTE="vieras";26653057]Poliisi tutkii useita Myllykoskella sytytettyjä tulipaloja. Muuan muassa viime viikonloppuna sytytettin lastenvaunut tahallaan palamaan kerrostalon rappukäytävässä.

Palo sytytettiin lauantain vastaisena yönä hieman puolenyön jälkeen.Tunti tämän jälkeen ilmoitettiin palosta toisen kerrostalon häkkivarastossa samalla alueella.

Molemmissa paloissa säästyttiin henkilövahingoilta. Poliisi huomauttaa kuitenkin, että paloista aiheutui todellista vaaraa asukkaille.

Myllykoskella on kuluneen kesän aikana tapahtunut samalla alueella myös kolme muuta tahallisesti sytytettyä tulipaloa.

Poliisi tutkii tulipaloja rikoksena

(MTV3)

Lastenvaunut sytytettiin palamaan rappuk[/QUOTE]

ne kerrostalot joissa tämä on käynyt on kaupngin vuokrataloja ja niissä on suurin osa juoppoja narkkeja ja mustalasia, luodisreijätkin on hyvin arkipäivää myllykosken kerrostalojen asuntojen ovissa kuin seinissä. Että semmoinen rauhallisuuden tyyssija tuo on :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655108:
jos on pakko tietää, olen niin perkeleen persaukinen että piti tyytyä noihin jotka tuttava möi kolmellakympillä
Saanen ehdottaa, että laitat rappuunne selityksen, miksi joudut säilyttämänään paloturvallisuusriskiäsi siellä ja laitat irroitettaville lapuille tilinumerosi. Jos vaikkapa naapurisi keräisivät teille rahat yleisen turvallisuuden vuoksi.
 
smith and jones
Mä nauran katketakseni täällä noille sääntövaahtoajille :-D. Ei herranen aika, hankkikaa elämä ja löysätkää pipoa, korsettia, pikkareiden kuminauhaa, mitä tahansa. Säännöt on ihmisiä varten ja ne joustaa tilanteen mukaan.
 
vaan jones
Mä nauran katketakseni täällä noille sääntövaahtoajille :-D. Ei herranen aika, hankkikaa elämä ja löysätkää pipoa, korsettia, pikkareiden kuminauhaa, mitä tahansa. Säännöt on ihmisiä varten ja ne joustaa tilanteen mukaan.
Sääntö: Kännissä ei saa ajaa. Joku päättää joustaa, ja ajaa kännissä päällesi-
Vieläkö naurat katketaksesi ???
 
juupsjep
Täytyy kyl myöntää oma typeryys ja sanoo etten tienny tätä..
Pitääpä siirtää omat pois tuolta, vaikka pesutuvan puolelle. Häkkivarastoon ei mahdu, pihavarastoa ei ole ja meidän parvekkeella en säilytä (sisälle ei mahdu) niin kauan ku yläkerran nuori pariskunta heittää palavat natsansa alas ja käyttävät hiiligrilliään omalla parvekkeellaan.

Sehän ei ole paloturvallisuusriski :) tai typerää, itsekästä, ajattelematonta muiden hengenvaarantamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26654299:
kyllä vain, nämä eivät todellakaan mene kasaan vaan pyörät on irrotettava! tyttäreni kummitäti repi niitä varmaan tunnin, kun ei uskonut tuollaisia olevan olemassakaan.. EN TIEDÄ, MIKÄ SINULLA ON MINUA VASTAAN MUTTA ANNA OLLA JO, HELVETTI. ja jätä vauvani tämän ulkopuolelle!
Mulla ei ole sua vastaan mitään henk.koht., en tunne sinua.

Mutta sä valitat AINA palstalla. Koko ajan. Sulla on aina ihan hiton vaikeaa. Sä teet asioista hiton vaikeita. Oikein tekemällä teet. Sellaisen kuvan sinusta väkisinkin täällä saa. Enkä saletisti ole ainoa, joka on saanut saman mielikuvan.

Ja mua vaan nyppii tuollainen marttyyriruikutus-yhyyvoikyynel-asenne, viis siitä kenellä se on (sulla tai jollain toisella). Selitystä, valitusta, tekosyytä tekosyyn perään sille, miksi milloin mikäkin asia ei nyt vaan suju, ei onnistu, et pysty etkä kykene. Perusnegatiivisyys, itsensä surkuttelu, se on ärsyttävää. 99% kykenen olemaan ärsyyntymättä, lukematta, vastaamatta sulle mitään, mutta kai sun kanssa saa eri mieltä olla kuitenkin siinä missä muidenkin kanssa?

Ja itsehän sä totesit, että vauvakin itkee ja esikoinen hakkaa ovia ja ostokset sulaa ja vaunut pitää purkaa jajajajajajaja...jätetään siis vauvan lisäksi myös ostokset, esikoinen ja ne vaunut tämän ulkopuolelle.

Miten ne vaunut muuten menee autoon, jos eivät mene kasaan? Autossa säilytyshän muuten onnistuisi, mutku auto on miehellä usein, kuten tässä ketjussa jo totesit :snotty:. Ja mitkä vaunut ei mene kasaan? Rikkinäiset?
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
....
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26650972:
ei miula tässä ole ongelmaa, mutta teillä muilla...
Siun mielestä muita ei tarvitse ajatella. Tärkeintä on vaan että saa elämästä tehtyä mahdollisimman vaikeata. Sori mutta tuolta se minun silmiini näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26655108:
jos on pakko tietää, olen niin perkeleen persaukinen että piti tyytyä noihin jotka tuttava möi kolmellakympillä
Pyydä siltä tuttavalta rahat takaisin; todella törkeää tuossa tilanteessa myydä toiselle rattaat joita ei saa edes kasaantaitettua, vaikkakin "vaan" 30eurolla.

Onneksi teidän tuplarattaat mahtuu oviaukoista sisälle/pihalle, mä en nimittäin saa meidän tuplia ilman kasaantaittamista ja nostamista edes meidän ulko-ovesta pihalle.
Ja meilläkin on onneksi niin isot autot että vaunut ja rattaat mahtuu kyytiin ilman kasaantaittoa mutta mihinkään vaniin pienempään ei niitä kyllä käyttövalmiina saa mahtumaan.

Tämä ei ole sitten mitään henk.koht; ihmetyttää vaan suuresti miksi muiden(taloyhtiön, naapureiden)pitäisi teidän omien valintojen(rattaat, lapset, asuinpaikka) takia joustaa ja tehdä poikkeus sääntöihin.
 
ö.ö
[QUOTE="jee";26655130]ne kerrostalot joissa tämä on käynyt on kaupngin vuokrataloja ja niissä on suurin osa juoppoja narkkeja ja mustalasia, luodisreijätkin on hyvin arkipäivää myllykosken kerrostalojen asuntojen ovissa kuin seinissä. Että semmoinen rauhallisuuden tyyssija tuo on :)[/QUOTE]

No luultavastihan ne "perkeleen persaukiset" joilla ei ole varaa kokoontaitettaviin vaunuihin asuvat juuri tällaisissa taloissa.
 

Yhteistyössä