tytön nimeksi Jada?

  • Viestiketjun aloittaja vinkkei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mielummin Ada kun Jada,ihan oikeasti.
Mutta nimillä Ada ja Jada on eroa kun päivällä ja yöllä. Jos haluaa antaa tusinanimen valitse Ada, mutta jos haluaa harvinaisemman antaa, valitse Jada.
Nimenomaan tästä syystä mieluummin Jada kuin Ada.

Täytynee alkaa kehitellä uusia suosikkinimiä, nyt kun Jada on "julkistettu" jo Kaksplussallakin. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkei:
Mitä mieltä? mikä olisi hyvä toinen nimi?

Jada lausutaan siis "jaada".
Kuka on mennyt pöllimään mun nimisuunnitelmani?? :eek: :xmas:

Tosin jos mie saisin tytön ja nimeäisin hänet Jadaksi, nimi todellakin lausuttaisiin myös "Jada", ei missään nimessä "Jaada".

Mutta siis, Jada = :heart: :heart: :heart:
:) Kiva,että joku tykkää. Mä olen miettinyt tätä nimeä kauan, ja aina ajattelin että se on vaan "mun" nimi, enkä aiemmin ole ääneen sanonut,että tämä nimi on meidän tulevan tytön,ettei kukaan pölli meidän nimeä. :D
Noh, enpä tainnut olla ainut... :D
Jep, mä olen myöskin miettinyt sitä jo hyvän tovin. Nimi tuli mieleen vähän sillee niinku "salama kirkkaalta taivaalta" ja heti piti rynnätä tarkistamaan, paljonko Suomessa on Jada-nimisiä immeisiä -- pelkäsin nimittäin, että Jada olis jo tässä vaiheessa liian suosittu... :xmas:

No, tällä hetkellä Jada-nimisiä näyttää olevan yhteensä 23 kappaletta, 22 tyttöä ja 1 poika. Tänä vuonna on tosin jo kolme tyttöä saanut nimen Jada, joten saattaa olla, että siinä vaiheessa, kun itsellä olisi tarvetta nimetä lapsi, Jada on jo liian yleinen nimi mun makuuni. Hope not, se ois kyllä kiva nimi. :heart: Mutta jos niin käy, sit pitää vaan jatkojalostaa nimeä hiukan tai keksiä jotain uutta.
 
Ilona
Nätti nimi minun mielestäni. Ja sinun/teidän mielipiteellä on ainoastaan väliä! Lapsen nimenhän tulisi kuvastaa teidän perhettä ja sitä lasta.
Joten miten olis esimerkiksi Jada Joanna????
 
vierailija
Kuka on mennyt pöllimään mun nimisuunnitelmani?? :eek: :xmas:

Tosin jos mie saisin tytön ja nimeäisin hänet Jadaksi, nimi todellakin lausuttaisiin myös "Jada", ei missään nimessä "Jaada".

Mutta siis, Jada = :heart: :heart: :heart:


Haha, ihana lukea näitä, kun porukka "keksii" Jada nimen. Itsellä jo lukioikäinen Jada neitonen. Ja sen voin sanoa, että ei ole tullut samaa nimeä tarhassa/koulussa/harrastuksissa koskaan vastaan. Ja lausutaan ihan kuten kirjoitetaankin eli Jada. (Erikoisempi on kyllä tytön kolmas nimi sitten...sekin suomalainen ja en ole koskaan kenelläkään kuullut tähän päivään mennessä nimenä. Kaunis sekin. ) :)
 

Yhteistyössä