Tyttö vai poika?

  • Viestiketjun aloittaja kjgh
  • Ensimmäinen viesti
kjgh
no niin rehellisesti, kumpaa toivoisitte jos nyt tulis teille vauva?

katsotaan onko se tyttötoive tällä palstalla niinkin yleistä kuin täältä saa jatkuvasti lukea. perustelkaa myös miksi sitä sukupuolta!
 
hei
Oikeestaan ihan sama, koska meillä on jo tyttö. Olen aina halunnut tytön ja sain jo. :D Toinenkin olisi kiva, mutta poikakin "käy" ihan yhtä lailla. :)

Mies toivoisi kuitenkin poikaa (kun meillä on jo tyttö).
 
rehellisesti sanottuna : en tiedä.
meillä on kaksi poikaa joten oishan se tyttö varmaan kiva, mutta toisaalta kyllä pojat on aivan ihania.
onneksi tämä on niitä harvoja asioita joita ei voi itse päättää :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö. Ne on vaan niin ihania :heart:
Pojista ja räiskimisestä en tykkää, enkä myöskään ole kiinnostunut autoista, pyssyistä, hirviöistä jne...
:D

Tyttö vamaan piirtää ja leikkii nukeilla?

Oman pojan raisuimmat kaverit on tyttöjä.

 
Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa on jo ja tästä viidennestä toivon ehdottomasti tyttöä. Hyvät ja huonot puolet jokaisessa, mutta pojat olleet toistaiseksi ainakin paaaaljon vaikeampia. Ehkä tilanne muuttuu, kun ovat teini-iässä. :xmas:
 
Meillä on jo tyttö ja poika mutta silti toivoisin tyttöä. Miehellä perinnöllinen sairaus joka tällä tietoo periytyy vain pojille joten helpottais kun ei tarttis stressata tuolla asialla. Tosin poikaakin rakastaisin ihan yhtä paljon.
 
tjaa
Olipas vaikea. Mul on molemmat. Taitais olla nyt kyllä ihan sama. Toivottavasti ei tuu enää kumpaakaan koska meil ei oo nimiä enää varastossa kummallekaan sukupuolelle ja muutenkin kiintiö täys....meni hieman ohi aiheen jo...
 
Tyttöä toivon ehdottomasti. Mutta mun tuurilla tulee kuitenkin poika, no ihan tervetullut se poikakin on, varmasti rakastan, mutta tyttöä kyllä toivoisin :)

Poikien maailma on mulle todella vierasta, kun olen tällainen tyttömäinen prinsessatyyppi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi huoh.:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Paitsi että eihän mielipidettä saa sanoa, kun sitten lapsettomat tulevat vinkumaan, että voi voi, kun saisi sen lapsen ylipäätään.
Ja se haittaa sua jotenkin..???
No mitä se lapsettomia haittaa, jos joku toivoo tiettyä sukupuolta? Oikeasti ihan jokaisessa tällaisessa pinossa joku lapseton tulee vinkumaan marttyyrina. Mitä se on lapsettomalta pois, oikeasti?
 

Yhteistyössä