Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

  • Viestiketjun aloittaja Vauva ja mamma
  • Ensimmäinen viesti
toivon pilkahdus
lattomeri-luvia-ulvila-pori alueelta kärryttelyseuraa;puoltoistavuotiaan poitsulin kotona häärivä äiti ilahtuisi seurasta..ens kesä ja hiekkalaatikot kutsuu omassa/uuden tuttavuuden/puiston pihassa..
..sitä ennen voitas kyläillä ja rupatella teekupposen ääressä..vai onko sulla parempia ideoita?!
reetamatilda@postiloota.net
 
vaahterapuu
Äiti 23-v. ja pojat 4 v 5 kk, 3 v 3 kk ja 1 v 3 kk:tta etsivät ulkoilu ja kahvitteluseuraa lintuvaarasta päin (varsinkin palokärjen yrityskeskus/ lintukorpi) suunnalta, myös lähialueet! =)

Olisi mukava saada rupatteluseuraa päivän ulkoiluihin ja lapsille leikkikavereita! Ja kahville ja shoppailemaan yms.
y-viestiä voipi laittaa!
 
Täällä etsitään ulkoiluseuraa,puistoseuraa,seuraa joka saisi lähtemään erilaisiin kerhoihin,seuraa itselle ja ehkä myös miehelle ja tärkein tietysti mitä haen seuraa pojalle. Asutaan Järvenpäässä jampassa, mutta auto käytössä. Itse olen 22 (-83), poika kohta 1v8kk ja toinen syntymässä kesällä (la 15.6)
Parhaiten tavoittaa kisumisu2000@hotmail.com
*Laura*

Kirjoittelemisiin ja näkymisiin :)
 
Haetaan seuraa Vantaalta, tarkalleen martinlaakso+ymp. Ollaan muuttamassa sinne huhtikuun alussa, eikä tunneta sieltä ketään!

Minä siis 20 ja poika 9,5kk :D

Ei ikä- tai kokorajoituksia, huumorintaju plussaa!!

Mailaile Tangle@Luukku.com
 
wenge
Täällä 2,5kk vanhan pojan äiti (31 v.) kaipailee kärräily-kahvittelu-juttelu-yms. seuraa Pähkinärinteen + lähiseudun alueelta. Tylsäksi käy päivät, vaikka vauva pitääkin suht kiireisenä :p Aikuisseura tekis terää, eikä hyviä tyyppejä tunne koskaan liikaa!

Pistä viestiä tulemaan:
wenge@suomi24.fi
 

Yhteistyössä