Ulkonäöltään mitättömän naisen vahvuudet?

  • Viestiketjun aloittaja Pyöreä ja tavis
  • Ensimmäinen viesti
Ruma
Ehkä se on niin, että jos joskus nuorena on saanut huomiota ja sitten se loppuu kun vanhenee ja rupsahtaa niin se on todella rankkaa luopua naiseudestaan. Ehkä on helpompaa jos ei ole koskaan saanut huomiota niin sitä ei osaa kaivatakaan.
 
No minä ainakin olen ihan suht miellyttävän näköinen ja hoikka. Mutta ei mulle muistaakseni kukaan koskaan ole tarjonnut baarissa mitään juotavaa tms. Eikä niitä juttelijoitakaan ole juuri ollut. Joskus tanssilattialla on joku känniääliö liimautunut kiinni.
Mutta itse kyllä olen aika välttelevä - varautunut - sanoisin. Vaikka olen ihan iloinen jne niin sanoisin olleeni esim. baarireissuilla melko vaikeasti lähestyttävä tyyppi.

Ja joo olen naimisissa niin en kauheasti mitään huomiota kaipaakaan, tuntuis kiusalliselta jotkut iskemisyritykset. Mut en oo kyllä missään baareissa pariin vuoteen taas käynytkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30817841:
Kyllä minäkin nelikymppisenä varmasti saisin joltain oksettavilta kuusikymppisiltä huomiota. Mutta kun kaipaisin sitä 35-50 -vuotiailta.
Luehan sit toi "norminaisen" kirjoitus pariinkin kertaan ihan ajatuksen kanssa.

Jos mä näen sut vaikkapa ravintelissa niin mä näen myös sen, että jos sun mielestä väärä mies tulee juttusille niin sulla menee naama norsunvitulle.

Sano sit yksikin syy miksi mä tulisin juttusille, koska ravintelissa riittää juttuseuraksi ja tanssitettavaksi niitäkin naisia joilla on kommunikaatiokyky kunnossa. Ja vaikka kaikkia heitä just mun seurani ei kiinnostaisikaan, niin osaavat ihan hymyssä suin antaa kohteliaat pakit ilman oksetusreaktiota.

Ei, en mä sun juttusilles taitais tulla vaikka olisit paikan kuumin hottis.
 
seksi on ihanaa
Naisen tärkein ominaisuus on seksinälkä ja monipuolisuus makuuhuoneen puolella. Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan hormonit pelaa ja seksi luistaa.
Tämän olen huomannut. En ole mikään ruusu, vaan päinvastoin kasvoistani löytyy isoja kauneusvirheitä ja tissitkin on pienet ja värkki iso onkalo, mutta kovasti on vientiä ja kehuja on tullut, kun sängyssä kaikki luistaa paremmin kuin hyvin.
 
seksi on ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja on sääli olla lihava kaunis;30817142:
Mä olen useinkin elämän aikana kauniiksi kehuttu nainen ja mulla on ilmeisesti keskivertoa kauniimmat kasvot. Lisäksi pitkät hyväkutoiset kauniit hiukset. Ennen olin hoikka. Nyt olen tosi lihava ja tuntuu monesti, että kaikki kauneus katoaa läskien alle. Laihdutan.
Totta on, että hoikalla rumalla naisella on enemmän vientiä kuin lihavalla kauniilla. Lihavana ei kukaan kiinnittänyt minuun huomiota, mutta nyt kun kroppa on hyvässä mallissa, niin se saa paljon kehuja osakseen ja kääntää päitä.
 
"veeras"
No mä olen jo melkein 40v aika pyöreä , naimisissa olen enkä käy enää baareissa, silti saan huomiota ihan vaikka Prisman kassajonossa...siis kehuja ulkonäöstä, flirttiä...jne. juurikin miehiltä siis. Olen aina saanut huomiota ja nuorempana olin vielä tosi hoikka ....nykyisinkin taidan olla kasvoiltani kivannäköinen sekä laittaudun ja pukeudun tyylini mukaan. ...tuntuu siis, että vartalostanikin pidetään, vaikka tosiaan en ole enää hoikka, mutta olen muodokas ja no pyöreä myös, myönnän ja yritän liikkua ja katsoa syömisiäni...ja joo, luonteeltani olen avoin, iloinen, nauran ja hymyilen paljon:)
 
"Toinen"
Vaikka mä epäilenkin, että et ole samaa mieltä, niin sanonpa kuitenkin mielipiteenäni, että tuossa miesten ja naisten huomion saamattomuudessa on kyse jossain määrin erityyppisistä asioista. Miesten kohdalla kyse on totaalisesta ignooraamisesta (kukaan ei koskaan lähesty), kun taas naisten kohdalla kyse on toivotunlaisen lähestymisen puuttumisesta (ei saa kaipaamansa kaltaista huomiota). Tuskin säkään ihan vakavissasi väität, että yksikään mies ei koskaan ole lähestynyt sua vaikkapa baarissa? Mä veikkaan, että kyse on enemmänkin siitä, että se sun saamasi huomio ei ole ollut toivotunkaltaista. Sua ovat lähestyneet esimerkiksi känniset örvelöt tai muuten epäkohteliaat miehet epäsopivien ehdotusten kera (lähetkö panemaan -tyyppiset jutut), eikö niin?
Just. Malliesimerkki epäuskosta. Kyllä, tarkoitan ei kukaalla ei kukaan.
 
"timppa"
Ei ne kasvot, eikä vartalo. Vaan mitä siellä sisällä on.

Ulkonäöltään kaunis nainen osaa olla oikea piru. Vastaavasti se harmaakarhun näköinen nainen osaa olla se enkeli.

toki poikkeuksiakin löytyy, enkä rehellisyyden nimissä väitä juoksevani heti sen isoimman tai poikkeavan muotoisen naisen luokse puhelinnumeroa tyrkyttämään. Kyllähän sitä katsoo ihmisen käytöstä ja jos käytös miellyttää ja ulkonäkö on ihan ok niin siitä se jää murtuu.

Myöntää täytyy että jos naisessa on "poikkeavia" muotoja, esimerkiksi huomattavan olematon rintavarustus, poikkeavan leveä lantio, jykevä leuka, paksut reidet jne niin oma mielenkiinto herää. Kyseinen ihminen vaan on erilainen, ulkoisesti. Ja se erilaisuus kiinnostaa. Lieneekö joku geeni juttu vai mitä, mutta tuommoiset poikkeavat muodot vaan pistää silmään.

Ja jälleen kerran, niin minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa isoista naisista.
 
No esim. Rumia suosittuja bloggaajia yhdistää taito kirjoittaa. Esim. Im human not a sandwich ja bulldogin näköinen Mutsis on.
Toi Iinahan on just söpö. Ja toi koko pariskunta (siis Iina ja Otto) on tosi lutuisia, sellaisia elämänmyönteisiä puuhastelijoita.

Tuossa perheessä ei selvästikään ole sellasta stereotypista jakoa, että nainen on hössöttävä päsmäri ja mies tylsistynyt mato, joka joskus ehkä innostuu jostain ja kun innostuu, niin se on sitten kauhee spektaakkeli.

En kyllä hoksaa, miksi nuo nuoret naiset on liitetty tällaiseen ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30817841:
Ihanaa kun tämä keskustelunaloitus on versonut paljon mielipiteitä.
Minä voin ap:na todeta omat mielipiteeni tähän:
Jos nainen oli nuorena nätti ja on keski-ikäisenä mitätön ja näkymätön ulkonäöltään niin hänen pitäisi hyväksyä tämä, että ei ole enää viehättävä, kuuma ja naisellinen. Tilalle ovat astuneet turvattu toimeentulo, mukava elämä, hyvät ystävät, ihmissuhde, perhe, puutarhanhoito, sisustaminen, shoppailu, matkustaminen, kulttuuri, harrastukset... pitäisi olla tyytyväinen jos ei ole vielä rintasyöpä iskenyt.
Mutta kuten joku tässä ketjussa mainitsi niin ihminen on eläin, joka toivoo saavansa tietynlaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Kun sitä on joskus saanut ja sitten sitä ei enää saa niin tietää, että oma markkina-arvo on laskenut nolliin. Ja kait jokainen mittaa omaa markkina-arvoaan sillä mitä on joskus nuorenakin ollut. Eli jos sai nuorena huomiota sellaisilta miehiltä, jotka miellyttävät omaa silmää niin olisi kovasti mukavaa jos ihan mukiinmenevät omanikäiset huomioisivat. Kyllä minäkin nelikymppisenä varmasti saisin joltain oksettavilta kuusikymppisiltä huomiota. Mutta kun kaipaisin sitä 35-50 -vuotiailta.
Asia on juuri niinkuin jo aiemmin epäilin. Ei oo kyse siitä, miltä näytät, vaan siitä että sun päänsisältö on kurja. Ei kukaan viitsi kiinnittää huomiota toisia haukkuvaan, negatiiviseen ihmiseen.
 
Pyöreä ja tavis
No ptäisikö täällä hyppiä riemusta, että mahtavaa, minä olen ruma ja pyöreä. Kukaan ei kehu minua nätiksi, viehättäväksi eikä naiselliseksi!!! Ihanaa, tunnen oloni niin onnelliseksi.
 
[QUOTE="veeras";30818762]No mä olen jo melkein 40v aika pyöreä , naimisissa olen enkä käy enää baareissa, silti saan huomiota ihan vaikka Prisman kassajonossa...siis kehuja ulkonäöstä, flirttiä...jne. juurikin miehiltä siis. Olen aina saanut huomiota ja nuorempana olin vielä tosi hoikka ....nykyisinkin taidan olla kasvoiltani kivannäköinen sekä laittaudun ja pukeudun tyylini mukaan. ...tuntuu siis, että vartalostanikin pidetään, vaikka tosiaan en ole enää hoikka, mutta olen muodokas ja no pyöreä myös, myönnän ja yritän liikkua ja katsoa syömisiäni...ja joo, luonteeltani olen avoin, iloinen, nauran ja hymyilen paljon:)[/QUOTE]

Millaista flirttiä siellä Prisman kassajonossa sitten harrastetaan?
 
Asia on juuri niinkuin jo aiemmin epäilin. Ei oo kyse siitä, miltä näytät, vaan siitä että sun päänsisältö on kurja. Ei kukaan viitsi kiinnittää huomiota toisia haukkuvaan, negatiiviseen ihmiseen.
En oikeastaan usko tuohon.
Aika harva ihminen taitaa pitää ihan kaikkien (iästä, habituksesta, arvomaailmasta, lähestymistavasta ym. huolimatta) antamaa huomiota samanarvoisena keskenään, vaan parhaalta tuntuu se "oman kohderyhmän" huomio ja taas joku ihan päinvastaisten, tosi vanhojen ym. huomio on "arvottominta".

Mä en esim. halaja minkäänlaista huomiota esim. isäni ikäisiltä (saati sitä vanhemmilta), sellaisilta geelitukkaisilta "bemarimiehiltä", bensalenkkareilta, kiihkouskovaisilta, lihavilta, bodareilta jne.
En silti ole mikään negatiivisuudessa vellova, naama nurinpäin kulkeva hyypiö ja saan kyllä huomiota ainakin niiltä, keiden osoittamana se tuntuukin kivalta.

Ei se, että ihminen saa hyvää mieltä lämpimistä hymyistä, small talkista, pienestä viattomasta flirtistä ym. tarkoita, että pitäisi olla jotenkin tosi kiitollinen ja yhtä innoissaan jonkun limaisesti lähentelevän vanhan pukumiehen huomiosta ja virnuiluista kuin vaikkapa jonkun nuoren ja freesin hippipojun vastaavasta (ja kyllä, pelkkä miehen olemus voi tehdä samasta lähentelystä limaista, mikä jonkun toisen miehen kohdalta olisikin kuumaa).
Tietenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Mua on joskus mietityttänytkin esim. jotkut missit ym. "julkkiskaunottaret", että eikö niitä ärsytä/inhota se (pääosin) kaikenmaailman kaljamahaisilta Pertsoilta tuleva huomio.
Itseäni sellainen lähinnä häiritsisi eikä todellakaan toimisi mielialaa ja itseluottamusta nostattavana, vaikken sinänsä sellaisia miehiä neutraalilta pohjalta kommunikoidessa syrjikään.
 

Yhteistyössä