UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen kyllä miettinyt, että pitäisi hankkia kypärä. Tänä syksynä teen sen! :sneaky: Muistahan laittaa kypärä päähän. Siitä ei ole mitään hyötyä, jos jätät sen kotiin koristeeksi :sneaky:

Ai niin, minun pitäisi myös puhdistaa ketjut pyörästä ja hankkia siihen jokin sopiva aine, ketjuöljy (n) Sekin tulee tehtävälistalle :LOL:

Mistä hankit kypärän? :rolleyes: Voit vastata huomennakin (y)

Joo, tänään oli pikakuulumiset. Jutellaan lisää huomenna (y)

Hyvää yötä ja kauniita unia Sydikselle! :sleep::love:
Totta (y):whistle:

Osta ketjuöljy ja kypärä. (y) minä ostin kypäräni prismasta. siellä oli joku alennus silloin nin sain edullisesti. (y)


nyt öitä. huomiseen :X3:
 
vierailija
Unirytmi on taas vähän sekaisin. Näin yhtenä yönä kamalaa painajaista. Heräsin aamuyöstä enkä saanut nukuttua (n)

Täytyy laittaa kello soimaan huomenna aikaisemmin ja koittaa herätä :sneaky:
 
vierailija
Kerro toki o_O
Kuivatut banaalilastut ja kuivatut taatelit! (y) Noita voi ottaa esim. reilun kourallisen juuri ennen lenkkiä. Täyttää sopivasti vatsaa, mutta ei tule täysi olo eikä väsymystä. Lenkillä jaksaa hyvin ja vauhdikkaasti (y)

Kuivatut taatelit on tosi makeita eli niitä ei kannata syödä hirveästi, muuten tulee huono olo. :sick: Kuivattuja banaaneja voi sitten ottaa enemmän, ne ei ole niin makeita. :p

Noista ei minusta tule mahakipeä, vaikka ne onkin kuivattuja. (y) Rusinoita, aprikooseja ja muita kuivattuja hedelmiä, esim. sekahdelmäpussin päärynöitä pitäisi varmaan liottaa yön yli ja keittää hedelmäkeitoksi. Sitten saattaisi ajaa saman asian kuin banaanit ja taatelit. En ole kyllä vielä kokeillut.
 

Yhteistyössä