UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy alkaa hiljentyä yöpuulle pikku hiljaa. :whistle: Minulla on huomenna touhua iltapäivällä ja sitä varten on hyvä valmistautua tunti-pari.

Nähdään täällä myöhemmin iltapäivällä? :rolleyes:

Kiitos juttuseurasta viime päivinä, Sydis :love:

Hyvää yötä & kauniita unia! :love::love::love:
 
Täytyy alkaa hiljentyä yöpuulle pikku hiljaa. :whistle: Minulla on huomenna touhua iltapäivällä ja sitä varten on hyvä valmistautua tunti-pari.

Nähdään täällä myöhemmin iltapäivällä? :rolleyes:

Kiitos juttuseurasta viime päivinä, Sydis :love:

Hyvää yötä & kauniita unia! :love::love::love:
Kävin täällä viimeksi lauantaina ihmettelemässä sitä kun ei yv:tä pysty kirjoittamaan... :unsure: sitten pidin taukoa ja mietin asioita :oops: nyt näyttää palstakin taas toimivan paremmin:oops:

Luuletko taas että olet keskustellut minun kanssa vaikka en ole ollut paikalla? :cautious:(n)
 
Kävin täällä viimeksi lauantaina ihmettelemässä sitä kun ei yv:tä pysty kirjoittamaan... :unsure: sitten pidin taukoa ja mietin asioita :oops: nyt näyttää palstakin taas toimivan paremmin:oops:

Luuletko taas että olet keskustellut minun kanssa vaikka en ole ollut paikalla? :cautious:(n)
Oi joi, olen taas mennyt lankaan ja jutellut trollin kanssa :LOL: Trollin ja sinun viestit ovat niin samantyylisiä, ihan kuin sama henkilö olisi kirjoittanut ne :cautious:

Onnistuuko yv:n lähettäminen nyt? :rolleyes: Voit lähettää vastauksen uusimpaan ketjuun. (y) Olen kirjoittanut kierrätysaiheesta varmaan kyllästymiseen asti täällä, mutta halusin vain varmistaa, ettei hyvää tavaraa mene hukkaan. Minulla varasto täyttyy aika hitaasti. Siksi on hyvä, että ystävältä voi saada täydennystä. (y)
 
Oi joi, olen taas mennyt lankaan ja jutellut trollin kanssa :LOL: Trollin ja sinun viestit ovat niin samantyylisiä, ihan kuin sama henkilö olisi kirjoittanut ne :cautious:

Onnistuuko yv:n lähettäminen nyt? :rolleyes: Voit lähettää vastauksen uusimpaan ketjuun. (y) Olen kirjoittanut kierrätysaiheesta varmaan kyllästymiseen asti täällä, mutta halusin vain varmistaa, ettei hyvää tavaraa mene hukkaan. Minulla varasto täyttyy aika hitaasti. Siksi on hyvä, että ystävältä voi saada täydennystä. (y)
:eek:Ai että minä olen sinun mielestä kirjoittanut nuo kaikki "sydis oli täällä pussailemassa viestit" ja muut outoudet???? Mitä ihmettä tosis. o_O(n)

Nyt olen kyllä hiukan loukkaantunut :unsure:
 
vierailija
:eek:Ai että minä olen sinun mielestä kirjoittanut nuo kaikki "sydis oli täällä pussailemassa viestit" ja muut outoudet???? Mitä ihmettä tosis. o_O(n)

Nyt olen kyllä hiukan loukkaantunut :unsure:
Ai, en tarkoittanut niitä! :eek::confused::X3: Jotkut muut viestit muistuttivat sinun tyyliäsi, mutta voin tietenkin olla väärässä. Se voi johtua siitä, että odotin sinua palstalle. :love:
 
vierailija
Täytyykö sinun mennä jonnekin aamulla? :rolleyes:

Minun vasta 12. jälkeen. (y) Nukuin viime yönä vähän, heräsin tosi aikaisin, koska oli liian lämmintä. :confused: Tänä yönä kyllä nukuttaa. Touhuan vielä yhtä tehtävää huomiseksi, mutta heti sen jälkeen petiin. :love:
Aikaista touhua on. (y)

Minulla patterit olivat liian kuumalla ja yöllä ei ollut hyvä nukkua niin säädin niitä pienemmälle ja nyt on hyvä taas nukkua. :LOL: Onko sinulla patterit liian kuumat?
 
vierailija
Aikaista touhua on. (y)

Minulla patterit olivat liian kuumalla ja yöllä ei ollut hyvä nukkua niin säädin niitä pienemmälle ja nyt on hyvä taas nukkua. :LOL: Onko sinulla patterit liian kuumat?
Onko jotain salaista touhua? :rolleyes: Vai kauppareissu tms?

Sama täällä, patteri oli liian kuumalla ja jaloissa vielä paksut villasukat. :confused: Noin käy aina silloin tällöin. Laitetaan nyt pienemmälle. (y)
 
Nyt minulle riittää. En ehtinyt eilen palstalle ja olet tehnyt tuonne jonkun vihjailuketjun jossa annat ymmärtää että minä riehun palstalla. Miksi aina kiusaat minua ja teet noin???????
Minä laitan kyllä nyt sinulle eston,poistan ystävistäni. Tämä oli tässä.
 

Yhteistyössä