Unien tulkitsija taas paikalla!:)

  • Viestiketjun aloittaja ennustaja eukko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
näin unta että meidän asunto paloi,tuli sai alkunsa kynttilästä.pienimmän lapsemme ehdin pelastaa,muita lapsia unessa ei näkynyt.
mitä tää meinaa? :)
kiitos etukäteen :flower:
Tulipalo ennustaa rakkausdraamaa. Muisteleppas untasi, olivatko liekit suuret, pienet? Mitä suurempi liekki sitä intohimoisempi rakkaussuhde sinua odottaa...
oikeastaan suuret liekit,tuli levisi todella nopeasti ja lopulta talo räjähti :/
ennen räjähdystä koitin muka äkkiä kerätä asunnosta tärkeimpiä tavaroita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Entäs sitte tämä: Miksi mä oon raskausaikana ekassa ta tässä tokassa, nähny unia mun exästä...välillä se on siinä yksin mun kanssa, ja joissain unissa myös nykyinen avomies ja esikoinen... :/ :/
Nyt kyllä tarvisin lisää tietoa. esim. mitä teit eksäsi kanssa? ja ylipäätään mitä unessa tapahtui? Sitten voin kertoa :)
Joissain unissa ollaan alettu oleen uudestaan yhdessä, ja tässä tuoreemmassa missä oli myös esikoinen ja avomies..ja olin myös siinä raskaana (niinkun todellisuudessa)...mutta sen exän kanssa ei muutaku juteltiin vaan...ja matkaa jatkoin oman perheen kanssa. Ja samaisessa unessa mahassa olevaa vauvaa kutsuttiin "pojaksi"..

Todellisuudessa ei sukupuolta viel tiietä...ens viikolla on ultra =)
Kiitos, nyt sain vähän paremmin kiinni unestasi. Tulet voimaan taloudellisesti hyvin. Elättelet toiveita jonkin asian suhteen, mikä on turhaa.
 
Näin unta että lupauduin treffeille tuntemattoman nuoren miehen kanssa. Tunnelma oli iloinen ja en oikeastaan ollut kovin kiinnostunut miehestä romanttisessa mielessä. Treffit olivat lähinnä ne, että mies heitti minut kotiin. Parkkipaikalla (vanhempieni parkkipaikka jostain syystä), muistin perheeni, kun mieheni tuli lastemme kanssa vastaan ja alkoi tivata mieheltä olinko kertonut olevani naimisissa. Mieheni oli hyvin vihainen ja vieras mies asiallinen ja vakava. Lapset roikkuivat mieheni jaloissa ja itkivät. Minä oli tunsin valtavaa syyllisyyttä ja surua siitä etten ollut muistanut, että minulla on perhe. Uni taisi loppua siihen että mieheni oli anteeksiantamassa, mutta oli edelleen hyvin vihainen.
 
kotoisa
Mites kun näen unta todella useasti että olen muiden mieste kanssa. Lähinnä treffeillä, sekstailen tai ilman. Siis näitä unia on ilmennyt tasaisen tapavasti koko seurustelume ajan. Joskus ahdistaa herättyä, nykään ei niinkään enää.
 
vieras
näin unta että lapsuuskodissa oli valtava määrä kaikenlaisia pehmoeläimiä ihan ihmisen kokoisiakin ja olivat kaikki liikkuvia ja puhuivat, olin niin ihmeissäni mutta jotenkin samalla myös tiesin, että näinhän se tuonpuoleisessa oikeasti onkin
 
vieras
Näin unta, jossa otin tatuoinnin ja tatuointi oli enkeli. Kuitenkin tästä syntyi jokin allergia ja käsi alkoi punoittaa. Lopulta tämä hävisi kokonaan kädestä. (voi johtua siitä, että olen pitkään miettinyt tatuoinnin ottamista ja sitä, voiko sille olla allerginen ) Lisäksi unessa oli koira, joka oli pahoinpidelty, nälkiintynyt ja huonossa kunnossa. Soitin poliisille, että pitäisi saada apua tässä asiassa ja nämä koiran omistajat otettava kiinni. En uskaltanut antaa koiralle ruokaa, koska ajattelin sen aiheuttavan lisää vahinkoa ja kun koira ollut ravinnotta pitkään. Odotin eläinlääkärin lupaa ruokintaan. Koira oli haavoilla ja vuoti vertakin. Pian poliisit tuli, mutta väärään osoitteeseen ja ambulanssikin oli paikalla. Mutta Ambulanssi oli kolaroinut ja se oli aiheuttanut lisää partioita yms. apureita paikalle. Ambulanssi ei tullut koiran takia, vaan oli jollain muulla keikalla...
 
Tässä olis viel tää ihan tuorein:

Eli, näin unta etä olin huoneessa missä oli mun ensimmäisen neuvolakäynnin lääkäri, joka oliki siinä sitte psykiatri. Joka kyseli mun kuulumisia koska mulla puhkes paniikkihäiriö esikoisen syntymän jälkeen (myös todellisuudessa). No huoneessa oli myös sitten tavallinen mies, johon ei kiinnitetty huomiota...yhtäkkiä mies muuttui lääkäriksi joka ultrasi minut, huoneeseen ilmesty pöytä ja paljon kandeja. Mies alkoi sitten ultraamaan, ja vauva oli poika, mutta se näytti piirretyltä sikiöltä, joten sukupuolikin näkyi selvästi siinä...

Ja mies sanoi siinä vielä, että kyllä me tämä ulos saadaan tms..

Osaatko tästä sanoa mitään! Kiitos! :flower:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
näin unta, että eräs läheinen ihminen kuoli lääkkeiden yliannostukseen ja sairaalasta soittivat ja sanoivat, että henkilö kuoli kello 9.58..mitähän meinaa?
Uni tietää sinulle hyvää terveyttä. Selkäsi takana puhutaan pahaa, olisitko huomannut moista?
 
panikoija
Nään usein sellaista unta, että osaan lentää. Liitelen taivaalla, mutta en osaa laskeutua :(

Toinen uni on sellainen, että olen aina myöhässä tai jossain muualla, kun pitäisikin olla paikan päällä.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mitäs meinaa sellainen uni, jossa muutamalta (omalta) lapselta irtoaa sormia? Ei tule verta, mut sormet ovat jääneet leikkeihin ja kolot ovat niiden paikalla...
Tulet menettämään ystävän. :(
Voiko se tarkoittaa sitä, että olen juuri menettänyt erittäin tärkeän siskoni, ei hän kuollut ole, mutta pettänyt minua pahasti ja välillemme tuskin koskaan voi tulla enää mitään...? Tämä asia kalvaa minua päivittäin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:
Näin unta että lupauduin treffeille tuntemattoman nuoren miehen kanssa. Tunnelma oli iloinen ja en oikeastaan ollut kovin kiinnostunut miehestä romanttisessa mielessä. Treffit olivat lähinnä ne, että mies heitti minut kotiin. Parkkipaikalla (vanhempieni parkkipaikka jostain syystä), muistin perheeni, kun mieheni tuli lastemme kanssa vastaan ja alkoi tivata mieheltä olinko kertonut olevani naimisissa. Mieheni oli hyvin vihainen ja vieras mies asiallinen ja vakava. Lapset roikkuivat mieheni jaloissa ja itkivät. Minä oli tunsin valtavaa syyllisyyttä ja surua siitä etten ollut muistanut, että minulla on perhe. Uni taisi loppua siihen että mieheni oli anteeksiantamassa, mutta oli edelleen hyvin vihainen.
Läheinen ystäväsi on sinulle petollinen. Jotain hyvääkin, sinua odottaa suuri ilo :) Sinulle on tulossa mieluisia vieraita...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kotoisa:
Mites kun näen unta todella useasti että olen muiden mieste kanssa. Lähinnä treffeillä, sekstailen tai ilman. Siis näitä unia on ilmennyt tasaisen tapavasti koko seurustelume ajan. Joskus ahdistaa herättyä, nykään ei niinkään enää.
Sinua tullaan loukkaamaan..:( ja koska olet nähnyt jo pitkään samoja unia, voisiko olla että koko seurustelunne ajan sinua on loukattu jollain tavoin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
näin unta että lapsuuskodissa oli valtava määrä kaikenlaisia pehmoeläimiä ihan ihmisen kokoisiakin ja olivat kaikki liikkuvia ja puhuivat, olin niin ihmeissäni mutta jotenkin samalla myös tiesin, että näinhän se tuonpuoleisessa oikeasti onkin
Tuntuuko sinusta osittain siltä että haluaisit paeta menneisyyteesi?
Jokin asia vaivaa sinua...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin unta, jossa otin tatuoinnin ja tatuointi oli enkeli. Kuitenkin tästä syntyi jokin allergia ja käsi alkoi punoittaa. Lopulta tämä hävisi kokonaan kädestä. (voi johtua siitä, että olen pitkään miettinyt tatuoinnin ottamista ja sitä, voiko sille olla allerginen ) Lisäksi unessa oli koira, joka oli pahoinpidelty, nälkiintynyt ja huonossa kunnossa. Soitin poliisille, että pitäisi saada apua tässä asiassa ja nämä koiran omistajat otettava kiinni. En uskaltanut antaa koiralle ruokaa, koska ajattelin sen aiheuttavan lisää vahinkoa ja kun koira ollut ravinnotta pitkään. Odotin eläinlääkärin lupaa ruokintaan. Koira oli haavoilla ja vuoti vertakin. Pian poliisit tuli, mutta väärään osoitteeseen ja ambulanssikin oli paikalla. Mutta Ambulanssi oli kolaroinut ja se oli aiheuttanut lisää partioita yms. apureita paikalle. Ambulanssi ei tullut koiran takia, vaan oli jollain muulla keikalla...
Joku on valehdellut sinulle, tulet saamaan hänet valheestaan kiinni. Joku ystäväsi tulee tarvitsemaan apuasi, ole heidän tavoitettavissa. Unesi kertoo myös että omatuntosi soimaa sinua, olisiko sinulla jokin asia sydämmelläsi...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Tässä olis viel tää ihan tuorein:

Eli, näin unta etä olin huoneessa missä oli mun ensimmäisen neuvolakäynnin lääkäri, joka oliki siinä sitte psykiatri. Joka kyseli mun kuulumisia koska mulla puhkes paniikkihäiriö esikoisen syntymän jälkeen (myös todellisuudessa). No huoneessa oli myös sitten tavallinen mies, johon ei kiinnitetty huomiota...yhtäkkiä mies muuttui lääkäriksi joka ultrasi minut, huoneeseen ilmesty pöytä ja paljon kandeja. Mies alkoi sitten ultraamaan, ja vauva oli poika, mutta se näytti piirretyltä sikiöltä, joten sukupuolikin näkyi selvästi siinä...

Ja mies sanoi siinä vielä, että kyllä me tämä ulos saadaan tms..

Osaatko tästä sanoa mitään! Kiitos! :flower:
Tulet uudistamaan jonkin vanhan ystävyyden. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja panikoija:
Nään usein sellaista unta, että osaan lentää. Liitelen taivaalla, mutta en osaa laskeutua :(

Toinen uni on sellainen, että olen aina myöhässä tai jossain muualla, kun pitäisikin olla paikan päällä.
Koti sekä työasiasi mietityttävät sinua, mutta ne tulevat olemaan kunnossa. Oletko laiminlyönyt jonkin tehtävän...
Uni yrittää muistuttaa sinua siitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mitäs meinaa sellainen uni, jossa muutamalta (omalta) lapselta irtoaa sormia? Ei tule verta, mut sormet ovat jääneet leikkeihin ja kolot ovat niiden paikalla...
Tulet menettämään ystävän. :(
Voiko se tarkoittaa sitä, että olen juuri menettänyt erittäin tärkeän siskoni, ei hän kuollut ole, mutta pettänyt minua pahasti ja välillemme tuskin koskaan voi tulla enää mitään...? Tämä asia kalvaa minua päivittäin.
Voi olla, milloin näit tämän kyseisen unen, on siitä varmaankin vähän aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
näin unta että meidän asunto paloi,tuli sai alkunsa kynttilästä.pienimmän lapsemme ehdin pelastaa,muita lapsia unessa ei näkynyt.
mitä tää meinaa? :)
kiitos etukäteen :flower:
Tulipalo ennustaa rakkausdraamaa. Muisteleppas untasi, olivatko liekit suuret, pienet? Mitä suurempi liekki sitä intohimoisempi rakkaussuhde sinua odottaa...
oikeastaan suuret liekit,tuli levisi todella nopeasti ja lopulta talo räjähti :/
ennen räjähdystä koitin muka äkkiä kerätä asunnosta tärkeimpiä tavaroita.
sulla jäi tähän vielä vastaamatta,pystytkö vielä tarkentamaan? :flower:
 
hmm
Mä näen toistuvasti unta siitä, että olen taas yläasteella ja on kouluaamu ja yhtäkkiä huomaan, että olen pahasti myöhässä. Kiirehdin tekemisiäni, mutta jossain vaiheessa vilkaisen kelloa ja huomaan olevani jo monta tuntia myöhässä ja on turha enää mennä kouluun. Monissa unissa nuo yläasteenaikaiset ihmiset on mukana, aina yhtä nuorina ja itsekin olen se nuori vielä.

Näen myös usein ahdistavaa unta rappusista. Nousen siis jonnekin rappuset ylös, jolloin ei ole mitään ongelmaa, mutta alaspäin tultaessa huomaan, että rappuset ovat aika vaaralliset.. ne ovat ikäänkuin väärinpäin eikä niitä voi jostain kohtaa kulkea lainkaan vaan pitää hypätä kaiteen yli kerrosta alemmille rappusille.

Sitten myös yksi toistuva uni: pengon vaatekaappia ja sieltä löytyy monia paitoja jotka olen unohtanut ja mietin "ai niin, tämäkin!" ja oikein odotan että pääsen pitämään niitä kaikkia. Tästä unesta on ärsyttävää herätä ;)



Jatka vielä yhdellä toistuvista unista:

Kuljen pelkissä housuissa, ilman paitaa, rinnat paljaana töissä. Koen sen ihan normaaliksi ensin, teen normaaleja juttuja kunnes yhtäkkiä tajuan että kaikki näkevät rintani ja mietin, että miten olen voinut olla ilman paitaa koko ajan ja alan häpeämään ja peittelemään kroppaani.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
näin unta että meidän asunto paloi,tuli sai alkunsa kynttilästä.pienimmän lapsemme ehdin pelastaa,muita lapsia unessa ei näkynyt.
mitä tää meinaa? :)
kiitos etukäteen :flower:
Tulipalo ennustaa rakkausdraamaa. Muisteleppas untasi, olivatko liekit suuret, pienet? Mitä suurempi liekki sitä intohimoisempi rakkaussuhde sinua odottaa...
oikeastaan suuret liekit,tuli levisi todella nopeasti ja lopulta talo räjähti :/
ennen räjähdystä koitin muka äkkiä kerätä asunnosta tärkeimpiä tavaroita.
sulla jäi tähän vielä vastaamatta,pystytkö vielä tarkentamaan? :flower:
anteeksi, en hoksannut :)
Tunnetko häpeäväsi jotain asiaa? Uni kertoo myös että tulet häpeämään jotain asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
näin unta että meidän asunto paloi,tuli sai alkunsa kynttilästä.pienimmän lapsemme ehdin pelastaa,muita lapsia unessa ei näkynyt.
mitä tää meinaa? :)
kiitos etukäteen :flower:
Tulipalo ennustaa rakkausdraamaa. Muisteleppas untasi, olivatko liekit suuret, pienet? Mitä suurempi liekki sitä intohimoisempi rakkaussuhde sinua odottaa...
oikeastaan suuret liekit,tuli levisi todella nopeasti ja lopulta talo räjähti :/
ennen räjähdystä koitin muka äkkiä kerätä asunnosta tärkeimpiä tavaroita.
sulla jäi tähän vielä vastaamatta,pystytkö vielä tarkentamaan? :flower:
anteeksi, en hoksannut :)
Tunnetko häpeäväsi jotain asiaa? Uni kertoo myös että tulet häpeämään jotain asiaa.
hitsi,en mä kyl osaa oikeen sanoa :/
 

Yhteistyössä