Unien tulkitsija taas paikalla!:)

  • Viestiketjun aloittaja ennustaja eukko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja eukko:
Huomautan taas että hieman leikkimielistä mutta olenpa osunut monesti oikeaankin :) Eli tulkitsen unista...
jaahas, no kerropa, mie oon nyt kahden viikon ajan nähny sellasta unta että synnytän appiukon auton lavalla kaksospojat. Kahden viikon ajan joka yö sama uni.
 
miii
Mä nään jatkuvasti unia että mun veli tapetaan. Aina olen paikalla ja aina se ammutaan. Monesti samalla ammutaan joku muukin/muitakin, mutta pääosissa unessa on se että veljellä on joku tyyppi perässään ja sitten se ammutaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja eukko:
Huomautan taas että hieman leikkimielistä mutta olenpa osunut monesti oikeaankin :) Eli tulkitsen unista...
jaahas, no kerropa, mie oon nyt kahden viikon ajan nähny sellasta unta että synnytän appiukon auton lavalla kaksospojat. Kahden viikon ajan joka yö sama uni.
Pääset eroon epämiellyttävästä asiasta. Jos olet jo kauan toivonut jotakin, toiveesi tulee todeksi:)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miii:
Mä nään jatkuvasti unia että mun veli tapetaan. Aina olen paikalla ja aina se ammutaan. Monesti samalla ammutaan joku muukin/muitakin, mutta pääosissa unessa on se että veljellä on joku tyyppi perässään ja sitten se ammutaan.
Onko sinulla tällä hetkellä riitaa perheessäsi? Jokin asia tulee tuottamaan sinulle surua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jes! jelppaa mua mitä meinaa ku oon nyt raskaana ja näin exästäni unta monena yönä tän raskauden aikana ja se sit muka pyys mua takas vauvasta huolimatta?
Vähän lisää yksityiskohtia kaipailisin, muuten on vaikea tulkita, mutta katsotaas...
Tulet saamaan osaksesi ihailua, valitettavasti muuta en osaa kertoa kertomasi perusteella...
 
Lotta
Et millään viitsis arvata kun mua on jääny yks uni vaivaamaan. Tai ei se ole yksi uni, muuttuu vähän joka kerta mut suht usein sen nään ja se on niin epäuskottava etten tajua, että mistä se kumpuaa.
Minulla siis on lapsi joka nukkuu hyvin yöunensa ja olen kerran vienyt roskat ja pissattanut nopeasti koiran (kerrostalon pienelle pihalle, en kauemmas) ja muutaman kerran käynyt avaamassa alaoven kaverille kun lapsi on ollut nukkumassa.
Nekin ovat tuntuneet jo aika, hmm, no, minusta tuntuu että niinkään ei pitäisi tehdä.

Unessa siis lapsi on nukkumassa ja minä lähden aina johonkin, milloin johonkin autolla, milloin jonkin matkan päähän kioskille kävellen. Armoton paha olo ja ahdistus siitä että teen väärin, viime unessa pyysin kuskia kääntymään takaisin että minun on päästävä kotiin. Sitä aikaisemmissa unissa olen jatkanut matkaani mihin olinkaan menossa huolesta ja ahdistuksesta huolimatta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun rakastama mies oli aurinkolomalla mun ja naisystävänsä kanssa. antoi ymmärtää että valitsi sen toisen :( jostain syystä silti oltiin yhdessä lomalla kaikki :D
Elämäntilanteessasi tulee tapahtumaan muutos, johon sinun kannattaa varautua. Tähänkin olisi voinut laittaa yksityiskohtia, esim. millainen ilma oli? muistaisitko vaikka millaiset ilmeet unen henkilöillä oli jne...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Entäs sitte tämä: Miksi mä oon raskausaikana ekassa ta tässä tokassa, nähny unia mun exästä...välillä se on siinä yksin mun kanssa, ja joissain unissa myös nykyinen avomies ja esikoinen... :/ :/
Nyt kyllä tarvisin lisää tietoa. esim. mitä teit eksäsi kanssa? ja ylipäätään mitä unessa tapahtui? Sitten voin kertoa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Entäs sitte tämä: Miksi mä oon raskausaikana ekassa ta tässä tokassa, nähny unia mun exästä...välillä se on siinä yksin mun kanssa, ja joissain unissa myös nykyinen avomies ja esikoinen... :/ :/
Nyt kyllä tarvisin lisää tietoa. esim. mitä teit eksäsi kanssa? ja ylipäätään mitä unessa tapahtui? Sitten voin kertoa :)
Joissain unissa ollaan alettu oleen uudestaan yhdessä, ja tässä tuoreemmassa missä oli myös esikoinen ja avomies..ja olin myös siinä raskaana (niinkun todellisuudessa)...mutta sen exän kanssa ei muutaku juteltiin vaan...ja matkaa jatkoin oman perheen kanssa. Ja samaisessa unessa mahassa olevaa vauvaa kutsuttiin "pojaksi"..

Todellisuudessa ei sukupuolta viel tiietä...ens viikolla on ultra =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Et millään viitsis arvata kun mua on jääny yks uni vaivaamaan. Tai ei se ole yksi uni, muuttuu vähän joka kerta mut suht usein sen nään ja se on niin epäuskottava etten tajua, että mistä se kumpuaa.
Minulla siis on lapsi joka nukkuu hyvin yöunensa ja olen kerran vienyt roskat ja pissattanut nopeasti koiran (kerrostalon pienelle pihalle, en kauemmas) ja muutaman kerran käynyt avaamassa alaoven kaverille kun lapsi on ollut nukkumassa.
Nekin ovat tuntuneet jo aika, hmm, no, minusta tuntuu että niinkään ei pitäisi tehdä.

Unessa siis lapsi on nukkumassa ja minä lähden aina johonkin, milloin johonkin autolla, milloin jonkin matkan päähän kioskille kävellen. Armoton paha olo ja ahdistus siitä että teen väärin, viime unessa pyysin kuskia kääntymään takaisin että minun on päästävä kotiin. Sitä aikaisemmissa unissa olen jatkanut matkaani mihin olinkaan menossa huolesta ja ahdistuksesta huolimatta.
Saat kuulla piakoin hyviä uutisia. Uni kertoo myös että jännität jotain tulossa olevaa tilannetta, voisiko olla?
 
Lotta
No kaiken näköistä on kyllä meneillään, lottoankin :D hain kouluun mutta en ole varma haluanko vielä mennä kun lapsi on niin nuori vielä että ehdin hyvin vasta ensi vuonnakin aloittaa. Jännitän herkästi vähän joka asiaa ja olen taas pian muuttamassa parempaan asuntoon jahka se on muutto kunnossa :) Kiitos paljon :flower:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
näin unta että meidän asunto paloi,tuli sai alkunsa kynttilästä.pienimmän lapsemme ehdin pelastaa,muita lapsia unessa ei näkynyt.
mitä tää meinaa? :)
kiitos etukäteen :flower:
Tulipalo ennustaa rakkausdraamaa. Muisteleppas untasi, olivatko liekit suuret, pienet? Mitä suurempi liekki sitä intohimoisempi rakkaussuhde sinua odottaa...
 

Yhteistyössä