unohdin sit lompakkoni lähikauppaan

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
No jessus, eikö se ole hyvä että soittivat? Maistraatista ei mitään numeroita saa, mutta poliisilta kyllä :)
mistä poliisi sen olis saanut?
Poliisi saa salaisenki numeron selville. Mut jos oot osallistunu lähikauppas kilpailuihin niin niillä voi olla sun numero asiakasrekisterissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
No jessus, eikö se ole hyvä että soittivat? Maistraatista ei mitään numeroita saa, mutta poliisilta kyllä :)
mistä poliisi sen olis saanut?
En tiedä mutta olen itse soittanut lompakosta ensin numerotiedusteluun ja kun sieltä ei ole saanut tietoja niin sen jälkeen poliisille. Sieltä sai numeron. En ole soittanut yksityishenkilönä vaan työni puolesta.
 
xz
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Väliäkö sillä numerolla, hyvä kun soittivat ei tartte kortteja peruuttaa ja uusia
No ohnan se hyvä, eikä mulla ole kuin visa electron, joten sillä ei olis paljoa osteltu, kun kate olis loppunut pian. Ajokortti tietty on kallis uusittava.
:LOL: :LOL: rahaa se on tililläkin oleva raha :D niinhän sitä ennen sanottiin että pennissä on miljoonan alku.
Mitäs sä ajokortilla? Onks sulla auto?

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:
Alkuperäinen kirjoittaja xz:
:LOL: vähän noloo jus sul ei ollu yhtää rahaa lompakossa!
Miten tää on noloo. Mulla ei koskaan oo.
Eikä mulla
Ei oo mullakaan rahaa. Aika harvalla nykyisin käteistä on. Kaikki maksaa kortilla. Joskus harvoin mulla on rahaa, kun on tiedossa jotain, minne ei kortti kelpaa, mutta tosi harvoin tällaista on.

Mun mielestä käteisen puute ei ole yhtään noloa. Noloa on mun mielestä sen sijaan ilkkua jonkun toisen rahattomuutta :(
 
juu
käytän mäkin ainoastaan korttia, ei ole yleensä käteistä. ja ajokorttikin löytyy vaikka autoa ei olekaan. tai no nimellisesti kyl onkin, mut käytössä pääasiassa miehellä.. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös ole kuitenkin hyvä että soittivat?
on, mutta mua van ihmetyttää se että maistraatti voi antaa salaisen numeron. mitä hyötyy siitä sitten on?
Salainen se o just sen takia kun en halua kaikien tietävän sitä
No jessus, eikö se ole hyvä että soittivat? Maistraatista ei mitään numeroita saa, mutta poliisilta kyllä :)
mistä poliisi sen olis saanut?
Voi pyhä sylvi! Poliisi saa kaikki mahdolliset tiedot selville sinusta! Voi elämä!
 
mulle soitettiin perään kerran apteekista ja ihmettelin et mitä ihmettä ne soittelee.. Kysyivät et kävinkö äsken siellä ja puuttuuko multa jotain. Totesin vaan et ei??... Käskivät tarkistaa lompakon ja vastaamaan uudelleen. Vieläkään en hoksannut ennen kuin kysyivät et onkos kaikki kortit tallessa... olin unohtanut pankkikortin tiskille. :D Tosin hetken päästä oisin sen itekin (ehkä ) tajunnut kun kauppaan olin matkalla
 

Yhteistyössä