Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

Tuon sisustusinhokkiketjun jälkeen tulee fiilis että ei uskalla kohta sisustaa ollenkaan. :D
Mutta jos laitettaisiin kuvia että mistä mammat tykkää? Mun kuvat saa lytätäkin. :)

Mulla sisustusmaku ja tyylit on niin moninaisia että ne eivät pysy, mutta mulla on alkanut olla jokin ihme keski-ja etelä-Eurooppa -kausi, yhdistettynä koruttomiin perusmateriaaleihin kuten tiili, kivi ja puu.

Jos mulla olisi mökki etelämpänä niin siellä olisi vähän tällainen keittiö, tuo hella on ihana, samoin kattoparrut. Ainut että puuhella ei olisi kuin koristeena mulla...keittiön muoto ei ole passeli, tuosta ottaisin vain osia....:


Tuonne keittiöön joku kiva sipulikranssi heitettynä vielä.

Makkaria:


Tässä on muuten vaan hauska kuva, vaikka itse en ihan noin sisustaisi...mutta ihanat värit ja valaistus:
 
  • Tykkää
Reactions: Shesie
[QUOTE="vieras.";29475043]Hanki uudet sisustuslehdet, maaiisromantiikka meni jo.[/QUOTE]

Mä en ole edes kovin maalaisromantikko. Mutta oikeasti olisin valmis peruselementteihin omassa kodissa, en muodin takia vaan perusmateriaalien...mun lapsuudenkodissa on iso, valkea leivinuuni, 1800-luvulta. Totuin sitä katselemaan.
 
Professional Griefer
No mä tykkään monenlaisista, mutta ensimmäiseksi tulee mieleen elokuvissa ja sarjoissa nähtyä, kuten Carrie Bradshawin luukku:


Ja Bree Van De Kampin talo


Ja oikeastaan kaikkien muidenkin Desperate Housewivesien.

Löytyi enemmän Sims-kuvia kuin oikeita.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
"vierasvieras"
Tuon sisustusinhokkiketjun jälkeen tulee fiilis että ei uskalla kohta sisustaa ollenkaan. :D
Mutta jos laitettaisiin kuvia että mistä mammat tykkää? Mun kuvat saa lytätäkin. :)

Mulla sisustusmaku ja tyylit on niin moninaisia että ne eivät pysy, mutta mulla on alkanut olla jokin ihme keski-ja etelä-Eurooppa -kausi, yhdistettynä koruttomiin perusmateriaaleihin kuten tiili, kivi ja puu.

Jos mulla olisi mökki etelämpänä niin siellä olisi vähän tällainen keittiö, tuo hella on ihana, samoin kattoparrut. Ainut että puuhella ei olisi kuin koristeena mulla...keittiön muoto ei ole passeli, tuosta ottaisin vain osia....:


Tuonne keittiöön joku kiva sipulikranssi heitettynä vielä.

Makkaria:


Tässä on muuten vaan hauska kuva, vaikka itse en ihan noin sisustaisi...mutta ihanat värit ja valaistus:
Tosi kivoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
oman elämänsä ruhtinas
Kivinen, valkoiseksi rapattu iso funkkistalo, jonka sisätilat ovat avaraa tilaa, jossa on tilaa hengittää. Jopa vähän julkistilamainen, minimalistinen, tyhjä, jopa kliininen. Paljon valkoista, loft-fiilistä, ei niin hiottu, särmää. Taidetta, designia, maisemat, luonto, erikoinen, keräily, kerroksellisuus, aitous, tunne.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Shesie

Yhteistyössä