Uskaltaisiko joku laittaa kuvia lempparisisustuksestaan? :D

"vierasvieras"
Minä haluan oman talon! ihana ketju! :) Tosiaan keltainen sävy kannattaa valita tarkoin, meillä oli tupakeittiön lähellä ihana keltainen seinä mutta katossa jos oli loisteputket päällä niin näytti todella kylmältä ja vihertävältä. Onneksi sitä valoa ei tarvinnut pitää kuin siivotessa päällä.
 
Vähemmän on enemmän
Kamalempia sisustusinspiris-kuvia en ole kyllä vähään aikaan nähnyt. Tykkäättekö te oikeasti tuollaisesta? Minä sekoaisin ja tulisin hulluksi moisesta runsaudesta, värisekamelskasta ja tavaramäärästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29480422:
Ai lav juu :D Näin, juuri näin :heart: Ihan lilla ripaus väriä voi olla jossain mutta ei liikaa..
Kiitti kun laitoit Minervan kuvat! Tuo tyyli on kyllä mielettömän rauhoittava...tuon keittiön välitila on ihana (anteeks kun käytän tätä ihana-sanaa taas), tykkään tuollaisesta "rouhitusta"metallijutusta. Tuonnäköiselle pinnalle on olemassa nimikin, mut en muista. Harjattu teräs?
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
[QUOTE="vierasvieras";29480371]Minä haluan oman talon! ihana ketju! :) Tosiaan keltainen sävy kannattaa valita tarkoin, meillä oli tupakeittiön lähellä ihana keltainen seinä mutta katossa jos oli loisteputket päällä niin näytti todella kylmältä ja vihertävältä. Onneksi sitä valoa ei tarvinnut pitää kuin siivotessa päällä.[/QUOTE]

Maalin valinta kaupassa on välillä aika jännää, se kun näyttää malliliuskassa ihan erilaiselta kuin oman kodin valaistuksessa. Meidän tuon käytävän värikin tuntuu muuttuvan vuorokaudenajan ja valon määrän mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29480458:
Hei, mä laajensin repertuaarin keltaiseen mattoon. Se on IHAN pieni. Ja keltaisia tuikkulyhtyjä pari :ashamed: Mutta anna mä puolustaudun, rumaan kerrostalo kaksioon on saatava väriä. Jos mulla olis tuo sun alkuperäinen tönö niin en haavelisi tippasestakaan :xmas:
Sallitaan se sinulle. Mun kotiini ei tule mitään keltasta (ellei tuo jälkikasvu siihen innostu, toistaseks on puhunut et punasestakin seinästä haluis eroon - meidän talon ainoa värikäs kohta...)
 
I :heart: yellow. Omassa kodissa oli kaikki seinät keltaiset. Mies ei tykkää, joten nykyisessä kodissa hieman erilainen väritys.
Säkin podet keltatautia. :) Mä en ole tähän mennessä uskaltanut kuin yhden huoneen maalata keltaisella ja sekin sävy on vähän hiekalla sävytetty keltainen. Mutta jahka kerään rohkeutta niin keltaista löytyy täältä lisää.

Mun lapsuudenkodissa mun porukoiden huone on lämpimän keltainen, nukuin siellä kouluikään asti ja sieltä tää keltavillitys.
 
Juu, sama tauti. Lapsuuden huone oli keltainen huonekaluja myöten. Retroa...
Jep, meillä oli 70-lukulaiset värit; makkarit eriväriset eli yksi oli keltainen, sit vaaleanvihreä ja syvän sininen. Keltaiset keittiönkaapit, keittiön muovimatto keltainen ja eteisen lattia myrkynvihreä, toki vaaleaakin sävyä meiltä löytyi. Musta katto parissa huoneessa.

Mä roiskin aikuisenakin omassa kodissa eriväristen maalipurkkien kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä