Uskotteko tuohon indigolapsi juttuun?

  • Viestiketjun aloittaja Nuunamiäni
  • Ensimmäinen viesti
fisu
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja fisu:
thanks soulmate :)

ps. moon jo kihloisa joten en ui siu liiveihin ;)
Ja minä niin feministi, etten käytä liivejä. :kieh:

Kerran olin kihloissa, muuta se oli tylsää.
ei vainen ole tulsaa jos on 2 sekoa kimpassa(lue: 2 karjalaista joista toinen adhd ja toinen muuten vain pihalla :))

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja fisu:
ei vainen ole tulsaa jos on 2 sekoa kimpassa(lue: 2 karjalaista joista toinen adhd ja toinen muuten vain pihalla :))
Kuulostaa.... hauskalta. :kieh:

Meillä on vain adhd-minä, diagnosoimaton, salaman kolmesti iskemä adhd-mies, add-tytär, adhd-poika ja adhd/add-tytär ja tuo pahuksen kummallinen nentti-tytär...

Mutta ei kihloja, ei vihkimisiä, sokkotreffeiltä yhteen ja puoleksi vuodeksi maailmalle, Aasiaan.
 
fisu
våihan berse, miekii poistuisin mieluuzti johnkn Laosiin tahi Kamputseaan parixi kuuksi Madventuresin jäljille jos en diggaisi nykyzydeemistä näin paljon, miul on oikeasti kivaa himassa vaik mieli halajaa takaisin Pto de la Cruziin ;)
ei muuta kuin respectii teille ja ånnea :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja fisu:
våihan berse, miekii poistuisin mieluuzti johnkn Laosiin tahi Kamputseaan parixi kuuksi Madventuresin jäljille jos en diggaisi nykyzydeemistä näin paljon, miul on oikeasti kivaa himassa vaik mieli halajaa takaisin Pto de la Cruziin ;)
ei muuta kuin respectii teille ja ånnea :D
Mekhongille saareen asumaan... Dii maak-maa!

Ja nyt stimulanttia nassuun, että uni tulee.

Pusi-pusi!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Indigot kai pitäis pystyä tunnistamaan silmistä. Noh, tiedä sitten miten... Ainaki ne tuntuu katsovan suoraan sieluun!

Oon ite kokenu sen, ku pikkulapsi katsoo mua, ja se tuntuu näkevän aivan mut täysin, pienintä sielun piirtoa myöten. Jollain tavalla karmiva tunne se... Olo kuin olis alasti! Tää tyttö on tosi terävä, vasta 2-vuotias, aika näyttää mitä hänestäki tulee. Miehen kans on arveltu, että se on indigo, mutta eipä tuota tiedä.

Tiedän tuon katseen. Joillan autisminkirjolaisilla se on jo vauvana :) Tuo Indigo homma on kyllä ihan huuhaata ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
voe elläin
Ei ole. Ihminen ei ole älyllisesti yhtään parempi kuin 1000 vuotta sitten, tai edes 10 000 vuotta sitten. Evoluutio ei ole edes varsinaisesti "kehittymistä", vaan sopeutumista. Ei ihminen etene mihinkään, muuttuu vain.
Käsittämätöntä hörhöilyä tämä indigohomma. Minun mielestäni viisaimmat ihmiset löytyvät luonnonkansojen parista. Heitä ei ole tämä nykymaailman hömpötys saastuttanut.

Miksi ihminen luulee olevansa tässä maailman myllerryksessä "valmis"?
Katsokaapa kultapienet 1000 vuotta taaksepäin, eikö ihminen ole älyllisesti niitä päivistä kehittynyt.
Evoluutio koskee myös ihmisiä.
Minä henk koht olisin järkyttynyt jos meistä ihmisistä ei tämän viisaampia ole 1000 vuoden päästä tullut. Aivoista käytetään murto-osaa, onko se loppu turhaa massaa vai voisiko "huomispäivän" indigolapsi osata käyttää niitä hieman paremmin?

Olisi varmaan mukavaa tietää olevansa kehityskaaren päässä, minä en ainakaan siellä viellä ole. Jos joku niin uskoo, olkoon se hänen onni!

Niin ja jokainen indigo ei ole adhd, eikä jokainen adhd ole indigo.
 
"JES"
Alkuperäinen kirjoittaja voe elläin;23641047:
Ei ole. Ihminen ei ole älyllisesti yhtään parempi kuin 1000 vuotta sitten, tai edes 10 000 vuotta sitten. Evoluutio ei ole edes varsinaisesti "kehittymistä", vaan sopeutumista. Ei ihminen etene mihinkään, muuttuu vain.
Käsittämätöntä hörhöilyä tämä indigohomma. Minun mielestäni viisaimmat ihmiset löytyvät luonnonkansojen parista. Heitä ei ole tämä nykymaailman hömpötys saastuttanut.
peesi PEESI
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja voe elläin;23641047:
Ei ole. Ihminen ei ole älyllisesti yhtään parempi kuin 1000 vuotta sitten, tai edes 10 000 vuotta sitten. Evoluutio ei ole edes varsinaisesti "kehittymistä", vaan sopeutumista. Ei ihminen etene mihinkään, muuttuu vain.
Käsittämätöntä hörhöilyä tämä indigohomma. Minun mielestäni viisaimmat ihmiset löytyvät luonnonkansojen parista. Heitä ei ole tämä nykymaailman hömpötys saastuttanut.

No kuinkas sitten kaikenmaailman tietokoneet yms ovat tänne ilmestyneet jos ihminen vain sopeutuu? tarkoitatko että koneet tulivat itsestään ja ihminen vain sopeutui niihin? :D
 
Uskon ja tässä on pointtini: Indigolapsilla diagnosoidaan virheellisesti ADD ja / tai ADHD, koska lääkärit ja suuri osa väestöstä ei ole tietoisia tästä ilmiöstä ja sen laajuudesta. Ongelmaa pahentaa vielä se, että hyvin usein tällaista ilmiötä pidetään ortodoksaalisessa maailmankatsomuksessa ”huuhaana” ja siitä ei uskalleta puhua tai se tehdään naurunalaiseksi.

Starseed – Wanderer | Tietoisuuden Laajentuminen
Indigot – Tulevaisuuden ihmisen prototyyppi | Tietoisuuden Laajentuminen
 

Yhteistyössä