¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

Täällä ei mitään kummempia, hieman jänskää kun viikon sisällä on taas tädin aika tulla, jos on tullakseen. Ens viikko on lomaviikko. Heinäkuussa pidetään toinen lomaviikko ja mennään avioliittoleirille. Oikein Siunattua viikonloppua kaikille!
 
Siunattua viikonloppua!

Täällä menossa kp31 ja ensi viikolla, kenties juhannuksen kunniaksi ajattelin tehdä testin jos täti ei kurvaa paikalle ennen sitä. Muistutan itseäni usein, että onneksi ihminen ei saa aina sitä mitä haluaa ja juuri silloin kun haluaa. Jälkeenpäin kun elämää katsoo, huomaa ettei kaikki toiveet ole olleet itselle "hyväksi" tai ns. oikeanlaisia toiveita. Meillä näin esim asuntoasioihin liittyen. Koen myös olevan siunausta, etten ole raskautunut heti kun olen alkanut uudestaan kuumeilla.

Saamme luottaa, että rukouksemme kuullaan. Onneksi Jumala on viisas ja tietää oikean ajan kaikelle! Kiitos Herralle!

Nyt täytyy lähteä ihastelemaan uuden kodin uutta kivijalkaa ja viedä työmiehille evästä.
 
Joko on juhannus jo mielessä vai painaako arki päällä? Mulla alkaa jo keskittyminen pahasti herpaantumaan täällä töissä. Ei pelkästään juhannuksen lähestymisen takia vaan varmaan pikemminkin siksi, että loma on jo ovella. Onneksi pääsee kohta irtaantumaan näistä arjen kuvioista ja ehkä stressi näitten vauvajuttujenkin suhteen helpottuu samalla.

Kävin tänä aamuna gynellä, kun mulla on ollut pariin otteeseen tässä kierrossa outoja vuotoja ja lämmöt eivät ole kohonneet lainkaan. Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin. Ultrassa näkyi, että ovulaatio ei ole vain tapahtunut, mikä luultavammin johtuu stressistä. Mutta mitään vakavampaa ei siis ole, joten mieli on huojentunut. Pitää vaan nyt tosissaan yrittää relata näitten juttujen suhteen eli ovulaation testaaminen ja lämpöjen mittaaminen saa jäädä. Uskon kyllä, että mieli rauhottuu pelkästään jo nyt tästä tiedosta, että mitään tautia ei ole. Nyt pitää vaan luottaa Herraan, että Hän saattaa pienen ihmisen alulleen oman aikataulunsa mukaisesti.

Ihanaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille ja tietysti plussatuulia! :flower:
 
Alppiina, hyva ettei ollut mitaan vakavampaa.. Stressi on kylla niin arsyttava...Voi kun osaiskin olla ihan rennosti :) Helpommin sanottu ky tehty!! :)
Mulla on just nyt ovis .... Odottelen, et mies tulis himaan. Aamulla ei millaan jaksanut alkaa mihinkaan hhaha Vaikka piti kylla, mutta uni voitti :) ajattelin, et jos on mun aika tulla raskaaksi tassa kuussa, niin se tapahtuu alkuillasta ihan yhta hyvin kuin aamustakin :)
Oikein paljon siunausta kaikille !! Jeesus on HYVA!!
Marie :) Rukoilen et Herran tahto tapahtuu teidan Espanjan suunnitelmissa :)
 
Olipa kivaa löytää tällainen ketju! =) Täytyy paremmalla ajalla tulla lukemaan paremmin. Me ollaan toivottu lasta puolisen vuotta eikä vielä ole tulosta tullut. Tiedän, että aika ei ole pitkä, mutta silti se riipaisee se kp1 joka kerta. Yritän muistaa aina, että Jumalan aikataululla mennään ja tämä asia onkin rukouksissani ollut.

Nyt lomalla olen huomannut miten stressitaso on laskenut huomattavasti. Toivottavasti se tietäisi hyvää myös tälle vauvatoiveelle.

Siunausta ihan jokaiselle vauvaa toivovalle!
 
Mulla on kamala morkkis ja hämmennys. Maanantaina tein raskaustestin ja negaa näytti. Tän viikon oon sitten popsinut kaikkea roskaruokaa + karkkia + limsaa. Menkkoja ei kuulunut ja tänään tein testin, niin punertava viiva ilmestyi, tosin ei se ollut kontrolliviivan punainen. kp 38 tai joku on jo menossa. Mutta on kyllä kurjaa jättää tää pino, jos vatsassa alkaa jotain kasvamaan. Olo on kovin epätodellinen ja turhan hyvin tiedostan sen, että mitä vain voi tapahtua, vaikka testi plussaa näyttäisikin. Voimia, Siunausta ja plussatuulia teille kaikille!
 
Siunattua sunnuntaita!!

Marie onnittelut plussasta! Sait ihanan rukousvastauksen! :D Älä murehdi pinon jättämistä, voihan tuonne odottajien puolelle laittaa uskisten pinon tai kenties siellä sellainen jo onkin!

myli mukavaa kun löysit tähän pinoon! Herran siunausta sinulle ja perheellesi!

tiitu voimia sinulle uuteen kiertoon. Kyllä Herra antaa teillekin lapsen kun oikea aika on. Hän kuulee sinun jokaisen rukouksen ja haluaa pitää sinusta hyvää huolta.

ON: Nyt menossa kp 39/36 ja tein tuossa äsken testin, mutta negaahan se näytti. Oli kyllä päiväpissa ja ärrän halpistesti, joten en nyt vielä hötkyile suuntaan tai toiseen. Huomenna aamulla testailen uudestaan, ellei täti ilmesty kylään ennen sitä. Oireitakin olisi, mutta liekö mielikuvituksen tuotetta vai totisinta totta. :LOL: Joka tapauksessa tässä käy niin kun kuuluukin ja minä yritän pysyä positiivisella mielellä ja kiittää kaikesta hyvästä, vaikka ei nyt plussaa tulisikaan. Pettymys se tietysti olisi, mutta nekin kuuluvat elämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilo81:
:heart: Taivaan Isän kämmenellä.. pienokaista toivovat :saint: :


Katie80
Bianca72
Tyttö onnellinen
tuuba
Donu
Ilo81
pingviini100
tiitu87
Marie1981
Alppiina
myli


+Plussanneet+

Marie1981

:heart:
ilmoittakaa jos joku puuttuu niin lisätään, ja tervetuloa kaikki mukaan uudet ja vanhat :flower:
 
marie voi kun ihana uutinen :heart: toivotaan että kaikki sujuu hyvin , Jeesus on hyvä =)
mylilisäsin sinut tänne pinoon, lämpimästi tervetuloa, kiva kun löysit pinon :flower: meillä meni aikanaan kanssa se puoli vuotta ennenkuin nyytti ilmoitti tulostaan, ja muistan kuinka pitkältä tuo aika tuntui vaikka elämässä se lyhyt onkin, jaksamisia ja siunausta :heart:
Tiitu :hug: lohtua ja siunausta muista että Herra on hyvä ja varmasti haluaa sinulle vain parasta :heart:
Donu sinulla on sitten jännät paikat, ilmoittele kuinka käy =)

itsellä menossa kierron puoliväli ja kaippa sitä pitäisi ehtiä pitämään myös parisuhteesta huolta, mutta tuntuu että aika on aina kortilla ja väsyttää, mutta onneksi sain Herralta rauhan tähän vauvakuumeeseen ja koitan nyt olla liikoja suunnittelematta, rauhaa ja siunausta kaikille ja plussatuulia

siunausta kaikille :saint: :saint: =)
 
Onnea ja siunausta Marie!!

Tiitu, koitetaan me nyt vielä jaksaa odottaa. Kaikki aikanaan. Tää elämä käy niin kovin raskaaksi, jos raskautumista toivoo ja ajattelee koko ajan. Annetaan asia vaan Herralle, Hän sen hoitaa.

Nautitaan siskot kesästä, se on vihdoin täällä!!
 
Kiitos lämpöisestä vastaanotosta. :) Meillä on nyt vielä pari päivää jännitettävää tuleeko se plussa vai ei, nyt on menossa siis kp23/26. Mitään ihmeellisiä tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen. Ajatukset on ollut vähän liikaakin vauva-asioissa, pitää vaan nauttia lämmöstä ja saada ajatukset jonnekin muualle.

Aurinkoista ja siunattua viikonloppua teille kaikille!
 
Meille ei helmivauvaa ole ensi vuonna tulossa eli kuukautisest siis alkoivat. Mutta minulla on siitä huolimatta levollinen ja tyytyväinen olo. Vielä ei ollut raskautumisen aika vaikka sitä kovasti toivoinkin! Huhtikuun vauvakin kuulostaisi tosi ihanalta ;), mutta Jumala tietää paremmin. Meillähän on nyt menossa valtava talon remontointi, joten vaikka lapsi olisi enemmän kuin tervettullut lahja, Jumala tietää mitä me oikeasti jaksamme. Ihanaa, kun saa luottaa Hänen viisauteensa!

Siunattua viikonloppua! Älkää polttako itseänne auringossa vaikka eihän tuolta ulkoa malttaisi pysyä poissa! B)
 
Sellainen juttu on ollut mielessa jo pitempaan...etta kun monellahan on alkuraskaudessa menkkamaisia oireita, niin onko myos kiukkuuntumista yms... Vai eiko sita tule?? Onkohan taa nyt ihan sekavasti kirjoitettu hahah Tai jos esim on kova siivoamaan ennen menkkoja, niin tuleeko tamakin oire alkuraskaudessa?
 
katie80 minulla jokaisessa raskaudessa ollut aivan eri oireet. Yksi alkuraskaus oli sellaista tunnemylläkkää, että oikein itseäkin hirvitti!!! Ja hävetti. Sain aivan käsittämättömiä rivareita ja hetkessä itkeä tillitin lähes hysteerisesti. :ashamed: Tuntui, ettei itselleen voinut mitään. Yhdessä raskaudessa vaivana oli järjetön väsymys, heikotus ja loputon nälkä. Söin valtavasti ja muun ajan olisin halunnut vain nukkua. Esikoista odottaessa väsytti, yökötti ja mielialatkin vaihtelivat, mutta kaikkea oli kuitenkin kohtuullisesti.
Eli jokainen raskaus on erilainen, tai ainakin minulla on ollut. Se mitä oheistuotteita kasvavan masun lisäksi saa, on yllätys. :LOL:

Siunattua alkanutta viikkoa kaikille!
 
Donusiunausta ja voimia uuteen kiertoon
Katie80 minulla ainakin tytöstä oli menkkaoireet kadoksissa, mutta tuli kyllä vahva olo raskaudesta kierron lopussa ja rintoja nipisteli, sitten hainkin testiä apteekista ja haamun sain kp30, pojasta ei aikanaan ollut kanssa mitään ennen plussausta, pojan odotus aika oli helppo mitään muuta oiretta ei ollut kuin väsymys alkuraskaudesta ja turvotusta lopussa, mutta tytöstä oli huonoaoloa ja väsymystä lisäksi olin flunssassa alkuraskauden ja sokerirasituksessa todettiin lieväraskausdiabetes, että kyllä ne kaikkiraskaudet tuntuu olevan ihan omanlaisiansa =)
mulla on jotenkin toiveikas olo raskautumisen suhteen tässä kuussa, saapi nyt sitten nähdä onko tämä tunne paikkaansapitävä :p ensiviikon lopulla ajattelin uskaltaa testata, jos ei kuukautiset ala sitä ennen.. Jumalalla on tietysti meitä jokaista varten suunnitelmansa, turvataan Häneen, Hän antaa meille levon ja toivon joka asiassa, on meillä vaan mahtava Isä ja me saadaan olla onnekkaita kun saadaan tuntea Hänet, pysytään siskot uskossa lujina ja muistetaan valvoa :saint: :heart:

ilo
 
vastauksista :) Taalla nyt kiertopva 28 ja kovasti tuntuu, et menkat ne ovat tulossa taas.. Nannit olivat ihan kosketusarat about vkon verran, mutta nyt se oire on havinnyt ja sijaan tulleet menkkavatsakivut ja valkovuoden lisaantyminen...
saisipa sita jo alkaa odottamaan vauvaa :) Ois se vaan enemman kuin upeeta :)
Siunausta kaikille!! Jeesus on hyva AINA!!! Han on sama eilen, tanaan ja ikuisesti, aamen!!
 
sain tänään sanan paikan psalmi 127 jae 3 "Lapset ovat Herran lahja, kohdunhedelmä on Hänen antinsa"
Katie jännään sinun puolesta, toivotaan parasta ja Hän todellakin on rakastava Isä joka tahtoo vain meidän parasta :heart:
itselläni on kanssa jo jännääminen alkanut vaikkakin vasta kp22 menossa, jännä juttu kuinka sitä on aina niin rauhallisin mielen alkukierrosta mutta kun rupee loppukierto lähenemään rupeaa taas ajattelemaan et oiskohan?? :p kyllä tää vauvakuume vaan on niin vahva tunne että se vie mennessään, mutta onneksi meillä on hyvä paimen joka pitää meistä huolen ja me saamme rauhassa jättää Hänelle kaiken :heart:

siunausta ihan jokaiselle toivottaa ilo :saint:
 
Ilo :) Todellakin sita vaan ajattelee menkkojen alkamista/poisjaamista loppukierrosta.. :) Sellaisia me ollaan :) Eika se kuitenkaan muuta asiaa mihinkaan vaikka kuinka mietittais, koska kaikki on Hanen kadessa :)

Blessings
 
Sellaista se on, eka jännittää sitä alkaako menkat ja sitten kun testi näyttää plussaa alkaa jännäämään kuinka kauan vauva pysyy mukana, sitten jännittää syntyykö toinen ennen aikojaan ja sitten odottaa koska syntyy. Yhtä odottamista koko prosessi.

Mulla sen tukostaipumuksen takia on suurehko keskenmenoriski. Käyn täällä lukemassa teidän juttuja, siltä varalta että kohta olisin taas kuumeilemassa ja toisaalta siksi että toivon kovasti teille plussia!

Mulla on koko aamun soinut päässä se laulu, Jumala hyvä on, Jumala hyvä on, Jumala hyvä on, täynnä rakkautta... Harmittaa vaan kun sitä ei voi toisten päähän takomalla takoa.

Oikein hyvää viikonloppua teille!
 

Yhteistyössä