¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

heipähei, täällä taas yksi uusi uskiskuumeilija. tosi kiva että on tällainen ketju, jossa meitä yhdistää niin kuumeilu kuin uskokin! taidan olla tosiaan näitä nykyajan kärsimättömiä "kaikki mulle heti"- ihmisiä, sillä en millään malttaisi odottaa raskautumista!! hoivaviettiä pääsen onneksi toteuttamaan työssäni, työskentelen päiväkodissa ja aloitan elokuussa alle 3-vuotiaiden hoivaamisen :)

ehkäisy jätettiin ennen juhannusta ja alettiin yrittämään.. :) mulla on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto (paitsi silloin kun käytettiin ehkäisyä eli viime vuosi), joten mulla ei oo todellakaan ikinä ollu mitään hajua milloin ovuloin. liekö edes oikeasti ovuloinkaan joka kerta....nyt pitäisi sitten muutama kuukausi yritellä luomuna ja katsella miten tää kierto lähtee taas rullamaan. jos jatkuu kovin epäsäännöllisenä niin sitten pitää kipitellä lääkärin pakeille hakemaan jotain apua kierron tasaamiseen.

mistä päin te ootte?
mä oon ev.lut ja asustelen Lapissa.
 
Fruktis tervetuloa joukkoon! Minä asun Satakunnassa.

Maailmaan kuuluu tällä hetkellä kovin vahvasti "kaikki mulle heti"-ajattelu. Eiköhän jokainen siihen sorru, mutta kun asian tiedostaa, voi tehdä parannusta. Ja onneksi armo on olemassa!!! Meillä nyt menossa yk5 kuukautisten alun jälkeen. Olen kuumeillut esikoisen syntymästä asti, eli reilun 1½vuotta, mutta onneksi saan luottaa Herraan ja siihen, että Hän tietää paremmin kuin minä milloin on aika. Minulla on taipumus suunnitella asioita aivan liikaa, haluaisin saada nopeasti päätettyä mitä minkäkin asian kanssa tehdään ja sitten tarttua toimeen. Siinä sitten tulee helposti "vietyä mahdollisuus" Herralta toimia elämässäni minun parhaaksi. Mm. tämä pitkä kuumeilu on kasvattanut minua hyväksymään, etten saa mitä haluan, silloin kun haluan ja hyvä niin. Kiitos siitä Hänelle!

Siunattua viikonloppua sisaret! :)
 
tervetuloa joukkoomme kumeilemaan fruktis :heart: minä asustelen perheeni kanssa täällä etelämpänä.

katie :hug: ja siunausta taas uuteen kiertoon :heart: voikun olisi mukavampi toivotella onnea kuin aina voimia, mutta kaikki aikanaan, sitä aina pettyy muidenkin puolesta :'( mutta onneksi olit hyvillä mielin ja meillä on onneksi uskomme joka meitä kantaa :heart:
=)
ihana juttu marie että et ole meitä vielä jättänyt, tule jatkossakin kertoilemaan kuulumisiasi, onkohan odottajissa jo uskoville pinoa? toivotaan että me muutkin pian seuraisimme perässä =) siunausta teidän perheelle ja masuasukillesi :heart:

omaa napaa: täällä nyt kp25 ja viikonloppuna lisääntyi jo valkovuoto ja vähän kipuili enteilevästi saapi nyt sitten nähdä tuleeko sieltä kuukautiset alkuviikosta, voikun olisi ihana asia jos jättäisi tulematta..asia on Korkeimman käsissä, herkut kyllä taas maistui vkonloppuna.. olen huomannut että näen ympärilläni vaan raskaana olevia äitejä missä sitten kuljenkin :LOL: onko muut huomannut itsestään samaa ilmiötä?

siunattua alkavaa viikkoa kaikille :saint:
 
nostelen :attn: =)

tein tänään testin kp28 ja viivanpaikan/haamun sain, en oikeen vielä uskalla iloita koska testi oli liuskatesti ja niihin tunnetusti noita viivanpaikkoja voi tulla, jännitän huomista kun on kuukautisten odotettu alkamispäivä, toivotaan että viiva siitä vahvistuisi ja kuukautiset jättäisi tulematta :p
ilo sekavissa fiiliksissä, mutta tapahtukoon Herran tahto :heart:
 
Ilo81, onpa sulla jännät paikat. Mä niin toivon plussaa seuraavaan testiisi.
Mulla on yöunet sekaisin, niin tulin jo töihin. Mutta siis odotuspuolella en vielä ole nähnyt uskisten pinoa, enkä sitä itsekään ole sinne vielä laittanut.

Onkohan kaikki kesälomilla, kun täällä on vähän hiljaista?
 
Tervehdys pitkästä aikaa! Täällä odotellaan esikoista rv 5+2 on menossa nyt. En ehtinyt kauaa täällä kuumeilemaan. Nyt on kädet kyynerpäitä myöten ristissä, että pieni pysyisi mukana loppuuna asti. Aika vahva plussa tuli viikko sitten ja eilen vielä vahvistustestaus, joka oli tosi vahva plussa. LA on nettilaskureiden mukaan 9.3.

Tsemppiä ja siunausta ihan jokaiselle!

Marie1982 Olisi kiva, jos täällä olisi uskisten odotusketju. Mää tulisin sinne oitis! :)
 
onnea myli <3 :flower: ja siunausta sinunkin odotukseen :)
Olo on nyt tosi
onnellinen Kiitos Herralle!!
ilo rv 4+0
:heart:

siunausta kaikille jotka vielä jäävät tänne kuumeilemaan :saint: :heart: ja plussa tuulia!
 
Avasin uskovien ketjun tuonne odottajien puolelle ja siirryn nyt sinne. Toivon kovasti ja rukoilen myös, että te muutkin olette pian sillä puolella. Jos joku haluaa lukea tarkemmin siitä mitä esikoisen kanssa kävi, niin siitä pitäs tulla juttua syyskuun vauvalehteen (tarina ei siis ole mikään ja kaikki elivät elämänsä onnelisesti loppuun asti...). Okei, vauvallahan on kaikki hyvin, kun se on jo taivaassa, mutta meillä vanhemmilla on välillä ikävä.
 
ONNEA plussanneille :) Mahtavaa!!
Me ajateltiin tassa kierrossa kokeilla ovistesteja..kayttaako monet teista niita??
Oikein paljon siunausta kaikille siskoille ja kaunista kesan jatkoa taalta Atlantin toiselta puolelta :)
 
Kp on jo 24/29 jospa tässä kierrossa plussa tulis.. <3
Saa muistaa rukouksin minua ja mun miestä.. loppuviikosta miehen serkku tulee kylään ja hän on raskaana, joten aika vaikea nähdä toinen raskaana oleva omassa kodissa ku ei enään itselläni ole masuasukkia.. km kohta 4kk ja yhä masentaa välillä..
 
Onnea plussanneille! Herralle kiitos elämän ihmeestä, joka teissä kasvaa! :heart:

Minä en ole käyttänyt ovistestejä. Uskon tärpin tulevan ilmankin testejä. Herran aikataulua kun ei voi hoputtaa. ;) Olisihan se mielenkiintoista tietää varma ovisajankohta. Silloin tietäisi ovatko tuntemukset oviksesta paikkaansapitäviä vai pelkkää kuvitelmaa.

Toivottavasti tämän kuun aikana ilmaantuu lisää plussauutisia!

Siunattua viikonloppua kaikille!
 
Hei kaikille ja onnea erityisesti plussannei
Itselläni on fiilikset olleet maassa viime päivinä, kun vaikuttaa siltä, että tämä kierto on joko jälleen sellainen, jossa en ovuloi tai sitten ovulaatio on todella myöhässä. Nyt mennään kp 25 ja lämmöt ovat edelleen alhaalla ja valkovuoto runsasta, usein vetistä ja välillä myös ovulaatiolimaa muistuttavaa. Rukouspyyntöni teille olisikin, että Herra antaisi minulle uskoa, toivoa ja kärsivällisyyttä näiden asioiden suhteen ja tietenkin, että saisimme pian alkaa odottaa omaa pientä.

Kiitos teille kanssa kulkijoille!! Siunausta tälle viikolla!
 
tiitu87 kylläpä oli ihana uutinen! Kiitos Herralle!

Alppiina olet rukouksissa. Kyllä Herra kuulee sinua ja miestäsi!

ON: En nyt muista mikä kp on menossa mutta ensi kuun puolella vasta odottelen tätiä saapuvaksi, mikäli entiset piiiiiiiitkät kierrot nyt nykyisestä kierrosta mitään kertovat. Peittoa ei olla heluteltu aktiivisesti ja varsinkaan oletetulla h-hetkellä, että ehkäpä saamme vielä odotella pahoinvoinnin alkua yms muita mukavia raskausoireita jokusia viikkoja. ;)

Siunattua loppuviikkoa!
 
Kävin kurkkimassa odotuspuolella miten siellä on uskisten pino alkanut kasvaa ja törmäsin Marien suru-uutisiin. Jätän siis rukouspyynnön Marien perheen puolesta. Toivottavasti et Marie pahastu kun toimin lupia kyselemättä? Suuri :hug: sinulle!
 
Tassa kuussa tehtiin ovistestit, ja ovuloin just silloin, kun olen ajatellutkin... Nyt alkaa karsivallisyys jo loppua...Kaverit vaan tulee raskaaksi, ja meille ei mitaan... Masentaa..Saa muistaa rukouksin ..
 
Katie80, muistan sua rukouksissa ja ymmärrän todella hyvin miltä susta tuntuu. Juuri eilen sain itse kuulla taas yhden meidän yhteisen tuttavapariskunnan odottavan lasta ja olotila oli jälleen illalla tuo tuttu: miksi muille, muttei meille... Samalla kuitenkin luotan siihen, että yksikään ihminen ei tänne synny ilman Jumalan tahtoa, joten jos meille on lapsi tarkoitettu, se kyllä saa alkunsa ajallaan. Tätä joutuu vaan välillä ihan tosissaan itselleen toistamaan, ettei joudu liikaa masennuksen valtaan.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!!
 
Terve vaan! Törmäsin tähän pinoon ja ajattelin liittyä. :)
Tosiaan ollaan miehen kanssa yritetty tulla raskaaksi nyt melkein puoltoista vuotta. Mukaan on mahtunut kaksi varhaista keskenmenoa. Kävin ultrassa gynellä ja siellä kävi ilmi etten ovuloi toiselta puolelta ollenkaan, eli raskautumisen mahdollisuus on häviävän pieni jokatoisessa kierrossa.
Aina ei oikein tiedä miten jaksaa, kun elämä on tällaista "kierto kerrallaan"-tyyppistä. Onneksi löysin tän pinon! Ootte naiset auttanu mua jo aika paljon, vaikka tää onkin mun ensimmäinen viesti jonka kirjoitan. :D Kiitos siitä!
 
Tervetuloa siirinen88! Mukavaa kun löysit tämän pinon! :D

ON: Täällä odotellaan edelleen tätiä kylään. Taitaa venyä taas kierto melko pitkäksi. Onneksi levollinen olo on säilynyt, vaikkei haaveiltua tulosta tullutkaan tässä kierrossa. Siitä Herralle suuri kiitos!

Siunattua viikonloppua kaikille! :hug:
 
Donu, kiitos kun laitoit tänne rukouspyynnön!

Mä en oikein tiedä alkaako kuumeilemaan vai ei. Sisällä kyllä kuumeilen, mutta mä mietin, että josko tää ei olekaan vielä meidän aika saada vauvaa. Eihän mulla oo takana kun kaksi menetystä, mutta tällä hetkellä tuntuu, että se on liikaa. Odottaa odotusta, sitten odottaa tietoisesti 37 viikkoa, sitten parannella itseänsä , sitten taas odottaa odotusta jne...

Tosiaan siis helmikuussa oli tuo kohtukuolema rv 41+2 ja viikko sitten km joka todettiin viikolla 10+0, tosin kehittyminen kohdussa oli loppunut jo viikolla 6.

Saas nyt nähdä, olis helppoa kun taivaasta vaan tulis kirje, että tehkää näin ja näin ja näin, se on sitä mitä teille on tarkoitettu.

Marie
 
Sa oot vahva nainen, uskomattoman vahva.
Makin haluisin kirjeen Iskalta :) Juttelin tanaan uskovan psykiatrin kanssa, ja hanen nakemyksensa auttoivat mua ymmartamaan, etta ehkapa mun stressi ja pelot todella ovat ne esteet raskaudelle... Tulispa nyt hieman selvyytta asioihin.. Rukoillaan Herran tahtoa.. Ma kun niin haluisin muuttaa Suomeen ja kasvattaa lapsemme siella.. Mies taas eparoi..Vaikea tilanne..

Siunauttua vkonloppua kaikille :) Kylla meilla viela joku paiva on ne nyytit sylissa. aamen. Jeesus on hyva !!!
 
Olen liittynyt tähän ketjuun pari kolme kuukautta sitten, mutta koska kuukautiset alkoivat, halusin tietoisesti jättää raskausketjut lukematta ettei olisi ollut liian rankkaa aina vain ajatella raskautta. Tänään ihmettelin kovaa uupumusta ja väsymystä ja kävin testaamassa. Sieltähän se vahva plussa tuli! Onnellinen tunne, mahtavaa! :) Siirryn sitten kai odotuspuolelle ja tehän kaikki tulette sinne perässä, yksi toisensa jälkeen. ;)
 

Yhteistyössä