Utopiaako vai totta?

Meillä kun on lapsilla omat huPojat nukkuu hyvin läpi yön..tyttökin jos nukkuu ihan muualla kuin omassa huoneessaan.Omassa huoneessaan näkee painajaisia ja sitten kömpii meidän viereen..joka ei kivaa enää=(

Onko kukaan muu kuullut kokenut vesisuonista jotka kulkevat maan alla ja ne voivat häiritä yöunia?Ite uskon...oon ollu samanlainen kun tyttö.Mutta miten sen voisi testata?
 
Maaria
Mä kun en usko noihin henkimaailman juttuihin nii luulisin että jokin muu on syynä. Tyttö on varmaan nähnyt/kuullut jotakin sellaista joka tulee uniin. Minkä ikäinen tyttö on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kiva että teitä saa viihdyttää näin railakkaasti.Ei näköjään alkuperäsen tekstin muokkaus onnistunu.Päätelkää ite mitä tarkotin...mua ei vain jaksa naurattaa,kun ongelma on.
älä välitä, emmä ainakaan millään pahalla naureskellut. Omaa tyhmyyttänihän mä tässä eniten nauroin, kun en tajunnut juttua.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kiva että teitä saa viihdyttää näin railakkaasti.Ei näköjään alkuperäsen tekstin muokkaus onnistunu.Päätelkää ite mitä tarkotin...mua ei vain jaksa naurattaa,kun ongelma on.
Kävele paljain jaloin huoneessa. Tuntuuko mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria:
Mä kun en usko noihin henkimaailman juttuihin nii luulisin että jokin muu on syynä. Tyttö on varmaan nähnyt/kuullut jotakin sellaista joka tulee uniin. Minkä ikäinen tyttö on?
Ei se mikään henkimaailman juttu oo.Tyttö 5v ja siitä asti kun tähän tupaan muutettiin on ollu sama ongelma..eli nyt pian 3v.Jos nukkuu yksin toisessa huoneessa niin ongelmia ei ole,vain siinä omassa huoneessa.Ne painajaiset on tosi kovia.

Vanhakansa täläpäin puhuu vesisuonista,jotka vaikuttaa puihin ja niiden kasvuun,ja joillakin ihmisillä nukkumiseen.Kulkevat siis maan alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
Olisko sun mahdollista siirtää tyttö nukkumaan vaikka teidän makkariin ja teidän siirtyä tytön makkariin? Ihan vaikka kuukaudeksi, kokeeksi?
Ainut mahdollisuus on se mitä jo aiemmin kokeiltiin,että tyttö nukkuu isoveljensä kanssa samassa huoneessa.Silloin loppu ylimääräset vessassa hyppäämiset,janontunteet yms ja nukku yöt siellä läpeensä.Nyt kun omaan huoneeseen meni takasin ni ongelmat palas takasin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
Olisko sun mahdollista siirtää tyttö nukkumaan vaikka teidän makkariin ja teidän siirtyä tytön makkariin? Ihan vaikka kuukaudeksi, kokeeksi?
Ainut mahdollisuus on se mitä jo aiemmin kokeiltiin,että tyttö nukkuu isoveljensä kanssa samassa huoneessa.Silloin loppu ylimääräset vessassa hyppäämiset,janontunteet yms ja nukku yöt siellä läpeensä.Nyt kun omaan huoneeseen meni takasin ni ongelmat palas takasin.
Mutta siis onko muillakin, jotka nukkuvat siinä tytön huoneessa noita samoja ongelmia? Että voisko sisko ja veli vaihtaa huoneita, jos veljellä ei mitään ongelmia asian kanssa ole?
 
vesisuoni on vanha juttu ja voimakkaitahan ne jotkut ovatkin, ukkini oli kaivon katsoja varvulla kolmeen metriin on mummolankin porakaivo porattu ja ukin määräämään paikkaan ja porarit sano et ei tule riittämään vesi,kappasvain on sen viimeiset 25v riittänyt vaikka pumppu olisikin jäänyt koko päiväksi päälle vuotamaan täydellä teholla vesi putkesta ojaan,tyhjää ei hörässy. :) kaikilla ei sitä taitoa ole varvun käyttöä nimittäin.Joskus oon kuullu et kupari lankaa kun vetää huoneen ympäri listoja pitkin tai sängyn alusen vetää kuparilla niin helpottaisi yön levottomuutta. kokeilu ei paljon maksa :)
 
Mun pappa ja mummi uskoo noihin vesisuonijuttuihin. Niillä on tarkkaan mittailtu et mis huonees ja mis kohdas huonetta on hyvä sängyn paikka ja et mihi suuntaan sängynpääty on. Lisäks pappa on virittäny talon ympärille kuparilankaa monta kieppiä, kun se kuulemma torjuu sitä maasäteilyä. Ja sitte vielä niillä on jotku magneettirannekkeet josta kanssa apua tohon. Tiijä sitte onko vai ei - ite asun kerrostalossa ni ei ehkä vaivais. Mut kyllä siihe toiset uskoo ihan tosissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
tai auttaako js vaihtaa vaan tytön sängyn paikkaa? Jos se suoni kulkee juuri sängyn kohdalla.
Sängyn paikkaa on vaihdettu huoneessa.Yksin nukkuu kyllä esim.Olkkarin sohvalla mutta ei omassa huoneessa.Vaihtoehdot on että joko tyttö nukkuu olkkarin sohvalla tai meidän sängyssä.Muut huoneet ihan oikeesti liian pieniä kahden nukuttavaksi.

Ite olen likan kämpässä nukkunut,ja levottomia on yöt olleet.Enkä halua miehen kanssa ruveta eri huoneissa nukkumaan tämän takia.

Oliskohan konstia millä sais luotettavasti testattua noiden suonten paikat?
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Oliskohan konstia millä sais luotettavasti testattua noiden suonten paikat?
Enpä usko, aina voi luotettavuuden kyseenalaistaa, jos ei ole mitään konkreettista mitattavaa tai nähtävää.

Joku huone tai tila vain on levoton.
 

Yhteistyössä