Uudesta äitiyspakkauksesta :)

Mitä mieltä ootte muuten tosta uudesta äitiyspakkauksesta ?
Itse sain sen eilen ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Musta tuntuu oudolta, että nyt tän vuoden mallissa tuntuu olevan paljon laadukkaampia vaatteita, kun aikasemmissa.

Oikein lapsenmielinen ja mukavan näköinen paketti, ennen ärsytti kun paketti oli vaan tylsä valkonen, nythän se 2012 -malli menee ihan noin vaan ilman äitiyspakkaussomisteita, on niin hieno.
Haalari tuntuu olevan paljon paksumpi ja vettä hylkivämpi, kun aikasemmissa malleissa.
Ainoa asia, mihin petyin oli se, että oli liikaa sitä oranssia väriä.
Muuten tosi täydellinen :). Niiden mielestä ehkä ei, jotka ei ihan retrosta tykkää.
 
"vieras"
En ole saanut sitä mutta kävin kurkkaamassa ja tykkäsin. Ton siilimakuupussin haluaisin. Me saatiin se vanha pakkaus kesällä, mutta tykkäsin kyllä siitäkin. Oikeastaan olen aina tykännyt kaikista pakkauksista, kun olen esim. kavereiden pakkauksia hypistellyt :D
 
Pidin pakkauksesta jo kun kuvat näin, mutta sitten vasta pidinkin kun sen sain. AIVAN IHANA.

Mutta tyytyväinen olin kyllä 3 aikasempaankin jotka olen saanut :) .

Ihana pakkaus kaikin puolin, suurimmat plussat edellisiin mitä olen nähnyt verrattuna,että se 70 cm kaksosanen asu (norsukuvioinen
paita) oli nyt trikoota ja paremman mallinen kun se ennen on ollut, ennen oli sellanen
pussimainen ja se jäi kyllä käyttämättä. Ja plussaa haalarin käännettävistä hihansuista ja
lahkeensuista. Ja plussaa ihanista kestovaipoista.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muuten missään aikasemmissa ä-pakkausten toppahaalareissa ollu noita käännettäviä lahkeita ja hihoja ? Mä sain aikasemmin 2010 vuoden mallin ja muistaakseni siinä ei ollu käännettävät hihat ja lahkeet.
 
orgoe
en tiennykään että äitiyspakkaukset noin hienoja,luulin että sinne tungettu jotain 80-luvun vaatteita ja selasia halvan näkösiä juttuja..no ens vuonna sit onkin hienoja juttuja kun saa lapsen
 
"miu"
Mitä mieltä ootte muuten tosta uudesta äitiyspakkauksesta ?
Itse sain sen eilen ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Musta tuntuu oudolta, että nyt tän vuoden mallissa tuntuu olevan paljon laadukkaampia vaatteita, kun aikasemmissa.
Mä olen eri mieltä tuosta vaatteiden laadusta. Sain pakkauksen pari viikkoa sitten, ja olen pikkuhiljaa pessyt vaattet valmiiksi käyttöä odottamaan. Pesun jälkeen kaikissa Pikkuset- merkin vaatteissa roikkui langan pätkiä, osa irtonaisia, osa kiinni saumoissa. Ne Ivana Helsingin Teltta- kuosiset potkarit yllätti myös: toisesta jalkaterästä lähti melkein kokonaan väri! (ihan ohjeen mukaan pesin, 60° ja värillisen pyykin aine) Ne teräosathan on siis ommeltu "tilkuista", siihen kohtaan sattunut joku heikompilaatuinen pala. Niin ja pussilakana menetti myös pesussa muotonsa, on nyt ihan kiero vaikka kuinka kosteana muotoilin kun ripustin kuivumaan.

Miinusta myös siitä, että harsoja oli vain yksi :( Onneksi on esikoisen pakkauksen harsot vielä tallella...

Plussaa kivan näköisistä ja tuntuisista haalareista, siis toppa ja vanu. Myös makuupussi on kiva, hyvä väri sattui kun meillä on harmaat vaunut ;) Ja tietenkin uusi värikäs laatikko on kiva :)
 

Yhteistyössä