uusi "herttainen" naapuri esittäytyi tänään

Myönnetään että itse olin harkitsematon kun aloimme tänään päivällä siirrellä huonekaluja, mutta tämä oli ainoa päivä jolloin sain apujoukkoja, yksin en mitään siirtele. Yksi sänky purettiin ja kannettiin yläkertaan, sitten siivosin lattian ja sängyn paikalle tuoriin kevytrakenteinen kirjahylly, jonka pystyy yksi mies kantamaan, ja siihen hyllyille laitoin kuopuksen leluja, mitään ei porattu tai vasaroitu, mutta eihän operaatio ilman ääntä sujunut kuitenkaan...
Eräs meistä vei roskia, ja takaisin tullessa toisen kerroksen ovi aukesi, uusi naapuri, joka on muuttanut taloon eilen kiskoi roskienviejän sisään asuntoonsa, istutti tuolille, ja kertoi muuttaneensa taloon juuri, ja huomanneensa että talossa on METELIÄ, ja edelleen uteli "tiedätkö mistä meteli tulee?" Saatuaan rehellisen vastauksen ja pahoittelun metelistä uusi naapuri hymyili ja paiskasi kättä...luulimme että asia on selvitetty.
No niinhän sitä aina saa luulla kaikenlaista.
Tuossa parisen tuntia sitten, kun vaan olimme, paikalla oli ex ja hänen poikansa, minä ja minun lapseni, osa meistä puhui, kuopus leikkimässä leikkikeittiönsä luona, mikroaaltouuni kilahti ja äkkiä kuului kovaa jyskytystä ilmeisesti pattereista, no, ajateltiin että uusi naapuri itse laittaa jotain paikalleen, juurihan hän muutti. Edelleen juteltiin ja pari nuorista käveli olohuoneen poikki ja taas kamala patterin jyskytys ja kun kuopukselta putosi lelu lattialle taas sama juttu!
Exä meni alakertaan selvittämään mikä on homman nimi.
Oven avasi uusi naapuri joka kiljui niin että kuului tänne meille sisälle asti, vaikka ulko-ovi oli siis kiinni : MINÄ MAKSAN TÄSTÄ ASUNNOSTA 500 KUUSSA JOTEN TE PIDÄTTE PÄÄNNE KIINNI KUN MINÄ KÄSKEN! paiskasi asuntonsa oven kiinni ja potki vielä oveaan sen suljettuaan.
Okay, mokasin kyllä päivällä, mutta tämä talon on ollut sellainen, että ihmiset esim siivoavat iltaisin ja sunnuntaisinkin, jotkut kun ovat vuorotyössä, mutta kun yöt ovat hiljaisia ei kukaan ole valitellut, niin eipä tullut mieleen että joku noin hermostuisi, en edes tiennyt uudesta naapurista.
Mutta aika selvää taitaa olla että tämän uuden asukkaan kanssa ei hevin naapurisopuun päästä...onneksi olin kyllä jo muutenkin päättänyt muuttaa tästä pois.
 
nana
voitte näyttää naapurillenne (okei, keskisormi tuli ihan ekana mieleen...) järjestyssääntöjä. ei niissä kielletä normaalielämästä syntyviä ääniä. hiljaisuus on yleensä 22-07. ompa urpo naapuri. minkäköhän takia en muutto tullut, ei liene vaikea arvata. pitäkää puolenne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Onhan nyt sentään pääsiäinen, miutään ylimääräisiä muuto- yms.ääniä ei soisi kuuluvan, suuri juhla
no kyllä mä sen ymmärrän että huonekalujen siirtäminen häiritsi, mutta silloin kun jyskytys alkoi homma oli valmis jo tunteja sitten, ainoa ääni mitä kuului oli puhuminen ( ei esim huutamista huoneesta toiseen), askeleita ja leikkimisen ääntä, kuopus siis laittoi leikisti ruokaa leikkikeittiössä, saattoi siinä joku muoviastia kilahdella
 
vieras
meijän naapurissa porattiin ja vasaroitiin niin eilen kun tänäänkin mut ei me mitään menty sanomaan,itekseen täällä vähän harmiteltiin mut ei tulis mieleenkään mennä sanoon.Meillä onneks pieni taloyhtiö joten naapurit ei valittele oikeestaan mistään.
Eihän huonekalujen siirtelystä nyt NIIN paljo ääntä lähde.Toivottavasti se uus naapuri ei jatka tolla linjalla.
 
Hui hitto! Ei kuulosta lupaavalta. Me asuttiin 2v helvetillisen naapurin kiusattavana. Eläkkeellä oleva mies,sen vaimo työssä. 2viikkoa oltiin asuttu kun ukko valitti metelistä (asuttiin heidän yläkerrassa). Ukko valitti muutaman kerran lapsen aiheuttamasta äänestä(tyttö oli silloin10kk) tms. yhtä normaalista,ja jos meillä esim kaatui pikkunen tuoli tai putosi jotain,kuului alhaalta pauketta pattereihin,kattoon... Lopetti meille valittamisen kun niitä vastapäätä muutti äiti kahden murkun kanssa. Me valitimme isännöitsijälle,haliituksen pj:lle, mutta ei meitä kuunneltu,tämä kalkkisparihan oli talossa asunut jo 37vuotta,ja me vasta päälle 20vuotiaita nuoria.
Huomasimme että on riski ostaa oma asunto,kun naapureista ei tiedä,ja me myimme asuntoa 9 pitkää kuukautta.
Sinun naapurisi ei kyllä kuulosta ihan normaalilta,tervejärkiseltä ihmiseltä. Vaikka olisit mekastanut mitä ja koska niin ei tolleen ihmisiä viedä asuntoon ja sanota että hän käskee olla hiljaa! Maailmassa on valitettavasti kaikenlaisia hulluja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
tuon takia minulle ei sovi kerrostaloasuminen.. :/
no tähän asti tässä talossa ei ole ollut ongelmia, vaikka ei ollakaan oltu hiljaa kuin ns "kusi sukassa" jatkuvasti.
Aika ironista on että tähän muutin aikoinaan tilanpuutteen vuoksi plus silloisen ala-kerran naapurin takia, jota häiritsi KAIKKI äänet: puhuminen, käveleminen, pyykinpesu, ruuanlaitto, tiskaaminen, suihkussa käynti, vessan vetäminen jne vuorokauden ajasta riippumatta...mahtaa tämä uusi naapuri täällä olla sukua hälle :(
 
huh
et ole mokannut mitään. tottakai sulla on oikeus kasata hyllyä pääsiäispäivänä, ja tuolla äijällä ei ole mitään oikeutta puhua teille tuohon tyyliin. soittaisin poliisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
et ole mokannut mitään. tottakai sulla on oikeus kasata hyllyä pääsiäispäivänä, ja tuolla äijällä ei ole mitään oikeutta puhua teille tuohon tyyliin. soittaisin poliisille.
no jos se olisi jatkanut patterin hakkaamista olisin soittanutkin, mutta siellä on ollut ihan hiljaista, kuten meilläkin, minä olen yksinäni alakerrassa, muksut omissa huoneissaan, nuorimmat olleet jo hyvän aikaa nukkumassa
 
huh
Siis vetikö hän väkisin sen sun kaverin sisälle ja pakotti istumaan? sehän on rikos.
varautuisin kyllä heti soittamaan poliisille jos vähänkään vielä uhkaavasti käyttäytyy. vaikuttaa todella härskiltä tyypiltä. sun ei tarviste katsella moista. eikä lastesi. saatte elää normaalia elämää kodissanne ja paskakasa joka isottele epienemmille, pitää naamansa kiinni ja jättää teidät rauhaa, tai soitat polisiin.
 
Meillä oli ennen tuollainen naapuri. Asunnossamme ei olisi saanut edes kävellä. Ja se valitus alkoi siitä päivästä kun muutimme sisään. Jo samana päivänä olivat oven takana valittamassa :eek: koska muutostamme tuli meteliä. Ja se meteli siis muodostui ihan huonekalujen sisäänkantamisesta ja lopuksi imuroinnnista. Eikä kello ollut lähelläkään kahtakymmentäkahta.
Tämän jälkeen ei asunnossamme olisi sitten saanutkaan kävellä, vetää vessaa, pilkkoa vihanneksia, nauraa jne. edes tähän ns.normaaliaikaan, eli tuossa klo 7- 22 välillä. Saatika sitten lasten leikkiä, tai pudottaa vahingossa leluaan lattialle.. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Siis vetikö hän väkisin sen sun kaverin sisälle ja pakotti istumaan? sehän on rikos.
varautuisin kyllä heti soittamaan poliisille jos vähänkään vielä uhkaavasti käyttäytyy. vaikuttaa todella härskiltä tyypiltä. sun ei tarviste katsella moista. eikä lastesi. saatte elää normaalia elämää kodissanne ja paskakasa joka isottele epienemmille, pitää naamansa kiinni ja jättää teidät rauhaa, tai soitat polisiin.
no nappasi hihasta ja veti sisälle, toinen äimistyneenä ei osannut oikein reagoida, ja ällistyi vielä enemmän kun piti mennä istumaan tuolille keskelle lattiaa kuin olisi ollut kuulustelussa
 

Yhteistyössä