Uusi kuvapino, itsestä siis, rohkenen aloittaa, kun oon saanu kuvastani niin kivaa palautetta =)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Toi sun kyky nähdä kuvaa katsoessa elementtejä (vesi), eläimiä ja se että ilmeisesti myös näet ihmiset tekemässä asioita, kertoo siitä että sulla on näkijän lahja... :)
Lahja ja lahja... joskus olis kiva katsoa esim pankkineitiä ilman, että näkee sielunsa silmin hänet pulahtamassa hyiseen avantoon :headwall: :D
Kaikista ei kyllä tule juuri mitään tuntumaa, enkä halua kyllä sit tutustuakaan sellaiseen tyyppiin. Pakko sanoa kuitenkin toi pirttipöytä-juttu, mun mies aina sanoo, että sanomattomista asioista voi tulla syöpä :whistle: :xmas:
Mä näen sut halaamassa tummaa miestä joka istuu pirttipöydän ääressä ja syö uunimakkaraa ja te nauratte.
mun ensimmäinen aviomies oli tumma, siis suomalainen, mutta tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät
Söiks hän uunimakkaraa? B) Detaljit on tärkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Toi sun kyky nähdä kuvaa katsoessa elementtejä (vesi), eläimiä ja se että ilmeisesti myös näet ihmiset tekemässä asioita, kertoo siitä että sulla on näkijän lahja... :)
Lahja ja lahja... joskus olis kiva katsoa esim pankkineitiä ilman, että näkee sielunsa silmin hänet pulahtamassa hyiseen avantoon :headwall: :D
Kaikista ei kyllä tule juuri mitään tuntumaa, enkä halua kyllä sit tutustuakaan sellaiseen tyyppiin. Pakko sanoa kuitenkin toi pirttipöytä-juttu, mun mies aina sanoo, että sanomattomista asioista voi tulla syöpä :whistle: :xmas:
Mä näen sut halaamassa tummaa miestä joka istuu pirttipöydän ääressä ja syö uunimakkaraa ja te nauratte.
mun ensimmäinen aviomies oli tumma, siis suomalainen, mutta tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät
Söiks hän uunimakkaraa? B) Detaljit on tärkeitä.
joskus kyllä söi sitäkin, ja varmaan olen halannut useinkin häntä kun hän on istunut pöydän ääressä
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tuolla se on sivulla 12

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1473377,275
Vähän huono kuva kyllä kun ei näy yhtään kasvoja :/
Pidät urheilusta, et niinkään harrasta sitä mutta tiedät siitä paljon, esim voittoaikoja ja nimiä sekä vuosilukuja. Sun on hankala sitoutua parisuhteeseen koska pelkäät koko ajan kaiken loppuvan, osaat arvostaa arkea.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kävin sovittamassa hääpukuani, testattiin samalla kaason kanssa että pääsee helposti autoon ja ulos :)
Tässä on jälleen selvä todiste siitä et a) ihmiset ei katso koskaan peiliin ja b) suurin osa ihmisistä kuvittelee vartalonsa ihan erilaiseksi kuin se oikeesti on

Hienoa et hunnussa on enemmän kangasta kun puvussa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kävin sovittamassa hääpukuani, testattiin samalla kaason kanssa että pääsee helposti autoon ja ulos :)
Tässä on jälleen selvä todiste siitä et a) ihmiset ei katso koskaan peiliin ja b) suurin osa ihmisistä kuvittelee vartalonsa ihan erilaiseksi kuin se oikeesti on

Hienoa et hunnussa on enemmän kangasta kun puvussa :whistle:
Ihan hyvä vartalohan tuolla on.
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kävin sovittamassa hääpukuani, testattiin samalla kaason kanssa että pääsee helposti autoon ja ulos :)
Tässä on jälleen selvä todiste siitä et a) ihmiset ei katso koskaan peiliin ja b) suurin osa ihmisistä kuvittelee vartalonsa ihan erilaiseksi kuin se oikeesti on

Hienoa et hunnussa on enemmän kangasta kun puvussa :whistle:
Ihan hyvä vartalohan tuolla on.
:x Ja tajusin just et ei toi taidakaan olla huntua, vai onko? Onko se sittenkin hameen osa toi tötterö mikä sen takana on? :/
 

Yhteistyössä