Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Kaa
Tuo Siniapilan mainitsema miehen "päättämättömyys/neutraalisuus" on tuttua. Meillä ukko on hyvin sellainen "järkevä" ja "faktaihminen", joten suhtautuminen on tähänkin samansuuntainen. Tiedän, että hän lapsen haluaa, mutta hän ei siitä suuremmin hehkuta tai puhu. En ole loukkaantunut, koska tunnen mieheni tuon suhteen. Tärkeintä on, että molemmat tätä haluamme.
 
Täällä kans yks esikoista yrittävä. :wave:

Yk 6 menossa, eka clomikierto. =) Ovisplussan sain testiin tänään, joten kahden viikon päästä on jännät paikat :whistle:

Mies on täysillä mukana! Aikaisemmin ei puhunut asiasta niin paljoa, mut nyt tän clomikierron aikana on jotenki saanut hänkin uutta puhtia ja pitää huolen siitä, että simpat on oikeaan aikaan menossa eteenpäin ;)
 
Mekin esikoisesta haaveiltas.. yk 28 ja eka clomi-kierto menossa.. menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä.. Todella MALTTAMATTOMINA odotellaan että uskaltais ruveta testailemaan.. Kaikenmailman raskausoireetkin muka minulla.. :ashamed:
 
Pitää itsekin ilmoittautua tänne... elikkäs ensimmäinen myös haaveena ja yk 4 on lähtenyt käyntiin...just oli menkat 8 päivää myöhässä ja kaikkea kerkes jo ajattelemaan mutta täti pyyhälsi kuitenkin paikalle... ja nyt menkkoja kestäny pari päivää ja nyt ne on myös loppunu ku seinään...eli pari päivää paussia ja taas loppurysäys...ärsyttäviä nämä paussit meikäläisen menkoissa... :kieh:
 
Moikkelis...minäkin voisin pinoutua myös tänne...

Eli eka täälläki yrityksessä. Yk 14 alko tuossa viikon alussa eli kp taitaa oll 6/28-30. Mitään kovin järisyttävää ei siis oo täälläpäin luvassa ihan lähipäivinä. Mukavaa lukea uusista innokkaista yrittäjistä...eikä täälläkään ihan lannistuneita vielä olla :wave:
 
tällasen tein.

Esikoista kuumeilevat

perustaja: juli05
kuumeilijoita: 15 kpl.
tässä ketjussa raskautumis mahdollisuudet ovat ( 15x0.2 = ) 3 %

oirelista:


Sarah85:



Piksu:


Juli05:
aamusta mulla on rinnat kas tosi kipeenä ja mahaa turvottaa.
Väsymystä on kans (vaik syönki vitamiineja).Muita oireita ei juuri oo_Oikeesti en muista millon rinnat olis ollu näin kipeet.
lämmöt koholla.

rina82:
Lämpöä ollut oviksesta lähtien, nyt yli viikon.
Painetta alavatsassa, välillä vihlaisuja.
Flunssainen olo aamuisin, häviää aina parin tunnin päästä heräämisestä.
Ruoka ei oikeen maistu..pakotan itseni syömään.
Rinnat arat.
Menkat ei vielä myöhässä..

sunshine:


Kaa:


Nibbler:
Flunnsan tuntua, oikealla puolella nippailee munasarjojen kohalla.kohtu "koholla" joka varmaan johtuu oviksesta...
virtsassa vahva haju ja voin haistaa sukat metrien päästä :)
alaselän kipua ja päivällä alkaa päänsärky... sellanen että tuntuu ju otsan vois irrottaa ja asettaa pöydälle. :)
turvotusta
Hilipati:


Suikale:


Peppi1981:


Siniapila:
Muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää paleli kamalasti ja koski vatsaan ja selkään ihan niinkuin olisi ollut menkat alkamassa (ehkä vähän kovemmin kuin aikaisemmissa kierroissa). Palelu on jatkunut jokailtaisena ja pissattaa paljon tavallista useammin. Toissayönä heräsin epämääräisiin vatsakipuihin/tuntemuksiin, enkä meinannut saada enää unta. No, säähän on viilentynyt ja vessassa tulee rampattua ehkä senkin takia, että voi tarkistaa onko menkat alkamassa.


Bayan Fare:


jonsku83:
menkat nyt myöhässä 3 pv ja rinnat ihan ÄLY arat.. tosin voipi johtua myös ehkäisyrenkaan poisjättämisen aiheuttamasta hormoniryöpystä...
Oon huomannu kans ton väsymyksen, vaikka työpäivät on ihan normipituisia ja viimevkolla oli jopa lyhyempiäkin, niin kokoajan on semmonen velttovirtanen olo..

sydänkäpynen:
nyt eilen alkas rintojen arkuus, nyt tänään ne on kipeät...ja päätä vieläkin särkee, ja ihan kamala väsy...,
sainpa mitattua lämmön, se oli 37.03, kun normi lämpö on 36.5-36.6...
etova olo

Mouku80:
Vatsa ollut hieman outo ehkä viimeisen viikon aikana, myös närästystä useampana päivänä mitä ei yleensä ole ollut. En kuitenkaan välttämättä pitäisi noita raskauasoireina, koska voivat johtua niin monesta muustakin asiasta. Varovaisen toiveikkaana siis mennään eteenpäin.

marimint81
- kummallinen vatsakipu (menkkakivun tapaista, mutta vihlovampaa. Eilen illalla sattui pari kertaa niin kovasti, että täytyi mennä makuulle. La-su aamuyöllä heräsin myös vihlontaan. Tämä vihlonta on vaivannut viime torstaista lähtien, mutta eilen sitä tuntui pääasiassa illalla.
- Nuha iski sopivasti lauantaina. Tiedä sitten johtuuko ilmojen kylmenemisestä vai mistä...
- Rinnat hieman kipeät
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsku83:
Tui Tui... onko kellään uusia uutisia/oireita/tuntemuksia? ;)

Täälä edelleen menkat myöhässä ja rintoja aristaa... testiä loppuviikosta... :whistle: Onse jännää...onse...
Mulla edelleen samoja tuntemuksia: rinnat kipeenä,tänään oon käyny tooosi monta kertaa pissalla (tuntuu et koko ajan sais käydä),väsymystä on ollut tänään kans.
 
mä lisäilin vähän noita oireita. ja ne jotka puuttuu tuolta listalta saa huudella oireita ja tuntemuksia sitten kun niitä tulee :wave:

eipä uutta täällä... mitäny olo on ku heliumia täynnä.. ja tarkoitan siis että maha on paisuneena, ei tänää mitää pierujuttuja :p
ihmeellinen olo kyllä...mun pitäs olla nyt ihan stressistä riekaleina mut olo on.... no semmonen olo ku hengittäis ensin tosi syvään, pidättäis ja sitte hengittäis ulos.... :| ihme meininkiä :)
 
Lämpöä ollut oviksesta lähtien, nyt yli viikon.
Painetta alavatsassa, välillä vihlaisuja.
Flunssainen olo aamuisin, häviää aina parin tunnin päästä heräämisestä.
Ruoka ei oikeen maistu..pakotan itseni syömään.
Rinnat arat.
Menkat ei vielä myöhässä..
:whistle:
 
Täällä myös esikoista toivotaan. kp32/30-36 meneillään. Tosin puolen vuoden sisään kierto on ainoastaan kerran venynyt tuonne 36:een asti. En kuitenkaan vielä halua testata, vaikka menkoista ei ole näkynyt merkkiäkään. Oireita sen sijaan löytyy :) :

- kummallinen vatsakipu (menkkakivun tapaista, mutta vihlovampaa. Eilen illalla sattui pari kertaa niin kovasti, että täytyi mennä makuulle. La-su aamuyöllä heräsin myös vihlontaan. :eek: Tämä vihlonta on vaivannut viime torstaista lähtien, mutta eilen sitä tuntui pääasiassa illalla.
- Nuha iski sopivasti lauantaina. Tiedä sitten johtuuko ilmojen kylmenemisestä vai mistä...
- Rinnat hieman kipeät

:wave:
 
Huomenta, mulla ei kummempia oireita. Vatsa ollut hieman outo ehkä viimeisen viikon aikana, myös närästystä useampana päivänä mitä ei yleensä ole ollut. En kuitenkaan välttämättä pitäisi noita raskauasoireina, koska voivat johtua niin monesta muustakin asiasta. Varovaisen toiveikkaana siis mennään eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Ookkei, nyt siirtyi meikäläisellä jännäily tuonne viiden viikon päähän. Nega tuli ja taitaa tulla tätikin tänään... Pöh.
se ei ole ohi ennenku täti laulaa :)
ja jos sattuiski niin että täti alkaa hoilaa hoosiannaa tänään, niin tee jotain kivaa tai älä tee mitään, tai tee kaikkee sellasta mitä raskaana et voi enää tehdä.koitahan saada ittes paremmalle mielelle! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Ookkei, nyt siirtyi meikäläisellä jännäily tuonne viiden viikon päähän. Nega tuli ja taitaa tulla tätikin tänään... Pöh.
:hug: Voi itkut! Itekki tässä pelkään pahinta,mut toiveikas oon.Oireet ei oo juurikaan muuttuneet (rinnat edelleen kipeet,väsymystä on ja lämmöt koholla).
Eilen kävin yöllä vessassa ja mä en oo varmaan vuosiin käyny vessassa yöllä. :eek:
 
Täällä painiskellaan vain flunssaoireiden ja stressin kanssa... gynellä kävin tänään ja nyt ois sitte mahikset lapsettomuustutkimuksiin. Taidetaan tämä kierto vielä katsella ja mennä sinne sitten kun nuo muut kiireet tässä vähän helpottaa...

Osaiskos joku vääntää tänne tuommosen taulukon kiertopäivistä ja yrityskierroista niin pysyis helpommin kartalla muiden yritystilanteesta...sais jännäillä enemmän teidän muidenki puolesta. Ite oon niin tumpelo koneiden kanssa että eipäs varmaan multa onnistuis :whistle:
 

Yhteistyössä