Uusi Suositus EU:ssä; Sikiön sukupuolta ei saa kertoa vanhemmille

"joku"
Mun mielestä päinvastoin; jos saa tietää jo rakenneultrassa, että tulee ns väärää sukupuolta, niin ehtii totutella asiaan ja jopa innostua siitä. Jos sen sijaan synnytyssalissa saa syliinsä pojan kun toivoi tyttöä, niin pettymys voisi hyvin pilata muutoin onnellisen hetken.

Itselläni on tyttö ja toivoisin toista tyttöä. En voi sille mitään, että minusta tyttö tuntuisi luontevammalta. Jos kuitenkin poika tulisi, niin kyllä tahdon tietää etukäteen, jottei sitten sitä syntymän jälkeistä aikaa tarvitsisi käyttää asian käsittelemiseen.
Peesi tälle.
 
Kepsis
[QUOTE="Minä";24630845]Näinhän se on. Mutta eiköhän Suomessa edelleenkin saa halutessaan tietää tulevan vauvan sukupuolen, joten voimme nukkua yömme rauhassa, eikö vaan.. Öitä siis![/QUOTE]

Öitäpä öitä.
 
"vieras"
Eiköhän Kepsis tarkoittanut että koko ehdotus on aika vastenmielistä yleistämistä ja holhoamista. Koska jossain päin maailmaa joku osa naisia kikkailee lapsen sukupuolen kanssa, meidän pitäisi levittää koko EU:n alueelle tällainen laki, jolla ei ole mitään pohjaa.
Tarkoitat varmaan miehet tai ainakin miesten taholta tuleva valtava painostus saada se poikalapsi.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24630995]Tarkoitat varmaan miehet tai ainakin miesten taholta tuleva valtava painostus saada se poikalapsi.[/QUOTE]

Jos kulttuuriin on yleisesti liitoksissa ollut ammoisista ajoista asti poikalapsen toivominen, niin ei se rajoitu vain miehiin. Oli se kuinka väärin tai tuomittavaa muissa kulttuureissa.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"mä"
En hyväksy. Kun testeihin menee, tulos on saatava, myös sukupuoli, koska aina on mahdollisuus, että sikiön sukupuoli on epäselvä ja tuossa tapauksessa minä teetättäisin abortin.
 

Yhteistyössä