Uusioperheiden vauvakuumeilijat

Vilma-Annika En varmasti samassa tilanteessa pysty olemaan hiljaa päivääkään :p ja onnittelut plussasta :flower:
Onnea myös Lumi-Marjalle :flower:
Iita28 Mä ostin vauvalle jo lelun valmiiks :LOL: Joten oon vielä enemmän etuajassa kun sinä... Äitiys- ja vauvanvaatteita on tullu katseltua, mutta vielä en oo ostanu.
Nyt olis ovis menossa, joten täällä harrastetaan pupuilua iltaisin tiuhaan ja toivotaan, että nyt tärppäis
Plussatuulia kaikille :whistle:
 
No hyvä kun joku muukin on jo langennut ostelemaan tavaroita... :D

Milloin Vilma-Annika sulla on laskettu aika ?
Mä oon kans miettinyt että sitten kun tärppää niin miten mä voin pitää suuni kiinni töissä ja muuallakin...vaikeeta tulee varmasti olemaan kun tekis sit varmaan mieli huutaa koko maailmalle että on raskaana !
Sama tunne tuli jo kun päätettiin alkaa yrittämään lasta, saati sitten kun on tärppi käynyt !

Me lähdetään huomenna pariksi päiväksi reissuun joten mulla tulee nettitaukoa maanantaihin asti ja ajattelin ma aamulla tehdä testin...pitäkäähän peukkuja, tuun sitten päivittämään töihin päästyäni tilanteen...Voi kun mä niiiiiiiin toivon että tulis plussa...

Mulla oli joku aika sitten melko lailla oireita, maha ihan turvoksissa ja sellanen kumpare jo alamassussa ja kaikkea muuta mutta nyt ne on hävinnyt kun tuhka tuuleen...tänä aamuna maha oli varsin ohuessa kunnossa ja mä heti tietty ajattelin että joopa joo, en mä mitään raskaana kuitenkaan sit ole..Ainut on että väsyttää ihan pirusti, me yleensä valvotaan puolenyön paikkeille ja nyt kahtena vikana päivänä mä oon simahtanut vaatteet päällä sängylle jo vähän ennen kymmentä !! Että joku oire sentään jäi...Mitäpä mä näitä vatvon (en nyt voi kuitenkaan olla vatvomattakaan), maanantainahan se sitten selviää.
Mies kävi ostaa sellasen Clearblue-testin jo valmiiksi joten siellä se kaapissa odottelee testaajaansa.

4 pvää testaukseen... :whistle:
 
Kaikille paljon plussaonnea :flower: :heart:

Minä tästä lähden tuonne odottajiin ja toivon näkeväni teidät kaikki siellä pikapuoliin. Mulla on LA 29.7.2008 ja mikä yhteensattuma, se on meidän hääpäivä :heart: Kaksi vuotta naimisissa tulee täyteen silloin ja tuskimpa pikkuinen juuri sinä päivänä syliin tulee, mutta mukavalta se näyttää ainakin papeerilla. Ultralla saattaa tietty muuttua, mutta ainakin nyt se on tuo päivä.

Tsemppiä ja hyvää jatkoa kaikille,
Lumi-Marja ja Helmi-Onni

 
Iita28, Laskureiden mukaan LA olis 28.7.2008 ja 3.12 olis sitten varhaisultra.
Nyt sitten vaan mukavaa reissua ja mä pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä että maanantaina testi näyttää plussaa!!!! Tule sitten heti tänne kertomaan ;)

Lumi-Marja, me sitten vaihdellaan kuulumisia tuolla heinämammoissa ;)


Plussaonnea nyt heti kaikille!!!
 
Voi rähmä !! :( miinus tuli niin että pamahti, ei tullut haamun haamuakaan vaikka kuinka yritin tikkua tuijottaa, heiluttaa ja käännellä...

Vähäsen kyllä harmitti mutta en nyt ajatellut vajota masennukseen vaan odotellaan nyt sitten tädin kylään saapumista ja sitten uuteen yritykseen..oon ehkä ollut liiankin innokas tässä vauvaa odotellessa (voiko olla liian innokas..?) joten nyt ehkä olisi syytä yrittää ajaa ajatus päähän että tulee kun tulee...

Mutta hei, vielä mulla on mahis niin kauan kun täti tulee...jos se vaan ei näykkään vielä ;)
 
Voi harmi iita28 :hug: Mutta onneks on toivoa vielä =) Ja ihan samalla tavalla täälläkin on vissiin liian innolla vauvaa odotettu, kun tädin tulo on niin pahalta tuntunu, mut onneks joka kuukaus saa mahdollisuuden taas yrittää uudestaan. Mun olis tarkoitus testata, jos tätiä ei kuulu, 5.12 keskiviikkona. Nyt ei kyllä ole ollu mitään kuviteltuja oireita edes, joten en oikein usko olevani raskaana tälläkään kierrolla...
 
Karmeita menkkavihlaisuja on ollut tänään joten ei tässä oo kauheasti enään spekuloimisen varaa, alkaa varmaan tänään tai huomenna..

Noniin, nyt sitten aletaan jännäämään cristinan puolesta, toivotaan että sulla tärppää !!!
Monesko yrityskerta teillä on meneillään ?
Juu on tää liika innostus kyllä raastavaa mutta eiköhän se tästä vähän tasoitu kuukausien saatossa...tai sitten ei :D
 
Heips!
Itse yritän kauheasti olla ajattelematta ja odottamatta testaus päivää, vaikka eihän se tietysti onnistu. kokoajanhan se päässä pyörii :D Täällä olis menossa yk8, eikä mulla ainakaan vielä ole ollu mikään kuukaus helpompi pettymyksen suhteen :| Mut toisaalta, kun mä niin kovin tahtoisin tulla raskaaks myös senkin takia, että pääsisin töistä pois, jossa inhoan suunnattomasti olla. Eli tulee ehkä senkin takia vielä stressattua liikaa. Mut kyl se tästä vielä joku päivä iloksi muuttuu =)
 
Juu mä oon kans jotenkin kypsä duuneihin, ihan mukava työpaikka mulla on mutta jotenkin tekis mieli jäädä veke vähäksi aikaa, laskeskelin tossa että juu elokuu olisi hyvä aika lasketulle ajalle, äitiyslomaa ennen kun pitäis kesälomat niin sitähän sais jäädä pois töistä jo toukokuun lopusta mutta se nyt ei sit ihan mennytkään ihan niinkuin olin ajatellut...Niinkuin ei yleensäkään...

Juu kyllä meitä vielä onni potkaisee joku päivä ja hommat menee paikoilleen niinkuin kuuluukin ! =)
 
Imoittaudun mukaan joukkoon :wave:

Uusperheeseemme kuuluu minä ja mies 24v. ja ihana tyttöni tammikuussa 3v. Vauvakuume kova, mutta tarkoitus olisi odottaa ainakin ensi huhtikuuhun ennen pillereiden tuhoamista :heart:
 
Meillä on 5 hengen uusioperhe. Siihen kuuluu minä ja 2 lasta edellisestä liitosta, mies sekä meidän 1 yhteinen lapsemme. Nyt ollut mahassa jo 2 viikkoa suht koviakin "menkkakipuja" ja tein raskaustestin 27/28 ja haaleaa plussaa näytti! Kävin vielä samana päivänä tuosta mahakivusta lääkärissä ja otettiin myös pissanäytteestä oikein labrassa raskaustesti. Sekin näytti haaleaa plussaa. Että raskausviikkoja olis nyt suurinpiirtein 4+1 ja ensimmäinen neuvola menee tammikuun alkuun. Laskettu aika on suurinpiirtein tossa 7.8.2008. Toivotan kaikille plussaonnea ja jo raskaana oleville: ei muutakuin masun kasvatusta vain :wave:
 
Meidän perheeseen kuuluu mies, edellisestä liitostani kaksi koululaista ja minä. Seuraavien menkkojen jälkeen aloitetaan puuhastelut tuolla pedin puolella tarkoituksena saada vauva alulleen. Nyt on tämä kierto jo puolessa välissä joten joulun aika on taikojen aikaa.... ;)
 
Tervetuloa uudet mukaan =)
Tatjana80 monenennella yrityksellä plussasit? Niin ja hurjasti onnea odotukseen :flower:
Täällä jännitetään ja pelätään tädin tuloa...Välillä on ollu menkkamaista jomotusta vatsassa, mutta ei muuten mitään oireita. Eli taitaa vieläkin vauva odotuttaa itseään :/ Aattelin varata vyöhyketerapialta ajan ja kokeilla olisko siitä apua. Jotenkin on jo mieli valmiiks maassa, eikä oikein jaksa uskoa plussaan. Kyllä se taas tästä pikkuhiljaa mieli paranee, varsinkin joulun lähestyessä :xmas:
Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Kiitos cristina onnitteluistasi :D Minä plussasin heti ensimmäisestä yrityksestä :heart: Aika harvinaista, että heti ensimmäisessä kierrossa "pamahtaa paksuksi" :LOL: Poistatin kuparikierukan tossa lokakuun alussa ja heti marraskuusta aloitettiin vauvayritykset. Ovulaatio oli noin marraskuun puolessa välissä ja päivä ennen sitä sekä kolme päivää sen jälkeen oltiin ahkerasti peittojen alla. Tuloksena kertalaakista positiivinen tulos!! Olin kuin ällikällä lyöty, että voiko tämä olla mahdollista :eek: ON SE :saint:

Varmuuden vuoksi tein eilen kp 29/28 vielä yhden Apteekin oman testin, kun viime testi näytti haaleaa plussaa ja labratesti näytti heikkoa plussaa. No, kyllä se on jo uskottava, että raskaana ollaan. Tällä kertaa sain testiini KUNNON viivan :p Toivon kaikille todella paljon plussaonnea ja älkäähän masentuko jos heti ei tule tuloksia :hug: Itse otin sen kannan, että vauva tulee jos on tullakseen ja tässä tapauksessa kävi näin hyvä tuuri.

Meille siis tulossa neljäs ja näillä näkymin viimeinen lapsi (miehen mielestä). Hieman haikena täällä ollaan, mutta aion nauttia tästä raskaudesta täysin rinnoin :xmas:
 
Onkos tänne tullu plussia? Mulla on menossa jo yk10, eli vielä täällä notkutaan... Greippimehua juoden ja ovistikut tilattu, niin ja vyöhyketerapialla kävin kierolla ja taas olis oviksen aikoihin tarkoitus mennä, jos vaikka auttais... On vaan aika arvokasta :/ Mut jos siitä on apua, ni ei haittaa vaikka joutuukin hiukan enemmän maksamaan.
 
Hyppäisin tähänki ketjuun =) Eli mä 26v ja mies 30v. Mulla ennestään 8v poika ja 6v tyttö. Nyt kovasti yritellään yhteistä :heart: Ovis aika ehkä nyt käsilläm ja kovin et vaakamamboa menty ;) Tosin on toikierto nii sekasi, et ei kyl varmaks osaa ovista arvoida saatika muutakaa :p
 
Hyppäisin tähänki ketjuun =) Eli mä 26v ja mies 30v. Mulla ennestään 8v poika ja 6v tyttö. Nyt kovasti yritellään yhteistä :heart: Ovis aika ehkä nyt käsillä ja kovin on vaakamamboa menty ;) Tosin on toi kierto nii sekasi, et ei kyl varmaks osaa ovista arvoida saatika muutakaa :p
 
Varovaisesti täältä tullaan kuumeilemaan ja yrittämään... Meillä 4-hengen uusioperhe, minulla edellisestä tyttö -01 ja poika -02. Nyt olisi haaveissa yhteinen. Kierukka poistettiin 3 päivää sitten ja olo inhottava. Ensin tuli vatsakivut ja tänään alkoi vuoto ja armoton hikoilu. No, oli kiva olla 4v ilman tätiä =)
Nyt siis odotellaan kierron tasaantumista ja oikeita menkkoja. Ensimmäiset 2 lasta ovat tulleet ekalta kierrolta mutta kun on tuo mieskin vaihtunut niin tiedä sitten kuinka kauan saa odotella. Ennen kierukkaa kierto oli aina tasan 26pv, toivottavasti palattais siihen.

Mutta tsemppiä meille yrittäjille ja onnea plussanneille!!
 

Yhteistyössä