Uusperheelliset kuumeilijat

Kiitos Kärsimätön! :heart: Ja oon muutes ihan samanlainen, en kestä yhtään odottelua tietämättömänä :) Oon semmoinen äkkipikainen muutenkin että heti pitää kaikki tapahtua :D Pakko se on pitää nyt ittensä positiivisena. Toki alkava loma teki varmasti osansa siihen että en menny ihan möksis tuon negan takia. Itseasiassa vieläkin tuolla jossain takaraivossa "kummittelee" että josko sittenkin myöhäinen plussa vielä... Kun edelleen tosiaan tuntemuksia että olis raskaana :O Saa nähdä! Kohtahan se on jo taas käsillä uus aika yrittää vauvaa alulle ;) Ja mun kierto sillä lailla lyhyt kun joillakin se on kovasti +30 ja oon aina siunaillu että en IKINÄ jaksais odottaa niin kauaa :LOL: Hmm... Aijon tosiaan testata vielä uusiksi mahdollisesti ens viikolla jos nämä oireet vielä jatkuu. Ihan kaiken varalta! :p

Met lähetään perheen kans kohta möksälle rantasaunomaan ja makkaran paistoon,ehkä mahdollisesti pilkille yms. ja ollaan sit ihan yötäkin siellä. Näin loman alkamisen kunniaksi :) Meillä siis mökki ihan lähellä, joskus vaan käydään saunomassa siellä ja tullaan kotiin :) Vaikka oon aina haveillu että sais mökin jostain kauempaa, kuin olis ihanaa lähtee sit sinne aina ja vaihtaa kunnolla maisemaa! Mut näillä mennään :)
 
Mulla nyt kp 26/29 ja yk4.
Odottelen siis alkuviikkoon menkkoja alkaviksi. En osaa mitään oireita tässä vaiheessa ajatella...koitan olla ajattelematta turhia. Sittenhän sen näkee tuleeko ne menkat vai ei. Toivon tietysti että ei. Jos tulee, niin sitten täytyy miehen sanojen mukaan jatkaa "jyystämistä" :D Kyllä se oviksen aikaan on nimenomaan jyystämistä, ja siitä on romantiikka kaukana! :)
Meilläkin mies kuumeilee vähintään yhtä kovasti, ellei enemmän kuin minä.
Vielä ehtisi saada vauveleita tälle vuodelle!!!
 
Jaa se meni meillä mökkireissu mönkään kun TAAS päätä särkee ja on niin väsynyt ja pökkyräinen olo jotenkin :( Mahdollisesti huomenna mökille! :heart:

Tuun pian hulluksi kun tuntuu niin vahvasti siltä että raskaana olisin... Taas on illan kuluessa tuntunut nippailuja vatsassa ja tänään, kun tulin kotiin ja nostin kauppakassin autosta, niin repäisi ihan tuntuvasti alavatsassa vasemmalla puolella. Olipas muuten tänään aamulla/ päivällä myöskin limaista vuotoa jonkin verran, vaikka menkkojahan pitäisi seurata "kuiva kausi" ennen ovulaatiota... Tää on siis todella ärsyttävää! Ja kun varmaan vielä kuvittelen kaiken maailman lisäoireita kun niin toivon että se plussa tulisi vielä :| Mut noi rinnat ei oo kyllä ainakaan kuvittelua!

Lumia80 kyllähän se tosiaan on romantiikka vähissä kun "jyystetään" :D meillä kans ukko kyselee multa että no missäs vaiheessa se kierto on menossa, että joko se pitää alkaa taas "urakoimaan" :LOL: Tuntuhan tuo aika hupaisalta kun laskeskelin kalenterista päiviä ja osoitin ukolle että "tuona päivänä harrastetaan seksit heti aamulla kun mun äiti tulee sit aamupäivällä meille" ja "sit tuona aamuna kans harrastetaan ennenkun lähet sinne reissuun" ja "sit tuolloin illalla taas kun palaat reissusta kotiin" :D Melkoista suorittamistahan se tahtoo olla... Mut jos tässä olo vähän paranee niin ehkä illalla, kun lapsi on nukkumassa, voisi herätellä lempeä ihan ilman mitään suorituspaineita ;) :D
 
Huii, täällä menossa kp34 eikä vieläkään menkkoja.. koskaan ei ole kierto ollut näin pitkä. Kävin torstaina labrassa, pissatesti näytti negaa. Ensi viikolla sit uudet kujeet, jos ei vieläkään menkkoja. Apuaaa.. :heart:
 
Kärsimätön
MOROJENS! Ja oikkee hyvää maanantaita taasen! =)

Täällä ollaa nyt todellaki sitte velallisia..myyjä hyväksyi tarjouksen perjantai-iltana..:)

VOI mä jännittelen teiä puolesta, kenellä kierto lopuillaan :) itellä vasta Kp 18/n 28...tuntuu vielä ikuisuudelta, että pääsis testaa..missä kohtaa sitä uskaltais? 26 ehkä? IHAN ihme tuntemuksia koko ajan..lähinnä mahassa...mutta ku voi olla ilmavaivoja tai mitä vaan..menkkamaisia tuntemuksia siis lähinnä..tänää tuli joko jotai limoja tai sit vaan runsaasti läpikuultavaa valkkaria..tai sitte jos vielä eilisestä jotai..hmm..sellasta, kyllä te tiiätte..:p hitsi, kyllä on se touhuumine kyllä kivempaa, kun itekki tietää ettei ole sellaset päivät, ei sil mitää voi..eli vkl oltii kyllä sitte ahkeria senki edestä, vaikkei mahiksia ollukkaa..;)

Mul on nyt ollu nii kauhee tupakankaipuu..:snotty::kieh: tai siis..myönnän, tuli vkl poltettua muutamia taas ja äsken ostin askin ja poltin yhden, mutta jotenki ei yhtää haluis polttaa siitä enempää, mutta sitten taas kuitenkin..............VOI ETTÄ ku täytyy olla idiootti..oikeesti mitää pahempia vierotusjuttuja ei oo ollu, mutta pelkään kyllä lihoovani, ku koko ajan söisin jotai..tietty vielä jotai rasvasta ja energiapitosta............arrrrggg:stick: eiks joku ny vaa vois kertoo mulle, että NYT OOT JO Raskaana, joten......ni sit se ois selvää..mutku ei..ja tuskin olenkaan..:( en todellakaa jaksa uskoo, et sellanen tuuri mulle osuis kohalle....

Mitäs muille??? :)
 
Täällä ei osaa enää sanoo onko raskausoireita vai ei :) Nännit on kyllä edelleen ihan kokoajan pystyssä, mikä on vähä omistuista...Ja tänään oin jossain vaiheessa siivoillessani tuntevinani pientä jomotusta rinnoissa. Mut sitte taas muuten en oo havainnu oireita. Ellei sit vaan oo niin aktiivisesti tissejä katellu ja vatsan nippailuja kuulostellu että on jo tottunu eikä niitä osaa ajatella :LOL: Mut siis en oo testannut enää sen perjantaisen negan jälkeen.. Jotenkin se "raskaushuuma" meni jo ohi, ku alkuunsa olin vielä ihan varma että teen sen myöhäisen plussan. Enkä nyt sit testaakkaan jos ei sit jotain hyvin selkeitä oireita ala ilmaantua.

Mut loppuviikosta alkas olla sit sitä aikaa että uutta yritystä :) Ukko haluis "tehdä vauvaa" vaikka joka päivä mut ite oon nyt toppuutellu vähän, että jos pysyttäis siinä 2-3 päivän välein... Liekkö nyt sitten kuinka paljon oikeesti merkitystä tuollakaan... kun jostain luin joskus että vielä kaiken paras olis kun ajoittais seksin aamuun? Jolloin siittiöt on jotenkin parhaimmillaan. En tiedä! Kun osais jo vähän hellittää eikä ajattelis liikaa koko asiaa, stressihän tästä tulee ja ei se oo sit ihme jos ei tärppääkkään tällä menolla : / Mut toisaalta, minkäs teet, kun kuume on niin kamala. Heh, meille tuli kaks sukulaispoikaa kylään muutamaksi päiväksi, on ollu sellanen vilske ja mekkala että sanoin jo ukolle että onkohan se vauvan teko sittenkään järkevää :LOL: Noh, vitsi tietysti :) Nyt olis itellä kp 8/27-28 että pitkät piinaavat viikot edessä...

Kärsimätön: kyllä se tupakanhimo on niin siellä korvien välissä että huh huh! ite mukamas kokeilin lopettaa tossa viime marraskuussa, nii en jaksanu ees yhtä päivää kokonaan ku alko illalla jo niin tehdä mieli tupakkaa. Vaikka tiedän että pystyn lopettamaan jos haluan, lopetin kerralla silloin kun esikoista aloin odottaa (joskin jatkoin tosiaan taas myöhemmin) mutta ei siis tullu mitään oireita tms. tuolloin. Että se onnistuu kyllä jos on motivaatiota :) Kyllähän tuon joutais itekki heittää pois!
 
Kärsimätön
Juliesisko: ihanaa, joku on samallaine ressailija ku mä!! :LOL: mul on ain sanottu, et älä ressaa sitä että ressaat...se on ainut, mitä oon ressistä oppinu..:D muuten en luovuta..mietin ja pohdin ELI RESSAAN koko ajan..:D

Mä annoin sen askin nyt pois.........poltin toista siitä ja tuli sellane olo, et ei tää oo enää mun juttu..et haluun sen ylpeyden et en "polta polta"..eli en tarvii sitä koko ajan..annan edelleenki luvan ittelleni polttaa, jos joku tarjoo, mut en haluu lähtee siihe ostamislinjal kunnol..katotaa sit negan jälkee uudestaa..voipi olla että nortti kutsuu taas...:( ;(
 
Kärsimätön
HEI SIIS NY MÄ OON PIHALLA KU LUMIUKKO!

nyt tuli kauhee limaköntsä..!! tiiän, kaikkihan tämän tahtoi tietää..;) ;)

MUT SIIS MITÄ IHMETTÄ???? miks? kaiken lisäks eile tikutin iha varmuuden vuoks, et jos se mun ovis ei ollukkaa ovis ja eilen ei tullu viivan viivaa..siis kontrolliviivan lisäks.........eli ei tää ny oviskaa voi olla...mikä tollanen limajuttu sit on? siis vähä ku sellane..öö..limatulppa vois sanoo..

kertokaa viisaammat..tosin......mul on tullu tollasii pillereittenki aikaan..eiks liitykää ovikseen?eiks pillerit estä oviksen?
 
Täällä edelleen menkkoja odotellessa.. Normaalisti kierto 8-28, todella epäsäännöllinen jo vuosia. Koskaan ei kuitenkaan ole näin pitkään itseään odotuttaneet nuo menkanmokomat. Tällä hetkellä kp35, yk1.

Tein tänään negatiivisen testin, alan jo pikkuhiljaa valmistautua että heittäsin kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Ensi viikolla soittoa terkkarille ja verikokeisiin, mikäli ei menkkoja näy ja testailen edelleen negaa. Plää, tuun ihan hulluksi tässä odotellessa. Epätietoisuus on pahinta!

"Oireita" riittää - rintojen arkuutta ja turvotusta, vatsan turvotusta, kuvotusta, omituisia hajuaistimuksia, painontunnetta alavatsalla, alavatsanippailua ja uutena nyt, että iho kukkii kuin teini-ikäisellä. Yleensä mulla ei ole finneihin taipumusta, oon ihan helisemässä nyt tän kukkimisen kanssa :D
 
Viimeksi muokattu:
Täälläki hieman jännitystä. Kp 29/29! Menkkoja ei näy. Mulla on kyllä aina ollut erittäin tarkka kierto 29 pv. Tästä voisi siis päätellä jo jotain...
Ja ei ole mitään menkkatuntemuksia. Uskaltaisinko testata huomenna? Kaapissa on kaksi testiä odottamassa :)
 
Kärsimätön mä tunnistan niin itteni tosta! :D Oon just kans että pohdiskelen kaikkea ja joka asia pitää pyöritellä läpi monelta kantilta ja oon siis sellanen ressipeikko- ukko taas kun ei osaa oikein ymmärtää mun tunteikkuutta ja henkistä elämää niin se on väliin ihan hukassa mun kans :D Se on ite kauheen asiakeskeinen ja sillain elää hetkessä kun mä taas niin tunteella elän kaiken, järjestä ei tietoakaan ;) Itkeskelen helposti ja oon tosi äkkipikainenkin. :)

Lumia80 Mulla ollu aina kans täsmällinen kierto, aina 27pv. Mut sit kun alettiin yrittää vauvaa niin kierto alko heittää, tosiaan viimeks alko menkat jo kp26 ja ompas tullut yhden kerran kp29. Ja tää oli jo eka kierrosta ku yritettiin, sillon oli toi 29pv ja kyllä kismitti! Mut nyt ei ollu tarkoitus mitenkään lannistaa sua, todella toivon että teillä on tärpännyt :heart: Ja sullahan on ilmeisesti pysynyt kierto tarkkana vaikka yk4 jo menossa :) Muista tulla heti kertomaan jos plussaat ja tietysti muutenkin "väliaikatietoja" :)

Itelä on nyt alkanut mietityttää että testaisinko kuitenkin vielä aamulla... Kun se kumminkin mieltä painaa kokoajan, kiusaa tosi paljon noi tissit nyt :LOL: En ymmärrä miks ne on tollaset, jos en kumminkaan raskaana oo? Mull on muuten kans nyt alkanu naama kukkia aika paljon mut mulla on normaalistikin vähä sillain ongelmaiho että ei oo mitenkään ihmeellistä... Väliin on aika hyvässä kunnossa ja yhtäkkiä taas saattaa alkaa kukkia. Mut tosiaan ehekn mä saa rauhaa ennenkun testaan varuiksi vielä toisen kerran :)
 
Kärsimätön
TUKEVAA TIISTAITA! kröhm..tai jotai... :heart:

Ekaks OMANAPA: Kp19 ja tänää taas vaa limoja tulee..tää nainen on iha ulalla, että mitä hiton limoja nää nyt on...!!!!! siihen en jotenki jaks uskoo, et ois sittenki ollu ovis vasta nyt no en kyl usko toho yhtää..ei mitää viivaa tullu edellispäivänä tikkuun..ja siis sillo ku tuli se suht vahva viiva kp 11, ni sillo oli seuraavan päivän niit kipui paljo jne ja sit tuli selkee nega kp 12 ovistesteist.. EN TAJUU yhtää, mut noh.....toisaalt oltais itseasias sattumalt oltu viel paremmi "meisingeis" jos nyt ois ollu ovis eilen.. ku siis la ja su tuli oltuu aktiivissii jossai muussaki ku :headwall: en tiä..jos joku viisaampi osaa kertoo, et miks mul tulee kahet limat yhes kuukaudes,ni PLEASE DO TELL!!
:stick:


RUVETKAAS IHMISET TESTAILEE!!!! :) mä en kestä jännittämist yhtää! mä ajattelin kuulkaa testata jo perjantai-aamuna..:D HAHAH...iha ku näyttäis mitään...mul sillo siis kp 22, mut ku mun epäilemä ovis oli jo kp 12 aamulla..noh, ei se kyl silti varmaa viel näyttäis mitää..ENIVEI, testaan silti..:D itse asias uskoisin, et joku haamunhaamu sii vilahtais, jos jotai toivoo olis..muute sitte vaa odottelen menkkoi..:D

MITEN NII KÄRSIMÄTÖN, MÄÄKÖ ??? :)

Perjantaina mennää pankkii kirjottaan loput liput ja laput, ens viikon torstaina tehää kaupat, vappuna muutetaan..tänää lähetin laput päivähoitoon ja irtisanosin kämpän..HUH! :) Siinä sitä muutosta meille sitte..

TIEKS TE MITÄ, tajusin just yhe raskausoireen, mikä mul vois olla! :D mut tää on nii naurettava..johtuu varmaa et tulee flunssa tai jotai...mul särkee jalat ku istun kauan..se oli viime raskaudes koko ajan ongelma...:D mut joo, morjens...EHKÄPÄ johtus sillo painosta..:D

Tuli just mielee, et ostan varmuude vuoks sellasen paketin, mis kaks testii..:D jos sellasii on...:D

Mun äijä ilmotti eilen, et hän ehkä alkais pelaa jääkiekkoa uudelleen! iik. tiettekö......mul tuli melkee kiukku! siis oon ollu maailman onnellisin siit, et nykyää hän liikkuu taas, eikä vaan nyhjää kotona, mutta.....jos sen alottaa, ni enhän mä häntä enää näe koskaan..ja siis..kääk. emmätie..vähä tuli sellanenki olo, että kaipaako hän nii paljon nuoruutta taas..mitä kaikkea niiden nuorten sällien kanssa keksiikää?? voi jessus..mun mies on aina ollu meistä se TODELLA MUSTASUKKANEN, tuleeko musta kohta sellanen? sit oon aina napisemassa joka pelireissusta..voi kauhja..ja siis ite tulisin hulluks jos en harrastais liikuntaa..PLAAH. jotku hormoonit mul ny jyllää hippase liian lujaa!!!!!!!!!älkää välittäkö, mä ain kirjotan mitä sylki suuhu tuo..:D
 
Mitähän tää nyt sit on.
Nyt kp 30/29 ja menkkoja ei näy, ja testi näytti puhdasta negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan.
Koskaan en ole tosin testannut näin varhain kun nyt...aina on ollu menkat sen 4-5päivää myöhässä kun oon vihdoin ostanu testin ja testannut. Ja silloin on tullu selvä plussa.
Eli joko nyt testasin liian aikasin tai sitten ne menkat on sieltä tulossa, myöhässä vaan.Hmm...???
 
Iltaa siskokullat :) Mie testasin uudelleen tänä aamuna ja edelleen nega. Uskottava se jo on, ja ihan tosissaan nyt kun tuosta "huumasta" oon selvinnyt niin eipä enää oo mitään havaittavia raskausoireitakaan. Että uutta yritystä nyt sitten vaan :)

Lumia80 nyt mulla kyllä todella jänskättää sun puolesta! Täällähän on niin monet kertoneet nuista myöhäisistä plussistaan, ehkä se sullakin sieltä vielä tulee?

Jänää miten sitä voi perhoset mahassa jännittää toisten (ketä ei ees tunne) puolesta :D Tosin mä oon niin myötäeläjä muutenkin aina... Itellä nyt tullu jotenkin kamalan neutraali olo tän vauvayrityksen kans, aikasemmin laskin hysteerisenä päiviä ja hyvä etten itkuun purskahtanut jos joskus jäi tärkee päivä välistä ettei harrastettu jostain syystä seksiä :LOL: Nyt tullu sellain olo että ollaan ihan rahassa vaan ja se vauva tulee kun tulee. Tietysti voi taas muuttua ääni kellossa ku alkaa lähestyä kierto loppuaan :whistle:

Huoh, valvon täällä pikkuiseni unta :heart: Vatsatauti iski :( Onneks nyt jo nukkunut hyvän aikaa tuossa, oksenteli vielä äsken ihan tämän tästä. Toivotaan että toi nyt on se tauti mitä kuulemma ollut liikkeellä, että ei kestä päivää kauempaa! Kun ei nyt itelleni tulis et jaksais hoitaa pientä tehokkaasti
 
Kärsimätön
HELLOUDIDAA!

Voi Juliesisko, todella ärsyttävää, että jouduit testailee useemman kerran ja ny sit viel saamaa sen negan, mut nyt sit tietää..mun mielest on aina kivempi tietää..odotteluu ja epävarmuut en kestä..muistan keskenmenos sen, et jumankauta kärsisin sillo ku tiputteli vielä tosi vähän verta ja MITÄÄN et voi siinä kohtaa tietää etkä tehdä...se oli kamalaa..:'(
PALJON jaksamista sen saakuti oksutaudin kanssa..VIHAAN SITÄ SYDÄMENI POHJASTA!! meillä ei vielä tänä keväänä ole ollutkaan! sitä odotellessa..;) kyllä se aina jossai kohtaa tulee pojan mukana kotio...jos täytyy positiivista puolta, ettiä ni laihtuuha siinä ainaki hetkellisesti.:D

Lumia
: Kylhä toi vielä toistaseksi siltä kuulostaa, että se PERKULAAN TÄTSY sielt tulis, mutko ei noista voi ikinä tietää..tiesiks sä koska ovis oli??

Oliks se nyt niin, et testit voi näyttää jo neljä pv ennen ku menkkojen pitäis alkaa??


Mä tääl kärvistelen mun IHME OIREITTENI kanssa..siis toi alavatta on iha outo..tuntuu TODELLAKI siltä, että siellä olis jotai..joka askel tuntuu kunnolla korkkareitten kanssa kävellessä..! siis alavatsassa/munasarjoissa..valkkarii tulee paljo! en tajuuuuu enkä oikee tahtois ajatella mitää, ku luultavasti vaa johtuu ekasta luomukierrosta..:ashamed: tuun varmaa masentuu aika lailla ku täti tulee..siis tosiasiassahan, sillo ku viimeks oon oikeesti tullu raskaaks, ni en mä ees oikeestaa aavistanu sitä mitenkää..TOKI TOIVOIN ja PALJON, mut en uskonu siihen mitenkää...nyt ku toivon ja ehkä uskonki (tikkujen käytön takia), ni tuun iha varmaan pettymään hemmetin paljo! toiv. en , mut kuitenki...

Meil on ollu hemmeti kiihkeetä ny miehen kans! Se on varmaa intsinä, ku ei tartte lapsenteon takia kikkailla sängyssä..:D JA SIIS TÄÄ PILLERITTÖMYYS ON TEHNY nii ihmeitä mun haluille...määhä oisin koko ajan "kaatamassa" äijää..:D jos ois tätä tahtii normaalisti meil aina tontapasta elämää, ni eihä tartteis mitää tikkuja käytelläkää..muttaku..meil menee nii nii kausittain nää jutut...:whistle:

Mä yritän toppuutella itteeni koko ajan, etten testais..odottaisin menkkoi vaan..siis mulla nyt kp20, joten ei todellakaa sais viel käydä mielessäkää testailu, mut.....haluisin tietää ja sit asennoituu siihe tulokseen. et se on nega siis...:D oonpas positiivine..mut siis kummiski...jos testaan kp22, nii oonko iha tyhmä???? nii siis mitä luultavimmi ovis oli kp12...
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille.

Kärsimätön
: Mä en kyllä usko, että kp22 saat minkäänlaista viivaa testiin. Mutta saman itse läpikäyneenä voin kertoa, että mielenrauhaa et saa ennenku teet :D Vaikka järki sanoo, että vielä ei voi plussata, niin sydän ei vaan ymmärrä ja mieli jatkaa villiä laukkaansa. On tämä kuumeilu tämmöstä, voi jehna. :heart:

Soittelin terveyskeskukseen eilen tuskissani, kun kp 36 oli ja edelleen menkat loistaa poissaolollaan. Verikokeisiin en kuulemma pääse vielä kuukauteen, vaan pitää odotella. Testit näyttää negaa (eilen viimeksi) ja tänään siis kp37. Eihän tässä, kun odotellaan. Turhauttavaa.

:headwall:

Kyselin lapsukaisilta (4 ja 6v), että mitä oisivat mieltä jos tuliskin pikkusisko tai -veli. Isompi heti innostui asiasta. Nuorempi tiedusteli, että äiti.. voisinko saada leivän. Ei tainnut ihan asia aueta kuopukselle :D
 
Viimeksi muokattu:
TÄTI PUNAINEN päätti sitten saapua tänään!!
Vähän yllätti kun ei ollut mitään menkkaoireita.Mulla siis yleensä on erittäin selvät menkkaoireet jotka alkaa viikkoa ennen menkkoja.

Nyt siis onkin kp 1/29(-30) ja yk 5!
Vaan enpä jaksa masentua. Ei muuta kun uutta yritystä taas kehiin muutaman viikon päästä. Vai pitäskö lopettaa yrittäminen ja rauhottua :)
 
Kärsimätön
HUOMENTAAAA!

KittyB : PERSKELEEN negat ja kierto joka vaan jatkuu!!!!!:mad: tosi ärsyttävää tollanen, ku ei ees sit saakutti pääse uuteen kiertoon yrittämään..että mä ihailen teiä ihmisten hermoja, mulla sellasia ei ole...:snotty:

Lumia: TSAAKUTTI! ihanan rauhallinen sääki oot, voi että! mut pahottelut silti tädistä..suku on pahin :ashamed:

OMANAPA: MÄ ALAN JO HUOLESTUU senki puolesta, et mitä hittoo tää on..istues on suht hyvä olla, mut kävely sattuu munasarjoihin/alavatsaan, kun nousee ylös, ni viiltää ja ku istuu alas, ni viiltää..TIEDÄN, että juu nää vois liittyy raskauteenki, mutta ku en kuitenkaan olis nii onnekas.......
Tää on täysin sama tunne, ku sillo ku oon ollu luovuttamas muniksia ja niit oli viimeselläki kerralla sitten 24 kappaletta..sillo tuntus tältä..MUTTA, sehä ei liittyny sitte taas hedelmöittymisee millää tavalla..

MUTTA siis...rupeeks mul olee tällasta ilman pillereitä aina? ei muuta, mutta ku oon kova urheilee ja toi oikeesti SATTUU!..tosin voi taas olla, että eka kierto tällanen ja jatkos ihan eri..

PAHAT menkkakrampit mulla oli viimeks ku tulin raskaaks, en muista et tällasia ois ollu..:$ IM A MESS! ajatukset iha sekasin..

OIH, oltii eile taas luistelee miehen ja mun pojan kans..ja voi että mä oon ylpee siit pojast! luisteli nii hianosti!!! =) hän on siis luistelukoulussa myös ja me ollaa ny koko family innostuttu jääkiekosta enempi..itekki siellä pelaan, vaikka oon kyl aina ollu fudismuijia..;) mutta koen ton lajin nii haasteena, ku en oo sitä pelannu ja en sitä sillee osaa...EILEN olin myös nii ylpiä itestäni, ku vihdoin saan "lämärit" nousemaan..:D :D :D tosin tais johtuu vaan siitä, että hankkisin jääkiekkohanskat ja niillä pito tietty tuhat kertaa parempi! :D

ETTÄ JUU ONNEKS sentään jotai muuta ajateltavaa päivittäin ku tää plussanegaviivasysteemi..:D ja onha tässä töissäki ollu vaikka ja mitä..ja sitte tuo kämpän osto..:) pitäis vaa enempi osata keskittyy niihi!

Mut mulla jotenki auttaa seki, ku käyn täällä purkamassa tätä asiaa..sit sitä ei tartte nii pal muille höpötellä ja se pysyy ees välil poissa mielestäki...:) KIITOS IHANAISET! ja nii...OIKEE HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!!!!!!!!!:heart:
 
Kärsimätön
Päätin tehä tänää testin ovistikuilla..luin siitä paljon ja kaikissa luki, että niistä voi myös päätellä jotain...OON SÄÄLITTÄVÄ, tiedän..:D mutta ei voi mitään..en halua ostaa raskaustestiä vielä, mutta noita mulla on kotona...huoh..:D
 
Kärsimätön
NÄIN SITTEN KÄVI!!!!!!!! OON PIHALLA KU LUMIUKKO!!!!!!
Eilen kp21

- illalla ovistesti HYVIN SELKEÄ plussa.
- illalla cb:n raskaustesti HAALEA HUOM. OHUT PLUSSAVIIVA

Tänään Kp22

- aamulla Cb:n raskaustesti MELKEEN NEGA, jotain pystyy näkee, mut ei juur mitää, mies katto nopeesti ja sanos "ei taida kyl sittenkää"
- aamulla ovistesti, VIELÄ KIRKKAAMPI PLUSSA KU EILEN.

MIKS IHMISEN PITÄÄ OLLA NÄI TYHMÄ JA SEKOTTAA PÄÄNSÄ JA LISÄKS VIEL MIEHENKI PÄÄ!!!!!!!!!!!!!:stick:
 
Heipparallaa! Täällä oksennustaudista tokeuduttu,jokainen sai sen vuorollaan sairastaa mut onneks meni yhessä illassa ohi kaikilla! Itelläni nousi vielä korkee kuume oksentelun lisäksi, mut sitäkin kesti vain yhden yön, tänä aamuna ei enää mitään vaivoja :) Noh, väsyttää tosin kun jäi yöunet vähä vähiin nyt parina yönä...

Kp12 tänään ja oon aika varma että ovis. En oo koskaan tikutellut enkä sillain tarkkaillut mitenkään tilannetta mut tänään ollut just ovikseen viittaavaa vuotoa ja tissit oli tosi kipeet päivällä (meinasin lyödä ukko kultaa kun otti kiinni) :LOL: Mut siis mulla miehen oli tarkoitus lähtee viikkonlopuksi nyt reissuun, mut kun ollu tää vatsatauti pyöritys niin se katsoi parhaimmaksi ettei lähde tartuttamaan kavereitaan... Elikkä tärkeät päivät on nyt taas käytettävissä hyödyksi ja toki käytettykin jo ;) huoh, se pinaava odotus ny sitten taas edessä... Kuinkahan sit taas nämä pari viikkoa kuulostelee taas kaiken maailman oireita ja kropan muutoksia :D

Lumia80 ja Kittyb :hug: Ja jaksamista taas uuteen yritykseen :)

Kärsimätön sulla ne on vielä jännät paikat edessä! Musta noi sun oireet saattais hyvinkin viitata raskauteen :) Mut tosiaan yritä nyt malttaa vielä itsesi sen testaamisen kanssa, ettei ainakaan tulis sit turhaa pettymystä, jos teet liika aikaisin ja saat sen vuoksi negan? Itse en oo testannut koskaan ennenkuin sitten vasta jos menkat ei oo alkanut. Joskin silloinkin turhan aikaseen, yhelläkin kierrolla testasin heti kp27 ja negan sain ja menkathan alkoikin sit kp29. Mut siis tiiän ihan tasan tarkkaan miltä susta tuntuu! :D oon ihan samanlainen, ei millään malttais odottaa vaan haluis heti saada jotain selkoa asioihin :)
 
************ 9.3.2012 *************


Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp 2/8-28...................yk2
Lumia80................kp 3/ 29(-30)...................yk5
juliesisko...............kp12/26-28 ...................yk5
Scarleth................kp11/28........................yk5
Kärsimätön............kp22 /28 ...................yk1
Pink*....................kp19/28-36...................yk5
Rakkauspakkaus83...kp36/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa


Plussanneet:
 
Kärsimätön
Mun toivo meni roskispönttöön..tein vielä yhden r-testin eile illalla..puhdas nega..samoin ovistesti tänään..eli se siitä..:( prkele ottaa päähän..se, et tein sen ja toiseks se väärä positiivinen...:(

eile järkyt mahakivut, siis ihan kamalat..luulin, et alan just vuotaa, mut ei sitäkää sit tapahtunu...kroppa vaan ylikierroksil kait sit..

en tiä oisko sit mahis, et ois ollu vasta ovis, mutta en usko, ku ei ikinä oo ollu noi pitkää kiertoo..luulen, et parin päivän sisään alkaa menkat..:(

suosittelen kaikil heikkohermosil, ettette ikin testaa liia aikasin!! :(
 

Yhteistyössä