Uusperheelliset kuumeilijat

Kärsimätön voin luvata että opit vielä malttia :) Itse nimittäin silloin, kun vasta alettiin yrittää niin olin ihan hysteerinen, laskin kokoajan päiviä ja kyttärin kaikkia mahdollisia oireita ja sormet syyhysi testeihin ihan kokoajan! :D Nyt tullut kauheen rauhallinen olo tän asian kanssa, stressaan edelleen tietyllä tavalla mutta osaan nauttia tästä kutkuttavasta jännityksestä, eikä "epäonnistuminen" oo enää tuntunu niin musertavalta ku ensimmäisillä yritskierroilla. Tottakai pettymys on aina suuri, kun menkat tuleekin, mutta ei enää samalla tavalla suututa ja jopa itketä kuin aikaisemmin :) Sulla lienee vähän samanlaista alkuhuumaa kuin mullakin oli ;) Uskallan väittää kun vaikutat hirmu paljon samanalaiselta ihmiseltä kun minä :heart:

Hmm, kp14 nyt sitten tänään. Työt alkaa huomenna taas loman jälkeen ja sittenpä ei oo taas aikaa ajatella pelkästään vauva juttuja :) Tuntuu että eihän tää kaks viikkoo odottelua taas kulu ikinä, mutta kyllä se vaan sit loppujen lopuksi äkkiä menee :) Ei muuta ku jännäilemään ja toivomaan plussaa :heart:
 
Elikkäpä joo mulla ei oo oikein koskaan ollutsen tarkemmin noi kierrot mielessä...ne tulee ku tulee jne...Käytiin tänään hakemassa poika kotiin ku oli mummon ja ukin luona viikon hiihtolomalla :) Pojalla hirvee vauva kuume ja mulla ruvennu tulemaan jo uniin toi kuumeilu...mut joo ehkäsy vielä käytössä kutakuinki puol vuotta....sitten pois ja yritystä yrityksen perään :) mut kuumeilen sitäkin enemmän
 
Kärsimätön
Heippa! :)

Täällä vähän jo piristytty..=) kevät auttaa onneks..

menkkoi ei viel alkanu ja kivut on pois, joten enpä tiiä mitä sitten tapahtus meikän kropassa..noh, tätiä odotellessa sitten eteenpäin..ei auta muu..vähä kävi vielä mielessä, et mitä jos sittenki ovis oli sillo, ku kivutki ja se r-testin plussa, mut en mä kyl tiä voiks sellanen olla mahollista..

Noh, näkee siitä,että koska menkat alkaa..


Mitkäs kp:t ja muut muilla menossa?? onko tällä viikolla jännäpäiviä joillain??
 
Kärsimätön
nii ja vielä lisäys..ovistestikin näytti jo lauantaina negaa...:) ehkä se sit iha hyvä merkki sillee, ettei kropassa mitää kauheita toimintahäiriöitä ainakaan, et näyttäis koko ajan plussaa loppukierrossa tms..
 
Heipa Kärsimätön :) Mulla kp15 /26-28 eli ei ihan vielä jännitystä ilmassa sillain isommin ;) Joskin jotain kiinnittymis tuntemuksiahan voisi ehkä viikon lopulla kuulostella :D Päivitin tosiaan perjantaina tuota meidän listaa (toivottavasti on etes lähelle oikein) että sieltä voi laskeskella toki muidenkin tämänhetkisiä tilanteita :) ihan kaikkihan siellä ei oo ajan tasalla mut ne jotka nyt ollu tässä kirjottelemassa aktiivisemmin niin heidän kp:t päivitin
 
Kärsimätön
************ 9.3.2012 *************


Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp 2/8-28...................yk2
Lumia80................kp 3/ 29(-30)...................yk5
juliesisko...............kp12/26-28 ...................yk5
Scarleth................kp11/28........................yk5
Kärsimätön............kp25/28 ...................yk1
Pink*....................kp19/28-36...................yk5
Rakkauspakkaus83...kp36/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa


Plussanneet:

Päivitetty omalta kohalta..:)
 
Heissan! Uusi ilmoittautuu mukaan, jos passaa :)

Eli, poistatin kierukan tammikuussa. Heti alettiin yrittää, ja ekassa kierrossa olin tuntevinani kaikki oireet jne :ashamed: No, eihän siitä mitään tullut.

Nyt menossa kp19/28? ihan varma en oo, ku kierukan kanssa mulla oli tosi epäsäännölliset menkat. Mutta ennen kierukkaa mulla on aina ollu kierto suht tasanen 28, joten sillä mennään. Viimeks menkat alko kp 29.

Ovista en oo tunnistanu, enkä oikein noista limoistakaan tajua mitään... Ois kiva kokeilla jotain ovistikkuja, mutta pelkään että menis liiaksi suorittamiseksi sitten. Kun nyt jo tuntuu siltä :ashamed: Mulla siis ennestään kolme lasta, ja miehellä yks. Aika tarkkaan saa suunnitella että ehtii peittoja heiluttaa edes suht oikeeseen aikaan.


Semmosta oman navan tonkimista. Mutta jännäilen teidän muiden kanssa ja oon hengessä mukana!
 
Kärsimätön
HEIPPATIRALLAA!!

Juliesisko
: TEIL onki peittojenheilutteluaika meneillään..tökkikääs hyvin..;)
voi että kuule..en mää enää jännittele..kyl mä odotan vaa et menkat alkaa ja pääsee uuteen kiertoon..JOS ovis oli silloin ku luulin, ni menkat alkaa tänään..vähä jotain sellasta kipuakin jo on..:ashamed: eli se siitä..periaatteessa toivon, ettei alkais ja et ovis oliski ollu sillo myöhään, ni olis mahikset viel tähän kiertoon, mut toisaalt ku en usko, et mitää on, ni sais alkaa vaan nopsaa, et pääsee taas yrittää..

En kyllä tiiä, uskallanko tikkuja enää käyttää..koska siis..mullahan nyt näytti sit ovisplussaa kahteen kertaan..sillo kp20 ja 21 kylläkin PALJON vahvempaa kuin silloin kp11..emmätiedä..kyl on sekavaa, sanon vaan!:kieh:

Mahza: TERVETULOA! teillä onki kotona menoa ja meininkiä juu! en yhtään ihmettele, jos se "lastenteko" ei oo nii helppoo siellä nurkilla..ONNEKS lapset sentää joskus nukkuu..;) PALJON TSEMPPIÄ !

Koskas se Pink palaa sieltä auringosta??:D vai jäikö se sinne raskautumaan...:D :D
 
Täällä taas! Ihana, rentouttava loma oli :cool:

Rupean tästä pikkuhiljaa lukemaan näitä viestejä ja kommentoin sitten lisää..

Omaa napaa sen verran, että ovista en saanut tikutettua, kun tikut loppui kesken, mut limoista päätellen se kuitenkin oli toissa viikonloppuna.. Peitot heilui, mutta eilen tuli se pienen pieni tiputtelu, et varmaan torstaina alkaa sitten menkat. Noo, uuteen kiertoon vaan.. Greippimehun ostoon ja jos vaikka johonkin akupunktioon tai muuhun tilais ajan... Tänään kp30/28-36..
 
**************13.3.2012***************

Mukana:
Eltzu84.................kp / ...................yk?
kittyb...................kp 6/8-28...................yk2
Lumia80................kp 7/ 29(-30)...................yk5
Scarleth................kp15/28........................yk5
juliesisko...............kp16/26-28 ...................yk5
Mahza...................kp19/28......................yk2
Kärsimätön............kp26 /28 ...................yk1
Pink*....................kp30/28-36...................yk5
Rakkauspakkaus83...kp40/36-38.................yk5


Taustailijat:
mymosa


Plussanneet:



Menikö Mahzan yk oikein?
Entä Rakkauspakkaus, mikä tilanne?
 
Pink, meni oikein :) Toivotaan et se tiputtelu ois vaan alkuraskauden tiputtelua, mulla muistaakseni jossain raskaudessa sellastakin oli. (millään ei enää muista niitä aikoja kun odotti... Pitäis kaivella jostain sen ajan päiväkirjoja ja tutkailla asiaa.)

Kärsimätön, ei saa viel heittää toivoa. Ja toisaalta, aina voi yrittää uudestaan jos ei nyt tärppää.

Semmosta omaa napaa vielä tuli mieleen, että aloin tossa viikko sitten pienen elämäntaparemontin, kun aattelin että se varmaan helpottaa raskautumiseenkin. Eli lisäsin salaatin syömistä ja lopetin kokiksen juomisen. Aikasemmin mulla meni vähintään tölkillinen kolaa päivässä, nyt en siis juo ollenkaan. Paitsi sunnuntaina, kun oli esikoisen synttärit. Normaalisti kai paino putoais, mutta mulla tuli puol kiloo viikossa lisää :O Jos edelliset menkat ei ois ollu niin tajuttoman runsaat, niin epäilisin et oon raskaana, kun tuo paino nous vaikka oon syöny terveellisemmin ja jättäny tosiaan kolan ja kaikki herkut pois. Omituinen on tämä ihmiskeho kyllä :D
 
Kärsimätön
Mahza: heh..ny nolostun..:mad: tiekkö mitä..mä juon light colaa ainakin 1,5l päivässä! :( se on tosi huono, tiiän..en sentää juo kahvia, mutta kuitenkin...oon juonu pikkutytöstä lähtien..TODELLA koukuttavaa tavaraa..nuoruuden join normaaleja sokerillisia litkuja ja pikkuhiljaa se painossakin kostautui..painoin enimmilläni 84 kiloa.juuri ennen kuin mun poika sai alkunsa..eron jälkeen sain tiputettua painoa reilusti..nyt 57-59kiloa..:) yks suuri osa oli varmasti light-versioihin siirtyminen..edelleen vahdin painoa kuin haukka, mutta onneksi se on pysynyt samana..jos huomaan muutosta, ni alan urheilla aina vielä tehokkaammin ja vahdin syömisiä..uskon vahvasti että painolla on vaikutusta raskautumiseen ja toivon omallaki kohalla, että siitä ois nyt hyötyä..

JUU EI saisi heittää toivoa kaivoon, kun periaatteessa sitä vielä on kun menkkoja ei näy, MUTTA tipahtaminen ton valeplussan jälkeen oli sen verran ikävää, että yritän asennoitua menkkojen alkuun..IKÄVÄ kyllä järki jopa sanoo mulle tässä kohtaa, että mahiksia on, että on ollut myöhänen ovis ja olisihan se aikas normaaliaki tässä ressissä ja kun pillerit jätetty vasta pois ja eka kunnon kierto menossa..Kovasti mä kyttään tota mun kalenteria ja merkkailuja..

Ne edelleenki ihmetyttää ne kovat mahakivut kp 20 ja 21..ja et oisko kuitenkin cb:n r-testi jotenki hämääntyny oviksesta, kun ovistestihän oli PALAVAN plussa silloin...

Mitä te muut ootte mieltä? mikä olisi eniten todennäköisintä? Jos tilanne olisi omalla kohdallanne...: /
 
Kärsimätön, mä taasen juon paljon kahvia :ashamed: ja tupakkaakin menee :ashamed: Edellisissä raskauksissa en pystynyt lopettamaan, jos nyt tärppää niin aion kyllä parhaani mukaan yrittää päästä tupakasta eroon. Jo nyt oon koittanut vähentää, mutta hitto että se on vaikeeta.

Sun pitäis nyt koittaa vaan hetkeks unohtaa koko raskaus ja sen mahollisuus, ja sit muutaman päivän päästä jos ei menkkoja näy, niin testata. Tiedän, se ei oo helppoo, mut ressaaminen ei auta ollenkaan. Mahdollisuus on mun mielestä kuitenkin olemassa, kunnes toisin todistetaan....
 
Kärsimätön: Just tuolla toisella listalla oli yhdellä kaksi ovulaatiota kierrossa ja raskautui siitä toisesta. Raskaustestit näytti haamua silloin toisen ovulaation kohdalla ja sitten välillä negaa.. Eli oma veikkaukseni on, että sulla on ollut toinen ovis ja nyt vaan odotellaan viikko-pari josko tulis r-testiin PLUSSA!!:)
 
Kärsimätön
Kiitos Mahza :heart:: ressi johtuu tällä hetkellä asuntokaupoista ja niihin liittyvistä asioista, mutta toki tääki taustalla piinaa..oon tosi ressaava ihminen, joten tää meikän kroppa on saanu siihen kyllä tottua, mutta uskon sen myös olevan vaikuttava tekijä monessa asiassa..uskon vahvasti, että jotkut vatsan kivutkin johtuu siitä.. eli aina ei ole kyse oviksesta tai raskaudesta..;)
 
Kärsimätön
Nii joo, pitää vielä mainita, mul ei oo mitää oireita..YHDEN voisin mukamas mainita, et tissit näyttää isommilta, mutta ei oo kipeet, ei vaikka kuinka runnois..:D :D mut siis..mul kasvo tissit pillereittenki aikana ennen menkkoja..:D
 
Kärsimätön: Ei ainakaan siellä toisella palstalla muuta selitystä löytynyt vastaavalle tilanteelle, kuin kaksi ovista.. Ja siellä kans tikuteltiin eka ovis ja sit kun ois pitänyt menkkojen alkaa, niin sekä ovis että r-testit väläytteli plussia. Sit kun raskaus varmistu, niin viikot vastas aikaa siitä toisesta ovulaatiosta. Eli kyllä se näyttää olevan ihan mahdollista..
 
Tervetuloa Mahza! meillä myös samanlainen kokoonpano tässä perheessä, mun kolme lasta ja miehen yksi pitää huolen että vauhtia ja meteliä riittää. Kaikki poikia! :) Iältään ovat 8v,6v,kohta 7v ja 2v.

Minä kuulkaas ajattelin että unohdan nyt vähäks aikaa kaikki ovistestailut.En ole tilannut uusia testejä ihan tarkotuksella. Jotenkin haluan välttää liiallista stressaamista kaikin mahdollisin tavoin. Mulla on selvät tuntemukset aina oviksen aikaan, tosin enhän voi tietää ihan varmaa ajankohtaa ilman testejä, mutta haittaako tuo. Nyt kun menkat taas viime viikolla alkoi, niin vaikka harmitti, niin positiivinen ajatus oli se että saadaanpa miehen kanssa jatkaa harjoituksia :D Mies on kyllä hyvinkin innokkaana mukana, kuume on selvästi hurjan kova molemmilla. Lisää peittojen heilutusta siis luvassa. Tosin kyllähän se välillä on enemmänkin jyystämistä kuin mitään romanttista lemmiskelyä... :D

Pink kiva että sulla oli rentouttava loma! Lomalla haluan minäkin. Reilun viikon päästä onneksi on tiedossa miehen kans kaksin pikkuloma kun mennään 1v hääpäivän viettoon. Sitä odotellessa...
 
Omaa napaa vaan taas....
Varasin ajan akupunktioon! Kun ovistestin perusteella sain laskettua luteaaliajan ja tajusin vielä, että tiputtelu ennen menkkoja johtunee keltarauhashormoni vajeesta, niin tutkailin netistä noita luontaishoitoja.. Joten nyt siis tuumasta toimeen..

"Terapeutti" on sellainen, joka tekee monenlaisia hoitoja, akupunktiota jalkoihin, käsiin ja korviin, vyöhyketerapiaa, shiatsua jne... Heti kun kerroin ongelmasta (lyhyt luteaalivaihe) ja lapsitoiveesta, niin hän ehdotti akupunktiota hoidoksi. Sanoi, että sillä saa parhaan vasteen ja nopeiten. Kääntöpuolena hoito ei välttämättä kovin mukavalta tunnu ja sen jälkeen voi olla vähän ikävä olo. Toinen vaihtoehto oli lempeämpi, mutta pitemmän aikaa vievä hoito, en tarkkaan kysynyt, mutta arvelisin, että vyöhyketerapia. Valitsin siis epämiellyttävämmän, mutta tehokkaamman hoidon.

Paras aika olisi pari päivää ennen menkkoja, eli tänään... Mutta varattiin nyt aika menkkojen jälkeen, silloin kp 11, jos menkat alkaa torstaina, niinkuin tiputtelusta uumoilen.. Menkkojen aikana hoitoa ei kannata tehdä.

Hikiliikuntaa kehoitti välttämään raskautta yrittäessä jo puhelimessa, tuli puheeksi siitä, kun hoidon jälkeen pitää ottaa rennosti. No mulla ei muutenkaan tuota hikiliikuntaa tule.. Ja toinen neuvo minkä antoi jo etukäteen, oli ottaa päivittäin merisuolaa, vaikka yksi rae suuhun liukenemaan. En tiedä tämän tarkoitusta, mutta pitäähän sitä nyt alkaa kokeilla.. Lisää vinkkejä sanoi antavansa hoidon yhteydessä.

Lupaavalta kyllä kuulosti! Tuli sellainen tunne, että asia on tuttu ja tietää mitä tekee. Toivottavasti kierto tulee tuolla kuntoon!
 
Kärsimätön
WAU PINK, oot tuumasta toimeen tapanen tytsy! :) hienoo!

Lumia: sä sit taas oot ihanan rauhallinen ja järkevä, miksen mä osaa olla tollanen...|O

mut siis, itekki kyllä oon päättäny ( ja toivon pysyväni siinä), että noi 14 ovistikkuu, ku mul oli..saa riittää hetkeksi..eli jos nyt ei ens kierrosta tärppää, ni sit en tikuttais..sit on tyylii jo kesä jne, joten..jos ei ne hormoonit lentele silleen, että puuhat kiinnostaa,ni voi voi...JOOPA JOO, IHA KU MÄ NÄIN RAUHALLINE OISIN...:D :D :p
 
Täällähän on käyny keskustelu vilkkaasti :) Iltaa vaan kaikille tasapuolisesti :heart:

Pink* tervetuloa takaisin tänne lumen ja tuiskun keskelle :) Noh, ainakin täällä meillä todella surkee ilma ollu tänään... Toi akupunktio kuullostaa kyllä varsin mielenkiintoiselta! Muistahan sitten painaa ihan kaikki tarkasti mieleen jotta voit meillekin kertoa sitten ;) Mites muuten toi greippimehu? Oon joskus jotain lukenut siitä mut en oo silti ihan kärryillä... Eli se ilmeisesti auttaa tunnistamaan ovislimat tms? Pitääkö sen olla minkälaista greippi mehua? Muistan kun ostin kerran jotain appelsiini&verigreippi mehua ja se jäi kyllä juomatta :x Mut siis kun mä en tikuttele eikä se oikein tunnu omalta jutulta ja aina on toi oviksen tunnistaminen ollu vähä sillain arpomista....

Mahza Lämpimästi tervetuloa remmiin minunkin puolesta :) Mulla kans toi kahvi ja tupakka paheina... Itse lopetin tupakoinnin siltä seisomalta kun aloin esikoista odottaa ja olin täysin ilman tupakkaa 4kk, kunnes se siitä sitten pikkuhiljaa taas lähti :( Mut sitten taas loppuraskaudesta poltin todella vähän ja kun imetin, niin pidin aina pidemmän välin tupakan ja imetyksen välissä.. Kävin siis tupakalla aina heti kun olin just imettänyt. Cocis ei oo onneksi kiehtonut ikinä, en yhtään pidä mistään limppareista :)

Kärsimätön mä oon aikas varma että ovis oli tuolla kp12 että taitaa se peitto olla taas tältä kierrolta heiluteltu :D Noh, toki me nyt harrastetaan muutenkin vaikka oletettu ovis olisikin jo mennyt, mutta uskon että tällä kierrolla on vauvan suhteen tehty jo kaikki mitä voidaan :) Sulla jo kp26! Jännittää sun puolesta :heart: Itsellä alkoi viime kierrolla menkat kp26 että tuun kyllä olemaan ihan hermona kun taas sinne saakka pääsen :D

Joo eli tosiaan se olis nyt kp16 ja mitään erityisiä tuntemuksia en oo havainnut, en oo edes keksinyt mitään!!! :D Tuntuu että aikaisemmin kait mä jo tässä vaiheessa tunsin kaiken maailman vatsakipuja ja ties mitä :) Eipä se vain auta muu kuin odotella, välillä tuntuu että eihän noi päivät kulu ikinä, mutta nytkin sitten ihan hymyilytti että onko se tosiaan jo kp16 :D
 
Just katoin ja naureskelin tota listaa et päivittäjä on tipahtanu pahasti kärryiltä:DViiko sinne tai toinen tänne ;D
Ja sitten omaa napaa...47päivä tosiaan menossa ja ei oo tätiä näkyny...36 illalla haamuili ja 37 aamulla testasin ja oli puhas nega ja silloin sanoin et viikon päästä uusiks...mut tilasin netistä testit,luulin et olis tänää ollu perillä,mut onkin vasta huomena..joten ajatuksena testata sit torstai aamuna :)
Oireita ei muutoin ole mitään...paitsi vihlomine,ajottainen hedari,korventaminen ja turvonneet tissit...
Tätiäkään en osaa lähipäiville odotella,kun ei tissit kipeät ole...
Saapi nähä..mutta ei ole koko elämäni aikana kierto ollut näin pitkä.
Tosin ollut elämässä paljon uudistuksia ja onnea muutoinkin tässä viikon sisään,joten olishan se tääkin ihan kiva lisäys :)
Ilmottelen tulosta kuhan testit on tehty :)
 

Yhteistyössä