Uusperheelliset kuumeilijat

Kiitos tervetulotoivotuksista :) Mä tilasin tänään ekaa kertaa ovulaatiotestejä en oo siis koskaan ennen käyttäny joten päätimpä kokeilla niitäki :) Aloin myös juomaan greippimehua ja syömään monivitamiinia niin jospa se plussakin jossain vaiheessa ilmestyisi ;) Kuume on kyllä kova ja itku pääsee joka kerta kun menkat toiveista huolimatta aina alkaa,jospa se tästä mieli piristyy kun aurinkokin näyttäytyy ja viikonloppuna saa taas peittooki heilutella ukon kanssa ahkeraan :LOL:
 
Kärsimätön
Heippa muruset!

Täällä on nyt muutettu ja saatu netti pelittämään..:)

Tunnelma raskautumisesta on rauhottunu huomattavasti! nautin niin paljon nyt tästä uudesta pihasta ja oleilusta ja odotan frettivauvan tuloa suurella innolla! :)

En oo tikutellu ovista, päivissä oon suurinpiirtein selvillä eli jos nyt muistan oikeen, ni menossa kp11..menkkojen jälkee ollaa touhuttu joka päivä, mutta heh..toiv. putki ei katkea juuri kun ois otollinen aika..;) no ei maar. välillä JOPA sellanen olo, että ei tässä OIKEESTI oo kiire! :O WHAT??? MINÄKÖ SANON NÄIN??ei oo totta. mutta siis..toivon mä ny oikeesti, että tulis joku ylläriplussa tässä kuussa, mutta....ei oo sellast kamalaa painetta, joka oikeesti aika hieno juttu..

Olin viime perjantaina magneettikuvissa selän kanssa..nyt oottelen sitten lisätietoja siitä..sairaslomaa on 20.5 asti..katotaan, miten käy..varpaat ei vieläkään liiku, mutta kivut on lieventyneet jonki verran..puutuminen on kokoaikaista edelleen..:(

MUTTA HEI, onnea kaikille yritykseen..mä vähän varmaan tässä otan taustailijan roolia tai sitte tulen tän kierron päätteeks taas tänne jännäilemään...:D munsta ei ikin tiiä! :D

ootte ihania! puspus!
 
Täällähän on hiljaista :O Liekkö kevät tuonut tullessaan niin paljon touhua ettei ennätä kukaan enää koneella istumaan? niin ainakin itselläni! Kamalasti pihatöitä ja yleensäkin energiaa niin mahdottomasti että kokoajan oon ollut puuhaamassa jotakin :)

Täällä kp13/26-28 ja tein juuri äsken ovulaatiotestin työpaikalla. Plussa tuli! Nyt kauhee hoppu olis kotiin ;) Harmi vaan että työpäivä päättyy vasta 16:00 ja illaksi on vielä niin paljon harrastustoimintaa että peiton heilutteluun pääsee vasta nukkumaanmenoaikaan.... Mutta eihän tässä vielä paniikkia olekaan! :) Ja huomenna tietysti uudestaan ;)
 
Onnea juliesisko o-plussasta! Peitot heilumaan!!=)

En oo nyt jaksanu käydä kirjottelemassa mitään, kun olo on aika järkyttävä.... Energia menee siihen, et pysyy työpäivän ajan tolpillaan ja illat kotona vaan makailen.. Alkuraskauden uä:n varasin ens maanantaille ihan sillä, et jos tää on vaikka tuulimuna, niin enpähän turhaan kärvistele montaa viikkoo.. Ja jos taas syke näkyy, niin ehkä se vähän helpottaa oloa ainakin henkisesti...

Raskausoireet on voimakkaat, mutta muuten ei tunnu, et oisin raskaana, niin silläkin haluun varmistella uä:llä et mikä tilanne.. :confused:

Palaillaan:wave:
 
Kyllä se on mulla ainakin niin että tosi vähän ehdin koneella istua! Siitä pitää huolen meidän perheen neljä vilkasta poikaa, kotityöt ja vielä se että töissäkin pitää jossain välissä käydä. Onneksi kesälomaan ei ole enää kauaa...

Täällä kp 2/29. Ja yk6. Yritystä ei ollut tuossa edellisessä kierrossa YHTÄÄN, joten sitä ei oikein voi varsinaiseksi yrityskierroksi kutsua.

Mutta greippimehut sain vihdoin viimein ostettua! :)
 
täällä saatu tänään tälläinen, dpo12, ja testinä apteekin oma :) Ensimmäinen kierto siis kierukanpoiston jälkeen, tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, kun aikanaa esikoista jouduin (exän) kanssa yrittämään yli vuoden :)) Tosin en mä vielä riemuitse, kun oon niiin häkeltyny :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mama007
Vautsi toiveitavuodelle2013! Toivotaan että viiva tuosta vahvistuu :) Uskon kyllä, että on ihan varmasti "hieman" häkeltynyt fiilis :)

Täällä kp16/26-28 ja oletettavasti dpo2. Ei mitään erityistä mainittavaa :) Elikkä ovisplussan sain tuolla kp13 joten uskoakseni ovis oli kp14.. Tuolloin kp13 mulla vihloi aika lujasti kyllä alavatsaa, oliko tää mahdollisesti munasolun irtoamisesta johtuvaa sitten? tiedäpä häntä, no jokatapuksessa oviksen tietämillä ollaan kyllä peittoja heiluteltu useampana päivänä, elikkä nyt siis taas vain odotellaan :)
 
toiveitavuodelle2013, onnittelut tätäkin kautta, toivotaan viivan vahvistumista.

ON: kp 13/30 menossa. Sen verran alavatsaa juilii, että ois ov ajankohta. Tikuttelemaan en ole vielä ryhtynyt. Pupuiltu on kyllä ahkeraan viime päivinä, ja jatketaan, jos ei mitään radikaalia tapahdu.
 
Onnea toiveitavuodelle2013!!!:flower:

Mulla oli eilen alkuraskauden ultra, yksi pieni sydän siellä sykki :heart:
Hieman levollisempi mieli nyt.
Paha olo jatkuu....

Taidan nyt jättää tämän listan seurailun ainakin toistaiseksi, kun ei tässä hapessa jaksa oikein mitään ylimääräistä aktiviteettia.. :wave:

Onnea kaikille yritykseen!! :heart:
 
Heippa, tyttöset!
Me yritetään nyt tällä kierrolla "en stressaa"-linjaa. Eli kiertopäivästä ei hajuakaan, ehkäpä nyt jotain parisen viikkoa tätä kiertoa mennyt. Tulen seuraavan kerran raportoimaan kunhan seuraava kierto alkaa tai... :heart: Mieskin jo innoissaan vauvantekoprojektissa mukana, ihan huvittaa kun se kyttää kalenteria enemmän kuin minä ;D

Toiveitavuodelle2013, minusta tuo on jo ihan selkeä plussa. Onnea ja viivan vahvistumisia sinne! :flower:

Päivittäkää joku tuota listaa :)

Plussatuulia ja ihanaa alkanutta toukokuuta kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Mama007
Hei vaan kaikki!

Onnea toiveitavuodelle2013!!:kiss:

Täällä yksi hirvittävän heinänuhan kourissa pyörivä raato.. En haluaisi aloittaa megalääkitystä sillä se saattaa vaikuttaa raskautumiseen, olen sinnitellyt pelkällä apteekkikamalla. Onneksi tänään sataa vettä. Ja kohta on kesä jo pitemmällä! Manner-Euroopassa oli jo kesä.

Enpä oikein tiedä mikä päivä kierrosta on menossa.. voidaan mennä ihan loppupuolella tai sitten uuden kierron alkupuolella. Maha kyllä hieman kipuilee, mutta siitä ei minun tapauksessani voi sanoa juuta eikä jaata. Maanantaina olis 32pv kierto täynnä ja jos silloin (+- 4pv) ei menkat ala niin marssin lääkäriin.

Fiilikset on vähän negatiiviset. Lähinnä tää silmien kirvely jne mutta myös se, että keväisin on aina sellainen uudelleen syntymisen hetki ;) Sekin ärsyttää, että jos en nyt parissa kuussa raskaudu, niin ei ole enää kovinkaan järkevää taloudellisesti edes yrittää raskautta pariin vuoteen (työpaikan velvollisuudet ja paineet). Olin niin varma, että se kolmaskin saa alkunsa heti kun aletaan yrittää, mutta ei se vaan niin mennyt..
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa kaikille! Kovin on tosiaan vaisuksi tämä ketju hiipunut :( mutta kiireensä jokaisella tottakai!

Täällä en nyt oo kp:sta laisinkaan kärryillä (en jaksa laskea :D ) mutta ilmeisesti olis nyt dpo8. Eilen muuan veskireissulla tuli paperiin kirkasta limaa jossa oli pieni määrä kirkasta verta seassa. Oon nyt sitten hihkunut taas että eiköhän se kiinnittymisvuotoa ollut :p Toivon todella! Eilen illalla lapion pihalla aika ahkerasti ja sitten yhtäkkiä iski tosi kova kouraisu oikealle puolelle alavatsaan, piti siis ihan pysähtyä hetkeksi ja puhallella, kipu hävisi kumminkin yhtä äkkiä kuin alkoikin. Tänään tuntunut pikkuruista nipistelyä vähän väliä alavatsassa vähän joka puolella. Pirskatti kun nyt olisi tärpännyt! Itseasiassa tein tänään ovistestien mukana tulleen raskaustesin kun tulin töistä, eihän se mitään näyttänyt :p Ei se auta kuin odotella, menkat alkais ilmeisesti ensviikon torstaina.... Hmmm, sehän onkin helatorstai eli vapaapäivä :)

Nyt mulla vain pelottaa että tää on taas sitä samaa kuin ne kaks kiertoa peräkkäin (ennen viimeisintä kiertoa) jolloin mulla oli tasan samat tuntemukset. Molemmilla kerroilla n. viikko oviksen jälkeen tuli pikkuruinen määrä verta paperiin ja sitten alkoi jo pian vatsan nippailut... kummallakaan kierrolla en ehtinyt testata ennenkuin menkat sitten alkoikin, mutta kemiallisiksi oon noi tulkinnut. Viime kierrollahan ei mitään oletettuja kiinnityymisvuotoja sitten taas ollutkaan eikä sen koommin vatsassakaan mitään tuntemuksia. Silloin oli selvää etten ollut raskaana. Saapa nähdä miten nyt sitten käy : /

Mitens muilla? Kesää pukkaa ainakin meillä päin, vettä sataa ihan mahdottomasti jo toista päivää ja lumi saa kyytiä! :) huomenna pitäis vielä sataa mut sunnutaiksi lupaili jo aurinkoa :) Ai niin, ja oikein ihanaa äitienpäivää kaikille! :heart: jos en satu viikonlopun aikana nyt enää käymään niin toivottelen hyvissä ajoin.
 
pakko oli tulla vielä kirjoittelemaan, tai enemmänkin kyselemään... Eli: kokeilin tässä illalla kohdunnipukkaa, jota aina välillä oon yrittänyt kokeilla joskin en oo vieläkään oikein saanut selvää onko se koskaan mitenkään erilaiselta tuntunut :D mutta siis asiaan, kokeilin nyt illalla ja sormeen jäi verta??? mistä tää nyt sitten kertoo? koskaan ei oo tällaista tapahtunut :O Mulla on muuten vielä muutama niitä ovistestien mukana tulleita r-testejä kaapissa ja myöskin 3kpl apteekin omia... nyt kun oon päättänyt että tän kierron jälkeen EN enää raskautumisesta höyryä niin aijon käyttää nyt testejä pois ettei ne jatkossa kiusaa mua kaapissa :LOL: toivon todella että oon raskaana ja aijon tässä alkaa aamuisin testailla josko se plussa sieltä vaikka alkaisi pikkuhiljaa haamuilla ;)
 
Sen verran kuulumisia, että menossa on kp18/30 ja dpo 4. Nyt vaan odotellaan ja ei stressata. Maanantaina alkaa työharjoittelu. Käyn päivittämässä kuulumisia kun kerkeän, ja kun on jotain kerrottavaa.
 
Kärsimätön
Heippa uusperhemammat!:)

tääl onki sit jännät hetket käsillä...sain musertavan tuomion selästä ja jalasta..leikkaus 2.8. :( kaks pullistumaa, jotka vahingoittaneet hermoa..:( eli jalan paluusta ei ole tietoa. pahimmillaan jää tuollaiseksi..

mikä tässä myös jännittää, on se, etten ilmeisesti saa raskautua tässä välissä..en tarkkaan kysynyt, mutta epäilisin, että ei saa leikata raskaana ollessa..:( toki riskihän se olisi..nyt on kp 25 ja oottelen siis menkkoja ja sen jälkeen täytyy alkaa olemaan varovainen, ettei raskaaksi tulisi..pillereitä en halua käyttöön..en halua sekottaa kroppaa tässä välissä..:(

pomo painosti töihin sairaslomalla, koska muuten menetän uuden homman ,jota mulle tarjosivat..oon sitä parkunu ja miettiny, mut nyt pakko pistää terveys etusijalle..ei auta muu..:( luultavasti siis palaan töihin vasta syyskuussa..:(

teen viikonloppuna testin, yhden ehdin jo hätähousuna tehdä, kun muistelin päivätkin ihan väärin, mutta siis se nyt ei olisi oikeen voinutkaan näyttää muuta kuin negaa..ehkä..ei mitään käryä oviksesta, niin vaikea sanoa..harjoteltiin todella ahkerasti eli joka päivä, joten mahikset kyllä on..:/

mammakin kuoli juuri, joten hautajaisiinkin tässä vielä joutuu..:( huono alku kesälle,mutta parin viikon päästä tulee se meiän frettivauva..toiv. se pitää mut kiireisenä kesän yli..:)

PLUSSATKAA te muut, ku te saatte, jooko! :) Juliesiskolle erityistsempitykset! :heart:
 
Voi Kärsimätön :hug: :flower:

Tottakai hoidat nyt itsesi kuntoon! Kunhan toivut leikkauksesta ja muusta, on sulla vielä paljon aikaa tehdä kasapäin vauvoja :heart: Nuori olet vielä. Auts, varmasti tosi kivulias tuo selkähomma.. :( Voimia ja jaksamista. Osanotot menetyksesi johdosta.





--------------


Oma napa: En mä osaa olla miettimättä ja stressaamatta joka ikinen päivä. En mä halunnut että tästä vauvanteosta tulis tämmöinen projekti, mitä hampaat irvessä väännetään... Testejä olen tehnyt tällä viikolla jo kaksi (TYHMÄ!), kun olen ollut olevinaan varma plussasta. Negatiivista lykkää mutta ihmekös tuo, kun kiertopäiviäkin on vasta kasassa 24. Tosin muutama päivä on jo yli siitä edellisen kierron pituudesta tultu ja nettilaskurien mukaan mun kierto olisi n. 24vrk. Ei sillä, että tää mun kohtuni mitään yleisiä normeja noudattaisi ikinä missään asiassa....... :rolleyes:
Muutama päivä sitten oli kipuja ja voimakkaita menkkatuntemuksia kummallisen toispuoleisesti ja olin varma, että nyt ne kuukautiset sitten taas alkaa. Ei ole näkynyt, vielä, mutta johtunee siitä että kyttään ja stressaan niistä niin paljon. Pitää nyt vaan lopettaa stressaaminen, että saan uuden kierron alkamaan... Ei kovin toiveikas olo, vaikka menkkoja ei nyt näykään ja pupuiltu kyllä oikeiden aikojen tietämillä on.
Oon alkanut tunnesyöppöillä ja lihonut suunnattomasti. Jospa ottaisin laihisprojektin nyt ja pistäisin vauva-ajatuksia syrjään.. (tällä huijaan itseäni, ihan ku muka voisin laittaa nää ajatukset syrjään :D)
4-vuotias ottaa mua päähän niin paljon, että välillä mietin onko tässä lisääntymisessä enää järkeä laisinkaan. Eilen olin koko päivän itku kurkussa kun kyllästytti niin hitosti tuon lapsen kanssa vääntäminen.
Anteeksi, tiedän että muilla on isommat murheet ja että ketään ei ilostuta tällaisen tekstin lukeminen, mutta oli vaan pakko jonnekin purkaa. Jotenkin tuntuu, että mulla ei oo oikeutta valittaa kenellekään "oikeassa elämässä" kun päällisin puolin meillä on asiat niiiin hyvin.
 
Kärsimätön
No tiettekös miten tässä sitte kävi..eilen kp 27/jotain ja apteekin r-testillä PLUSSA! :D :D :D

tota...tässä ei voi nyt muuta sanoa ku, että PITIHÄN SE ARVATA! kun oikeesti vois olla hyvä hetki, että pidetää vähä breikkiä ja mul ei oo enää mahista vaikuttaa tähän kiertoon, ni mitäpä siinä käy..no JUST NÄIN! ...

Onnellisia ollaan silti..:) yritän luottaa siihe, et lääkäreil on jotain järkevää sanottavaa tähän..itse ehkä jopa toivon, että leikkaisivat silti, mutta en tiedä, miten tekevät..laskettu aika olisi 27.1. suurinpiirtein..jos leikkaus tehtäisiin ajallaan oisin juuri ylittänyt 12 viikkoa...olettaen, että rakas pikkuruinen pysyy kyydissä..

Hohhoijaa..tässä on sulattelemista, sanotaanko näin...:) mutta onneksi iloistakin sulattelemista..

menkkakipuja on, jotka vähä mieltä ärsyttää, mutta kai ne kuuluu asiaan..

hajuaistin voimistuminen on ollu yks ainut ja suuri oire! miehen kaljaröyhyt teki jo n. viikko sitten tosi pahaa! :D mutta muuten ei ihmeellistä..välillä tisseissä tuntuu jotain, mutta ei mitää jatkuvaa..joten paljon ei oireita tosiaan ole ollut..plussa oli aika vahva, joten sitä en juur epäile..varmaan kyllä vielä tuun yhden jossai kohtaa tekemään, mutta ei siitä mitään epäilystä kyllä jäänyt..

Hyviä jatkoja kaikille! mä tuun kertoo välil jotain kuulumisia, et kuin täs käy..:)

PLUSSATKAA!!!!!!!!! ootte ihania!
 
  • Tykkää
Reactions: Leenuliinukka
Hei!

Onnea kärsimätön! Sen verran voin kokemuksesta sanoa, että nukutukset/leikkaukset on mahdollisia raskaanakin ollessa, mutta niitä vältetään komplikaatioriskien vuoksi.

Mulla vähän samantyylisiä mietteitä kuin kittyllä tai no hirveä vauvantekostressi ja hinku. Pyörii mielessä ihan liikaa. Nyt olis menossa kp 11......kierto 28/34....yk 6. Yli puoli vuotta jännitystä ja odotusta ja pettymystä :( Pitkä aika.

Kesää odottelen, edessä myöd idojs päätöksiä työstä, mahd.jatkokoulutuksesta jne,, vauvantekeminen ei enää taloudellisesti järkevää, mutta HALUAN SILTI. Hoh hoijaa!

Ihanaa keväväloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Kärsimätön :heart: Tarrasukkia ja tsemppiä ja toivotaan, että selkä+vauva-yhdistelmän kanssa menee kaikki hyvin :)


Täällä alkoi nyt sitten kai menkat, parina päivänä vuotanut jotain kummallista. Tänään tai huomenna kp1, en oo ees enää varma mistä mun kannattaa alkaa laskea. Ekasta vuotopäivästä vaiko ekasta päivästä, kun tulee oikeesti ja kunnolla verta?

Pitäisköhän minunkin päättää että EN halua nyt just raskautua..... näköjään toimii.
 
Heippa kaikille :) Ja suuren suuret onnittelut kaikille plussanneille ja muillekin toivon plussatuulia :flower:
Täällä bongattu ovis kp14 ja nyt menossa kp25/26-28 ja kahtena aamuna saanu testiin aika hailakat mutta selkeet viivat :heart: Huomenna ja keskiviikkona ajattelin vielä varmistella testeillä ennen kuin uskon :) Yk7 siis menossa joten johan tässä tovi on odoteltukin :) Oireina tällä hetkellä väsymys,kuvotus ja aivan selvästi paisuneet rinnat ja niiden arkuus ;)
 
Kärsimätön onnea.

Loppukierto menossa. Testattu on pari kertaa, negat molemmilla kerroilla. Menkan alku jomotuksia ei ole. Lievää pahoinvointia, rinnat on kipeät ja suurentuneet. Loppuviikosta testaillaan uudestaan, jos menkkoja ei kuulu.
 

Yhteistyössä