¤ Uutta Elämäntapaa Opettelemassa ¤

:wave:
Aloitus: 27.7.2009
Ikä: 24
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 102 kg (1,5kk sitten vaa'alla) päivitän kun ehdin :ashamed:
Tavoitepaino: 65-70 kg
Tapa: Uusi ruokavalio, liikunta, Painonvartijat
Nyt:
-Paino: ??
-Plus/Miinus: ??

Olen siis 24 vuotias ja mulla on 10kk poika joka on isänsä (lomautettu töistä ) kanssa kotona. Oon Fonectalla töissä myyjänä. Istun siis pyllylläni klo 8-16, 8 h päivässä. Olen hakenut Ikeaan ja Tokille töihin vuorotyön, vaihtelevuuden ja hyötyliikunnan tavoittelun takia. Rakastan uimista ja olenkin aatellut mennä vesijumppaan. Kotona odottaa myös miehen polttamat Zumba dvdeet...Mulla ei herkut ja makeat tuota suurinta ongelmaa vaan rasvaisen ja kermaisen ruuan syönti ja se määrä mitä syön..huh huh :headwall: sillä ruokkisi varmasti pienen kylän. Omistan myös aika paljon raskausarpia aikaisemmasta lihomisesta sekä raskaudesta. Nyt on tullut 30 kiloa ylipainoa 5 vuoden aikana joista ois päästävä eroon. Pystyin laihduttamaan 2006 syksyllä 13 kiloa pois, mutta niin vaan ne tuli takas ja vähän enemmänkin. Harmittaa, hävettää ja itseinho on se suurin! Vaatteet ei mahdu, hengästyn liian helpolla. Astma toki vaikuttaa mutta kun en jaksa edes 300 metriä kävellä ilman hengästymistä tai portaita 3 kerrokseen niin on asialle jotain tehtävä! Itseinhoa lisää myös se että mulla on punajäkälä ihottuma joka on nyt tooooosi pahana.
Tässä musta näin alkuunsa :) Toivottavasti saan teiltä kannustusta ja koitan parhaani mukaan sitä myös antaa :hug:
 
Aloitus: 16.8.2009
Ikä: 24
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 72,5 1.8.2009)
Tavoitepaino: en ole tarkalleen vielä miettinyt, ekaks 70 kg ja sitten alaspäin =)
Tapa: liikunnan lisäys (crosstrainer), herkkujen vähennys sekä annoskoon pienentäminen
19.8.2009
-Paino: 71,7
-Plus/Miinus: -800g

Katsotaan kuinka kauan tätä innostusta riittää.. Monesti olen koittanut aloittaa terveellisemmän elämän, olen alkanut tekemään vatsalihasliikkeitä, käymään lenkillä...Mutta sen pari vk toimii ja alkaa lipsumaan ote :ashamed:

Minulla on nyt kaksi lasta, tytöt 05/07 ja 10/08. Lapset pitävät päivät kiireisinä, kotona vielä toistaiseksi olen! Monesti päivä vierähtää täysin liikkeellä ollessa, teen kotihommia, käydään ulkona, ainoastaan ruokapöytään ennättää istahtaa =) Eli hyötyliikuntaa tulee...

Liikunnasta..
Nyt olen ostanut crosstrainerin, ja sillä olen treenaillut joka ilta viime sunnuntaista lähtien :D Ekana iltana tein 2 x 16min, sen jälkeen jo 40min. putkeen. Hiki valuu hulluna, onneks mies kattoo tyttöjä sen aikaa =)

Lenkille tulee lähdettyä syksyn tullen useammin, myös pikkuneiti nukkuu jälleen vaunuissa unia. Se vaan että ei pysty ihan rauhassa kävelemään, joko esikoinen tahtoo pois kyydistä tai pienin raivoaa ja tahtoo syliin :kieh:

Sitten syömisiin...
Olen kokki ammatiltani, ja minunhan pitäisi peraatteessa tietää ruoan energiapitoisuuksista ym :ashamed: Koko talvi meni oikeastaan niin että miehen kanssa tuli syötyä vaikka mitä herkkuja kun lapset olivat yöunillaan |O Pienin oppi vasta kuukausi sitten nukkumaan yöt, eli väsymykseen herkkuja syötiin että edes jotain kivaa ois niiden yöheräilyjen kanssa...
Nyt olen jättänyt kahvileivän syönnin pois, ja jos otan niin ihan pienen palan vaan! Karkit ovat olleet aina mun heikkouteni, kerran viikkoon ollaan ostettu puoliks 400g.. Nyt kokeilen vähentää tuota määrää, ja en syö mitään pehmeitä (koska niitä tulee vedettyä enemmän kuin jotain kirpeitä ja kovia!)

Tässä vähän tietoa minusta, toivottavasti mukaan mahtuu! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadelles:
Mulla ei herkut ja makeat tuota suurinta ongelmaa vaan rasvaisen ja kermaisen ruuan syönti.

Pystyin laihduttamaan 2006 syksyllä 13 kiloa pois, mutta niin vaan ne tuli takas ja vähän enemmänkin.
Mun suurinongelma on ollut aina sipsit ja etenkin aurajuusto. Rasvaiset herkut sisältävät usein suolaa, joka kerää nestettä (turvottaa) ja pitää siten painoa yllä. Ja niihän ne rasvaiset ja suolaiset herkut ylenmäärin syötynä ovat terveydelle haitallisempia kuin makeat herkut. :headwall:

Tiedätkö mikä sai sinut lihomaan takaisin ja enemmänkin syksyn 2006 jälkeen? Sehän on tosi hieno saavutus, kun olet joskus pudottanut painoasi. Tiedät ainakin, että pystyt siihen ja sinulla on todisteetkin. Mutta jos nyt saan neuvoa niin keskity miettimään sitä miksi se paino sieltä sitten hilautui takaisin suurempiin numeroihin. Koska siinä on sulle työkalu painonpudotukseen ja myöhempään painonhallintaan.

Tsemppiä ja kiva kun pinouduit. :wave:
 
Täällä aamupaino tänään 86 kg.
Oli pakko tämän päivän aikana lisätä syötävän ruoan määrää, kun sappi alkoi taas oireilal ikävään tapaan. :| Se on kyllä leikattu, mutta ilmoittelee silti "olemassaolollaan" tosi usein, vaikka ei siellä enää olekaan. :D Koitin syödä tänään kevyesti kalaa ja salaatteja ja pidättäytyä linjassa.

Eniten pelottaa eka viikonloppu tämän uuden päätökseni kanssa.
Kaveri on tulossa kyläileen ja meillä on ollut yleensä tapana syödä kaikenlaista "epäterveellistä" ja juodakin kaikenlaista, mikä ei tällä kertaa sovi kuvaan lainkaan. :| :whistle: Toivotaan, että saan pidettyä itseni kurissa. =)
 
eli uutta elämäntapaa olen jo kaiveskellut kuukauden verran...

Ikä: 21
Pituus: 165
Aloituspaino: 87,9
Tavoitepaino: 68
Tapa: Terveellisempi ruokavalio (herkut pois) + liikunnan lisääminen
Nyt:
Paino: 84,2
Plus/Miinus: -3,7 kg :D

eli tässä mun tavoitteitani, toivon mukaan tulis muutosta pitkältikin, oon jo edes jonkun verran tyytyväinen tuloksistani, vaikka aika pieni pudotus omasta mielestäni..paremminki vois kai olla?
mulla heikkous on todellakin kaikki makeiset, ja välillä on hirmu vaikeeta kaupassa olla kiertämättä makeishyllyjen kautta. kahvin kanssakin voisi keksejä namustella...
tiukkaa linjaa vaan ja tiukkoja päätöksiä, ihan kaikille muillekin!!

tsemppiä, toivon mukaan siis mahduin mukaan :wave:
 
anuaanua
Ikä 35 ¤ Pituus 158 ¤ Aloitus heinä -o9
Paino: 84,3 ¤ Pudotus -3,8 ¤ Tavoite 7o,o
Tapa: Reductil
Nyt: ¤ Paino: 80,5 ¤ Plus/Miinus -o,5


Heipat kaikille :D

Hitaasti alaspäin.. 5 viikon pudotus on 3.8kg. Tänään olin vaunulenkillä, aika haipakkaa kävelin 45 minuuttia.. Hiki tuli työnnellessä =)

Voimia liikkumiseen ja kiusausten vastustamiseen :heart:

Anu
 
Heippa

Nyt: Paino 82kg
Pudotus -800g

Ihan kiva :) koska nyt olen tosiaan päivittäin syönyt ihan kunnon ruokaa ja silleen. Eli nälkää en ole nähnyt ollenkaan kuten aiemmilla laihdutuskerroilla... Edelleen toiveissa että tämä olisi se viimeinen kerta jonka aikana saan painoa pudotettua ja varsinkin ne elämäntavat järkeviksi...

Mutta eilen vasta repäsin ja kävin kuntosalilla... Olin sen jälkeen tosi puhki, mutta erittäin tyytyväinen... Haaveena että jos saisin edes 2 kertaa viikossa salilla käytyä. Ja lenkkeily alkaa nyt väkisinkin kun koiravauva meille muuttaa :heart:

Nöpö
 
ikä: 31
aloituspaino: 74,3kg (tais olla 81 joskus talvella, mutta laitetaan nyt tämän hetkinen)
pituus:163
tavoite: 65kg


Alun alkaen lähdin painonpudotukseen vain ja ainoastaan liikkumalla, enkä kiinnittänyt ruokavalioon juurikaan huomiota. Nyt on sitten jääty jumiin ja kesän ajan on paino pyörinyt 73 ja 75 välillä. Kiloklubiin rekisteröidyin aikaisemmin,mutta en paljoa merkkaillut syömisiäni. Sitä olen tehnyt tämän viikon. Josko selviäisi, että missä menee vikaan.
Vaikka tuo painon jumittuminen ahdistikin, niin ei se mikään kamala asia ollut. Vaikka samoissa lukemissa onpyörittykin on vatsasta silti kadonnut 8 senttiä. Kiitos pyöräilyn. Jenkkakahvat eivä vain sula millään. Tänään uimaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malina:
Alkuperäinen kirjoittaja jadelles:
Mulla ei herkut ja makeat tuota suurinta ongelmaa vaan rasvaisen ja kermaisen ruuan syönti.

Pystyin laihduttamaan 2006 syksyllä 13 kiloa pois, mutta niin vaan ne tuli takas ja vähän enemmänkin.
Mun suurinongelma on ollut aina sipsit ja etenkin aurajuusto. Rasvaiset herkut sisältävät usein suolaa, joka kerää nestettä (turvottaa) ja pitää siten painoa yllä. Ja niihän ne rasvaiset ja suolaiset herkut ylenmäärin syötynä ovat terveydelle haitallisempia kuin makeat herkut. :headwall:

Tiedätkö mikä sai sinut lihomaan takaisin ja enemmänkin syksyn 2006 jälkeen? Sehän on tosi hieno saavutus, kun olet joskus pudottanut painoasi. Tiedät ainakin, että pystyt siihen ja sinulla on todisteetkin. Mutta jos nyt saan neuvoa niin keskity miettimään sitä miksi se paino sieltä sitten hilautui takaisin suurempiin numeroihin. Koska siinä on sulle työkalu painonpudotukseen ja myöhempään painonhallintaan.

Tsemppiä ja kiva kun pinouduit. :wave:

Erosin silloisesta miehestäni kesällä 2006 ja kun muutin omaan asuntoon syksyllä liikuin paljon ja söin terveellisemmin, juuri koskaan en herkkuja ostanut ja paino tippui ihan itsestään. :saint: Parisuhteen kun taas 2007 keväällä aloitin niin tuli paljon maattua vaan kullan kainalossa, hyviä ruokia ja herkkuja syöden. :ashamed: Sitten tulin raskaaksi. Raskaana ollessa laihduin alussa ja lopussa tuli 8 kg painoa lisää ja lopulta lähti -14kg. Ja kun jäin lapsen kanssa kotiin toistui sama kaava. :ashamed: Paljon hyvää ruokaa ja päiväunille...Eli laiskuus liikkumiseen ja rakkaus hyvään ruokaa jota voi ahmia mielin määrin tuo aina painon takaisin.
Mutta liityin töissä Painonvartijoihin ja kokoontuminen aina kerran viikossa työajalla joten sieltä ei edes "kehtaa" olla poissa. :LOL: Tämä potku toivottavasti pitää mut käynnissä. alli-valmistetta oon kans harkinnut. Äitini syö sitä tällä hetkellä hyvin tuloksin.
 
[quote="jadelles]Erosin silloisesta miehestäni kesällä 2006 ja kun muutin omaan asuntoon syksyllä liikuin paljon ja söin terveellisemmin, juuri koskaan en herkkuja ostanut ja paino tippui ihan itsestään. :saint: Parisuhteen kun taas 2007 keväällä aloitin niin tuli paljon maattua vaan kullan kainalossa, hyviä ruokia ja herkkuja syöden. :ashamed: [/quote]

Mutta yleensähän se on niin, että kun tulee ero niin paino laskee. Tai useimmilla.. Siihen toki liittyy se, että kullan kanssa on mukava olla kotosalla ja eka vuos tai kaks siinä meneekin. Toinen mikä voi vaikuttaa suuresti on se mitkä ovat uuden kumppanin ruoka ja liikuntatottumukset.

Mutta pääasia, että huomaat missä olosuhteissa ja muodoissa painosi on noussut tai laskenut. Niin sun on helpompi saada painohallintaan taas. Toisilla kun ei ole käsitystä milloin tai miten paino on kehittynyt tai miten sitä on kertynyt. Heillä on pikkuisen enemmän töitä, mutta kyllä me kaikki onnistutaan. :wave:

Omaa:Mulla paino putosi kun tapasin silloisen mieheni, en ollut teini vuosien jälkeen painanut sitä 52kiloa. Mutta keskenmenot toi painon takaisin ja enemmänkin. Ja mullakin paino yleimmin putoaa "ihan itsestään". Enkä ole varma nytten pitäisikö minun jättää painon miettiminen nyt kokonaan.. Koska se tuntuu taas junnaavan. En ole koskaan osannut "laihduttaa", tuntuu ettei se paino mulla vain putoa sillä tavoin.
 
Lähtötilanne ¤ 63,5 ¤ bmi 25.6
Nyt ¤ 6o,2 [-3,3] ¤ bmi 24.3 [-1,3]

Viikon keskiarvot:
31 = 59,9 [+-o] ¤ 32 = 59,8 [-o,1] ¤ 33 = 6o,3 [+o,5]
34 = 6o,2 [-o,1]



Miettii...
Pitäisikö lopettaa liiallinen painon miettiminen. Koska ei näin edisty yhtään. Tai sitten alkaa "laihduttamaan". Mutta "laihdutus" ei ole koskaan ollut "mun juttu". Sillä tavoin en ole ikinä onnistunut. Nyt on tuskainen olo tämän asian kanssa. Vaikka tarttee nyt myöntää itselleen. En ole tehnyt treeniä kolmeen viikkoon. Joten jumitus johtunee siitä ja siitä, että menkat 2viikkoa myöhässä. Juu eilen söin suklaata 9 palaa. Sekin vain siksi, etten päässyt lähtemään ulos. Olisin niin halunnut, mutta..

Iho alkaa vihdoin olemaan kunnossa. Kaks kuukautta ROAa takana. Ja huomenna alkaa koulu. Sommittelun perusteita mennään ensi viikko sitten alkaa kritiikkiseminaari, jota kestää kaksi viikkoa. Sinänsä oli hyvä huomata, että koulua ei liioin ole. Lähipäiviä 3+2+3+2+5 sitten pidän "oman loman" sitten on 5 ja sen jälkeen syys(?)loma. Eli sinänsä jees, mutta tässäkin on Mutta.. Jää koulu matka kävelyt pois. Toisaalta sitten on aikaa tehdä treeni kotona. Ei voi ainakan syyttää ajattomuutta. Vaikka tosin meillä on etäpäivinä kuvauksia ja photoshoppausta ja lukemista + kirjoittamista varmaan liiaksikin asti. [miettii miten täällä näitä asioita sitten purkaa, mutta ei se tunnu samalta, että kirjoittelis omaa "päiväkirjaa", mun ainakin on helpompi kirjoitella tänne. joten "kiitos vaan" anu kun päätettiin edellisessä pinossa ladata tänne muutakin kuin miinustus juttua. :p ]

Ruokavaliosta sen verran, että 4paprikaa, 1/2kurkku, 1-2omenaa ja 1knorr vie + 2,5dl appelsiinimehua tulee syötyä/juotua päivässä. Joten kait mun ruokavaliossa sitten "joku" muu mättää. Kuten eilen tuo valkosuklaa ja viimeisen viikon aikana nautitut 2pss aurajuustoa. Ja tietty leipä. En ole lämmintä ruokaa syönytkään taas moneen moneen päivään. Yli viikkoon ainakaan. Tähän tulee muutos koulun alettua. Joka päivä saisin käydä syömässä koululla, mutta jotenkin olen laiskana siihen touhuun. Toki kuvauspäivät vois kiepasta sen kautta. Koulun alettua tulee syötyä aamupala, muuten mun vatsa protestoi hiljasisuutta. ;)

Mitähän vielä. Nyt uskaltaa jo enemmän hehkuttaa. Että musta tulee täti tammikuussa. :heart: Sain ensimmäisenä tietää heti kun sisko oli plussannut, mutta se oli salaisuus ja sen jälkeen, kun siitä oli alettu sitten vaivihkaa kertomaan sukulaisille sun muille, niin itse olen vain kahdelle siitä maininnut, jotenkin se jäi päälle. Vaikka olisin halunnut kertoa kaikille. Onneks siskon kanssa on hyvät välit. Se oli jopa peloissaan miten suhtaudun, kun itsellä ne kaksi keskenmenoa. Ja peloissaan minä olin, kun joutui kolme ensimmäistä kuukautta oleen sydänsyrjällään mitä tapahtuu. Meidän suvussa kun on lapsettomuutta ja pahoja keskenmenoja. Mutta nyt vaikuttaisi kaikki olevan hyvin ja sydän ääniä he kuulevat sitten ensikuun alussa. Näimpä on tämäkin sitten hehkuteltu.

Päivittelen etusivun tietoja, jahka niitä ilmaantuu. HUUTELUA!
 
Viikko takana taas. Jumppaa kotona ja lähiympäristössä. Haaveilen jostain kivasta harrastuksesta ihan tuolla ulkomaailmassa muiden aikuisten ihmisten kanssa. Se kynnys vain lähteä on kovin korkea sen allergian vuoksi. Ja toisalta, mun on pakko harkita mihin ne vähäiset rahat tässä perheessä laitetaan. Ihan perseestä suoraan sanottuna. :ashamed: Vaa'alla kävin mielenkiinnosta. Paino on sama kuin aina ennekin ja painoindeksin mukaan 20.4 hujakoilla.
 
Reductil Reseptin saa ainakin jos painoindeksi on pyllyllään :ashamed: En nyt muista paljonko vaatii.. Tai jos on painoa ja joku liitännäissairaus jonka hoidossa laihdutus olisi ensimmäinen tärkeä juttu.. Riippuu kait lääkärin mielipiteistä ja näkemyksestä aika paljon kirjoittaako vai ei, mutta mulle on ollut helppoa saada resepti jo kahdelta eri lekurilta. Aina kannattaa kysyä, jos siltä tuntuu. Eihän siinä mitään menetä ;)

Rouva Parkula Mulla taitaa olla vähän sama juttu tuon hikoamisen kanssa.. Tuntuu kuin iholla vedettäisiin hiuksia tai joku elukka kävelisi.. Viimeistään puolen välin jälkeen lenkillä raavin itseäni neuroottisesti :D Ötökkä-kammoisena läpsin ja huiskin vaikka elukoista ei ole tietoakaan. Mulle iskee ihan kokovartalo syyhy, joka lakkaa omia aikojaan muutaman tunnin päästä. Sama ilmiö tulee myös mansikoista ja grillimausteesta |O

Kävinpä tänäänkin huiskimassa melkein 1,5 tuntia ja kyllä hiki virtasi.

Sitten ihan muuhun kuin läskeihin.. 3 eri "ennustajaa" on povannut mulle että saan 3 lasta, ensimmäisen ja toisen välillä on vajaa 2 vuotta ja 2 ja 3:n välillä vaan vähän.. Nyt neljäs tyyppi oli sanonut mutsille että joko systeri tai minä saatettais saada vielä yks laps.. Koska kaikki muut noiden eukkosten tarinoista on osuneet niin nappiin mulle tehtiin sterilisaatio nyt kakkosen sektion yhteydessä. Piuhoista otettiin välistä pala pois.. Mutta mutta.. en nyt muista molellako prosentilla elimistö siinä parantumisvaiheessa kasvattaa uuden "reitin" ja raskaaks tuleminen on mahdollista.. Sanokaa mun sanoneen..Minä olen just sellainen elimistö |O Synnytyksen jälkeen on tullut vasta yhdet menkat, mutta nyt on ihme oireita.. Voin vaikka vannoa että ovuloin joku aika sitten ja nyt on pientä vuotoa. Vikaa on varmasti, se onko häikkä ylä-vai alapäässä jää nähtäväksi :LOL: Hermoheikkona olen googlannut kiinnittymisvuodoista hormooni häikkiin.. Pari viikkoa ja sitten voin todeta että vikaa oli pääkopassa :whistle: Toivottavasti ...
Mun elämässä on toteutuneet just ne asiat, joista olen sanonut että "en ikinä..." Miks ei sitten tämäkin |O Vaikka lastenhoitaja olenkin en välttämättä haluaisi että se pienryhmä asuu meillä, lapset 2.8v+1v+vauva.. Turhan haastavaa näille hermoille..

"Karppi" Minun elimistölle taitaa sopia tuo karppauksen suuntainen malli. Kun syön perunaa,pastaa tai riisiä edes kohtuullisen annoksen voisin mennä samointein nukkumaan. Varsinkin illalla syödyt hiilarit jämähtää vatsaan ja aamullakin on vielä syönyt olo, sillälailla epämukavasti. Leivistä käytän vain näkkäriä tai hapankorppua ja senkin taidan kohta heittää pois. Saapi nähdä mihin päädyn..

Mukavaa maanantaita..

Anu
 
Olikos täällä muuten joku varsinainen punnituspäivä?
Mä nyt olen tottunut ramppaan vaa'alla vähän joka päivä, mutta tänään paino näytti 86 kiloa... Viikonloppu ei mennyt ihan "ruodussa", joten olen kovin tyytyväinen! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Olikos täällä muuten joku varsinainen punnituspäivä?
Ei oo varsinaista punnituspäivää.
Osa merkkaa perjantain painon.
Itse kehittänyt tavan, joka sopii minulle parhaiten [hyppään 3-7 kertaa viikossa puntarille] ja lasken näistä tuloksista keskiarvon, jonka mukaan merkitsen painon ja mahdollisen pudotuksen. Suosittelen tätä heille, joilla paino vaihtelee päivittäin. Mulla se saattaa heilahdella kilollakin 2vrk aikana. Joten tuo systeemi sopii mulle.

Päivittelen näitä sitä mukaa, kun uusia tuloksia tulee.
Saa toki laittaa lihavoidulla sen painon, mutta kyllä mä sen yleensä sieltä tekstistä saan noukittua, vaikka paino olisi vain sivulauseessa. Se miten päivittelen niitä sitten etusivulla, heitän sinne :flower: jos on tullut pudotusta ja siirrän edellisen tuloksen rimpsun jatkeeksi. Siellä ei kukkasia ole kuin nyt heillä, jotka ovat viimeisen viikon aikana ilmoitelleet painoja. Heillä, joille ei ole tullut pudotusta tai on pelkkää plusmiinusnollaa, tulee :| merkiksi, kun täällä ei ole mitään semmosta "tsemppari" hymiötä. Semmonen olis kiva.. Näin merkiten pysytään (tai minä ainakin pysyn) kartalla, ketä on vai onko kukaan ilmoittanut painoansa viimeisen viikon aikana.

Hmmmm. Taas oli malinan selostusta, josta kukaan ei varmaan ottanut selvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuaanua:
Malina Tajusin :LOL:
Hitsin paino... tai vaaka..kumpi lie.. Taitaa piruuttaan näyttää jatkuvasti tasan 80 ja musta kun olis niin ihanaa nähdä välillä se seiska ensimmäisenä numerona ;) Taisto jatkuu..
Se voi olla etten ite vaan tajua. :LOL:

Mä taistelen sen vitosella alkavan kanssa, mutta :kele se on vaikeaa. :headwall: Siis olen tyytyväinen sinänsä painooni, joten en valita siitä. Valitan siitä että tunnen olevani hieman hukassa nyt sen kanssa mitä saan tai en saa aikaan. Mutta kiirehtely ei nytten auta mua. Pitää antaa asoiden asettua rauhassa. Eikä stressata.

Taisto jatkukoon siis! :kieh:
 
HyppyKeppi Piti ihan katsoa mihinkä aikaan olen kirjoitellut :D
Meillä lapset ovat yhtä aamuvirkkuja kuin äitinsä. Tämä 3kk:nen herää kuin nakutettu 4.09 ja vajaa 2v. yleensä viideltä. Nukkumaan tuo menee iltasella jo viideltä ja vauva puol 7, itse saatan valvoa jos en malta jättää surffailua kesken puol kymppiin tai jos oikein repäsee niin puol yhteentoista :kieh: Ja juu, aikatauluja on todellakin yritetty muuttaa, vaan ei onnistu sitten millään. :kieh: Onneks olen kotona eikä meillä ole oikein "kunnon elämää" joka velvoittais iltamenoihin. Mahtaa naapureilla olla ihmettelemistä kun seuraavat meidän touhuja.. ;)
 
Mahtavaa Anuaanua!!! :flower:
On teillä Anu aikaiset aamut, mä kun olen välillä ihan riekaleina kun meidän 10 kk ikäinen kuopus heräilee klo 6-6.30, ja itse haluaisin nukkua edes sinne seitsemään... No, eiköhän tuokin sitten ala nukkua pidempään kun pitäisi hoitoon lähteä.. :)

Mä olen ollut viikon verran osittaisessa nettipimennossa, joten ei ole tullut pälpätettyä, mutta jospa sitä nyt parantelisi tapoja..
Mä teen huomenna punnituksen, mutta pahoin pelkään mitä sukuloimiset/vierailut on saaneet aikaan.. Mutta huomenna sitten palataan.

Lenkkeilyä saan nyt aloitettua, kun isäntäkin on taasen kotona. Kyllä vaan kahden peräkkäisenä päivänä suoritetun lenkin jälkeen on jalat vähän tönkkönä.. Mutta tänään taas. Eiköhän ne siitä. Lenkin pituus on ollut ehkä n. 4,5
km ja aikaa on mennyt (vaunujen kanssa siis) n. 70 min. Aika hidasta, mutta eipä sitä paljon lujempaa uskalla kuukausien tauon jälkeen aloitella.

Jahas, taidan mennä pihvin paistoon ja salaatin tekoon, kun muksut vielä on päikkäreillä.

Tsemppiä ja aurinkoista päivän jatkoa !!
 
Heippa kaikille!

Ja Anulle onnea kasikymppisen alittamisesta! Lupaan tulla perässä heti, kohta, ihan pian...

Tänään taas innostuin ja menin suoraan töistä kuntosalille... Teki oikeen hyvää, vaikka nyt on sisäreidet niin kipeät ettei tahdo kärsiä kävellä... Mutta kai se tästä tokenee... Seuraava salireissu on sovittu perjantaiksi :)

Vaa-alla käyn edelleen päivittäin ja alaspäin mennään, n 100g on päivävauhti, joten vajaan kilon viikko pudotusta lupailee...

Huomenna alkaa koulu, taas yksi haaste mulle, kulkea sen karkkikaupan ohi ilman että poikkean hakemaan mässyä luennolle... Mut siihen on opittava. Niin se on että tämä elämä on yhtä oppimista!

Nöpö
 

Yhteistyössä