V#tun Java ja h#lvetin Sampopankki

:mad:Miksi ei toimi Prkle:mad:
Siis mä en tajua että mikä tässä mättää???!!!
On ladattuna kaikki mitä tuolla pankin sivuilla sanotaan ja Javakin oikein 2teen kertaan ja edelleen vaan verkkopankissa "käynnistetään javaa"....

Onko asiakkuuteni tullut nyt tiensä päähän ja pankki on päättänyt että tolla urpolla ei mitn asiaa tänne enään vai MIKÄ nyt ON???

ammun kohta itseni:mad:

ja laskujakin ois kiva maksella kotona eikä lähteä vesisateeseen tarpomaan ja mitä sekin maksaa kun sillä t
tietokoneella näpyttelee laskuja...
 
:mad:Miksi ei toimi Prkle:mad:
Siis mä en tajua että mikä tässä mättää???!!!
On ladattuna kaikki mitä tuolla pankin sivuilla sanotaan ja Javakin oikein 2teen kertaan ja edelleen vaan verkkopankissa "käynnistetään javaa"....

Onko asiakkuuteni tullut nyt tiensä päähän ja pankki on päättänyt että tolla urpolla ei mitn asiaa tänne enään vai MIKÄ nyt ON???

ammun kohta itseni:mad:

ja laskujakin ois kiva maksella kotona eikä lähteä vesisateeseen tarpomaan ja mitä sekin maksaa kun sillä t
tietokoneella näpyttelee laskuja...
Mitä selainta käytät? Kannattaa kokeilla myös jollain toisella selaimella.
 
on ladattu adobe reader ja javakin ja silti väittää että ei löydy koneelta...what?jos siellä lukee että tästä klikkaat ja lataat niin miten eivoi löytyä latauksia?
voisiko joku vääntää rautalangasta mullekkin!!
 
on ladattu adobe reader ja javakin ja silti väittää että ei löydy koneelta...what?jos siellä lukee että tästä klikkaat ja lataat niin miten eivoi löytyä latauksia?
voisiko joku vääntää rautalangasta mullekkin!!
Mee lisää/poista sovellus, ja katso näkyykö java siellä. Sitten tuota kandee käynnistää kone uudelleen, latauksen jälkeen.

Miniverkkopankki Tuossa on tuo miniverkkopankki, ni saat asiat hoidettua nyt ainakin.
 
Suleppa siit kaikki ylimääräset ikkunat siel alla saattaa olla se suojavaroitus tai joku sellainen paska mikä sun pitää hyväksyä =)

on ladattu adobe reader ja javakin ja silti väittää että ei löydy koneelta...what?jos siellä lukee että tästä klikkaat ja lataat niin miten eivoi löytyä latauksia?
voisiko joku vääntää rautalangasta mullekkin!!
 
123333
mulla on ihan sama! mulla on java asennettuna ja usein asennan sen vielä uudestaan varmuuden vuoksi mutta kone sanoo että mulla on java jo, mutta sampo väittää aina vaan ettei ole!! ärsyttää myös.. paljon kivempi on käyttää tuota normi verkkopankkia kuin surkeaa miniverkkopankkia.. maksan toki sillä laskut kun ei muuta vaihtoehtoa ole mutta eipä sillä muuta sitten voikaan tehdä esim tarkastella tili otteita yms lainoja jne... menee kans hermo ja muutenkin on ongelmia tuon pankin kanssa aina.. se on myös ainoa pankki jonka netistä tulostetut tiliotteet ei kelpaa sossulle koska joku idiootti oli joskus väärentänyt sampo pankin tiliotteensa vaikka varmasti muidenkin pankkien tiliotteita on ihan yhtä helppo väärentää mutta joku nyt vaan sattui tämän pankin tiliotteet väärentämään niin joudun aina hakemaan konttorista yhden vitun tiliotelapun joka vielä maksaa sieltä haettuna....

mulla tää java ongelma on ollut vuoden ajan, sitä ennen ei mitään ongelmaa joten en ymmärrä mikä siinä yhtäkkiä on... prkl
 
Tuossa jonkun mainitsemassa miniverkkopankissa ei muistaakseni pysty maksamaan laskuja. Sampo-pankki tai nykyinen Danske Bank on muutenkin tosi huono pankki, aina siellä on ongelmia, vaikka muille jakaa. Olen huomannut, että verkkopankki toimii parhaiten Internet Explorerilla, jos menee mozillalla sinne niin hyvin usein jumittuu heti siihen kohtaa mihin pitäisi laittaa avainkortin turvaluku. Se kohta ei useinkaan ilmesty siihen vaan jää valkoinen ruutu, vaikka tietokoneella olisi kaikki ohjelmat ym. kunnossa.
 
Joo ei se ole täydellisesti toiminut ees mozillankaan kanssa.Samaa teki mullekkin että heitti ulos kun laitat avainlukua..
Poistin äsken jopa sen ylim.javan tuolta löysin 10min ettimisen jälkeen xD tai mikä nyt ylim se olikaan....
Kone on käynnistetty uudestaan jo 3krt ja päläpälä kaikki tehty.Tekis mieli laittaa vähän postia tonne Danskeen että saisivat kuntoon.Enkä viiti millään puhelimella mennä nettiin varsinkaan pankkiasioita hoitamaan.
En tiiä enään kohta soitan tonne kalliiseen Helpsoniin-ne ainakin tienais hyvin kun tämmönen palikka soittaa sinne :D
Mies saa maksaa laskut,on nääs eri pankki !!:kieh:
 
"Vieras"
Oletan että sinulla on windows käyttöjärjestelmä. Mene vasemmasta alakulmasta käynnistys valikkoon -> valitse sieltä ohjauspaneeli. Jos ohjauspaneelia ei näy suoraan valikossa, se voi olla jonkun toisen valiko alla kuten esim asetukset. Ohjauspaneelista löytyy ohjelmat/lisää tai poista ohjelmia. Mene sinne ja poista java. Asenna se sitten uudestaan ja tämän jälkeen käynnistä selain uudestaan.

Jos ei tämänkään jälkeen toimi. Mene selaimen päivittämään selaimen lisäosat. Mulla on selain enkuksi, nii en muista ulkoo mitkä ne valikot on suomeks, mut luultavasti jotain: työkalut: lisäosat(tai liitännäiset). Enkuks ne on tools:ad-ons
 
Tuossa jonkun mainitsemassa miniverkkopankissa ei muistaakseni pysty maksamaan laskuja. Sampo-pankki tai nykyinen Danske Bank on muutenkin tosi huono pankki, aina siellä on ongelmia, vaikka muille jakaa. Olen huomannut, että verkkopankki toimii parhaiten Internet Explorerilla, jos menee mozillalla sinne niin hyvin usein jumittuu heti siihen kohtaa mihin pitäisi laittaa avainkortin turvaluku. Se kohta ei useinkaan ilmesty siihen vaan jää valkoinen ruutu, vaikka tietokoneella olisi kaikki ohjelmat ym. kunnossa.
Kyllä pystyy miniverkkopankillakin maksamaan laskuja.
Itselläni on google chrome käytössä ja toimii täysin moitteettomasti.
 
Miniverkkopankkia käytetty täälläkin jo melkain puoli vuotta. Meillä mies IT-allalla ja tekee käyttöjärjestelmiä ym. työkseen ja ei saa toimimaan tuota Danske pankin verkkopankkia meidän koneella. Kannattaa siis käyttää sitä miniverkkopankkia ap. sinulla voi olla ihan sama ongelma kun täälläkin. Ei vaan toimi, niin ei toimi. Mies on kironnut koko järjestelmän alimpaan sinne!
 
Mullakin chromella toimii moitteettomasti. Myös puhelimen sovelluksena verkkopankki toimii täysin.
Ja tosiaan, miniverkkopankilla voi maksaa laskut sun muut, tuossa antamassani linkissä muistelisin kerrottaneen, mitä toimintoja on käytössä miniverkkopankilla.
Mulla ei oo ollu ko. pankin kanssa koskaan ongelmaa, toiminu ihan moitteettomasti aina. Harmi, kellä näin ei ole.
 
"tunkion kukko"
Yleisesti ottaen tuo Sampo-pankin nettipankki ei toimi kenekään IT-gurun koneessa, koska ei ole Windowsia.
Miniverkko-pankki on vain kuluttajille, ei yrittäjille. Täälläkin menee hermot.
 
helpdaughter
Yksi vaikuttava asia voisi olla tämä: ympäristömuuttujaksi _JAVA_OPTIONS ja sen arvoksi "-Djava.net.preferIPv4Stack=true" ilman hipsuja. Toinen asia, jos on win7 kannattaa koittaa käynnistää selain erikseen pääkäyttäjänä.
 
Yksi vaikuttava asia voisi olla tämä: ympäristömuuttujaksi _JAVA_OPTIONS ja sen arvoksi "-Djava.net.preferIPv4Stack=true" ilman hipsuja. Toinen asia, jos on win7 kannattaa koittaa käynnistää selain erikseen pääkäyttäjänä.
on se hienoo että joku osaa ja tietää nää asiat,mutta saisinko saman suomeksi:LOL:
joo helpommalla pääsen kun vaihdan pankkia,mikä on ollut jo ajatuksissa pidempään,nih!
 

Yhteistyössä