Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Saako tänne tunkea kuvia koruista, vai pitääkö olla ommeltua käsityötä? :whistle:
Saat tietenkin laittaa....käsityö on käsityö....
:D No sitten... :whistle:

Muhun iski koruhulluus. :ashamed: Viime viikon tiistaina kävin sellaisen kurssin, perjantaina hankin tarvikkeet, ja nyt on nämä tehtynä:

Tässä kaverin pyytämä koru... jotenkin en ole tuohon tyytyväinen, taidan purkaa. :p Turkoosien korujen seurana on läpinäkyviä pieniä lasihelmiä, mutta ne ei oikein näy.



Ensimmäinen puristushelmien kanssa tehty kokeilu. Ihan hauska tuli. :)



Viimeisin, eilen koruvaijeriin tehty koru jonka tein kirpparilta löytämästäni korusta jonka purkasin.



Tämä on ensimmäinen, korukurssilla tehty koru, tai korusetti siinä oikeastaan on.



Ja tässä kaverin pyytämä vaaleanpunainen helminauha, odottaa vielä kaverikseen rannekekorua ja korvakoruja.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
ihania koruja! pitäisköhän minun lähettää sulle tätin vanhat korut entisöitäväksi.. 3 lipaallista helmiä,ketjuja, rintaneuloja, rannekoruja,korviksia.. hmmm
JOO!! :D Kannatan ehdotusta. :D KOLME lippaallista helmiä. :eek: Onko sellainen taivas tosiaan jossain. :eek:
on.... olin ainoa naispuolinen perijä :| joten koruja on ihan mielettömästi. enkä tiä mitä nuille tekisin :ashamed: en oikhein ossaa nuita ihan tavis helmiä piettää joten jotaki hauskaa niistä pitäis kehitellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
ihania koruja! pitäisköhän minun lähettää sulle tätin vanhat korut entisöitäväksi.. 3 lipaallista helmiä,ketjuja, rintaneuloja, rannekoruja,korviksia.. hmmm
JOO!! :D Kannatan ehdotusta. :D KOLME lippaallista helmiä. :eek: Onko sellainen taivas tosiaan jossain. :eek:
on.... olin ainoa naispuolinen perijä :| joten koruja on ihan mielettömästi. enkä tiä mitä nuille tekisin :ashamed: en oikhein ossaa nuita ihan tavis helmiä piettää joten jotaki hauskaa niistä pitäis kehitellä.
Se on ihan helppoa. :D Purkaa vaan ja pujottelee toisessa järjestyksessä uuteen koruvaijeriin, tai tekee ketjun niistä. :) Välihelmillä saa muunnettua tosi kivasti niitä sellaisia.. :ashamed: mummokoruja. :ashamed:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Hienot paidat, mistä tuo linnun kuva on? Häiritsee kun on niin tutun näkönen jostain mutten saa päähäni mistä :ashamed:
Lintuhahmot löytyy ainakin täältä:
http://ruttu-nuttu.blogspot.com/2010/05/olen-jo-pidemman-aikaa-halunnut-tehda.html#comments
 

Yhteistyössä