Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

"mä vaa"
Ihanaa tuo narikka83:n jälkimmäisen kuvan paidassa oleva sienikangas. Mistä se on?

Onko sulla joku lastenvaateputiikki kun on kokolaput..? Haaveilen kahdesta liivarista tuosta kankaasta <3
 
[QUOTE="mä vaa";22886840]Ihanaa tuo narikka83:n jälkimmäisen kuvan paidassa oleva sienikangas. Mistä se on?

Onko sulla joku lastenvaateputiikki kun on kokolaput..? Haaveilen kahdesta liivarista tuosta kankaasta <3[/QUOTE]

yv:llä joooko?
 
Vautsi vau! Bootyn puikkopussi on kyllä mahtava. Tuollaiselle olis kyllä käyttöä. Ja pitäis tehdä toinen pienempi reissumalli.
Mulla on itsellä käsityöt nyt vähän hitaalla vaihteella meneillään. Työnteko häiritsee harrastuksia. Tällä hetkellä ehtii melkeinpä vain kutomaan.
 
Mahtava ketju! :) Alussa huomasin mainintoja käsityöblogeista? Onko niitä mahdollisesti lajiteltu jotenkin? Joku blogi keskittyy esim. pehmoleluihin, toinen lasten vaatteisiin, kolmas vaikka vanhojen vaatteiden kierrättämiseen tai tuunaamiseen?
 
"vieras"
Mulla ei kuvia omista väkerryksistä mutta jos edes kirjoitan.
Itelle polvimittaiset vaalean/tummanharmaa raitaiset villasukat.

Tytölle kauluri, suora putki virkkaamalla minkä käänsin kaksinkerroin ja neuloin alareunan kiinni. Muuten valkoinen mutta tuonne alareunaan sit pari kierrosta vaaleanpunaista.

Kuopus halus mustan kaulahuivin ja sen sai. Reunat kiersin turkoosilla.

Nyt sitte työn alla oranssi kaulahuivi. 10 v poika valitsi itse langan ja haluaa niin pitkän et menee 2 krt kaulan ympäri. Varmaan muutama musta raita tuonne sekaan. Tuon teen kutomalla. Ja sit teen ruutuja ja raitoja oikein ja nurin kudonnalla.
Hankala näitä on näin selittää.
 

Yhteistyössä