Vaikka taas eilen tuli ilmoitus että en päässyt töihin, en lannistu, pakko se jossain vaiheessa on tärpätä

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29542262:
Kannattaa varmaan sitten pitää huoli, että kirjoittaa ennen syksyä 2016.
ei hätää ehdin varmasti.halusin vain itse laittaa kirjoitukset kolmeen osaan, ois ne voinut kaikkikin samaan aikaan kirjoittaa.
terveystieto, matikka, enkku, ruotsi ja äikkä
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29542300:
Koska kirjoitat? Matikkakin muuttuu niin, että keväästä 2016 lähtien osassa koetta ei saa käyttää laskinta.
nyt maaliskuussa terveystiedon, syksyllä äikän ja matikan, enkku ja ruotsi jää sitten tuonne 2015 keväälle. Ja vain neljä tarttis kirjoittaa, mutta halusin nää kaikki.
Lyhyessä matikassako laskinkielto, miten ihmeessä sit lasket., Se tarkoittaa varmaan niitä graaffisia laksimia,ei peruslaksinta
 
nyt repeen
tuskinpa nyt koulutuksesta haittaakan on . ja joilakin aloila muuten se etä on ylioppilastutkinto tuo automaattissti 5prossaa palkkaan lisää.
Mun mieskin ois saanut opettajana tuon 5 prossaa jos ois ollut ylioppilas.
Nyt repeen ja tipun sohvalta....Siis nyt rollo havittelee jo palkankorostusta ilman että on edes sitä ensimmäistä työpaikkaa!Voi elämän kevät...Hei jos olisit lääkäri sulla olisi töitä ja saisit jo aikamoista palkka kokemuslisineen...
 
Rollolainen
Nyt repeen ja tipun sohvalta....Siis nyt rollo havittelee jo palkankorostusta ilman että on edes sitä ensimmäistä työpaikkaa!Voi elämän kevät...Hei jos olisit lääkäri sulla olisi töitä ja saisit jo aikamoista palkka kokemuslisineen...
joillakin aloila se vaikuttaa, mutta ei kaikilla, Ei tietenkään kaupan kassalla tai toimistotyöntekijällä ole sillä mitään merkitystä, mutta just esim open hommissa on.
Minusta on ihan kiva tietää mitä lukiossa on, onko se niin vaikeaa kun sanotaan teitää samalla mitä lapsetkin ovat opiskelleet. =)

Minä en vadi itselleni korotuksia ylioppilaspojhan perusteela, vain normaali tes riitää. Joka on yleensä toimistotyössä noin +- 1600 brutto:)
siitä jää noin tonni käteen ja sillä just ja just elää nyt kun ei ole enää neljää lasta elätettävänä =)
 
nojoo
joillakin aloila se vaikuttaa, mutta ei kaikilla, Ei tietenkään kaupan kassalla tai toimistotyöntekijällä ole sillä mitään merkitystä, mutta just esim open hommissa on.
Minusta on ihan kiva tietää mitä lukiossa on, onko se niin vaikeaa kun sanotaan teitää samalla mitä lapsetkin ovat opiskelleet. =)

Minä en vadi itselleni korotuksia ylioppilaspojhan perusteela, vain normaali tes riitää. Joka on yleensä toimistotyössä noin +- 1600 brutto:)
siitä jää noin tonni käteen ja sillä just ja just elää nyt kun ei ole enää neljää lasta elätettävänä =)
Näppärää olisikin kun palkan saisi lapsiluvun mukaan ;)
 
rekryjeesus
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29541314:
Onko siellä rakennuksia joissa on aulapalvelu, siihen hommaan pääsee ilman kokemusta.
Ei tollasiin nykyaikana ketään palkata! Rollolle ihan kaikella hyvällä: ymmärrä nyt, ettet sä tule koskaan saamaan töitä noilla sun papruilla: lukihäiriöinen (väitä mitä väität), hilseilevä (olet kertonut, että ajoit hiuksesi lyhyiksi), hikoileva lähemmäs 50-vuotias (arvaus), joka ei omien sanojensakaan mukaan osaa kieliä. sellasia johdon höntimpi assari paikkoja ei vaan enää ole; ja jos oliski, niihin otettas joku nuorempi, nopeempi ja näppärämpi.


Ihan kiva että työttömyysturvalla harrastat kouluttautaumista, nyt ilmeisesti ihan öö-lukiossa. Mutta täytyy sun käsittää, ettei tradenomi/merkonomeja mahtuu 13 tusinaan saati rimaa hipoen kirjotukset läpässeitä mummoylioppilaita...mites muuten sen filosofian kävi, muistelisin et meinasit sitä kovasti kirjottaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Nap
rekryjeesus
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29541385:
Joopa joo.

Mä en enää jaksa. Kirjoitan sulle valmiin työhakemuksen ensimmäiseen vastaantulevaan työnhakuilmoitukseen.

Etsimme

MYYNNILLISTÄ ASIAKASPALVELIJAA


Oletko hakenut useasti töihin, mutta et ole päässyt edes haastatteluvaiheeseen koska hakijoita on niin paljon? Nyt sinulla on mahdollisuus päästä näyttämään kykysi myös haastattelussa ja sitä kautta päästä etenemään urallasi.


Toivomme sinulta tavoitteellista otetta sekä elämässä että työssä. Edelliset työkokemukset eivät ole se juttu, vaan enemmänkin toivomme sinulta aitoa kiinnostusta päästä hyvään työpaikkaan ja menestyä työssäsi.
Jos haaveilet esimerkiksi myynnin urasta, niin laita hakemus ja kerromme miten se on mahdollista.


Tässä on mahdollisuutesi edetä, joten laita hakemus missä kerrot miksi juuri sinut tulee valita haastatteluun.

Hakemuksen voit laittaa alla olevan linkin kautta.

Celectus - Avoimet ty


Tää oli susta vissiin sisällöllisestikin jotenkin esimerkillinen hakemus, vai? Kukin toki omiin tee-se-itse-firmoihinsa palkkaa millä perusteella haluaa, mutta lmao
 
rekryjeesus
kun puhutan toimistotyöästä, siinä tarkoitetaan myös asiakaspalsvelutyötä. Moenessa toimistossa tarvitaan myös asiakaspalvelutyötä. Esom koulutoimistoissakan ei enää vaaan istuta yksin toimistossa. hyvät suorovaikutustaidot ovat eduksi
En tietty tunne sua, mutta itse asiassa sun viestejä täältä lukeneena sun suorovaikutustaidot (ilm. vuorovaikutustaidot?) ovat aika huonot: jankkaat, rähjäät ja ilmaiset itseäsi epäselvästi. Mikä muuten on koulutoimisto?
 
rekryjeesus
olen matkailukeskuksessakin toiminut asiakaspalvelussa, eräässä hoitolaitoksessa olen myös joutunut/ saanut jakaa lääkkeitä ja auttaa syöttämisessäkin, viakak olin kokki/keittäjä.
Justiin, tämä ainaki laita hakemukseen...Tosin meidän markkinoinnin pojat saattas haluta kysyä lisää, erityisesti että jäikö niitä jouduttuja/saatuja pilsuja yhtään jäljelle ;)
 

Yhteistyössä