Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy henkilöauto

  • Viestiketjun aloittaja pipo tulessa
  • Ensimmäinen viesti
pipo tulessa
Pakettiauto onkin henkilöauto! Vai onko? Ja jos kärpäsenpaskan kokoisessa kuvassa näkyy kilometrin päässä oleva rakennus jonka autotallista ehkä pilkottaa henkilöauton perä, niin kuvassa on henkilöauto.Ehkä! Mahdollisuutesi onnistua ovat rajalliset, koska kuvasta ei saa itse perkelekkään mitään selvää ja kuorma-autokin voi olla henkilöauto, jos se on tarpeeksi pieni. Tai pakettiauto. Ehkä.

Jos kuvassa pitää näkyä kaupan julkisivu, niin tiedoksi että hotelli on kauppa! Paitsi jos et ole ihan varma mitä markiisissa lukee koska selvää siitä ei saa! Se voi myös olla kauneushoitola ja se ei kelpaa! Hähää, etpä olisi arvannut! Pitää tulkita oikein tai joskus myös väärin! Ja jos pitää valita kadunnumero, niin kuvassa näkyvä kadunnumero voi olla kadunnumero tai sitten vaan joku numero! Kuvasta sitä ei tietenkään voi päätellä joten haista sinä vittu! Etpäs saa postattua, lällää!

Oikeasti, toivon sydämestäni että tuon jokaisen foorumipostauksen yhteydessä pakotettavan kuvavahvistusjärjestelmän kehittäneet ja käyttöön valinneet tahot saavat ärhäkkäät persesyövät ja joutuvat loppuikänsä postailemaan avannepussifoorumeille yrittäen päästä noista vahvistuksista läpi. Voi jumalauta mitä höyryävää SONTAA!

Ei mulla muuta.
 
vierailija
Mulle oli kerran sellainen missä pyydettiin valitsemaan kuvat joissa on katunumero. Valitsin kyltit, mutta jätin valitsematta ruudun jossa oli ruutupaperille kirjoitettu numerosarja. Mutta sekin olisi ilmeisesti ollut katunumero :D Mistä mä sen tiedän?

Epäselviä on myös nämä "valitse kuvat joissa on kaupan julkisivu", mistä minä tiedän mikä niistä on kauppa ja mikä mahdollisesti parturi, ja kun ei itselle vieraasta rakennustyylistä (jostain tuolta muailmalta) osaa aina erottaa edes asuintaloja.
 
Kävin testaamassa tuon uudistuksen, ja oli kyllä köpö. Tuli juuri tuo "valitse kuvat joissa rakennuksen edustalla kauppa", eikä niistä kyllä millään ilveellä pystynyt erottamaan, oliko kauppoja vai mitä.
 
Minunkin piti testata tuota kännykällä ja kyllä niistä ruudukoista selvän sai 5,2 tuuman näytöllä nyt ainakin
 

Yhteistyössä