Varastin harmaan spämmääjän nikin

defender
P@ula on ihan viaton hahmo täällä, vähän outo, mutta kukapa ei olisi.
Itseäni ei ole häirinnyt, kun taas persutrolli on oikeasti ällöttävä linkkeineen ja massapostauksineen.
P@ula laittaa yleensä vain linkit mustana tekstinsä oheen, ne ei hypi silmille kyselemättä. Kokonaiset kommentitkin voi hypätä ohi kun eivät sivua aihetta jne.
Älkää kiusatko P@ulaa, kiusatkaa pahansuopaa trollia mieluummin.
 
emämunaus
P@ula on ihan viaton hahmo täällä, vähän outo, mutta kukapa ei olisi.
Itseäni ei ole häirinnyt, kun taas persutrolli on oikeasti ällöttävä linkkeineen ja massapostauksineen.
P@ula laittaa yleensä vain linkit mustana tekstinsä oheen, ne ei hypi silmille kyselemättä. Kokonaiset kommentitkin voi hypätä ohi kun eivät sivua aihetta jne.
Älkää kiusatko P@ulaa, kiusatkaa pahansuopaa trollia mieluummin.
Mun nikki on aina kiroitettu pienellä. Mut se toinen on nyt tuo, mikä ei ole mun nikki.

Kyseessä on paljon vakavampi asia, mut eihän kaikki ihmiset avaa linkkejä. Ei sille sit muut mitään mahda. Täytyisi syöttää tämä video pätkinä niiden pillimehuurkista - siis mahdoton yhtälö.
 
Huono syy, mut en halua niitä, kun haluan, että kaikki muutkin näkee, mitä tapahtuu.

Sori, luin kyllä niitä aamuyöllä, mut ethön voinut nähdä minua. Tässä on ne mun kommentit. Sun kans oli ihan kiva odotella uuden kuun sirppiä:love:
Kiitos :) :love:

Ne yksärithän voi vaikka poistaa heti jos sellaisia tulee lukematta edes niitä. Ja taitaa täällä olla toimintokin millä ne voi jotenkin estää ettei niitä saa laitettua.

Vähän petyin kun et ollut mun minkään musalinkin perään laittanut mitään uutta kun monelle muulle oli laittanut :unsure: :D

Muut linkitykset ei nyt niin haittaa mutta se ei ole kivaa kun omia kirjoituksia linkitellään joissain muissa kirjoituksissa pitkin muita ketjuja :unsure:
 
P@ula on ihan viaton hahmo täällä, vähän outo, mutta kukapa ei olisi.
Itseäni ei ole häirinnyt, kun taas persutrolli on oikeasti ällöttävä linkkeineen ja massapostauksineen.
P@ula laittaa yleensä vain linkit mustana tekstinsä oheen, ne ei hypi silmille kyselemättä. Kokonaiset kommentitkin voi hypätä ohi kun eivät sivua aihetta jne.
Älkää kiusatko P@ulaa, kiusatkaa pahansuopaa trollia mieluummin.
Tässähän onkin puhuttu koko ajan harmaasta p@ulasta eikä tuosta nikillisestä. Se on taas eri henkilö. Tai sitten sama joka tehnyt kuitenkin nikin, mistä sitäkään tietää.
 
Joo. Kenties typerimpiä rekkautumisen syitä...
En ymmärrä sellaista joka rekkautuu vaan sen takia kun täällä on joku harmaa spämmäilijä. Jaksaa nähdä rekkautumisen vaivan, mutta koskaan ei välttämättä käytä sitä mustaa nikkiään.

P@ulan jutut menee monesti mulla yli hilseen, mutta yks hyvä puoli hänellä on, eli että hänellä on harmailunikki. Just eilen totesin että kiireessä on tuskastuttavaa kirjoittaa miljoonalle "vierailija"-nimiselle kun ei tiedä kuka on kukin. Jokainen harmaa saisi keksiä vaikka ketjukohtaisen harmailunikin, vaikka olisivatkin vaikka seuraavassa ketjussa eri harmailunikeillä.
 
En ymmärrä sellaista joka rekkautuu vaan sen takia kun täällä on joku harmaa spämmäilijä. Jaksaa nähdä rekkautumisen vaivan, mutta koskaan ei välttämättä käytä sitä mustaa nikkiään.

P@ulan jutut menee monesti mulla yli hilseen, mutta yks hyvä puoli hänellä on, eli että hänellä on harmailunikki. Just eilen totesin että kiireessä on tuskastuttavaa kirjoittaa miljoonalle "vierailija"-nimiselle kun ei tiedä kuka on kukin. Jokainen harmaa saisi keksiä vaikka ketjukohtaisen harmailunikin, vaikka olisivatkin vaikka seuraavassa ketjussa eri harmailunikeillä.
Tuo on ihan totta kun ei niistä tiedä kuka on kukin missäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
defender
Tässähän onkin puhuttu koko ajan harmaasta p@ulasta eikä tuosta nikillisestä. Se on taas eri henkilö. Tai sitten sama joka tehnyt kuitenkin nikin, mistä sitäkään tietää.
sitä harmaata tarkotin,. vitustako mä tiedän tätä alottajaa tai kukaan muukaan.
kai nyt jokainen p@ulan tietää. En tiiä miksi koneeni laittaa tuon paulan väkisin mustaksi jos lisään miukumaukun.
Kai nyt jokanen täs ketjussa puhuu harmaasta paulasta.
 
emämunaus
Ne kun ei halua kirjoittaa nikillä vaan harmaana.

Moniko harmaa jäis jos olis nikkipakko?
Ei ole olemassa mitään pakkoa. Ilman nettiä tulee kans toimeen hienosti. Sulla muuten alkaa toinen vuorokausi mun kans täällä - ihan tiedoksi vaan muillekin:whistle:
Iltalauluksi tämä kaunis, mihin vaavitkin nukahtaa.
Eiku jatketaan vaan!
Joillakin nikeillä muuttuu oudosti tyyli tämän tästä... mut siinä arvpitusta muille.
 
Ei ole olemassa mitään pakkoa. Ilman nettiä tulee kans toimeen hienosti. Sulla muuten alkaa toinen vuorokausi mun kans täällä - ihan tiedoksi vaan muillekin:whistle:
Iltalauluksi tämä kaunis, mihin vaavitkin nukahtaa.

Eiku jatketaan vaan!
Joillakin nikeillä muuttuu oudosti tyyli tämän tästä... mut siinä arvpitusta muille.
Ei olekaan, sellaisilta foorumeilta voi pysyä pois mihin täytyy rekkautua ja jos ei sitä halua tehdä.


Kaunis kappale :)
 
emämunaus
Ei olekaan, sellaisilta foorumeilta voi pysyä pois mihin täytyy rekkautua ja jos ei sitä halua tehdä.
Kaunis kappale :)
Niinonkii. Vauvatkin nukahtaa niihin, mut täytyy valkata marssit ym Tiritombat pois levyä soittaessa.

Mullahan ei ole muuta, kuin kirjoista luettua tietoa sekä kokemuksia.
Esimerkiksi tästä ei moni tykkää - eikä todellakaan ole pakko lukea- mut nykyään ymmärrän, miten harva mitään kirjoja lukee. Se on iso sääli:notworthy:
Puhelin jäi kerran reissusta pois ja sehän tarkoitti sitä, et piti marketeissakin kulkea yhtä matkaa miehen kans - muuta haittaa ei oikeastaan ollut. Tulipa testattua, mut eihän mulla niitä numeroita ollut mukana, jotka varmaan ihmetteli pitkää hiljaisutta:LOL:
 
Puhelin jäi kerran reissusta pois ja sehän tarkoitti sitä, et piti marketeissakin kulkea yhtä matkaa miehen kans - muuta haittaa ei oikeastaan ollut. Tulipa testattua, mut eihän mulla niitä numeroita ollut mukana, jotka varmaan ihmetteli pitkää hiljaisutta:LOL:
Menetkö muuten sitten puhelin kädessä kaupassa jos siellä miehen kanssa olet?

Mutta toisaalta, ei kukaan ainakaan häirinnyt soitoillaan kun puhelin matkasta jäi :)
 
emämunaus
Kaupassa on puhelin kädessä, mut mun puhelin ei ole koskaan ollut netissä, vaikka periaateessa olisi voinutkin olla aina. Enkä halua sitä vieläkään. Olen hyvä eksyttämään mieheni kaupoissa - mut se on niin tottunut siihen, et ei hätää. Samalla kyydillä on kotiin tultu.
 
Hoitsutar
Paula on sekopää jolla on jäänyt lääkkeet ottamatta. Olen tehnyt töitä mielenterveyskuntoutujien parissa ja siellä oli ihmisiä joiden voisi kuvitella käyttäytyvän netissä kuten paula. Mielummin teen töitä vanhusten parissa kuin mielisairaiden kanssa. Ihmisiä hekin, mutta mä en jaksa sitä pakkomielteistä käytöstä mitä monilla mielisairailla on. Mielummin vastaan sen tuhannen kerran muistisairaalle vanhukselle, että mikä päivä on.

Niin ja taitaa paulaa mielisairauden lisäksi vaivata tyhmyys. Sori, tuollainen kuva vain tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Paula on sekopää jolla on jäänyt lääkkeet ottamatta. Olen tehnyt töitä mielenterveyskuntoutujien parissa ja siellä oli ihmisiä joiden voisi kuvitella käyttäytyvän netissä kuten paula. Mielummin teen töitä vanhusten parissa kuin mielisairaiden kanssa. Ihmisiä hekin, mutta mä en jaksa sitä pakkomielteistä käytöstä mitä monilla mielisairailla on. Mielummin vastaan sen tuhannen kerran muistisairaalle vanhukselle, että mikä päivä on.

Niin ja taitaa paulaa mielisairauden lisäksi vaivata tyhmyys. Sori, tuollainen kuva vain tulee.
Aivan. Liekö eri hullu kuin muinainen av-palstan hirvitys.
 

Yhteistyössä