Varastin harmaan spämmääjän nikin

Väärin, opastan nyt tietämätöntä Aloen etuihin, myös naisille (mainoksesta poimittu)

Tästä aloe -juomasta ravintoaineet imeytyvät ihanteellisimmin!
Vastustuskykyä lisäävä, virkistävä ja puhdistava Aloe Vera -juoma vaalii vatsaasi ja kroppasi vastustuskykyä. Lisäksi se on hyväksi iholle ravitsevien ja elvyttävien vaikutuksiensa ansioista. Kulaus Aloe Veraa on terveellinen tapa aloittaa aamu! Luomulaatua, luonnollisesti. Juotava aloe vera -geeli eroaa aloe vera -juomasta siten, että aloe vera -geeli kulkeutuu juomaa hitaammin suoliston läpi, jolloin elimistö ehtii hyödyntämään ravintoaineet vieläkin optimaalisemmin kuin juomaa kulauteltaessa.

Pur Aloe -geeli sisältää EU:n vaatimusten mukaisesti alle 0,1% aloiinia. Pur Aloen juotavassa geelissä aloe veraa on 99,39%. Aloe vera -juomageeli on uudistava ja elinvoimaa lisäävä mahtijuoma, jonka vatsasikin valitsisi. Aloe veralla on useita terveyttä edistäviä vaikutuksia. Se mm. edistää ruuansulatusta, vahvistaa immuniteettia, puhdistaa ja nesteyttää elimistöä.

Kokeile ja huomaa terhakoittavat vaikutukset ihan itse!

Aloe vera tukee terveyttäsi tutkitusti seuraavasti:
- aloe vera on hyväksi ihon terveydelle
- aloe vera on hyvinvointia kuukautisten aikana
- aloe vera on hyväksi vastustuskyvylle
- aloe vera on antioksidantti
- aloe vera virkistää ja karkottaa väsymystä


Käyttö ja annostus: 30-50 ml päivässä, mieluiten aamulla. Voidaan juoda sellaisenaan tai sekoittaa veteen tai mehuun. Tiedäthän, että aloe veran nauttiminen ei tokikaan korvaa monipuolista ruokavaliota (muista pureskella hyvin ja syödä muutenkin tietoisesti) eikä muita terveellisiä elämäntapoja.
Juo lähdevettä ja syö muutama muru suolaa, siinä hyvä kombo miten pitää hyvä nestetasapaino ja elektrolyytit.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Okei, lasken sut vkes markkinointijutusta.


Toi on ihan paras. Krapulaankin.
Nii, ku en mä ees luota mihinkään luontaistuotejuttuihin.😬 En oo eläessäni myynyt mitään ravintoon tai suuhunpantavaan liittyvää.😁

Haluan vain että ihmiset saavat jatkossakin syödä eläinperäisiä tuotteita! En halua että oikeat lihat katoavat kaupoista ja toivoisin saada syödä runsaasti omega 3 sisältävää villilohta!😍
Sen takia joskus saarnaan. Näiden myynti kaupoissa on vähentynyt ja ne ovat korvautuneet ihan liikaa ultrapsosessoidulla batskalla.🤷‍♀️
 
Joo, tuli jano kun siinä tais olla sokeria.

Oletettu vaikutus elimen seisomiseen saattaa olla psykosomaattinen? Oikea syy on se sun ihana bööna joka sut saa innostumaan päivä päivältä enemmän?
Ei voi olla psykologiaan/psykosomaattisuuteen liittyvä juttu, aamuekit tulee nukkuessa ja niihin ei kai kellään? liity eroottiset unet. Ei minulla ainakaan. Puhun yli 50 v kokemuksella. Ne vaan tulee, ilman syytä, ihan kivat sinänsä.

Pikemminkin se on joku elimistön tapa pitää tärkeitä elintoimintoja hyvässä valmiudessa ja toimintakuntoisina 😏

Tuo ihqu bööna on kyllä kohottanut testosteronituotannon uskomattomalle tasolle 🥰, en tiennyt sen edes olevan mahdollista, luulin että jos se on hiipunut, niin se on siinä sitten. Ja lopullisesti. Mutta PHEW, olin onneksi väärässä
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Yks sokeripala painaa ~ 2,5g.
Olin niin utelias että kaivoin lisätietoa, ei syytä huoleen. Omppu- ja appelsiinitäysmehuissa on hieman enemmän, jopa sinapissakin esim. Ja se ei minusta maistu edes makealle, käytän niitä voimakkaita aina, kun harvoin käytän.

Oon oppinut kuuntelemaan kehoani, se nyt sanoo että Aloe on mun juttuni. Se sanoo myös, ettei sianliha ole, siitä en pidä ja jos lounaspaikassa on vaan sitä, niin jätän väliin. Muut lihat on ok, tosin norjalaista lääkkeillä pumpattua kassilohta en enää syö. Suomalainen villikala tai ulkolaiset pakasteet käy myös.

 
Kokoajan! Mehän tässä yritetään saada sinutkin, roskaruuan ystävän oppimaan terveellisille elintavoille 😏

*roosalla taitaa olla menkat kun kiukuttelee noin*
😂
Eipä taida Roosa pal mittää roskaa syyä.

Olin niin utelias että kaivoin lisätietoa, ei syytä huoleen. Omppu- ja appelsiinitäysmehuissa on hieman enemmän, jopa sinapissakin esim. Ja se ei minusta maistu edes makealle, käytän niitä voimakkaita aina, kun harvoin käytän.

Oon oppinut kuuntelemaan kehoani, se nyt sanoo että Aloe on mun juttuni. Se sanoo myös, ettei sianliha ole, siitä en pidä ja jos lounaspaikassa on vaan sitä, niin jätän väliin. Muut lihat on ok, tosin norjalaista lääkkeillä pumpattua kassilohta en enää syö. Suomalainen villikala tai ulkolaiset pakasteet käy myös.

No en voi kyllä suositella mitään sokerimehuja, oli ne luonnolllisia tai luonnottomia. Metsämarjat ovat parempi vaihtoehto. Esim. mustikat ja vadelmat, niissä on vähiten sokeria. Eikä näitäkään bulkkikamana.

Toki kehosi tykkää sokerista, mutta älä jää koukkuun, et tarvitse sokeria mihinkään. Kehosi tuottaa itse sen verran glugoosia kun tarvitsee.

Voimaharjoittelusta ja hyvistä unista ja eläinperäisestä ruokavaliosta saat parhaat testot. Paa isot lihasryhmät koville ja palaudu riittävösti. Joka aamu punnerruksia jne.

Sianlihasta…en itsekään tykkää älyttömästi. Mielummin kunnon naudan pihvi, kalaa tms.
 
vierailija
No en voi kyllä suositella mitään sokerimehuja, oli ne luonnolllisia tai luonnottomia.

Toki kehosi tykkää sokerista, mutta älä jää koukkuun, et tarvitse sokeria mihinkään. Kehosi tuottaa itse sen verran glugoosia kun tarvitsee.
Sanoi Lissu ”älä tee niinkuin minä teen jne” 😂
Ja lipittää samalla pikkurilli pystyssä likööriä jossa on sokrua 300 g/l 🙄

Eli aloejuomassani on valitettavasti lisättyä sokeria, mutta yhtä vähän kuin luonnonmehuissa. Kun en ikinä juo limppareita, liköörejä, syö baakkelseja tai karamellejakaan niin sallin itselleni tuon vähäisen määrän. Kotimaista hunajaa aina joskus, mutta sehän on terveellistä, ainoa makea paheeni on länsinaapurissa valmistettu mintkrokant suklaa 😋 Levy voi kestää viikonkin, joten nou hätä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sanoi Lissu ”älä tee niinkuin minä teen jne” 😂
Ja lipittää samalla pikkurilli pystyssä likööriä jossa on sokrua 300 g/l 🙄

Eli aloejuomassani on valitettavasti lisättyä sokeria, mutta yhtä vähän kuin luonnonmehuissa. Kun en ikinä juo limppareita, liköörejä, syö baakkelseja tai karamellejakaan niin sallin itselleni tuon vähäisen määrän. Kotimaista hunajaa aina joskus, mutta sehän on terveellistä, ainoa makea paheeni on länsinaapurissa valmistettu mintkrokant suklaa 😋 Levy voi kestää viikonkin, joten nou hätä
Juon kylmällä kaudella pari pulloa ligööriä.🤩
Juotko sinäkin vain muutaman pullon aloe sokerivettä?🤓

Suklaa on kyllä levynä ihan hirveetä! Pthyi, en voi sietää.😕
 
Juon kylmällä kaudella pari pulloa ligööriä.
Juotko sinäkin vain muutaman pullon aloe sokerivettä?

Suklaa on kyllä levynä ihan hirveetä! Pthyi, en voi sietää.
no se aloe on uusi tuttavuus, yritän etsiä sokerittoman vaihtoehdon. No ei sitä mene kuin noin desi päivässä, enköhän minä selviä siitä hengissä?

Noh, makuasioista ei pidä kiistellä. Missä muodossa syöt mahd suklaasi, konvehteinako?
 
no se aloe on uusi tuttavuus, yritän etsiä sokerittoman vaihtoehdon. No ei sitä mene kuin noin desi päivässä, enköhän minä selviä siitä hengissä?

Noh, makuasioista ei pidä kiistellä. Missä muodossa syöt mahd suklaasi, konvehteinako?
Sinähän syöt miten lystää. Minä kerroin siitä oman mielipiteeni kuten pyysit.😏 Varmaan selviät hengissä.❤ Se on yleensä se pääasia vissiin.

Juu, joulun aikaan voin konvehteja syyä, se tapahtuu niin että purasen konvehdin halki, kaadan alkomahoolit kitusiin ja heitän suklaakuoret roskiin.😂

En ole mikään suuri sokerisuklaafani/palmuöljysuklaafani.

Kaakaota juon jouluna, aidosta kaakaojauheesta, chilistä ja kermasta!😋
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti:
Sinähän syöt miten lystää. Minä kerroin siitä oman mielipiteeni kuten pyysit.😏 Varmaan selviät hengissä.❤ Se on yleensä se pääasia vissiin.

Juu, joulun aikaan voin konvehteja syyä, se tapahtuu niin että purasen konvehdin halki, kaadan alkomahoolit kitusiin ja heitän suklaakuoret roskiin.😂

En ole mikään suuri sokerisuklaafani/palmuöljysuklaafani.

Kaakaota juon jouluna, aidosta kaakaojauheesta, chilistä ja kermasta!😋
Mulla olis kauheesti miedon chilin siemeniä. Hyviä ovat mut milloin ne pitäisi kylvää?
Oli miljoona kivaa kasvihuoneessa mut eipä kuollut.
 

Yhteistyössä