Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Onnittelut plussanneille! :flower: :heart:

Minun ei tarvinnut aamulla enää arvuutella tai testata.. täti tuli. Noh, nyt taas uudella innolla uuteen kiertoon. Pitänee tänään ostaa greippimehua :LOL: Harmittaa toki hiukan :snotty: mutta " Que sera, sera, Whatever will be, will be; The future's not ours to see. Que sera, sera.. "

 
:heart: TIISTAI 4.11.2008 :heart:





Hempukka87.....kp31/26-30..................yritystä 2v.......1.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp36/30-37......................yk3..............1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70
lenan
Emmama
äiti 07
hemppu81
E-V-A
Noppis
asty
raparperitaivas
pisita
flora-79
l3nen

TESTIPÄIVÄT:


TI 4.11: hempukka87
KE 5.11:kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
Skorppan :heart:

[/quote]

 
L3nen pahoittelut tädistä :hug:
Onnea uuteen kiertoon ja tulehan sinäkin tuonne E-V-A.n aloittamaan 48-49 pinoon niin jännitellään taas yhdessä :)
Jospa sit plussattaisiin kaikki :heart:

Kukkaiskeiju selkeesti tuosta kuvasta viiva näkyy, varovaiset Onnittelut :flower: :heart:
 
Hih! Testaan huomenna uudestaan! Sisko innostui jo niin paljon että anto mulle sellasen mamma/imetyskorun jonka oli kuulemma mua varten ostanut :D Ja lapsille sano että keksikääs tätin vaaville joku nimi...kummityttö ehdotti pallaxia...mistä lie keksi, mutta isosiskon kanssa päätyivät lopulta kukkaan :LOL:

Voi apua, toivottavasti huomenna oli paljon selkeämpi jo tuo testi niin ei tarttis sitä enää pohtia että ollako vai eikö olla!!! :heart: Mä oon niin innoissani!

Oon neuvolassa harjottelussa ja sain ton testin siltä mun ohjaajalta niin näytin sen sitten sille ja sanoin että kiitos vaan testistä. Se oli ihan innoissaan että hei nyt teet sitten huomenna tai ylihuomenna uuden (ja lykkäs mulle uudet testit kouraan :LOL: ) Sanoi kyllä myös että "kyllä se on minun kokemus että tuollainen haamu se vaan vahvistuu" ui ui, mä oon niin täpinöissäni! Sori nyt omanapa... :ashamed:
 
:heart: TORSTAI 6.11.2008 :heart:








:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70
lenan
Emmama
äiti 07
hemppu81
E-V-A
Noppis
asty
raparperitaivas
pisita
flora-79
l3nen
Hempukka87


PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
Skorppan :heart:
Kukkaiskeiju :heart:
 
Hih, enhän mä mihinkään aamuun malttanut odottaa vaan töistä tullessa hain clear bluen ja selvä plussa tuli!!! Ei mikään haamu! Ja kyllä nämä oireetkin niin vahvasti jo täsmää, että enköhän mä lennätä itseni tuonne plussanneiden puolelle!
 
E-V-A mulla alko vuoto samana iltana kun sen viimisen viestin kirjoitin. tänään tein vielä varmistustestin eikä mitään, eli ilmeisesti ei kiinnittynyt kunnolla. näytin kaverille sitä apteekin testiä ja se kyl sano et jos hälle tällanen tulis niin uskois et ois raskaana. mut ei voi mitään, jatketaan yritystä... :/ :headwall:
 
Olen lomalla, mutta käväisin kurkkimassa: ONNEA PLUSANNEET! Saatiinhan pari tähänkin pinoon! Minä olin jo nyt kp 14 havaitsevani oviksen ja arvatkaa vaan hyödynnettiinkö kun kerta lomalla yhdessä ollaan!!!!!! :LOL:
 

Yhteistyössä