Vauva-aika ja parisuhde

  • Viestiketjun aloittaja parisuhde sucks
  • Ensimmäinen viesti
*
Meilläkin oli mies ekan vuoden ajan tosi paljon eri huoneessa tietokoneella iltaisin, minä vauvan kanssa olohuoneessa. Nyt lapsi on jo 2,5v ja tilanne ihan toinen - lapsi menee aiemmin nukkumaan ja iskälle on ostettu kunnon läppäri, joten voi nakuttaa konettaan mun vieressä olohuoneessa ;) Kyllä se siitä.
 
e
Älä nyt ainakaan tollasia paineita ota siitä, että ekalle seksikerralle pitäisi olla kauheasti aikaa ja tilaa. Muutenhan odotatte sitä ekaa kertaa vielä vuoden päästäkin!
 
ap
Kyllä eka seksikerta synnytyksen jälkeen vaatii aikaa. Ei se onnistu noin vaan, kun alakerrasta on tullut monta kiloa ihmistä ulos. Mies ei tajua, vaikka sille oon sanonut suoraan. Ettei parisuhde kestä jos se vaan erakoituu omaan tilaansa. Parisuhde vaatii hoitoa ja halua ja miehellä sitä ei tunnu olevan. Kysyin mieheltä jopa että onko sillä toinen kun noin käyttäytyy. Mun toivo alkaa hiipumaan, että olisin edes vähän kiinnostava miehen mielestä. Tuntuu, että kun musta tuli äiti niin mies menetti kiinnostuksensa viettää aikaa vaimonsa kanssa. Onneksi mies ei ole pääasia elämässä vaan se, että tuosta vauvasta saa kasvatettua kunnon ihmisen.
 
eh-heh
täälläkään ei *eksiä ole kauheasti näkynyt... ei vaan jaksa! ja halut on jossain ihan muualla.. aivan kuin *eksi olisi joku nolo asia äidille? en tiedä mistä johtuu, vaikuttaako imetyshormonit niin paljon mulla mutta en jotenkin osaa.....
 
geo
Meillä kaiken edellä kuvatun lisäksi talon remontti,jota pitää sitten joka hiton viikonloppu ja ilta tehdä. Oon koittanut selittää,itkeä ja huutaa miehelle et niillä kiinnittämättömillä listoilla ja muilla joutavalla ei oo mitään väliä jos sillä ei oo kohta perhettä asuun siinä talossa. Mut ei,löydän itseni kaksin vauvan kanssa aina parin päivän tsempin unohduttua. Ja mies missaa myös tärkeät hetket,ekat askeleet sun muut.
 

Yhteistyössä