* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Ihanaa, että joku rohkaistui päivittämään listaa. (Jonkun ikä oli tummennettuna. Jos sen tummennuksen haluaa pois, ottaa vaan ne ja [ /B] pois sieltä iän ympäriltä :) ) Kiitos Citilda. Hyvältä näyttää :) :heart:



Mä tulin vielä heittämään teille tällaisen testikuvan, en ole koskaan saanut Sofiin noin tummaa viivaa :)



:heart:


Hirveästi plussatuulia kaikille :heart: Puuuuuh! +++++++++++++++++++++++


Na-dene ja Nappi 5+2
 
Titti. ei näy kuvaa :(

Täällä r-testi odotetusti nega. Ehkä mä kuitenkin luotan siihen, että ovis oli jo. La oli sellaiset limat, että ei voinut erehtyä (ja silloin myös ekaa päivää ovisplussa) ja nyt ei mitään vuotoja enää.
 
Täällä dpo 6, jos lasken ovistuntemuksien mukaan.. no, jotakin 5-7 väliltä kuitenkin ! Ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ei edes niitä viime kierron outoja alavatsakipuja. On semmonen olo, et ei oo tärpänny tässäkään kierrossa.
 
Näkyy titti se sun kuva :) mä en osaa antaa mitään mielipidettä tuosta, kun nuo ovistestit ei oo mulle tuttuja :D

Täällä on no höh olo. Tänään aamulla tuli vaalean punaista valkkaria ja nyt illalla rusehtavaa vuotoa hieman pikkuhousunsuojaan... Menkkajomotusta on ollut ja nippailuja. Nyt nännit herkät ja rinnat hieman arat. Tässäkö se nyt sitte oli :(

Hassua silti ku kuitenki vielä pikkuriikkisen muka uskoo / toivoo sitä, että nää ei menkkoja oiskaan. On kai sitä hullu.

Nyt siis kiertopäivä 25.
 
Niin toivoisin, mulla ainakin tuli esikoisesta tissit kipeeks ja parin päivän välein rusehtavaa vuotoa :) ja "menkkakivut" alkoi viikko ennen ku olis pitäny alkaa. Älä vielä menetä toivoa, jos ei vuoto ole kunnolla alkanut!
 
iulina, yleensä, kun tuntuu just tuolta ettei "ainakaan tässä kierrossa tärppää" niin sillon se just tärppääkin! :) Ja sitte toisaalta, kun on ihan 100% oireiden perusteella, että on raskaana niin sitten ei ainakaan ole.

Niin toivoisin, tosiaan niin kauan, kun ei vuoto alakunnolla niin toivoa on!

Tänään kp 19. Jospa tuo ovis nyt olisi tuloillaan. Mä en ennen ole tehnyt noita liuskatestejä vaan digitaalisia niin en oikein ole varma miten noita pitäis tulkita. Mutta jos tuo ovis nyt olisi näinä päivinä niin tästä tulisi sitten taas pidempi kierto kun oli tuo eka. Mullahan on noi kierrot olleet tommosta 31-32 päiväsiä ennen raskautta. Nyt sain hoidettua myös yhden tosi stressaavan jutun töissä alta pois niin ehkä tässä nyt on mieleltäänkin vähän rennompi.

Positiivista päivää kaikille toivottaen, Titti.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ihan omanapaisesti ja palaan myöhemmin selaamaan kuulumisia.
Miten mahtaa olla? Mulla on 25-28 päivää kierto ja viimekierto oli se 25pv ja nyt on kp 7 ja nyt on halut katossa. Nii no eihän se muuta tarviskaan kun kävis hakemassa ovistikut jostain kaupasta ja tikuttelis. Vehnäöljyt ollut jo jonkin aikaan käytössä ja tuo alakerta tuntuu kosteahkolta, illalla on käytävä miehen kimppuun :D
Niin aattelin vaan että kun jos nyt on se pitempi kierto ja ovis olis näin aikaisin niin mahdollisella alkiolla olisi paripäivää enemmän aikaa kiinnittyä.
 
Viimeksi muokattu:
Titti, toivon todella, että oot oikeesssa !! En muista yhtään tuntemuksista esikon aikaan, ainut vaan ne pari päivää kestävät rajuhkot alamahakivut just sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa. Sillon jotenki oli vähä eri tilanne, ei kerinny tarkkailemaankaa varmaan joka oiretta ku oli hirvee härdelli muutenki elämässä päällä ja vasta eka yrityskerta nii ei ollu suuria toiveita. Koko raskaus oli kyllä niin oireeton, et jos menkat ei ois jääny pois nii en ois huomannu olevani raskaana ennen ku maha alko kasvaa ja liikkeet tuntua selkeesti.

Ei millää jaksais enää oottaa, et pääsis testailee.. viikon päästä to pitäs menkat alkaa..
 
Onpas täällä hiljaista!

Millaisia "aseita" teillä on käytössä raskautumisen tueksi? Itse syön foolihappoa, monivitamiinia, ja nyt viimeisimpänä olen ottanut vajaan viikon verran gelee royalea. Katsotaan nyt mihin tällä arsenaalilla päästään :whistle:

Täällä kp 20, lakanoita ollaan heiluteltu viimeisen viikon ajan lähes päivittäin, max joka toinen päivä. Oviksen taisin bongata eilen, en kyllä ole ihan satavarma, kun nuo liuskatestien tulkinta ei ole niin selvää kuin digitaalisen testin tulkinta.

Nyt onkin jännä nähdä, onko kierto edelleen yhtä lyhyt kuin viimeksi vai aletaanko lähestyä tuota mun normaalia kierron pituutta. Tuo myöhäinen ovis antaisi toivoa vähän pidemmästä kierrosta kuin viimeksi.
 
Mulla ei ainakaan tikkujen mukaan ole ovis lähelläkään, mutta nopeastihan se voi ilmaantua. Mä päätin et alotan ton royaleen enskiertoon jos ei nappaa, oon kuullu et sen avulla on tosiaan moni tullu raskaaks.

Eiks sanota että joka päivä ei "kannattais" tai ei ainakaan tartte harrastella. Siittiöiden laatu ei oo niin hyvä ja ne ei oo niin vahvoja jos joka päivä puuhailee. Meillä oli tarkotuksena joka toinen pv. tässä kierrossa. Eilen vaan väsytti sikana et tuli 2päivää väliä, tänään sit :) Mut eipä tuo ovis ainakaa tikkujen mukaan ole käsillä.
 
Täällä kp18 ja dpo4 (ehkä). Just vihloo mahaa kummasti, au!
Mulla on raskaus/imetysmonivitamiinit, foolihappo ja d-vitamiinilisä käytössä. Ens kiertoon aattelin myös testata Gelee Royalea jos taaskaan ei tästä kierrosta tärppää. Kesävauva ois kyllä <3 Esikoinen on juhannuslapsi vm. 2003 :)
 
Mitään poppakonsteja ei täällä ole varsinaisesti ole käytössä vaikka näitä juttuja lukiessani olenkin pohtinut, että pitäisiköhän tehdä visiitti lähimpään Lifeen. Saas nähdä.

Aijoo, olen mä jo pari viikkoa syönyt foolihappoa, mutta sitäkin niin pientä annosta, että tuskin sillä mitään merkitystä raskautumisen suhteen. Ei voi tietää.

Eka yrityskierto vasta menossa, joten aika luottavaisesti mielin liikenteessä. Jos venyy kuukausien mittaisiksi yrittämiset, niin sitten taidan tosiaan jo testailla vaikka minkälaisia poppakonsteja - ihan vain varmuuden vuoksi.

Ovistikku näyttää nyt tällä hetkellä plussaa ja viimeiset peitonheiluttelut mahdollista enää tänä iltana, sitten viikonloppu edessä ja miehen kanssa erillään. Huono ajoitus, mutta näillä eväillä mennään. Toivottavasti tärppää ja iloisia plussatuulia kaikille :)
 
Joka päivä käy jos siittiöissä ei mitään vikaa :) tosin kertamäärä jää pienemmäks, mutta on tuoreita :) joka toinen päivä lääkärin mukaan pitäis riittää :)
Esikoista yritettiin ihan koko kierron ajan joka toinen päivä reilu 2 vuotta.. Elättelin toiveita jopa että menkkojenkin aikana vois tulla raskaaks :) no ovis olikin sitten siinä tärppi kierrossa ollut jo kp 10 :)

Mulla apuna: Greippimehu, monivitamiinit, foolihappo, vehnänalkio öljy, kalaöljy kapselit, gelee Royal, disperin ja oviksen jälkeen vielä punkku :) lisäks mittaan vielä aamulämpöjä ja käytän ovistestejä. Alkaa kuulostaa aika epätoivoselta :D
 
Mut voi siirtää piinailijoihin eli dpo 0. Eilen illalla kohdunnapukka pehmeni ja aukes ja tänään tuli ovislimat. Saatiin eilen pupuiltuakin vaik otti kunnon päälle et ainakin nyt ajoitus oli hyvä mut katsotaan miten lääkekuurit vaikuttaa et onko mahiksia.
 
Miten vaikeaa voikaan tämä raskaaksi tuleminen olla! Vaikka monilla on täällä napannu aika lyhyessäkin ajassa. Tuntuu vaan et kuukaudet menee ja kohta taas täyttää vuosia :D

Miten ton ovisplussan kaa pitäs menetellä? Mulla on esim. viikonloppuna TOSI pitkiä työpäiviä ja pääsen vasta keskiyöllä kotiin, jos saan esim. aamulla plussan, onko myöhästä harrastaa seuraavana päivänä? Harrastatteko te heti aamulla jos on aamulla plussa? Pelkään et se kivasti ajottuu halloweeniin, kun mies ihan varmasti viihteellä kaikenlisäks.
 

Yhteistyössä