* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Na-dene, ei me tuosta vielä lannistuta! Viikon päästä sitten testaat uusiksi :) ja jos se on vaan sun vauvakuume joka konkretisoituu ;)

).( Nyt illemmalla tuntunut alaselässä kipua ja illan on pistänyt alavatsaan ja kipuilee selkeästi oikealla puolella. Voiskohan kyseessä olla enemmän myöhäinen ovis kuin kiinnittymiskipua? Viime kierrossa ei ollut näitä tuntemuksia lainkaan, vaikka en osaa sanoa ehtiko ovulaatio olla ennen kierukan poistoa...
 
Täti odotetusti kylässä eli phaedra kp1/28-31 Miten tää vauvan saaminen on nyt näin vaikeeta;) Hymiö koska aloitettu siis 7/14..ei paljon naurata jos pitkään menee. Eka nappas vaan niin helpolla. Koulun kannalta parempi ettei vielä tärpännyt, mutta olisin kyllä tietysti ennemmin sen vauva ottanut.. Hyvä juttu on, että kierto on normaali eli ehkäpä voin huokaista helpotuksesta ettei kohdussa majaile mitään sinne kuulumatonta. Epämääräinen ultra ja lääkäri jätti pienen hirvityksen silloin kytemään.

Halauksia Alvinalle. Inhottavaa kun pitkittyi tuo tilanteesi. Eivät halua ultrata lopuksi?

:wave: uusille!

Miten te jotka reissaatte/joiden miehet reissaa selviätte ärsytyksestä? Ja käytännöstä yleensäkin. Mulla on tulossa pakollinen reissu just ovulaation aikaan ensi kierrossa ja sekös ärsyttää.. Melkein harkitsisin kotiin ajamista välillä, mutta se menis jo vähän hulluksi..varmaankin..:D Pitää varmaan touhuilla tasaiseen ennen lähtöä ja toivoa, että ovis on mahdollisimman pian viikon alussa. En kyllä tikuttele kun ärsyttää vaan saada ne viivat jossain hevonkuusessa.

Ainiin plussanneelle (olikohan äitii88) isot onnittelut ja tarrasukkia matkaan!!:)

Tsemppiä meille!
 
phaedra meillä ei reissata vaan meillä tehdään vuorotyötä, minä kahtavuoroa ja mies kolmeavuoroa ja miehen yöviikoilla ei oikein heilutella : /
Täti kurvaili eilen ja uuteen kiertoon lähtö. Mut hei mies on nyt yöviikolla joten seuraava ovis osuu hyville viikoille.

Onnea plussa tapauksille :flower:
 
piinailu jatkuu täällä... =)
kauheesti haluttais testata, mutta taidan vielä muutaman päivän odottaa =)
olotila vallan mainio, ainut vaan tämä ylenpalttinen väsymys mutta johtuu osin noista lääkkeistä mitä joutuu tällä hetkellä syömään.
välillä tuntuu että eikait tässä yrityksessä näin kauaa pitäis mennä ;)
ku aiemmat kerrat on olleet helpompia, eka kerralla tulin raskaaksi vaikka söin pillereitä se tosin keskeytettiin.. toinen kerta tärppäs kuukausi kapselin poiston jälkeen :whistle:
 
Mulle voisi päivittää nyt sitten että yritys alkoi (hieman etuajassa...) 08/14. Tänään DPO1 nyt kaiketi siis. En mieti asiaa, en stressaa ja piinaile itsekseni. Jos nyt edes tän vuoden puolella raskautuu niin tosi kiva olisi.
 
Phaedra: Tsemppiä tädin kanssa ja pitkää pinnaa yrittämiseen. :heart:

Omaa napaa: Eilen ja tänään testattu puhtaat negat. Eilen jopa kaksi kertaa ;) Ja edelleenkään DPO:iden puolesta ei välttämättä edes näkyis mitään. No, odotellaan, vaikkei se ookkaan mun vahvin ominaisuus :LOL: Ja kaiken lisäks taidan olla ihan kunnolla kipee. Kuumetta ollu nyt parina päivänä ja kurkku oli tänä aamuna tooosi kipeä. Hiukan tukkonen olo, mutta ei nuhaa. Kattoo nyt mihin tääkin tästä kehittyy.
 
Na-dene täällä jännäilen sun puolesta :) Peukut, että muuttuis plussaksi lähipäivinä!!

ON: Mulla on dpo3 eikä mitään oireita :LOL: ei edes kuvitteellisia! Pikkusen jomottaa vatsaa, mutta sitä mulla on aina muutenkin, vähän niinkuin olis menkat alkamassa koko ajan, mutta sata kertaa lievempänä. Meillä olis tulossa uuden työpaikan kekkerit ensi viikon viikonloppuna (silloin dpo11) ja toivon, että näkyis jo silloin testissä. Sit pitää vaan keksiä työkavereille joku syy, miksi en juo siellä ... Tuun huutelee tänne hyviä tekosyitä sitten jos on tarpeellista :kieh: Jos menkat alkaa ennen sitä, niin voi hyvin ketutukseen ottaa muutaman tai enemmänkin ;)
 
Heip kaikille :) seuraillut oon tas harvakseltaan. Onnea plussanneille ja lohtuhaleja negan saaneille ja etenkin Alvinnalle :(

Tsemiä uuteen yritykseen.
:)

Aiemmin kirjoittelin, että jätetään pillerit meillä pois syksymmällä.. mutta kun menkat on ollu poissa Cerazeten takia jo kolmisen kk niin päätinpä lopettaa ne jo viime viikonloppuna. Nyt siis odotellaan vaan menkkojen paluuta, että pääsee touhuun mukaan. :)

Pysyn siis vielä haaveilijoissa. Kun ei kierron pituudestakaan mitään tietoa (ennen aiempaa raskautta oli kierto 26pvää, mutta voi olla muuttunut..)

Positiivia onnentuulia kaikille! :)

mariana87
 
Mä luulen, että eilen tuli kiinnittymisvuotoa (olis ollu dpo4 tai 5). Vessassa käydessä paperiin jäi vaaleanpunaista ja aavistus tummempaa limaa ja illalla tuli verenväristä limaa. Tänään taas ei mitään. :) esikoisesta ei ollut mitään tällaista! Eilen nipisteli myös vähän mahaa, mutta ei mitenkään erityisesti.. Nyt ne piinaavat päivät vasta alkavat :D viikon päästä jos testaisi!
 
Viimeksi muokattu:
Heips,

en ole ovistikkuja käyttänyt, mutta eilen repi ja vihloi älyttömästi toisella puolen alavatsalla, ja pikkuisen kipuilee vielä tänäänkin, eli olisikohan ovis ollut eilen? Siinä tapauksessa toissapäivän puuhailut vois hyvinkin tuottaa tulosta.. :) Eli tänään DPO1

Nyt sitten vaan odottelemaan loppukuuta..
 
Heikkulin : toivotaan parasta ja jos kyseessä kiinnittyminen niin toivotaan et tarraa kunnolla <3 ON: oireettomuus jatkuu. Rinnat ei yhtään kipeet? Mut menkkakivut alko... mies ei ainakaan usko tärpin käyneen ja ite samoil linjoilla. Alkais vaan menkat.
 
Jee!Täällä on monta piinailijaa,toivottavasti ois flaksi käyny ja pamahtais kaikilla viivat tikkuun!

Oisin kysynyovulaatiotestien tulkinnasta,perinteisesti =) Kun tiedän,että vasta vahva viiva tarkoittaa lh-huippua mutta mitenkähän noi viivat menee sitten muun kierron aikana?Ku mullahan on kierto sekasin kuin tivoli sen keskenmenon jälkeen,ja ajattelin tikutella huvikseen ovista..vaikka enhän mä tiedä tuleeko se viikon päästä vai kolmen ja tuleeko ensin menkat.Mut ovistesti antaa kolmatta päivää haaleaa viivaa,niin tarkottaskohan se,että ovis on tulossa lähipäivinä,vai että se on menny jo vai että ollaan kierron muussa vaiheessa jolloin se tummuu jokatapauksessa? Miten muilla ovistestit käyttäytyy,tuleeko viiva aina?Hermothan tässä taas menee ku ei oo mitään hajua mitä odottaa,lisää km-vuotoa,menkkoja vai ovista :mad:

Se piti vielä lisätä (ihan ku teitä kaikkia kiinnostais mun limani ;) ) mutta eilen tuli vähän sellasta venyvää läpinäkyvää limaa ja nyt on muutamana päivänä tullu valkovuotoa...mutta lh-huippua en oo kuitenkaan saanu kiinni :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Alvinna, mulla näyttää ovistestit haaleeta viivaa melkein koko ajan! Testasin siis 4 päivää ennen ovista vaaleaa viivaa, josta se sitten tummu hiukan. Ja oviksen jälkeen (edelleen) vaaleanpunainen hentoinen viiva.. Plussahan se on vasta, kun testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolli! Toivottavasti edes vähän auttoi :)
 
Mä tikuttelin viime kuussa oviksen sekä nyt kans. Viime kuussa 11 päivä haalea kontrolliviiva, 12 päivä vahva viiva ja 13 päivä haalea eli siinä oli selkeesti lh-huippu havaittavissa. Nyt oli 2 päivää vahvaa viivaa. Tein kuvapläjäyksen noista viime kuun ovistesteistä. Ylhäällä 11, keskellä 12 ja alhaalla 13 päivän. Ja siis kyseessä päivämäärät, ei kiertopäivät.

tikut
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kommenteista :) Leonellalla ainaski näkyy hienosti tummuminen ja lh-huippu.Mä tarkistin oman tikkuni vielä viime postauksen jälkeen, ja se olikin hieman tummempi kuin eilinen.Eli ehkä on hiukan toivoa, että huomenna se olisi jo selkeästi tummempi ja meikäkin sais edes ovulaation tähän hassahtaneeseen kiertoon.Normaalisti,jos ei ois ollu keskenmenoa ni mulla alkais sunnuntaina menkat.

Miten sitä voikaan taas ihminen tärähtää näitten kusipurkkien ja tikkujen kanssa...voi luoja jos oisin ennen esikoista tiennyt kuinka monta netissä istuttua tuntiä tää lasten alulle laittaminen vie niin en ois uskonu :O
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 15.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa



s4nnn..............29.........44/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
miranenn..........25.........35/30..............yk 4..................... 2. lapsi
BlackCat..........28..........28/27.............yk6....................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........28/28-30.................ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24.........27/26-30.........yk2....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........23/25-31..........yk1....................... 2. lapsi
heidip*............26..........23/28......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
nenni26............26.........22/26-34.........yk4....................... 1. lapsi
lauwra.............26..........22/??..............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Sirppuliina.........35.........21/33-35..........yk1....................... 4.lapsi
päärynärouva................20/28..............yk2....ya 7/14......... 4. lapsi
Leonella...........30.........20/30-32..................ya 8/14......... 2. lapsi
heikkulin...........27.........19/25-30.........yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
HKS84............30..........17/??, tjot........yk1........................ 1. lapsi
phaedra...........30.........5/28-31....................ya 7/14........ 2. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1....................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??........................ya 9-10/1.......4. lapsi
sohvi36...........36...........?/??........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26...........?/??.........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23...........?/??.........................ya 8/14........ 2.lapsi
Huumori..........32...........tjot..........................ya 8/14.........2.lapsi





........................ Piinailijat

.........................s4nnn..............DPO22
.........................joa..................DPO16
.........................nenni26............DPO14
.........................Na-dene...........DPO12
.........................päärynärouva....DPO10
.........................Lauwra..............DPO7
.........................heikkulin............DPO6
.........................Leonella............ DPO4
.........................Sirppuliina..........DPO2




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14
........................ äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Viimeksi muokattu:
Alvinna: Mua nauratti toi sun kommentin loppuosa. Sä olet niin oikeassa :LOL: Mä kuulun myös tohon kusipurkeista ja -tikuista tärähtäneeseen sakkiin, joka istuu illat netin keskustelupalstaa lukien ;) :LOL:
Ja muuten mulla myös antaa ovistestit haaleaa viivaa koko kierron, olen testannut :) Ja jos testaa säännöllisesti vaikka joka aamu joitain päivä ennen oletettua ovista, niin sen huomaa kyllä kun testi alkaa tummua pikkuhiljaa, kunnes viivat on tasavahvat ja sit se testi alkaa taas antaa haaleeta viivaa oviksen jälkeen. Näin ainakin mulla siis :) Mulla meni esikoista yrittäessä yhdessä kierrossa lh-huippu ohi ja seuraavassa älysinkin sit testata pari kolme kertaa päivässä, kun viiva alko voimistua. Mulla lh-huippu ei kestä kauheen montaa tuntia ja toisilla se voi kestää pari kolme vuorokauttakin. :)

CherryCake: Mitä jos sä ootkin raskaana. Voiko kuvittelemalla saada tollset oireet aikaan :D Tokihan ihminen fyysis-psyykkis-sosiaalinen olento ja psykosomaattisia oireita on olemassa. Ootko tehny testiä? :)

nenni26: Testiä kehiin vaan. Mä jännään täällä sun puolesta. :heart:

mariana87: Huutele täällä sit vaan, kun haluat listalle jännäilemään ja toivotaan, että kierto tasoittuu nopeasti :)

heikkulin: Hui, miten jännää. Piinaavaa suorastaan. Toivotaan plussaa! Puhallan plussatuulia sulle sinne ++++++++++++++++

Ja Sirppuliinalle myös plussatuulia ++++++++++++++++ Jännittävää :heart:

päärynärouva: Entä jos kuitenkin... :heart:


Ja sit sitä omaa napaa vielä: Eiköhän tämä kierto ole taputeltu. Joka päivä testannu puhtaan negan ja ei anna edes viivanpaikkaa. Toisaalta selkeämpi niin. Ei tarvii toivoa turhaan. Kun vuorokausi vaihtuu, alkaa DPO12 ja kp28. Menkkoja siis odottelen. Äsken vielä tein Pregcheckin testin ja puhdas nega sekin. Menispä nyt seuraavat 10 päivää nopeesti. Sit vois taas alkaa odotella seuraavaa ovista. Miehelle jo ehdotin, että ostan ovistestejä ja tää sano, että ei kannata, ei meillä oo kiire. Ei oo... mutta olen erittäin hätänen luonne :LOL: Oikeesti meillä on toiveissa vauva kesälle 2015 ja seuraavistakin menkoista laskettu aika olis vasta toukokuussa, joten ei oikeesti oo kiire... Kun vaan malttais mielensä. :)
 
Heipsan täältä :)


Mut voi päivittää tonne haaveilijoihin nyt taas hetkeks aikaa.

Elikkä tiputteluvuoto alkoi TAAS viime viikolla. Eilen kävin lääkärissä ja sain Primolut N kuurin 10 päiväksi. Tänään siis toinen päivä menossa ja tiputteluvuoto onneksi loppui eilen illalla, eli jotain hyötyä noista nyt ainakin on. Tällä siis koitetaan saada kierto tasoitettua, ja lääkäri sanoikin että tämän kuurin jälkeen pitäisi menkkojen tulla normaalisti ja voi sitten heti yrittää raskautumista :)
 
Heippa vaan!

Voi kun meitä onkin jo paljon:)

Na-dene: Haluatko luennoida vähän mullekin? Netti on tietysti keksitty, mutta jos jaksat.. Itselle on jäänyt päähän vähän ristiriitaista tietoa mm. tuosta ovulaatiohuipusta. Eli toiset meinaa, että silloin on jo liian myöhäistä toimia ja kannattaisi lähettää adjutantteja matkaan jo edellisinä päivinä. Jostain sitten taas luin, että heti ovulaation jälkeiset 2-3 päivää olisi parhaat päivät tulla raskaaksi. Oma järki sanoisi, että sitten voi olla jo vähän myöhäistä.. Eli kauankohan ovishuipusta menee, että peli on menetetty munasolun puolesta ja kauankohan siittiöiltä ylipäänsä menee keskimäärin aikaa matkustaa kohteeseen. Jostain luin, että ovat yllättävän hitaita. Täähän on melkoista matematiikkaa:LOL: Oikeastaan asia ei näin paljon kiinnostaisi normaalisti kun voisi lähetellä noita saattueita matkaan tasaiseen tahtiin, mutta ärsyttää tuo tuleva reissu noinkohan tämä kierto menee ihan hukkaan:( Esikoinen tärppäsi hyvin ajoitetusta toiminnasta illalla kun ovistikussa oli ollut tumma viiva aamulla.

Lisäksi laskin, että tätä seuraavakin kierto menee samoin eli olen reissussa oviksen aikaan.:mad::( Miten musta tuntuu, että tästä touhusta on tällä hetkellä leppoisa tjottailu kaukana:LOL: Aina meneillään oleva kierto ei harmita niin paljon jos parhaamme on yritetty, mutta tuollaiset ulkopuolelta tulevat esteet harmittaa. Lisäksi mulla on ilmiselvästi taipumusta panikoida ennakkoon josko käykin niin ettei raskautuminen tällä kertaa onnistukaan vaikkapa puolen vuoden sisään, vuodesta puhumattakaan. Järjellä saan kyllä järkeiltyä vaikka sun mitä - esim. mikä kiire tässä on -, mutta tahtoo tuo fiilistelypuoli viedä tässä asiassa voiton.

Plussatuulia piinailijoille!:)

Muoks. Luinkin tuolta, että munasolu on hedelmöittymiskelpoinen 12-24h hedelmöittymisen jälkeen. Nyt pitää selvittää enää siittiöiden tuntivauhti:LOL: Tää muuten taas kumois sen mitä luin siitä 2-3 päivää jne jne mitä aiemmin kirjotin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä