* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Tänään kp31 dpo taitaa olla 12-13. Eilen illalla 2h pidätyksestä testailtu pikkuruinen haamunen (tai sitten vaan viivanpaikka) :D hui jännätpäivät! Millonhan tuo haamu lähtis vahvistuu jos on vahvistuakseen ;o

Pahottelut Yemi:lle vuodosta! :( onnea seuraavaan kiertoon <3
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Samhe, täällä sama piinailu kuin sulla. Toivotaan, että molemmilla alkaa viivat vahvistuun :) Eilen iltapäivällä testattu haamu, samanvahvuinen tältä aamulta. Kp on jo 44/??, dpo oletettavasti 12. Ei millään malttaisi odottaa paria päivää, että tietää tuloksen varmaksi. Yksi km takana tasan vuosi sitten.

Kaikille muillekin kovasti plussatuulia! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Samhe ja Na-dene
satsuma90 Hei mehän mennään aika samoilla dpoilla! Tsemppiä sinnekkin!

Tässä mun eilisen illan tikut. Tänä aamuna oli jotain taas näkyvissä, mutta ei ainakaan vahvistunut.

kp31
WP 001960

Tilailen tässä just lisää r-testejä, oisko jollain jotain testisuosituksia? Joku herkkä ja luotettava testi, mutta ei clearbluen hintaluokkaa. Onko Rfsu?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille! On taas omasta kirjoittelusta vierähtänyt luvattoman pitkä aika..

Onnea kaikille plussanneille <3 olen iloinen teidän puolestanne!!! Annatte toivoa, että kyllä meilläkin tärppää vielä :)

Tervetuloa uusille :) aina mukaan mahtuu!

Mulle voi päivittää dpo2, toivottavasti. Tikkuja en ole käyttänyt, mutta tuntemuksia oli viikonloppuna ja maanantaina!

Plussaa voisi alkaa metsästämään ensi viikonloppuna, mun synttäreiden kunniaksi <3 peukut pystyyn!

Mulla alkaa harjoittelu ensi viikolla ja kestää 8vkoa. Saa ainakin muuta ajateltavaa... Jännittää :D

Aurinkoista pakkasaamua teille!
 
Aatoel, mulla ainakin on nyt jo toinen kierto, kun en ole onnistunut saamaan ovistestiin plussaa. Nyt on kp 13 eikä tänäänkään mitään. Mulla on nyt vasta toinen kierto menossa viime tammikuisen sektion jälkeen eli en tiedä onko kroppa vielä hakemassa rytmiä vai mitä. Viime kierto oli 26 pv jonka mukaan mä nytkin jo odottelin ovista. Ennen ekaa raskautta mun kierto oli 31 päivää. Kuinkahan kauan jaksaisi odotella ennen kuin menis gynelle...?
 
Eilen yöllä tapahtui jotaki.. Heräsin ihan jäääärkyttävään alavatsa kipuun mitä en oo ikinä kokenu... Itkin, tärisin ja hikoilin niin että yöpaita oli vaihdettava. Nyt pikku nippailu jatkunu aamulla. Mulla siis menossa kp 34/?? Onko jollain kokemuksia, pitskö tilata lääkäriin aika ihan vaan tän jatkuvan alavatsakivun vuoksi?? :/
 
Viimeksi muokattu:
Samhe: Toi viiva olis näkyny ilman tota nuoltakin. On niin selvä. Taidat olla raskaana :heart: :)
Tosin Sofeilla on kyllä huono tspa näyttää myös turhaan viivoja. Toivotaan, että toi tosta lähtee vahvistumaan. On kyllä selvempi kuin ne turhat viivat, joita mä Sofeilla sain. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Na-dene, toivotaan tosiaan ettei tuo ois mikään sofin turha haamunen. Oon katellu nuita tikkuja silmät ristissä niin olin ihan varma että tuoki on vaan mielikuvituksen tuotetta ja piti lisätä tuo nuoli ;) saattaisin nipinnapin ehtiä kesäkuisiin jos tuo viiva tarkottais sitä ihanaa. <3 Menkkoja ei ainakaan näy ja tavallisesti kierto on 26-28 ja pisimmillään 30 ja nyt mennään ilman mankkoja/menkkaoloja jo kp31. Jännittää!
 
Eikö sen pitäisi mennä niin, että jos ei ovuloi niin kierto venyy helposti pitkäksi kun limakalvo valuu sitten vaan "vanhuuttaan" pois? On kyllä kroppa pahasti sekaisin jos on lyhyt kierto eikä edes ovulaatiota :(

Miten muuten teillä, jotka olette tikuttaneet oviksen ja lisäksi huomaatte oireita: tuleeko limat jo ennen ovisplussaa, plussan kanssa samaan aikaan vai vasta jälkeenpäin?
 
Ilmeisesti monesti anovulatorinen kierto venyy normaali kiertoa pidemmäksi, muttei aina. Millä sä Aatoel olet testannut? Mä jostain luin, että joku oli testannu rinnakkain kahdella eri testillä, cb:n digitaalisella ja jollain halpistestillä. Digitaalinen ei ollutnäyttänyt ovisplussaa kun taas samaan aikaan halpistesti näytti selvän plussan. Mä oon just tolla cb:llä testaillu. Luulis, että se jo hintansa puolesta olis luotettava...!
 
Hei kaikille ! Minä oon pitäny vähän hiljaiseloa, tuntuu et ennen ovulaatiota ei tapahu mitään mielenkiintosta josta jaksais kirjottaa :D Oon lueskellu kuitenkin päivittäin teiän jutteluita, onnittelut plussanneille ! :heart:

Mulla siis laskennallisesti ovis ois tänään, toissailtana alko oikeella puolen mahaa tuntua jomottelua ja eilen oli jotenkin semmonen olo et ois voinu olla ovulaatio.. Oli jotenkin niiiiiiin halukas olo :D Peittoo on kyllä ihan kiitettävästi tässä heiluteltu ainakin, et ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni. Jossei nyt tästä kierrosta tärppää, niin aattelin sit tilata ovistestejä. Mietityttää kyl et onko oman elimistön hormoonituotanto ym vielä palautunu, kun synnytyksestä on kuitenkin vähän aikaa..
 
Moi!
Mulla nyt kp35/29-32. Mulla ei ollu raskaustestejä, niin testasin ovistestillä ja pärähti vahvempi viiva kun se testiviiva on. Eli...täytyy huomenna tehdä vielä oikein raskaustesti. Tein n.kolme päivää sitten raskaustestin, mutta se ei näyttänyt mitään. Rinnat on ollu arat ja sitten sellanen kumma vilu ollut useemman päivän ajan.
Mietin tässä, että jos raskaana olen, niin kuinkakohan pian mun kannattaa ilmottaa siitä työpaikalle, koska olen tekemisissä siellä joka päivä aikas vaarallisten aineiden kanssa..käytän ite hengitysmaskia..on syövyttäviä aineita jne.
 
Samhe mun täytyy kanssa tunnustaa, että en minäkään näe tuossa kuvassa viivaa :-/ Mä en tiedä, miten Na-dene näki siinä niin selvän viivan..? Toivottavasti nyt kuitenkin viiva vahvistuu ajan myötä ja vaikkei tärppäisi tällä kertaa niin positiivisin mielin uuteen yritykseen, kyllä ne plussat sieltä meille kaikille vielä jossain vaiheessa tulee! :)
 
Piti oikein käydä tarkistamassa ja kyllä mä siinä Samhen testissä selvän haamun nään. Näissä kahdessa sen jälkeen postatussa on ehkä se Sofin kuuluisa viivanpaikka, joka niihin tulee (ainakin mulla) lähes joka kerta. Mutta toi haalea haamuviiva on voinut olla kiinnittymisyritys. Mulla oli edellisessa kierrossa ilmeisesti myös ja tästä seuraavasta tuli sitten plussa :) eli jos nyt ei tapahdu mitään, kohta voi tapahtua :xmas: Pidän peukkuja :heart:


Plussatuulia kaikille muille myös :heart:


Ps. Mä en vaan näköjään osaa olla täältä pois ;) Saatanpa päivittää ton listankin vielä tänään/huomenna ;)
 
Onnea minunki puolesta kaikille plussanneille! :)
Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.
Täällä taas toistamiseen yöllä herätty mielettömiin alavatta kipuihin, johon ei auta kuin särkylääke.
Jos jotain hyvää tässä nii oliskohan ne menkat sieltä tulossa. Alkaa vaa turtuu tähän kipuun. Kp 35/?? :/ blaaah.
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin näin tossa samhen testissä sen haamuviivan, siis samassa missä myös na-dene sen näki, mut en enää sitte myöhemmissä :O

Täällä ovulaatio aika selkeesti ohi, tässä kierrossa tunsin sen tosi selvästi. Mietityttää vaan, et jos nytkin tulee samanlaisia kipuja ovulaation jälkeen ku viimeks, et mitähän ne sitten on..? Mulla ei oo ikinä ollu tollasia outoja alavatsakipuja missään vaiheessa kiertoa, ainoastaan menkkojen ekana päivänä on ollu tuntemuksia alavatsassa. Nyt siis synnytyksen jälkeen oon tuntenu ovulaation kipuina vatsassa, ja sitte viime kierrossa oli melkeen viikon ajan niitä omituisia alavatsakipuja ! Täytyypä mainita asiasta tytön neuvolassa, varsinkin jos tässäkin kierrossa niitä tulee.
 
Moi!
Mulla nyt kp35/29-32. Mulla ei ollu raskaustestejä, niin testasin ovistestillä ja pärähti vahvempi viiva kun se testiviiva on. Eli...täytyy huomenna tehdä vielä oikein raskaustesti. Tein n.kolme päivää sitten raskaustestin, mutta se ei näyttänyt mitään. Rinnat on ollu arat ja sitten sellanen kumma vilu ollut useemman päivän ajan.
Mietin tässä, että jos raskaana olen, niin kuinkakohan pian mun kannattaa ilmottaa siitä työpaikalle, koska olen tekemisissä siellä joka päivä aikas vaarallisten aineiden kanssa..käytän ite hengitysmaskia..on syövyttäviä aineita jne.
No niin tänä aamuna tehty raskaustesti ja kaksi viivaahan siihen sitten tuli :) On jotenkin epätodellinellinen =) Nyt vaan tosiaan mietityttää tuo työpaikalle kertominen, missä vaiheessa kaikki tollaset myrkylliset pesuaineet ym. vaikuttaa alkioon ja sikiöön? Eli kannattaako jo nyt heti alkuvaiheessa kertoa?
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene ja heidip*
Liitynpä minäkin tänne!

Marie82 onnittelut plussasta! mulla töissä pitää kertoa heti plussasta kun joudun välillä hengittämään maalien liuottumia. Ne imeytyy myös ihon läpi hengityssuojista huolimatta! Esikoisesta kerroin heti kun plussasin kun en halunnut niitä töitä tehdä ja silloin luonnollisesti siirrettiin muihin tehtäviin. Työnantajan kanssa sovittiin joskus rv 15 kun sopivia töitä ei kovin paljon ollut että työterveyslääkärille aika ja hän kirjoitti paperit erityisäitiysvapaata varten juuri noiden liuottimien takia. Jäin siis lomalle jo ennen raskauden puoliväliä.

Mimmi92/22/2.lapsi/yk 8 ja kp 4 menossa

Esikoinen kohta 8kk ja kakkosta alettiin yrittää 5vko synnytyksestä kun menkat alkoi. Esikosta tekemällä tehtiin reilu 2 vuotta..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä