Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Onnea Öttiskä :D

Ja pahoittelut niille, joilla menkat on alkanut! :hug:

ON: Tänään oli eka neuvola ja LA suhteen päädyttiin 3.9:ttä :heart: Ja nyt olisi viikkoja 9+5, mutta varhaisultrassa kaikki voi vielä radikaalisti kohdallini muuttua ja LA voi siirtyä jopa lokakuun puolelle...Mutta tuloshan on pääasia :D
Toivottavasti te kaikki iahnat ihmiset tulette pian tuonne odottajiin!!
 
Irmeli74: Tervetuloa joukkioon! :)

öttiskä ja Ansis: Paljon onnea!!! :flower:

Pahoittelut niille joita täti on tullut jälleen kerran moikkaamaan :( Ei muuta kun uutta yritystä tulille, se yrittämisen pupuilu vaihe kun on aikas mukavaa puuhailua ;)

Ittestäni sen verran, et vaikka yk 9, en oo koskaan tikuttanut ovista :ashamed: Jos ei kohta ala tärppäämään niin alan kyllä oviksia seurailemaan... Itselläni edelleen tilanne, ettei menkat ole alkaneet ja raskausoireita (luulooireita?!) tuntuu olevan, mutta tiistaina tein testin eikä mitään.. Kovasti on alavatsaa vihlonut, nännit todella arat ja iltaisin huonoa oloa, mutta kuinka paljon kuvittelenkaan (?). Huomenna teen vielä testin ja katsotaan mitä se sanoo. Huomenna olis kuitenkin rv 6+2, jos ihme olisi tapahtunut. Tunne taas sen verran epätoivoinen, että alan jo uskoa et kyllä se yk 10 alkaa päälle puskemaan :(
Onnea kaikille plussaa saalistaville ja painoansa pudottaville! :) :heart: Itelläkin tuo painonpudotus on ollut viimeisen vuoden työnalla, aika huonolla menestyksellä kun vaavahaaveet on menneet etusijalle ja huonoina hetkinä ei paino ole liikuttanut :/ :(
 
Huomenia kaikille!
Mulle vois sit päivittää kp 2 ja yk 3...
Mitään varottamatta tuli eilen vieraita,ei siis mitään oireita ollu,yhtäkkii vaa töis tuli sellaen tunne et pitäsköhä käydä wc ja siitä se sit lähti,ei mitää turuilua ees vaa kunnolla kerralla alko ja kyl sitä tuntuu riittävän...tänää tosin ollu kauhee päänsärky ja aamul oli huono olo..voi olla kyl et flunssa olis tulos et siit johtuis(tyttö ollu kauhees flunssas nyt) mut jospa tää tästä.
Ensin olin pettyny mut se meni jo ohi ja oikeestaan oon vaa tyytyväinen et ei tärpänninykkää viel..
Eilen meinaa käytii huvikseen pankissa kysyy lainaa yhteen omakotitaloon,saatiin laina ja meijän tarjouski talosta meni läpi ja loppukuusta on muutto =)

Onnea kaikille plussanneille ja jaksamisia meille muille.

h
 
***Maanantai 7.2.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 123/28-32 ....... yk1 ........ 2.
Hopefully (23)............51/34.............. yk9.........1.
kuumeilija 38.............. 41/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 40/30............... yk1 ....... 1.



Catherine- (21).............. 33/35 .............. yk 2 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....32/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................32/23-26 ....... yk? ......... 4.
Öttisk䅅…………….........32/32…....……..yk9 …………1. (1km)




Ambrosia85 (26) ................. 29/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 29/28-29 ......... yk2 ........ 2.
niiskuneiti90.......... 25/26-31.......... yk3....... 1.
Mamu82 .............. 21/23-30........yk 3 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)





Hölyhuispake ........ 18/28-34 ......... yk2 ..... 4.
Kolmio ................. 17/ 29-31 ..... yk1 .... 2. (8/09)
Irmeli74...................17/27-29......yk 1........ 4. (02,06,09)
PikkuHöttiäinen (27) ... 16/27............. yk2 ...... 1.
Isosiskoksi (28) .... 15/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 14/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............11/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 11/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............11/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)




Minnuska89.............. 9/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 8/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 7/29 ................. yk2 ......... 1.
Alice81 (30) ................... 5/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Lolaa (19) .................... 5/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 5/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................5/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
miranda-81.................... 3/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)





pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
Sinisilmä-91 .................3/2011 ................................. 1.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................?
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:

Öttiskä (yk9)






Plussanneet 2011:

*Tammikuu: Ansis (yk1), elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
Helmikuu: sharita (yk1)


Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++
 
Viimeksi muokattu:
Ansis: Testi oli edelleen negatiivinen :(

Itkupotkuraivarit olis tehny mieli suorittaa heti aamusta :( Ei se auta kun taas vaan totuttautua ajatukseen että mun kroppa ei halua tehdä yhteistyötä ja varmaan kyse jostain hormonihäiriöstä.. Soitin sitten tk:hon ja kysyin siitä näytteestä, sieltä mies v*ttumaisella äänellä "sulla on vaa 2 viikkoa kuukautiset myöhässä, älä hätiköi nyt". Toki ymmärrän että tekee työtään, mutta tilanteessani juuri tuollaista vastaanottoa kaipaisinkin.
Eli varmaankin se yk 10 tulossa, odotellaan menkkoja :´(
Tsemppiä muille!
 
Onnea plussanneille!

teollisuuskypärä onnea uuteen kotiin. mä käyn aina välillä haaveilemassa etuovesssa omakotitaloja, jos meillekin jossain vaiheessa löytyisi se unelmakoti.

itse tein eilen (dpo 11)raskaustestin, malttamaton kun olin ja olin näkevinäni siinä haalean haamun. katsotaan nyt viikonlopun yli miten tilanne kehittyy, tuleeko täti kylään vai miten.
rinnatkin on tuntuneet aremmilta kuin yleensä.
 
Täällä odotellaan sitä ovulaatiota saapuvaks ja kovasti ollaan nesteenpoistajaa ja paljon protskuja syöty ja juotu greippimehua tulevaan ovulaatioon mittari näytti tänään tuossa puoli tuntia sitten 108,8Kg ja huomaa kyllä että syö nesteenpoistajaa kun saa vessassa ravata kokoajan ja juomassa vettä :)
 
Heipat Kaikille taas :wave:
Olen tässä kovasti ovisoireita yrittänyt itsestäni etsiä mutta tuntuu etten taida ovuloida laisinkaan tässä kierrossa : / Ihme juttu kun viime kierrossa oli niin järkyt kivut et huh...
Peittoja on kyllä heiluteltu ihan kiitettävästi :D
Mutta eipä auta kun odotella että josko se täti kurvaa meillekin taas kylään ens viikon aikana : /
Peukkuja jännäilijöille ja pahoittelut niille joita täti on muistanut taas...:( ja hirmusti onnea haamuilijoille/plussanneille =)
 
Mamu82. Mulla on mennyt yleensä niin että ne kierrot joissa en tunne selvää ovulaatiota on tapahtunut hedelmöittyminen ja normaalisti olen 3 päivää kipeä ovis kivuista. Jos on talletettu ennen ovista sopivasti. Olen aatellu et voisko kivut olla pienemmät jos se on hedelmöittynyt heti ku mahdollista eli simpat olleet kytiksellä jo valmiina. Tai sit vaan oon kuvitellu.
 
Sunflower11
Tsemppiä kaikille joilla menkat alkaneet ja onnea plussanneille :)

Täällä odotellaan ovista :) laskureiden mukaan viikon päästä olis, mut tikutellaan. Alotan ma tikuttelemaan kunnolla.. Nyt oon vaan silloin tällöin, ei siihen mitään oo tullut/haalean haalea viiva.
 
Onnea plussanneille :heart: ja tädin yllättämille :hug:!!

Tulin kertomaan että täällä kp 1. Nyt ei harmita, oikeastaan vain odotin kovasti että alkaisivat. Pieni vuotelu alkoi jo viikko sitten ja silloin oli suurin harmitus. Nyt uutta kiertoa kohti.
 
Hopefull voi harmi sitä negaa! : / Meinaatko koska testata seuraavan kerran, jos menkkoja ei kuulu?

Sharitalle varovaiset onnittelut haamusta! Toivottavasti muuttuu seuraavaan testiin vahvaksi plussaksi! =)
 
Mulle voi päivittää kp1/32
yk2

Vauvoja ei tiedossa ihan lähiaikoina, koska mies on lähdössä 2 viikoksi työmatkalle ja ei ole otolliseen aikaan siis kotona!!! Nyt alkaneet menkat yllätti, mut ihan kiva et elimistö palautuu pillereiden jälkeen. Vastahan jätin pillerit ja nyt ekat kuukautiset. Tästä vaan eteenpäin, ja nautin mun "vauvasta" 1v9kk :) Vauvakuume sinäänsä on kasvanut, yllätysyllätys...
 
Sunflower11
Nonii, tänään alkaa se testaus sitten.. :)
Saapa nähdä tuleeko se ovis bongattua. Hope so.

Aloitin laihdutusprojektiakin, tai no terveellisempi ruokavalio + liikunta ja samalla toivon pääseväni muutamasta kilosta eroon.
 
Tervetuloa meewi! Hyvin on porukassa tilaa :)

Sharitalle onnittelut testin tuloksesta :) Toivottavasti pysyy kyydissä! Siirtelen sut tuonne plussanneisiin, ja öttiskän tuonne haamuilijoihin ennenkuin tulee ilmoitus kunnon plussasta.. eli toivottavasti tänään saan lisätä öttiskänkin jo tuonne plussanneisiin :)


Eilen oli hirmusen hassu olo.. ykskaks alko hirveesti vattaa vääntää ja huippaamaan. Okei syy saatto olla että kierto on loppumaisillaan, ja viikonloppu meni aivan liian vähillä yöunilla.. jouduin herää töihin lauantaina viideltä ja oikeastaan pääsin nukkumaan vasta sunnuntain yhdeltätoista illalla! Nukuin mä 3tuntia todella huonosti la-su yönä, mutta todellakin liian vähän!
 

Yhteistyössä