Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Minäki tulin tänne kurkkimaan mitä tänne kuuluu... :wave:
Onnea plussanneille ja toivottavasti pian saatas lisää porukkaa tuonne odotuspuolelle :)

Ambrosia
Onnea kaupaks menneestä asunnosta! Ei kauaa kerenny myyynnissä olla :)


Mulla olis huomenna nla-lääkäri ja kovasti toivon et ultraisivat :) Onneks kotona ollaan saatu kuunnella pikkusen sydänääniä :heart: Vaikka jotenki ei siltikään tätä raskautta vieläkään tajua...
Maha on selvästi jo kasvanu. Huono oloki on ollu jo jonkun aikaa poissa :)

Salainen toive ja Torsti rv.11+5 (10+5) :heart:
 
Kiitos teille tyttöset! On kyllä ihanaa ettei tartte enää miettiä sunnuntaipakoja kissan kanssa - selvis vain yhdellä reissulla! Nyt voi sitten jännitää kosteusmittausta ja sitä että peruuko ostaja kaupat :LOL: ja sitten voikin tuo häästressi alkaa nostaa päätään. Ihme on jos tässä ennen syksyä raskaaks tuun.. niin paljon yhtä sun toista tässä meneillään taas :)

Olihan mulla taas jotain ihan asiaakin, mutta arvatkaapa vaan muistanko enää tässä vaiheessa tekstiä :D ?
 
Tulin vielä tännekki kertomaan et nla-lääkärissä päästiin Torstia kurkkaamaan noiden epäsäännöllisten kiertojen vuoksi.
Lääkäri sano et vastaa ainaki 12.viikkoa mut saattaa olla et vois olla jopa muutaman päivän isompikin. Ja hänen mukaansa kaikki näyttäs olevan hyvin. Kovasti Torsti siellä jumppas :)
Meillä mies lähtee työkeikalle ja jos ens viikolla on np-ultra niin ei pääse sinne mukaan.
Neuvolantäti oli niin ihana et aiko soittaa polille ja yrittää saaha meille ajan jo huomiseksi ultraan niin mun ei tarttis yksin mennä b:)d

Salainen toive ja Torsti rv.11+6 (10+6) :heart:

En oikein tienny eilen et kehtaanko tulla tänne omia juttuja höpöttämään mut tulin sitten kuitenki...
 
heipsan..:)
tikuttelut jatkuu,aloitin jo kp8 ja nyt jo kp10 antaa davidin ovistesti melkein yhtä vahvan viivan kontrollin kanssa vaikka kaikkien laskureiden mukaan ovishuippu olis viikonlopun la-su aikana.....noh,täytyy olla ahkerana.. mulla on positiivisena asiana ovisaikaan että halut kasvaa ykkosestä sataan,niin ei tarvi edes itseään pakottaa petipuuhiin,vaan halut nousee jo kun miehen näkee...mies on vain tyytyväinen.. toivottav asti tästä tulee jotain tulostakin,se jää nähtäväksi.
 
**Perjantaii 11.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 155/28-32 ....... yk1 ......... 2.
kuumeilija 38.............. 72/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................72/30............ yk1 ......... 1.
Catherine- (21)............65/35 ........... yk 3 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...64/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................64/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................61/28-29 ........ yk2 ......... 2.
cita..........................59/?...............yk 4.......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 47/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)





Sininsilmä91...............39/28..............yk1......... 1.
Teollisuuskypärä......... 37/28-30 ........ yk2 ....... 2.
miranda-81................35/28/33.........yk 2....... 3.
Hopefull (23)............. 30/34 ............ yk10.......1.





Mamu82 .................. 25/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) .... 24/24-27......... yk3 ........1.
Viida (25)…….......……..20/29...............yk1 ….……1.







Fionahelmi................17/28? ............yk 1 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........16/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 16/29-33 ........ yk2..... 2.
Sunflower11.............15/28-31...........yk3......3. (-08,-10)
hzz .......................... 13/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 12/28-29 ........ yk3 .... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) ...11/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................10/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)




Maijamehi (29) ........ ..7/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
Sannuli88 .................. 6/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 6/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................5/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 5/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)





Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
heipsan..:)
tikuttelut jatkuu,aloitin jo kp8 ja nyt jo kp10 antaa davidin ovistesti melkein yhtä vahvan viivan kontrollin kanssa vaikka kaikkien laskureiden mukaan ovishuippu olis viikonlopun la-su aikana.....
Itse olis varmaan myös pitänyt alottaa tikuttelut jo reippaasti aikaisemmin kuin maantantaina (kp11) koska silloin tuli vielä selkeästi tummaviiva, tiistaina hyvin haalea, ja eilen ei enää mitään :kieh: Noh, jos ovis on ollut oletettavasti viikonloppuna niin jos en väärin muista niin to,pe ja su on tullut talletuksia tehty..

Tänne ei kuulu mitään.. oireitakaan ei ole.. päätä särkee ja finnejä puskee.. varmaan terolutien aikaansaannosta (jotka olis pitänyt taas tänään aloittaa mutta kappasvain kuka unohti :D )
 
Täällä eletään kp 38/28. Menkkoja ei näy eikä kuulu. Toissapäivänä tein negatiivisen raskaustestin.. Vaikka ajattelin etten varmaan oo raskaana ja et parempi ois sen viisurinpoiston kannalta etten ois raskaana, niin kyllähän se harmitti. Otti niin koville et piti lohutus suklaata käyvä kaupasta ostamassa. :LOL: Elikkäs menkkoja ootellessa. Jos ne ei ens viikkoon mennessä tuu niin sitten kyllä alan jo huolestumaan..
 
Viimeksi muokattu:
mulle voi laittaa listaan että 5kp. sunnuntaina illalla alko menkat... saa nähä saanko ikinä vauvaa... toiset ne vaa saa vahinko lapsia ja toiset tulee raskaaks heti ekalla yrityksellä... mikähä mussa on vikana :(
 
Lolaa kyllä se sieltä vielä tärppää! Ihan varmasti! :hug:

Sinisilmä lohtusuklaa on parasta lohturuokaa :whistle: Usein myös minulle maistuu...vaikka ei edes lohtua tarvitsisi!

ON: Jos menkat ei ala viimestään huomena, niin varmaan poksahdan tähän vatsanalueen turvotukseen ja mahan jomotukseen : / Tänään töissäkin muutamaan otteeseen piti hetken hengitellä, kun niin jomotti...
Töiden takia en ole edes kerinnyt kuntosalilla käymään, joten tarttis hiukakn tota mielenvirkeyttäkin lisää...huah! Häntä pystyyn vain :D Täytyykin mennä tutkimaan (lapset nukkumassa ja mies harrastamassa) kävikö mies ostamassa namuja kaappiin v-loppua varten :popcorn:
 
Ambrosia85 onnea asunnon myynnistä =)

Täällä alkaa menkat olla loppussuoralla... :) Odottelen että posti tois ovistestit niin pääsis muutaman päivän päästä testailemaan :D Aattelin hakee kaupasta greippimehua ku viime kerralla tärppäs just siitä kierrosta ku kokeilin mehua :) Olis se kyl aika sattumaa jos nyt kävis samanlailla... ;)
 
Onnea Ambrosialle nopeista kaupoista :flower:

Omaa napaa...
Täällä ei mitään oireita sen oviksen suhteen sit tullu...nyt mennään kp25 jo joten taitaa ne menkat sieltä alkuviikosta sitten tulla : /
Mä en tajua kun oon ollut tän viikon ihan superväsynyt |O nytkin meinaa silmät mennä väkisin kiinni... tissejä hieman nipistellyt, menkkaoireiden piikkiin voi kai nekin silti laittaa : /
Ja oon sortunut tietty raskaustestien tekoon mutta nehän oli negoja kaikki... ne on vielä noita herkkiä testejä...vaikka voi olla että oon tehnyt liian aikaisin ? ehkä koitan vielä maanantaina tai sitten odotan vaan että vuoto alkaa...siinähän se sit taas selviää!
Miksi odottavan aika on niin pirun pitkä....:headwall:
 
Täällä kp 19/28 ?
Sairaslomalla ollaan vielä tämä päivä, tiistai-iltana kamala kuume ja seuraavana aamuna maha ihan sekasin. Olo nyt ihan hyvä ja huomenna töihin.
Sitä vaan mietin, että missä vaiheessa ootte testannu? Ei viittis liian aikasin... Mulla on vaan nyt pakkomielteenä päättää testauspäivä etten sit sorru liian aikasin :))) Saa nähä kuinka käy. Nettilaskureita vähän kattelin, et ovis ois ollu maanantaina, mutta tosta kierrostahan nyt ei oo varmuutta. Ja alkuviikoska ei paljoa touhuttu, kun olin niin kipeä ja väsynyt.

Oioioi, kirpparilla yks päivä oli niiiiin paljon ihania pieniä vauvanvaatteita myytävänä että... Keräsin kuitenkin itseni kasaan ja sorruin vaan vaatteiden hiplailuun, enkä ostanut mitään!!!

Ja lunta tulee, parit lumityöt jo tehty... Ihanaa viikonloppua kaikille!!!
 
Sunflower itellä muutaman kerran elämäs ollut hiivatulehdus...ei kivoja :snotty: ite olen aina kipassut hakemas heti vaivaan lääkkeet apteekista.

Hopefull testaa testaa! :D Jotta päästään jännäämään :whistle:

Mamu82 tosi lupaavan kuulosia oireita =) Testaa vielä maanantaina...tai jo sunnuntaina ;)

FionaHelmi Vauvanvaatteita ei voi olla hiplailematta :LOL: työkaverilla oli tänään töis vauvan vaatteita (oli siis toiselta työkaverilta saanut), niin ol pakko itekkin niitä vilasta :whistle: Söpösiä!!

ON: Täällä ei vieläkään oo menkat alkanut, vaikka edelleen semmonen fiilis, et menkat alkaa just kohta pian...mutta ei! :headwall: Työkaveri veikkas,et olisin raskaana, mutta eipä ennen tämmöstä tunnetta kyllä ole ollut, joten tokkopa! Sitkeesti odottelen, et niagara alkais valumaan...Mukavaa iltaa kaikille!!
 
Sunflower11
Ansis: Mulla oli ekan kerran elämässäni kakkosen odotuksen alussa (en tosin tiennyt vielä odottavani). Mä kyl oon hoitanut nää pois ns. "luonnollisilla" menetelmillä. Toistaiseksi on auttanut. Mulla tulee heti hiivaoireita kun syön viljoja ja/tai makeaa..
 
Hei neitoset/rouvaset! =)

Sanokaahan nyt,et kauanko teillä on kestänyt, että menkat alkaa, siitä kun vatsassa on ruvennut jomotteleen ja turvottaan? Siis, että kun teistä on ruvennut tuntuun, et menkat lähestyy, niin monta päivää se on vienyt?
Ei jaksa enää ootella, kun jo ainakin neljättä päivää turvottaa ja jomottaa vatsaa ihan kunnolla...
 
Heippa!

Meikäläisen kohdalle voipi merkitä kp1/26-29 ja yk 5..... : /
Aamulla alkoi menkat...
Nyt selkääkin jomottelee mukavasti :kieh:

Ansis: Mulla on yleensä ollu se 2-3pv.. mutta nyt ei taas ollu mitään.
Kaipa se vähän vaihtelee ja kun säkin ekoja odottelet niin voihan se kestää kauankin....
 

Yhteistyössä