Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Moikka vain kaikille pitkän hiljaiselon jälkeen :)

Tosiaan tuossa aikaisemmin kirjoittelin, että hormonihoidon takia täytyy nyt odottaa vielä semmonen 2kk ennenkä saa taas yrittää. Menkat siis jäi taas pois. Menkat onneks alkoi noilla nappuloilla.
Viitsitkö Amrosia laittaa mulle kp o /o ja yk 0 niin lähetään nollasta sitten kun oon syöny nuo 2 x 28 tablettia.
Ja niin onnea asunnon myynnistä:)

Plussaonnea kaikille:heart:
 
Heipparallaa=)
Vihdoinkin tapahtuu jotain..

Mun megakiertoni( johtuen tästä imettämisestä) vihdoin ja viimein päättyi. Olen tässä vähentänyt imettämistä pikku hiljaa ja nyt sitten hormoonituotanto alkaa taas heräillä. Eli päivittäjä, mulle vois merkitä tuohon listaan kp1/28-32 yk2. Menkat alkoi tänään monen kuukauden tauon jälkeen.
Toivon että seuraava kierto ei olisi noin pitkä, varsinkin nyt kun imetys on vähentynyt niin paljon.

Onnea kaikille plussanneille=)
 
Hienoa Hekkuliini =) Toivottavasti tämä kierto tuo tulosta ja jossei, niin on ainakin huoooomattavasti lyhempi!

ON: Arvaatkaas kuka tönötti tänään reippaana (aamupakkasessa pyöräilyn jälkeen) aamu klo:7 työpaikalla? Ja kaiken huipuksi mun pitää mennä tänään töihin vasta klo13 :LOL: :headwall: Että voihan sen aamunsa niinkin viettää :LOL: Onneksi mies tuli autolla hakemaan mut ja paineli ite vielä peiton alle..Minä sit tein muutan pellillisen aamupalasämpylöitä kiitokseksi :heart:
Ja olin vielä ystävän illaksi kutsunut meille kahville ja juoruamaan lapsensa kanssa, noloa, kun on koko eilisen kuvitellut tulevansa tänään jo kolmelta töistä kotiin :ashamed:
Menkkoja odotellessa edelleen...nyt on vatsan turvotus hävinnyt ja ei ainakaan tällä hetkellä jomottelekkaan...Joku hormoonimyrsky menossa siis :whistle:
 
Eilen bongasin oviksen melko varmasti ja se kyl käytettiin sit hyväksi. Ehkäpä nyt tärppäis!! :heart:

Tosin ens kierrosta jos tärppäis niin yhden raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis "parempi" päivä (1.1.2012). :D Siinä sais sit todenteolla jännittää että minkä vuoden puolella lapsi syntyy!! :LOL:
 
Ansis Tein testin perjantai iltana ennen kun join yhden lonkeron, ettei vaan raskaana ollessa tulis nautittua (..tietenkään ei yhtään poltellu se testi kaapissa;) ). Testi oli nega :(

ON: Eilen ja tänäänkin ihan sellaista ruskeaa tuhrua on tullut.. Välillä nippailut aika kovastikin mahasta. Ihan outoa :/ Ei oo koko yritysaikana tullut tollasta vuotoa.. Huomenna olis jo kp 33/34, katsotaan alkaako menkat vai mitä tää nyt sitten on. Ei oo ollut kyllä yhtään menkkamainen olo.
Ja aamulla oli kyllä hieman paha olo.. Mutta tiedä sitten kuvittelenko taas kaiken pienessä päässäni :( Olis kyllä niin ihanaa jos ny oikeasti onnistuisi :heart:
Heti menin vaan omaan napaan kun ei jotenki oo muuta ajatellutkaan kun että jos tää nyt olis se kerta...

Plussatuulia muille ja jännittävää maaliskuuta!!
 
**Tiistai 15.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 76/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................76/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...68/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................68/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................65/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 51/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Sininsilmä91...............43/28..............yk1......... 1.
Teollisuuskypärä......... 41/28-30 ........ yk2 ....... 2.



miranda-81................39/28/33.........yk 2....... 3.
Hopefull (23)............. 34/34 ............ yk10.......1.






PikkuHöttiäinen (27) .... 28/24-27......... yk3 ........1.
Viida (25)…….......……..24/29...............yk1 ….……1.
Fionahelmi................21/28? ............yk 1 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........20/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 20/29-33 ........ yk2..... 2.





Sunflower11.............19/28-31...........yk3......3. (-08,-10)
hzz .......................... 17/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo ..................... 16/28-29 ........ yk3 .... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) ...15/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................14/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..11/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
Sannuli88 .................. 10/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 10/? .............. yk3 ........ 1.



Anin.........................9/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 9/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
Mamu82 .................. 4/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................4/26-29...........yk2
cita..........................4/?...............yk 5.......... 2.
Catherine- (21)............3/0 ........... yk 0 ......... 1.





Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
Phuuh,
onneks on viikonloppun takana ja yövuorot. Oon jotenkin ollu keskiviikosta asti pinna todella kireällä kokoajan. Mikään ei oo hyvin ja kaikki ketuttaa. Tekis mieli itkeä tirauttaa kun ei vaan oikesti tunnu mikään sujuvan suunnitelmien mukaan. Ja hassuintahan on että mitään oikeasti vakavaa ei oo tapahtunut. Mutta esim jo ihan se että tupakka maistuu pahalta (eli ei siis maistu miltään) alkaa itkukiukuttaa :LOL:

Oon nyt melkein sokerittomalla linjalla ollu kohta 2viikkoa vissiinkin.. no ainakin puolitoista. Jätin kaikki sokerijuomat (batteryt, limpparit ) pois ja siirryin näihin sokerittomiin korvikkesiin. Torstaina alotin myös tän juomaan opettelun, eli kuljen joka paikkaan puolenlitran vesipullon kanssa jotta opin juomaan oikean määrän.

Ihmettelin kun painolle ei oo käyny mitään, ja sit tajusin että mähän en juo! Mä juon joo melkein pannullisen kahvia aamuisin, ja töissä puolen litran pepsi maxin tai strpped batteryn tms mutta en juo oikeasti vettä! Noh, nyt on opettelu kohdillaan ja vessassa ravataan jatkuvalla syötöllä :D


Pahimmat ongelmat viikonloppuna - ukon muksu oli meillä ja telkkari oli KOKOAJAN päällä. Joko pelattiin pleikkaria tai katottiin jotain disney channellia tv ja mä en voi sietää niitä lastenohjelmia. Minkä takia pitää olla mokomia kanavia? Itse ainakin lapsena pärjäsin ihan vallan mainiosti ilman lastenkanavia tai mitään pelikonsolia! ja joo, jossei kakara kattonu telkkaria tai pelannu ni oli sitte koneella! Voi kerpele!!!
Eikä yhtään helpottanu se että mies ottaa aina etäisyyttä jos oon "känkkä". Eli ei syliä eikä läheisyyttä. Tai no olihan sitä joo, mutta oisin halunnu sellasta tietynlaista läheisyyttä (en edes ihmekyllä seksiä) ja eihän tässä olossa pysy kukaan kärryillä.

Ketuttaa myös se että missasin tikuttelussa sen oviksen kun sillon kp:nä 10 vai 11 oli testissä selkee viiva mut sen jälkeen ei.. eli tikutin vissiin liian myöhään ja nyt en edes tiedä oliko mulla ovis..
Ja nää finnit.. voi morjens itkupotkuraivarit =(


Ei hei tänne muuta kun omaa napaa taas..

Mutta listaa päivittäessä huomasin että HekkuLiinillä pärähtänyt uusi kierto käyntiin! Onneksi olkoon ja olkoon kierto edeltävää lyhyempi jossei raskautta vielä :)

Onnittelut ja pahoittelut kaikille muillekin miten on kierron kanssa käynytkään. Toivottavasti ei oo hirveesti heittoja noissa päivissä. Pahoja nää parin päivän koneboikotit kun menee sitten laskuissa sekaisin :D

Mut joo, kiitos ja anteeksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Ambrosia: Minkä ikäinen lapsi kyseessä.. Varmaan sun pitäs miehesi kanssa jutella, ei mun mielestä kyllä minkään ikäisenä oo ok olla nokka kiinni telkkarissa koko ajan..? Kyllä lasten on (ainakin meillä :D) pärjättävä ilman telkkaria 24/7 ja pelikonsolia!
Toivottavasti ovis kuitenkin tulee?! Tai sitten jos se on jo mennyt niin ei menkat ala sitten ;)

Testasin digitestillä hymynaaman. Oletan et huomenna ei sit enää mitään tule (koska eilen liuskalla yhtä vahva viiva kuin tänään).. sit jos ei mitään tuu ni tänään olis dpo 0.. katsotaan huomiseen.. Huomenna mulla onkin se gyne..
 
Sunflower mä lopetin oviksen bongailun kun viiva vaan haaleni ja sit katos kokonaan :D noh, ens kierrosta sitte!
Mitäs piparitohtorilla?

Ja tuo "napero" on kymmenen.. Okei, ei se ihan nenä kiinni telkkarissa istunut, teki isänsä kanssa mm lumitöitä ja kävi treeneissä, mutta aikaisemmin se vaan tuntu niin paljon pahemmalta :D
ja omien sanojensa mukaan sillä oli olo.. "mulla on olo ku 15vuotiaalla joka haluaa murjottaa koneen takana ja kattoa telkkaria. Ei mua kiinnosta just nyt leikkiä tai olla ulkona" :D mokomaki esimurkku :LOL:
Ja siis joo, kyllä onneks isäntäkin on sitä mieltä että ei jatkuvasti telkkari ole päällä. Eli eihän se nyt ihan oikeasti ollu 24/viikon loppu päällä.. taisin vähän liioitella tuskissani :ashamed:
Mutta KUITENKIN :D

joo morjens, mä lähen nukkumaan.. yövuoro takana ja monta vielä edessä :stick:
 
Sunflower11
Ambrosia: Tai sit mä käsitin väärin :) No mut hyvä että ulkoileekin, onhan noita tapauksia joita ei saa ulos ja sit joutuu olemaan ns. "ilkeä äitipuoli" kun pistäis lapsen ulos.. No mut onneks teillä ei oo niin.
Ihan perustarkastus siellä pipalääkärillä :D Kyselen kyl vähän noista kivuista, jospa niihin sit saa jotaa lievitystä ellei halua lähteä tutkimaan et voiks olla endoa tms..
 
Ambrosia85 Välillä kyllä kieltämättä tuntuu, et kattooko meitä joku tuolta yläpuolelta ja nauraa paskasesti päälle kun täällä menee kaikki päin seinää.. Ja mulla kanssa ihan pikkuasioistakin palaa käämit ja oon pahalla tuulella.. Ihan ilman mitään lapsiakin :D Tsemppiä vaan, toisaalta musta on lohduttavaa huomata et toisillakin on välillä samankaltaisia raivari tuntemuksia :D
 
Ei taas muutamaan päivään tullu täällä käytyä, mutta siis kp 3/? ja yk 5 on nyt sitten tän hetkinen tilanne. Lopulta ne menkat sieltä alkoi, harvoin niitä odottaa. Toivottavasti nyt sitten muistan ottaa terolutit 15. kiertopäivänä. Jospa sitten sais kierron pituudenkin selville. Tai eihän se mua haittaa vaikka tässä kierrossa lopulta tärppäis ja jäis kierron pituus edelleen arvoitukseksi. :)
Siinäkin mielessä menkkoja jo toivoin alkavaksi, kun ens viikonloppuna olis tarkotus mennä miehen kanssa syömään ja ehkäpä baariinkin sen jälkeen ja ei oo kiva jos on menkat päällä just silloin. Nyt ne ehtii loppua onneksi siihen mennessä. Mun miehellä on synttärit tällä viikolla ja sitä mennään juhlimaan. Saatiin kesällä häälahjaksi lahjakortti meidän tuttavien ravintolaan ja nyt tuli sopiva tilaisuus käyttää se. :)
 
Hopefull :| Niissä sun testeissä on ihan selvästi jotain vikaa! Palauta ne valmistajalle ;)

Jasmin kiitos, mutta tokkopa se heti onnistuu :) Niin hyvää tuuria ei voi olla kahta kertaa peräkkäin...vaikka oli kyllä noita omia lapsia tehdessä...Mutta nyt ikääkin jo sen verti itelläkin enempi, kuin aieemin...

Ambrosia Hyvä,et juot vettä! itekkin yleensä kuljen sen vesipullon kanssa, mutta joetnkin viime viikon jäi pullo matkasta ja juominen ehtyi...täytyypi kaivaa se taas matkaan kulkemaan.
Ikäviä nuo pahan ajan v-loput ;) Tuollaiselta se minustakin välillä tuntuu :saint: Minä menin pe ajoissa nukkuun ja sanoin miehelle, et ovi kii kun tulee nukkuun (etten aamul herää aikasin lasten touhuihin). No eikös se ovi ollut jäänyt auki ja la-aamuna yks lapsista aamu klo7.20 meni vessaan. Oli sit kiva herätä ainoana vapaapäivänä aamulla niin aikasin :headwall:

Piparitohtori :LOL:

Cita Hyvä, et menkat alkoivat. Toivottavasti miehen synttäreistä tulee mukavat ja teillä on kiva ilta ulkona :)

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta...
 
Laretzki
Täällä on ollut meneillään ihan ihme tuulia mielialojen kanssa. Lauantaina oltiin tyttöporukalla lavatansseissa ja mua rupes niin masentaa ja kiehuttaa se, että mä olin aina viimenen joka haettiin tanssiin jos haettiin ollenkaan. Ja yhes vaihees joku mies näki kun mä pyörittelin silmiä kaverille, jolle just olin maininnut tästä ja se tultiin hakeen, ja tää mies joka näki tuli hakeen mua tanssiin. No ei siinä kyllä enää mikään säälihaku mieltä parantanut. Saatana ku pitäs päästä irti tosta muihin vertaamisesta, mutta kai sitä nyt vähemmästäkin, kun tää ei oo eka kerta samal porukalla niin että käy näin. Ja kuitenkaan mä en koe kenenkään muun kavereista olevan mitenkään eriysen silmiinpistävän kaunis tai mitään. Sunnuntai menikin sitten miettiessä mikä oikein mussa on vikana kun ei ees saatana tanssiin haeta, eikä sormuksetkaan näkyny minnekään.

Tänään on sitten naurettu ihan hysteerisesti kaikelle mahollisen ja ollut niin pimeä päivä kun vaan voi olla. Tällä hetkellä ihme kyllä ihan tyhjä olo, varmaan johtuu äskeisestä lenttiksestä ja siitä että käsiin sattuu. Ootan kyllä niin että saan nakata pillerit nurkkaan, niin saa ehkä luonnoliset hormooni toimimaan.

Miten paljon teidän itsetuntoa hivelee jos miehet osottaa kiinnostusta tai päinvastoin latistaa? Vai oonks mä vielä niin nuori :D
 
Ansis No voi kun oliskin vikaa testeissä, olis aika kiva virhe ;)

ON:
Tänään edelleen tuhru jatkunut.. Huomenna kp 33/34, kattelen vielä josko ne menkat sitten alkaa. Ei oo ollu lainkaan menkkamaisia tuntemuksia :/ Sit jos ei menkat ala, niin täytyy alkaa uudestaan testailemaan :) Tuhrun seassa oli tänään pienen pieni pisara verta, joten odottelen kuitenkin niitä menkkoja.. Onko kellään aiemmin raskaana olleella ollut tällaista epämääräistä vuotoa ja sit kuitenkin ollut raskaana??

Toivottavasti joillakuilla ainakin tässä kuussa saataisiin plussa, kun alkaa tuntua et omalta kohdalta menee taas huti :(
 
:LOL: mulla varmaankin teromenkat alkaa just sopivasti ens viikoksi kun maanantaina ja tiistaina on varattu pariin morsiuspuku liikkeeseen sovitusajat. Mikäs sen mukavampaa kun pelkää jo muutenkin sotkevansa vaatteet ylirunsaalla vuodolla niin sitten repiä valkosia hepenitä ylleensä :D

Mä toivon myös että edes joku nyt ottaa ja ilmoittaa kusseensa plussat tikkuun :) Täällä tokkopa moisia on vielä havaittavissa |O

Kolmio teitkö sä niitä ovistestejä lainkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Dpo 1, mut ei tänne tässä kierrossa vauvaa tule. Se nyt on fakta, kun ei oo siemennetty :headwall:
No, saanpahan tietää ainakin jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi vai mitenkä.. katotaan..

Taidan pitää vähän palstataukoa ja olla ajattelematta koko asiaa, se voi kestää päivän tai viikon mut kuitenkin.. Palailen viimeistään ilmottelemaan menkkojen alkamisesta.

No, pipalääkärille mars.
 
Noniin, täytyypä sitten aktivoitua minunkin! Yrityshän oli tarkoitus aloittaa tammi-helmikuussa, mutta kroppa ei ole ihan samaa mieltä... Prkl pillerit on heittäneet kierron ihan sekaisin ja nyt olen ottanut terolutia kahteen otteeseen, tällä hetkellä on kp8. Siis teoriassa, epäilen kyllä ettei kierto ole vielä ihan normaali. :headwall:

Nyt vain toivon todellakin että ovis tulee ennen uutta terolut-kuuria. Jospa tässä päästäisiin tositoimiin kohta... =)
 
ON:
Mullakin kp 1/34 yk 11. Eli uutta yritystä sitten vaan.. Suoraan sanottuna ketuttaa ja surettaa, mut minkäs teet :( Alan kait sitten tikuttaa ovista tässä kuussa, tokko siitäkään miulle on apua.. En tiedä, kunnon itsesääli :D

Toivottavasti jollakin edes plussaisi tässä kuussa! Tsemppiä kaikille! :)
 
Voisin tänne tulla kuumeileen, vaikuttaa kaikista eniten mulle sopivalta porukalta, vaikka en ihan varma ookkaan, ruvetaanko yrittään vielä ens vuoden puolellakaan..

Mä oon siis vm -83 ja mies vm -77. Vauvakuume on kova molemmilla, mutta montakin syytä, että vielä odotetaan yrityksen alottamista. Isoin syy ihan se, että vasta ollaan pari kuukautta sitten alettu seurustella. Saman katon alla ollaan oltu koko aika, mutta onhan se melko lyhyt aika siltikin. Vaikka tiedänkin, että tää on se mun elämäni mies, jota oon koko ikäni odottanu. :) Tahdotaan kuitenkin vähän aikaa olla ihan vaan kaksin, se kun ei sitten ookkaan ihan niin helppoo enää, kun on lapsi/a. :)
 
Hopefull :hug: ihan tylsää : / Minullahan oli ennen keskenmenoa tuhrua piiitkään ja satuin r-testin tekeen ja oli positiivinen, mutta huonosti siinä siis kävi :| Onnea uuteen kiertoon kuitenkin!!

Laretzki Uskon, et kaikkien naisten itsetuntoa hivelee, jos mies/miehet osoittaa kiinnostuksensa (ja kuhan se mies vaan on kivan näkönen ;) )! En tarkoita,et se naisten osalta tarttis sänkyyn johtaa, mutta se, että kelpaa muillekkin, kuin omalle miehelle. Mun mielestä flirtti on ihan ok, jossei se johda sen pitemmälle...Ja se ei välttämättä tarkota sitä, et on ihan mukula jos ilostuu siitä, et saa huomiota. Toki en mä nyt lähde flirttailemaan muille, jos oma mies on vieressä, mutta uskon, että hänkin flirttailee kavereittensa kanssa muille naisille! Ja ei, en pelkää että hän pettäis...luottamus toiseen pitää olla! Taisin hypätä vähän väärille raiteille?? :D Mutta ajtuksen sait selville??

Ambrosia :D Se oliskin, kun valkoseen mekkoon jäis punanen koristus :LOL:

Sunflower Toivottavasti taukosi on tuloksen tuottava :wave:

Miah83 Tervetuloa joukkoon =)

ON: Ei menkkoja...ei edes tunnetta...Mutta mun otsaan on tullut finnejä (minkälaisia mun lapsilla on!=) ja hikoilen, kuin saunomassa olisin :O Jotain hormonitoimintaa siis on alkanut pukata! Tunnen itteni ihan teiniksi noitten finnieni kanssa :D Jotain iloa siitäkin ;)
 

Yhteistyössä