Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

Kokeilkaa sitä broilerikeittoa joskus :) Erittäin helppo tehdä ja todella hyvää :p

Ambrosia Täällä ollaan Pirkanmaalta! Ja KYLLÄ

Ansis Oon niin kateellinen sulle tosta sauna jutusta :D Hyviä saunoja vaan! ;)

KaTo Toivottavasti pärähtää plussa! :)

sophy Tervetuloa!

ON: Vatsa ei ole tahtonut toimia kunnolla pariin päivään. Toivottavasti tämäkin olisi merkki mahdollisesta raskautumisesta ;) Koko ajan on nälkä ja väsyttääkin. Tulikin siinä taas kerran nukuttua parin tunnin päikyt likan seurana. Kävin lenkilläkin siinä toivossa että raitis ulkoilma piristäisi, mutta ei. Tein tänään jo heti aamusta 2 juustoista kakkoa ja toinen on jo puoliksi syöty :D Ihan järjetön nälkä koko ajan!! En tiedä että mitä sitä söisi ettei koko ajan olisi nälkä :confused:
 
Heipä hei!

Kaikki epäaktiiviset vaan raa-asti pois listalta. :)

Työ alkaa tosissaan haittamaan harrastuksia ku tuntuu ettei mitään ehi tehä ku on aina töissä. Täälläkään ei ehi käymään paljon koskaan ja on ihan pihalla mitä millonki tapahtuu, mut minkäs teet. Täällä on siis kp 16/28-41. Elikkäs menkkoja ootellaan parin viikon päästä. Toivottavasti ne ei tulis ja oisin onnellisesti raskaana. Yritystä ei ainakaan oo puuttunu nyt. Oon aina kauheen kateellinen kaikista vauva/raskaus uutisista et haluisin itekki olla jo raskaana..
 
Sannuli kyllähän tuo saunalupaus tälle päivälle on ihan kiva :whistle: Varsinkin kun ovis on nyt päällä... ;)
Tässä remonttia taas tehty toisen tytön huoneeseen se aika mitä kotona ollaan oltu...Josko parin päivän päästä saataas seinät ja katto maalattua...

Jos minulla muuten nyt on ovis ja kp14 menossa, niin voinko odotella menkkoja alkavaksi kp28 tienoilla? Se osuis, hmm...ens kk:n 12. pvää:n...Malttamaton. Tässä jo fundeeraan,et milloin vois testata raskaustestiä :whistle:
 
Moi kaikille :) 4.4 pitäs menkkojen taas alkaa saa nähä alkaako...

Ois kyllä tosi hyvä jos tulis nyt raskaaksi koska kesälomaviikko pitäis pitää kesäkuun alussa ja sillon mennään maistraatissa naimisiin ja lähdetään häämatkalle. ja olis hyvä jos ois jo yli 12 viikolla raskaana silloin...luin jostain että keskiraskaudessa ois paras aika lentää...

mites muuten onko haittaa jos ihan alku raskaudessa lentää tunnin matkan? pitäis pääsiäiseks mennä käymään oulussa ja lennot ois saman hintaset ja kestä niin paljo vähemmän aikaa ku junalla...
 
Äänestykseen KYLLÄ!

Mukana ollaan vaikka en ihan aktiivisesti kirjottele. Kierto lähestyy loppuaan, mut ei oo odotuksia, toiveita tietysti... Ihmettelen jos ei viikon päästä ole menkat!! Mulla ollut turvotusta paljon, masu näyttää vauvamasupallolta!! :LOL: Mutta on näyttänyt siltä edellisessä kierrossakin!

Kaveri sai tyttövauvan reilu vk sitten! Torstaina pitäisi mennä katsomaan jopa kahta pientä tyttövauvaa!! :heart: :heart:
 
Hieman päivitystä omaan tilaan. Kp 29/28 meneillään. Alavatsan nippailut jne. kadonneet minnelie. Varmaan loppuviikosta testailen uudestaan, ellei täti tule sitä ennen kyläileen. =) En oo tehny mitään muuta testiä ku tänään sen digitestin. Tein viikonloppuna huvikseen ovistestin ja näytti heti plussaa.. Normaalia? =D Voiko ovistesti näyttää raskauden? Vai mitähän se sitten oli..
 
Pitää huomenna aamusta katsoa noi kaikki tarkasti läpi, kun pistän uuden pinon pystyyn. Yritän syynätä myös omituiset päivämäärät ja vuosiluvut :D

Miida, riittää kun kerta kuussakin käyt täällä örisemässä, sillä pysyy mukana ;)

Tänne ei kuulu mitään.. hajuaisti törkeän herkällä, housut märkänä ja finnejä puskee. Koko päivän palellu ja kuumemittari näyttää 37,02 kun normilämpö on siellä 36: kieppeillä. Onkohan tässä nyt käyny niin että taas vaihteeks tulee kipeeks?
 
Kyllä miehet osaavat olla ovelia. Tänään yritin selvittää mielenkiintoista artikkelia Vauva lehdestä puolisolleni, joka tuskin edes kuunteli, tai ainakin esitti äärimmäisen epäkiinnostunutta. Huomasin pakkaillessani jumppakamoja kasaan, kuinka minun poissaollessani alkoi Vauva lehti yllättäen kiinnostamaan.=) Suloista, kun toinen yrittää olla salaa ja omatoimisesti kiinnostunut asioista:heart:
Että sillai tällä kertaa.
Miten teidän muiden puolisot ovat suhtautuneet siihen,että jonain päivänä raskaus saattaakin olla todellista,eikä vain pelkkää suunnitteua, onko ollut pelkoa,hämmenystä vai mitä?
 
Heissan,

Mä haluan mukaan uudelle listalle ja oon taas aktiivisesti mukana kun saan vielä 40 hormoninappulaa namaan vedettyä :)

Mä käyn täällä kanssa melkein joka päivä lueskelemassa ja yritän kumminkin aina sillon tällön kirjoitellakkin!

Toi broilerikeitto kuulostaa aivan mahtavalta pitääkin koittaa heti huomenna, kiitos vinkistä=)
 
Äänestykseen vastaan kyllä=)

Ja juu tosiaan työt alkaa heti äitiysloman jälkeen tossa toukokuussa. vähän taitaa mun tulot näistä äippärahoista tippua, mutta kuitenkin pitäis siten tienata että pärjätään (ainakin toivottavasti)
 
Täälläkin äänestetään KYLLÄ.
Kaikki turhat vaan pois listoilta roikkumasta...

Ja meikäläinen on Kanta-Hämeestä :wave:

On muuten ollut ihan ihmeellistä nippailua tuolla alavatsalla tänään... tuntuu kun joku tuikkis neulalla yhteen ja samaan kohtaan koko ajan :O
Liekö tää sit ovista tai jotain? Lämmöt on kyllä ihan normaalit ja tuike ei tunnu munasarjojen kohdilla vaan kohdun alueella... hmm :confused:
 
Sophy Mulle tulee myös tuo vauva lehti. Raskausaikanani mies ei sitä uskaltanut lukea. Tytön syntymän jälkeen alkoi mies ottaa sen keittiön pöydältä ja usein myös sanoo "mitäs vauva lehdessä tällä kertaa sanotaan" :LOL: Olisko tuo "sanonta" jotain häpeän peittelyä tai jotain :D Kyllähän siinä lehdessä on monesti todella kiinnostavia juttuja, joten jos ne kiinnostaa tulevia äitejä/jo äitejä joten miksei myös isiä. Ja tuosta raskaaksi tulemisesta...Meillä kävi niin, että mies jotenkin järkyttyi kamalasti kun kerroin olevani raskaana :D Ei pystynyt koko päivänä puhumaan asiasta. Vaikka kerroin hänelle jo päiviä etukäteen että raskaana ollaan kun kuukautiset ovat niin paljon myöhässä. "Ei kai nyt vielä" totesi mies monta kertaa ennen testin tekoa. Typerä tokaisu mielestäni, kun ehkäisy oli kuitenkin ollut jo 7kk pois pelistä molempien toiveesta (mies teki vielä tähän aloitteen) :whistle:

Että mun teki sitten eilen mieli juustonaksuja! Oli kyllä vähällä ettei miehen tarvinnut niitä lähteä hakemaan :D Huomasin äsken että oon syönyt kaikenlaisia juustojuttuja viime päivinä. Normaalisti en laita edes leivän päälle juustoa! Mitäs teille muille kuuluu näin aurinkoisena keskiviikkona? Tykkään kyllä tästä ketjusta tosi paljon, kun täällä on niin paljon aktiivisia kirjoittelijoita :heart:
 
Voi elämä mihin mahakipuun heräsin :kieh: Jotain hyvääkin tässä kyllä on, menkat on siis ajallaan ja uusi kierto alkoi =) eli siis kp 1/29 yk1 ja mulla ikää 22 vielä tovin. Toivotaan nyt, että tosiaan on sitten yk 1, kun tuo mies ei suoraan ole sanonut, mutta antanut ymmärtää kumminkin...

Niin ja Oulun seudulla asutaan.
 
Täälä yksi kuumeilija ilmoittautuu keskusteluun..

Eli vähä taustaa, oon 23 vuotias flikka, ja kuumeilen kovasti. Isäntä on vuoden vanhempi ja yhteiseloo takana jo 7 ja puoli vuotta. Naimisiin mentii reilu kuukausi sitte.. Oon koko seurusteluajan syöny pillereitä ja nyt olis tarkotuksena jättää seuraava levy alottamatta. =) Ajatukset on tosi sekavat, onnelliset ja toiveikkaat. Saas nähdä kuinka meidän käy..?

Oon ihan pihalla tosta listasta, en oikee oo viä sisäistäny, mutta eiköhän se siitä.. Saa nähdä kuinka normaali kierto lähtee pyörii.. Tuskin edes muistan aikaa ennen pillereitä..
 

Yhteistyössä