Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

**Perjantai18.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 79/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................79/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...71/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................71/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................68/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 54/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 44/28-30 ........ yk2 ....... 2.
miranda-81................42/28/33.........yk 2....... 3.



PikkuHöttiäinen (27) .... 31/24-27......... yk3 ........1.






Viida (25)…….......……..27/29...............yk1 ….……1.
Fionahelmi................24/28? ............yk 1 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........23/29-32(45) .... yk4 .... 1.
Kolmio .................... 23/29-33 ........ yk2..... 2.
Sunflower11.............22/28-31...........yk3......3. (-08,-10)
hzz .......................... 20/25-28............... yk8 ....... 3. (7/04, 3/06)




KaTo ..................... 19/28-29 ........ yk3 .... 1.
Eevaliisa Nowgu (26) ...18/26-28 ........ yk4 .... 3.
metsätähti................17/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..14/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
Sannuli88 .................. 13/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 13/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................12/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 12/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................12/? .......yk 1 ................. 1.




Mamu82 .................. 7/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................7/26-29...........yk2
cita..........................7/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............5/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 4/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............3/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))




Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
keiju-81.............................................................. 4.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2))

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö



++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia Tosi kiva kun päivittelet niin usein ja jaksat nähdä vaivaa :) Kiva seurata päivä päivältä korkeammalle nousevaa nicciä. Tosin tää tyttö taitaa tällä kertaa tulla korkealta vauhdilla alaskin :D
 
Moi! Tässäpä taitaa olla oikea ketju mulle ;) Elikkäs voisin ilmoittautua tänne uutena kuumeilijana. Kuume on valtava, aivan mieletön. Meille ei vauvoja enään pitänyt tulla :) Tai siis minun ei enään pitänyt tuntea tätä tunnetta. Nooh kuinkas kävikään :whistle: Me asumme itä-uudellamaalla, kolmen tyttömme kanssa 8v, 5,5v ja 2v . Yrityksen aloitamme hiukan myöhemmin, ensin pitää hoitaa muutto yms pois alta. Odotan siis kuumeilun alkamista, en kyllä tiä kuinka pystyn odottaan, koska tämä kuume on vallannut mut ihan kokonaan =)
 
täällä pohditaan et onkohan mulla ovis nyt tulevana viikonloppuna vai vasta seuraavana viikonloppuna.. no eipä sillä nyt niin suurta merkitystä kai ole että kumpana on, jos vaan saisin tuon isännän vaikka molempina viikonloppuina innostumaan peiton heiluttelusta:) Se oliskin jotenkin kiva kun sais joululahjan, ku joulukuullehan tuo laskettuaika sijoittuis. Ainoa ongelma (enkä tiedä et onko se edes ongelma) on että siskon häät on marraskuussa

tervetuoloa uusille
 
Ambrosia kiva, kun viitsit tehdä uuden pinon meille =) Ja koeta saada nukutuksi öiden jälkeen hyvin!

Keiju81 Tervetuloa kanssa joukkoomme =)

Laretzki aika rankalta koulurupeamalta kuulostaa! Minä ainakin toivotan sinulle jaksamista sen kanssa! Onko vielä monen vuoden urakka?

Maijamehi Joululahja talkoistahan on ollut vissiin edellisessä pinossa puhe :xmas: Kyllä yhdet häät menee sujuvasti viimeisillään raskaanakin :D Jos on tylsää (vaikka epäilen), niin voi aina vedota,et on väsynyt ja täytyy läheä kotiin ;)

ON: Minä teen huomena tai perjantaina r-testin, jos kuukautiset ei ala ennen sitä! Olen kuitenkin melko varma siitä oletetusta oviksesta! Tilasin noita testejä raskauskeiju.fi:stä...Testien merkki on David. Onko kokemuksia,et onko hyviä testejä? Samoin noita ovis-testejä saman merkkisiä...Niitäkin vois jo kokeilla kunnolla...olen siis muutaman niistä jo tikutellut, mutta eipä niistä mitään hyötyä ole ollut, koska ei ole ne menkat alkanut, jotta voisi millään laskeskella sitä oviksen alkua. Mulla menis ne testit varmasti heti kättelyssä :whistle: Joo ja ne testit polttelee tuolla kaapissa :D Voisin vaikka samantein pissata tikkuun, mutta tiedän sen olevan turhaa!
Menkat ei ole vieläkään alkanut ja ei edes oirehdintaa ole ollut sitten viime viikon! Hikoilen taas ihan hulluna ja noi seksikkäät teininäpyt naamassa :heart: Mies on varmaan tosi onnellinen :LOL:
Aurinkoista päivää kaikille (täälläpäin on ainakin paistetta luvassa)! Tämä mimmi hilpaisee kuntosalille viikon tauon jälkeen!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia naikkoset!!
Huoh, kone huollossa jo kohta 2 viikkoo, mut pakko olli tulla porukoille käymään, että saa vähän kiinni mitä täällä tapahtuu. Piti olla nopee parin päivän huolto, mut joo,kas kas ei vieläkän kuulu mitään!!!! :kieh:
Kaikki tuntuu nyt menevän päin sitä itteensä, ei ees naurata enää.......

Ambrosia tikuttelin ovista kyl ja sain viivan tikkuun. Tosin tikuttelu ei ollu ihan oppikirjasta, mut silti...
Isäntä olikin sitten 39 asteen kuumeessa, elikkäs jäi siinä sitten peittojen heiluttelu vähiin.
Alko sekin nyppiin, et perkelettäkö niitä testejä ostin ja tikuttelin, kun ei mitään vastaavaa hyötyä!! ARGHHH!!!
No kerran siinä varastoon höylättiin, elikkäs jos tommoset 372829475759302 muuta muuttujaa on kohdallaan niin varmaan on plussa r-testissäkin!! :mad:
Oon jotenkin ihan pinna kireenä ollu jo pitkän aikaa, enkä tiä yhtään mistä johtuu...
Ja anteeks, et teille puran....
Teretulemast munkin puolesta Keiju81!!
Ansis täälä pidetään joka uloke pystyssä, et plussa pärähtäis sinne!!!!
Meitsillä on ollu Davidin ovistestejä ja on toiminu kivasti !
R-testit odottaa tuolla kaapissa jotain vuotta..... =)

Mukavat keskiviikon jatkot kaikille!!
:heart:
 
Kato nuo aina "mukavia" nuo "pari päivää" huollossa jutut! : / Toivottavasti saatte pian koneen takaisin! Meillä onneksi koneen huoltaa, joko miehen ystävä tai minun ex-mieheni...Jotain hyötyä noista ex:stäkin on ;) Onneksi hän opettaa nyt koneen perushuolto juttuja vanhemmalle lapselleni jotta hän oppis ne! Minä ja mieheni ollaan meinaan ihan käsiä tietsikoiden kanssa :ashamed:
Ja kiitos peukuista! Saa nähdä miten käy...Todennäköisesti ne menkat pärähtää sit tänään illalla tms :whistle: Mutta ei sekään kauhistuttava ajatus olis näin km:n jälkeen...
Josko teillä ne kaikki miljuunat muut muuttujat olisvatkin ollut kohdillaan ja oliskin ollut hyötyä oviksen tikuttelusta =) Minä ainakin toivon niin...

ON: Joo! Ja edelleen koneella...Aina keksii kaikkea muuta kuin lähteä sinne minne piti! Nyt hilpaisu ihanaiset!
 
Keiju81: tervetuloa mukaan:)!

Ansis: mulla on ollut noita testejä ja tähän asti toiminut moitteettomasti.

).( Oon ollut täältä hetken pois kun meidän koko perhe, (myös minä) on olutu vatsataudissa vuoronperään ja sitten vielä oli nuorimmaisen synttärit tuossa niin en oo täällä kerinnyt käymään ja pupuilutkin on jääneet kahteen kertaan koko kierron aikana että huonosti menee,mut vielähän tässä vois olla aikaa...juurikaan mulla ei kyllä mitään odotuksia oo tästä kierrosta.
 
Laretzki
Ansis Toinen vuosi vasta pulkassa, ja kaksi edessä vielä. Huoh. Tosin haaveissa olisi ensi vuonna jouduttaa vähän opiskelua niin, että jos ensi keväänä jäisi sitten välivuodelle, olisi takaisin palatessa vain erikoistumisharjoittelu ja opinnäyte työ tekemättä. Saa sitten nähdä kuinka hyvin se osallistuu käytännössä.

Tänään sitä tajuaa, että kyllä me tämä minunkin ikäluokkani vanhetaan...Tuli meinaa FB:n kautta ilmi, että ala-asteen luokkakaverini (ja sen aikainen paras kaveri) on saanut eilen pojan. APUA! Musta tulee oikeesti kohta aikuinen (vai pitäskö mun olla jo? :D) Himppasen kyllä katkeruuttakin sekoittui tähän tietoon. Noh, puolet toiseksi viimeisestä liuskasta jo mennyt, enää vähän!
 
Laretzki
Ja tuosta tietokonekorjaus jutusta. Onneksi minä älysin mennä naimisiin tietotekniikan insinöörin (tai tulevan maisterin) kanssa naimisiin niin on aina joku joka korjaa koneet jos saan ne sekaisin :D. Toisaalta, tuo se vähän ehkä liioittelukin makua meidän touhuihin, meinaa tällä hetkellä on kaksi pöytäkonetta ja yksi läppäri :D (onneksi kuitenkaan ei samassa taloudessa)
 
Laretzki Toivottavasti sinun opiskelut sujuisi suunnitelmien mukaan :) Kuulostaa aika rankalta. Miehelläsi on sit ihan hyvä ammatti :) Saa kaikki tietokoneprobleemat ujuttaa hänelle :D

Sinisilmälle tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Kiitos kiitos :)
Kyllä mä pyrin kerta päivään täällä käymään ja nuo päivittämään niin pääsee helpommalla. Max 2 päivääkin on helppo mutta kolmen päivän breikki on jo hankalampi varsinkin jos tekstiä tänne ootte suoltanut niin yrittää sitten sieltä välistä kaivaa niitä muutoksia :D
Välillä oon miettinyt että ryhtyisköhän joku kaveriks tätä päivittämään, mutta toisaalta on paljon siistimpää tämä että on yhdellä sivulla yksi lista, eikä niin että listoja on loppujen lopuksi sivu täynnä.

Nyt pitää vaan pitää peukut pystyssä että pääsen tonne odotuspuolelle ja eroon listan päivittämisestä :LOL:

Tänne ei kuulu mitään uutta... 4/5 yövuorosta menosta ja sitten alkaakin vapaat, jippii!
Ois kerrankin aikaa miehen kanssa touhuilla kahdestaan kaikenlaista kun on laps vapaa viikonloppukin! Vaan eiköhän se ferrari pamahda pöksyihin perjantai aamuna klo 7 kun heitän duuni kynän pöydälle ja lähden himaan :vampire: Noh, jos vaikka kuitenkin vasta iltapäivästä niin ehtis ehkä kunnon kyydit saada ennen parkipirkon asettumista :D

Meillä kanssa tuo atk-puoli hoituu hyvin. Mä ammatikseni supportaan yrityksiä tietokone ongelmien kanssa, ja himassa mua ei vois pskaakaan vähempää kiinnostaa tietokoneet ym romut.
Jos esim mutsilla tulee joku tietokone pähkinä niin mies sen saa hoitaa :D en siis tosiaankaan raahaa töitä kotiin :D
 
Heissuli kaikille taas näin pienen tauon jälkeen!
Oon kyllä käynyt täällä lukemassa teidän kirjoituksia mutta jostain syystä en oo jaksanu kirjoittaa. Monta päivää on mennyt väsymyksen merkeissä ja tänään tuntuu pitkästä aikaa että aurinko paistaa risukasaankin. Ei tarvinnut mennä likan viereen ottamaan päivän ensimmäisiä päikkäreitä. Meillä siis tilanne että tyttö herää yöllä muutaman kerran kun tutti on jossakin hukassa ja toinen kissoista on jo siis melkein 4v. joka yö jaksanu "ahdistella" mua. Raapii sänkyä, yrittää kaataa yölampun, repii verhoja, kiusaa toista kissaa jne. Siis yrittää tehdä kaikkensa että heräisin :D Viime yönä ei sitten (kumma kyllä) jaksanutkaan riehua vaan sain kerrankin nukkua yöni. Jaahas, se olis laskureiden mukaan v-loppuna ovis. Kun sais tuon miehen sitten suosiolla vällyjen väliin ;)
 
Ambrosia minun lapsieni syntymävuodet ovat tipahtaneet Catherine- perään :whistle: Kuin sulla noin kamalat yövuoroputket on?? :O Mä en selviäis kuin kahdesta, max. kolmesta :xmas:

Sannuli88 Nyt sitten riittää energiaa, kun oot saanut nukuttua :D Toivottavasti ensi yö sujuu myös paremmin!

ON: Siis niin happy happy, kun menkat alkoi eilen :D Nyt ymmärrän sen, kun täällä väki välillä hehkuttaa, et jes ne alko!
Tässä pähkäilin,et keskeytyksestä oli tiistaina kulunut 30päivää, et voisin yrittää sitä ovista alkaa tikutella jo 28.pvä eteenpäin? Vaikka edelleen meillä mennään kyllä sillä tjot-meiningillä. Mutta yritän hiukan saada samalla tästä oman kropan seurannasta ja "oireista"/merkeistä jotain selkoa, et mikä kuuluu mihinkin vaiheeseen kiertoa =) Josko sit jos yritys venyy ja venyy, niin ei välttämättä tarttis sit uudestaan tikutella...nyt on vielä motivaatiota :whistle:
Mutta tässä taas vapaata vietellen...kuntosali kutsuu jälleen! =) Kohta mulla on ihan hillittömät lihakset :LOL:
 
Sori Ansis, ei ollu tarkotus siirtää sun lapsias muualle :xmas:

Joo meillä vielä toistaseks mennään tällaisilla tappoputkilla noiden öiden kanssa. toki se helpottaa että kun perjantaina pääsee pois niin vasta torstaina joutuu takaisin. Jotain plussaa siis :)

Huh saispa itsensäkin salille tai jotain tekemään! Hankin tossa viime viikolla hula-vanteen.. naurakaa vaan, niin minä ja mieskin tehdään :D mulla iski vaan hirmuinen halu hulahulata niin ostin citymarketista ollasen pro-version jollain ihme nystyröillä joilla kuulema on jokin vaikutus vatsaa ympäröivään pläskiin. Toisaalta menishän se jotenkin jakeluun että tollainen painavampi hulavanne jossa on nystyrät niin kiihdyttäs verenkiertoa tolla lanteilla?

No saas nähdä, muuta tulosta en oo saanu aikaseksi kuin mustelmat jotka tullu noista nystyröistä. Kuulema ihan normaalia. Tossa taas vuoron päätteks hulailin mutta eihän siitä tullu mitään kun on vatsa ihan pömpöllää parista pannullisesta kahvia!

Nyt sitten pitäs ton kahvin kittaamisen jälkeen mennä nukkumaan. Kahdelta herätys ja kosteusmittausäijä tulee kartottaa noi kylppärit sm. Sit pääsis viel pariks tuntia nukkumaan.

Miten ihmeessä mä herään kahdelta puhumattakaan siitä että oisin hereillä ja ihmisen näköinen kun tulee nää mittaajat? Kun en ees suihkuun pääse!

Nojoo, tuun varmaan kolmen jälkeen itkemään tänne kun kämppä on homeessa ja laho ja pitää maksaa kaikki rempat. Toivottavasti ei! Ei ainakaan 2vuotta sitten ollut mitään mainittavaa :D
 
Sunflower11
Nyt iloisemmin mielin kohti uutta kiertoa, tässä kun ei voi tätä loppukiertoa toiveilla niin toivon ainakin että luteaalivaihe on pidempi kuin viime kierrossa :)

Oviksen testaaminen loppu hetkeksi, näyttää tulevan hirveetä ressiä, niin mulle kuin miehellekin.
 
Ambrosia kiitos kun palautit lapseni :D Ovat minulle rakkaita :heart: Hulavanne :D Se on ihan kiva! Joskus lapsena olin siinä hyvä, mutta nykyään siitä tulee vaan sanomista, kun lapsilta sitä välillä kokeilen tyyliin, et "Anna kun äitis näyttää" :LOL: Kyllä kosteusmittaus menee ihan hyvin! Minä olen aina tukka pystyssä ja aamutakki päällä, kun meille tulee jotain korjausmiehiä :whistle: Seksuaalista ahdistelua :LOL: Kerran meille tuli joku patterinkorjaaja (olin pidellyt patteria keittiös ja se rupes valuttaa ihan hulluna vettä...mies soitti sit korjaajan paikalle ja minä istuin aamutakki päällä keittiön lattialla ämpärin kera :D Oli korjaajalla näkemisen arvoinen ilme ;)

sunflowerille tsemppiä uuteen kiertoon, kun alkaa!

Nyt täytyy ruveta pakkaan kamppeita ja olla lähtövalmiina, kun saan kyydin salille sen omistajalta...tuo meille jotain kakkuja kylmään...:p Houkuttavaa toki olisi jäädä niiden kakkujen kanssa tänne kotiin :whistle:
 
Amborsia Melko huvittava juttu tuo hulavanne :D Ei vaiskaan, kyllä siitäkin varmasti hyötyä on mutta meikäläinen ei oo ikinä oppinut sitä pyörittämään.

Lenkille tästä lähden pian kaverini kanssa. Olis ihan mukava tiputtaa "muutama" kilo. Tuntuu olevan vaan toi jääkapin oven kahva varmaan rikki kun on koko ajan ovi auki :whistle:
 
Ambrosia mulla on myös sellanen hulavanne jossa on nystyrät. En vaan oo vielä päässy sitä käyttämään, kun toi meidän pikku-neiti haluais myös. Enkä oo saanu vielä aikaseksi ostaa hänelle omaa pientä hulavannetta niin mä saan rauhassa käyttää omaa. Nyt keväällä niitä taitaakin olla taas pian kaupoissa, jos löytyis sellanen missä on Hello kittyn kuvia, niin se olis meillä kova sana. :)

Tänne ei kuulu mitään uutta tällä hetkellä. Kovin odottelen lauantaita et pääsen miehen kanssa ulos tuulettumaan. :)
 
Meillä ei toistaseks oo vietä tappelua saatu tosta vanteesta. On paljon vaikeempi ku normi lasten tasainen ja käytännössä painoton vanne.. :D Tosin saattaisin olla huolissani jos tuo 10v poika vetäis itkupotkuraivarit kun ei sais hulata sisällä tolla :LOL:

Kosteusmittaus oli ja meni eikä kostetutta. HUH! Pariin kohtaan pitää silkkarit uusia mutta se on ens viikon hommia sitten. Oli aikasta makiaa päästä pitkään kuumaan suihkuun kun nyt toisen kerran heräsin.

Ja voin sanoa että väsyttää.. hullut tärinät päällä eikä oikein järki leikkaa..
Saas nähdä kenen lapsia tänä yönä siirtelen toisille tässä pinossa :D
 
Ambrosia hienoa,että tarkastus/mittaus meni läpi! Älä erota enää lapsia äideistään :D:whistle:

Minä heittäydyin lapseksi jälleen ja lähdin lasten kanssa katsomaan elokuvan, Kaksin karkuteillä =) Se oli hauska! Mutta nyt sauna kutsuu!

Mukavaa iltaa ja yötä kaikille!
 
Ambrosia Kiitos listalle lisäämisestä. :)

Ansis Mun on tehny mieli raahata mies mukaani kattoon toi Kaksin karkuteillä, vaikuttaa mainosten perusteella hyvältä. :) Pitäisköhän sitä lainata jonkun lapsi mukaan, ois varmaan vähän normaalimpi kokoonpano. :D

Rupes tekeen mieli rynnätä kauppaan ostaan raskaustesti, mutta taidan kuitenkin vielä odotella.. Eilen oli niinkun ois menkat alkanu, mutta ei sieltä tullu kun pari tippaa loppujenlopuks, sen verta että paperiin jäi jälki. Eikä mun menkat sellasta harrasta koskaan.

Meijän ehkäsy kun on sitä luokkaa, että saattapi "vahinkokin" käydä.. Mä kun en tahdo hormonaalista ehkäsyä, niin on sit kortsut käytössä, mutta ne kuivattaa hirmu herkästi paikat. :/ Liukkarinkin kanssa. Tulee sit turhan usein käytettyä keskeytettyä menetelmää. Joo, typeräähän se on, mutta ei se oikeesti maailmanloppu kuitenkaan ois (kummallekaan), jos raskaaks tulisinkin jo nyt. Oikeestaan vähän salaa toivonkin, että niin kävis.. Vaikka järki onkin sit asiasta toista mieltä.

Sitä vaan tuntee ittensä hirmu vanhaks välillä. Se mulla kaikista eniten kuumeilua aiheuttaa. Vaikka eihän 27v vielä mikään vanhus ookkaan. :) Mutta mun vanhoissa unelmissa mulla ois lapset jo tähän ikään mennessä tehtynä. No, eipä se elämä aina mee niinkun toivoo..

Toisaalta mulla on kyllä ollu hirmune huoli ja stressikin päällä, kun mun kissalla todettiin pari viikkoo sitten kasvain silmässä, ja se jouduttiin sit leikkaan pois. Sitä leikkausta jouduttiin odottaan muutama päivä ja sit pelkäsin, että se kuolee siihen leikkaukseen.. Nyt vaikuttais kaikki olevan ok, onneks. Voihan sitä kroppa sekoilla ihan vaan senkin takia.
 
Huomenta! Meille on kantautunut flunssa :( Nooh viime viikonlopun jälkeen ei tunnu missään. Tänään olisi salille meno eessä :) Me aloitamme kesällä yrityksen, ehkä jopa jo aikaisemminkin :) Kaikki nyt riippuu noista asunto asioista. olo on onnellinen, mutta samalla kyllä hiukan "hirvittää". Miten sitä riittää aika kaikille neljälle? Mihin me kaikki mahutaan? ja miljoona muuta kysymystä. Nooh aika sitten näyttää miten käy. Eniten kai pelottaa, kun mulla ollut vaikeat raskaudet :( Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 

Yhteistyössä