Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Hei kaikille!

Stacy_84 tämä saattaa myös tarkoittaa uuden, paremman elämän alkua. vaikka nyt tuntuu pahalta, niin elämä kummasti aina kantaa ja kuljettaa eteenpäin. asiat järjestyvät kyllä:hug:

Paljon onnea plussanneille! hyvä mieli tulee kun lukee muiden plussauksista. minä täällä ovista odottelen...

Mutta onhan mukavaa kun vihdoin täällä pohjoisessakin sataa kunnolla lunta! aiemmin sai kuulla vain uutisista kuinka etelässä lunta riittää.:D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
On tää plussa aalto täällä nyt melkoinen!! Toivottavasti vielä moni pääsee tähän puhuriin mukaan! :heart:

Stacy_84 Kovasti voimia kokemaasi! Mulla samanlainen kokemus tuossa reilu vuosi sitten takana, joten voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu! :hug: Toki sillä erolla että mies kertoi itse pettäneen minua ja pitkien keskustelujen ja miettimisen jälkeen päätimme kuitenkin jatkaa yhdessä. Ja meille se oli oikea päätös, koska tähän koko vyyhtiin liittyi niin paljon muutakin, ja nyt meillä tosiaan menee varmaan paremmin kuin koskaan!!

).( Täällä kärvistellään edelleen. Ei menkkoja, mutta selkää polttelee ja nyt pikkusen myös tuo sektiohaava kipuillut. Nälkä on kokoajan ja jos ei pariin tuntiin syö niin alkaa heikottaa. Viime yö oli ihan tuskaista pyörimistä ja sitten tuli nähtyä myös plussaus uni! :heart: Tissit on kipeet jos niitä puristelee, nännit ei.. Lähinnä siis kipuilevat tuolta sivuilta. Aamulla meinaan testata ja katsotaan miltä sen jälkeen näyttää! Mä haluaisin niin olla varma et oon raskaana, mut en vaan uskalla, kun tiiän jo valmiiksi et nyt pudotaan sit niin rytinällä ja niin pohjalle jos täti tulee.. On tää kuumeilu kyllä välillä niiiiin kamalaa ja ahdistavaa, vaikkakin samalla niiiin ihanaa! :heart:
 
Testattu nega.. apteekin omalla.. mut toivoa kai vielä on kun jos hedelmöitysajankohdan mukaan lasketaan niin nyt on vasta menossa 3+4.. ja eihän tuo apteekin oma ole herkkä testi.. joten maanantaina aamulla uutta testia jos ei täti sitä ennen tuu kylään!
 
Tässähän voisi siirtyä myöhemmin aloittavista taustailijoihin:) Kuume tekee mut kohta hulluks..Sitä näkee vaan vauvoja ja odottavia äitejä joka puolella:D Nyt olis kp17/?? ja alkanut olemaan ovismainen olo..Harmi vaan et meidän n.9kk ählää hampaita öisin niin ei siinä metelissä mihinkään voi keskittyä:headwall:
Onnea plussanneille:heart:
Ja Stacylle parempaa uutta vuotta, kyllä se vielä iloks muuttuu vaikka nyt tuntuukin pahalta:hug:
 
Minä luin eilen (taas kerran) kaikenlaista netistä liittyen raskautumiseen ja ovulaatioon yms.
ymmärsin lukemastani, että ovulaatio on tulollaan silloin kun limat tulevat. eli
ensin limat ja sitten ovis. limoista siis tietää, että ovis on tulossa näillä hetkillä.

hurjaa oli, että munasolu irtoamisestaan ei ole "elossa" kuin tosi vähän aikaa,
että kyllä tämä tuuria on tämä homma!:LOL:
 
Itse mietin myös tuota ovis+limat asiaa.. Nytkun tikuttelin tähän kiertoon. Kp15-16 tuli selvät ovisplussat, kp17 puhdas nega ja kp18 tuli vasta limat. Ennen ollaan pupuiltu aina limojen aikaa, kuulostaapa ihanalta. :D Mutta kuitennii, näytästää että mulla ovis on jo limojen aikaan ohi.. Vai mittee tästä voi päätellä?
 
Täällä saatu haamuplussa raskaustestiin :heart: Ihan punaista väriä on myös mukana =) Mutta onko teillä tietoa kuinka herkkä tuo first signal testi on? ja saako sillä usein tollasia ihan värin kanssa olevia ns,vääriä plussia? Kyllä mulla mahaa kivistelee samanalilla kuin edellisissäkin raskauksissa mutta vielä en uskalla liikaa toivoa.

Tänään kp 27/29-31
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Ilmoittaudun taustailijoihin toistaiseksi!! :wave: Lähinnä siitä syystä taustalla, että esikoispoika on vasta 2kk vanha. :whistle: Mutta, kun on kiva kuulua johonkin porukkaan.

Meillä tätä ensimmäistäkin toivottiin reilu vuosi ja siihen vuoteen mahtui kaksi keskenmenoa ja kohdunulkoinen. Yksi torvi vain käytössä, joten ei tietoa, kauanko seuraavan raskauden alkua odotellaan. Nyt kylläkin odotellaan ensin ainakin kesän yli ennen ehkäisystä luopumista. Käyn täällä välillä hölpöttelemässä ja tsemppailemassa. Aktivoidun sitten ensi kesänä enemmän. :p Toiveena olisi saada lapset suht pienillä ikäeroilla, mutta oma yrityshistoria puhuu sen puolesta, ettei asiat aina mene niin helposti kuin toivoisi.
 
Sanna-M: Mullakin oli se mun eka haamu todella haaleanpunainen. Ei se värjäänny jos ei ole raskaushormonia. Toivotaan että vahvistuu :heart: muoks: herkkyys 10

Pakko käydä täällä "vakoilee" teitä =)
 
Viimeksi muokattu:
Tungen nyt tännekin tän kuvani kanssa. Kuva on siis eiliseltä aamulta, ylempänä dpo12 iltasella tehty testi, alempana dpo13 aamun testi. Näettehän tekin vahvistumista viivoissa? Tänään olisi 4+0 tai 3+6, toivon että menkat todella jää tulematta. Ensi viikolla teen sitten uuden testin (jos täti ymmärtää pysyä pois..), jos siitä saisi sitten vahvistusta lisää taas..


 
Heippis kaikille, uusille ja vanhoille :)

IIIIIISOT onnittelut kaikille plussanneille, hurja plussavyöry tullu :)

Itellä jäi pyhien aikaan tämä datailu tosi vähälle enkä sen jälkeenkään ole oikein päässyt takasin rutiiniin kiinni mut ehkä tää elämä tästä pikkuhiljaa palautuu uomiinsa.
Oon ollu hyvin hämmentynyt itteni kanssa, sanokaahan joku viisaampi jotai. Reilu viikko sitten kp17-18 vihlonnat ja limat anto ymmärtää että ovis olis ollu ennen joulua kp19-20. Ne kunnon kananmunalimat jäi bongaamatta mut sen verran paljon oli seksiä noina päivinä että ei mikään ihme. En tikuttanu, mut noista oireista ja niiden loppumisesta päättelin että ovis kuitenkin tapahtui, valkovuotokin muuttui vaikkei juuri vähentynyt. Mutta eilen tuli sitten "ovislimaa". Tänään kp27 enkä edes suostu ajattelemaan että ovis oliski ollu vasta nyt, ku ei mitään vihlomisiakaan oo ollu. Voisko johtua kiinnittymisestä ovismainen lima? Koko kierron on myös ollu tosi märkä alakerta. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla testattu clearbluella ja selkeämpi plussa saatu :heart: Näkyy paremmin kuin eilinen first signal. Ja mahaa nipistelee ja tuntuu jännältä.. Testit loppui, en ostanut kuin 2 testiä joten täytyy mennä apteekin kautta. =)

Nyt siis kp 28/29-31
 
Täällähän on ihan mahdoton plussamyrsky!! Toivottavasti itse pääsen mukaan! :D
Onnea hirveästi kaikille plussanneille! :heart:

Täällä menossa kp19/27. Limat menneet, kipuilua ollut vasemmalla munasarjassa, sekin loppunut ja nyt nippailua vasemman"johtimen" kohdilla?. Että olisko ovis ollut siinä kp16-17 hujakoilla. Mieskin jo nauroi että sinähän olet ottanut tämän vauvantekopuuhat ihan tosissaan, niin usein ollaan peittoja heiluteltu! :p Että jos munasolu on irronnut, niin on kyllä supermuna, jos on tämän siittiö määrän ohi päässyt :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP ja mavli

Yhteistyössä