Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Sunnuntai 10.6. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Pionia(31)............ kp 31/27-31...........yk 12 ......ya 7/11(12/10)......1
Ambrosia85(27)...... kp 28/28-31 ........yk17 .....ya 10/10.......... 1.
Vissyliini................kp 26/27-32..........yk6 .......ya12/2011.........1.
another...............kp 15/31..............yk7 ........ya 1/2011.............1.
panzkus..............kp 4/28-30 ........ yk2 ........ya 5/12 .............. 1.



Day Past Ovulation:

Pionia...................dpo 15
Ambrosia85 ...........dpo 14
Vissyliini................dpo 11




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Peity (elo-syys 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Sunflower11
Markke




Plussanneet:




kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
aloitin uuden pinon johon toiveena kerätä esikoisesta haaveilevat, toisesta, kolmannesta ja miksei vaikka neljännestä tai viidennestä haaveileva!

Minulla ja miehellä haaveissa yhteinen ensimmäinen lapsi. Minulle esikoinen. Mieheltä löytyy edellisestä elämästä 11vuotias "lapsi".

Yritystä takana on jo 17kiertoa (ya 10/10) ja tällä hetkellä syödään clomeja ovulaation saamiseksi.
Syksyllä kenties edessä jotain muuta?
 
Minä voisin kanssa tulla taustailee jos vaan soppii ja kunnolla listoille sit syksyllä kun yritys alkaa (jos tuo mies nyt suostuu siihen kun on vähän nyt ruvennut himmailemaan ja siirtämään toisen yritystä myöhemmälle..)! =)
 
Miepä liityn kans mukaan!

panzkus...........30/28-?...........yk1........ya5/2012.......1.

muoks* mulle voiki laittaa rivin

panzkus.........kp1/28-30.........yk2..........ya5/2012.......1.
 
Viimeksi muokattu:
Markke ja panzkus tervetuloa =) !

Markke toivottavasti ukko ei päätä lyödä jarruja kiinni :)

panzkus, pahoittelut uudesta kierrosta, onneksi se on kuitenkin "vasta" yk2.. vaikka ainahan se harmittaa joka tapauksessa :hug:
 
En voi yllättää teitä millään plussa-uutisilla, mutta tokkopa yllätytte että näillä kiertopäivillä epäilen nähneeni todella hailakan haamun :LOL: Noh, maanantaina uusiks jossei täti kurvaa paikalle.

Menkkaolojahan tässä on kyllä jo podettu useampi päivä :/

Pionia, oliks sä laivalle menossa partypartyyy =) ?
 
Voisinkohan mäkin vähän kurkkia tänne.... ?
Meillä aloitettais yritys n. 2kuukauden päästä eli sitten kun mun kaksi viimeistä e-pillerilevyä ois vedetty nassuun =)
Eli loppukevät/kesävauva vuodelle 2012 hakusessa! Sen aikaa sais kasvatella kuumetta täällä palstalla ja taustailla mm. tässä pinossa...kaaauuuhea kuume siis on, mutta päätettiin kesä vielä nauttia ilman mun oksenteluja ja niin, että voi joskus vaikka käydä terassilla nauttimassa yhden kylmän siiderin...:p

Meillä ennestään maailman ihanin ja rakkain poika, 1v2kk :heart: noin kaksvitosia ollaan mieheni kanssa. Jään seurailemaan teitä!
 
tervetuloa mukaan Peity! Mä laitan sut tuonne myöhemmin aloitteleviin :) Kertoilet sitten 2kk:n päästä kun yrityksen saatte käyntiin!

Toivottavasti ei kauhean montaa kiertoa mene pikkukakkoselle :)

Mistäs päin Peity muuten kirjottelet?
 
Hei!
YES, vihdoin minäkin pääsen kirjoittelemaan =)
Olen 27 v ja mieheni 32 v. Esikoinen olisi haaveissa juuri kesän alkuun, ja ajattelin syödä vielä yhden pilleriliuskan..tai kaksi. En tiedä kuinka maltan.... kuume alkaa olla jo melkoinen!
Olen käynyt täällä lukemassa ja "fiilistelemässä" vauva ja raskausjutuilla, ihana kun on saman henkisiä ihmisiä. Luulen että tästä tulee minun pino!
Kesä olisi siis mukava vielä viettää juhlia ns. vapaammin =)

Aurinkoista kesää ja jännitystä ilmaan kaikille!!
 
minmaria, tervetuloa heti kun siltä tuntuu!

Minä myös 27v ja isäntä 34 :) esikko mulle, miehelle toinen haaveissa :)
Vähän turhan kauan kestänyt tämä haaveilu, mutta ehkä sitä vielä jokupäivä!

On totta että sitä itsekin aikoinaan mietti että viittiiköhän sitä ehkäsyä jättää pois kun on sitä ja tätä (me mentiin esim 9:kktta pillereiden jättämisestä naimisiin), mutta näin vaan on käynyt että vieläkin yritetään :D
Toivottavasti muilla nyt ei yhtä mälsä tsägä kävis että toista vuotta joutuu ensimmäistä yrittämään =)
 

Yhteistyössä