Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Neiti Näpsän äiti: Voih, voimia :hug: Ei oikein tuossa tilanteessa ole sanoja lohduttamaan, joten parempi kun en edes yritä. Toivotaan kuitenkin, että joskus teille se kakkonenkin siunaantuu. Ja ihanaa, jos joskus meitä käyt vakoilemassa ja moikkailemassa.

minmaria: mitämitä, joko testattu???

Lintsa & kääkkis: Jee, nyt ei muuta ku peittoja heilumaan ;)

Ainolinnea: voihan rumasana *piippiip* :hug: Saako olla utelias, oliko moneskin km? Ilmeisesti ei ihan uusi juttu. Harmillisia juttuja. Eipä sinunkaan tilanteessasi ehkä ole lohduttavia sanoja, joten en ala väkisin tunkemaan kliseisiä lauseita tänne. Voin vain toivoa parempaa onnea tulevaisuuteen ja jospa ne joskus alkaisivat oikeasti myös tutkia, mikä mättää.

Omanapaparasnapa: Tämä kierto on kyllä eriskummallinen. Aiemmin olin varma että ovis tuli kp10 tai jotain. Kuten taisin kirjoitella aiemmassa viestissä, ovislimoja ym. kuitenkin alkoi ilmaantua muutama päivä taaksepäin. Tänään jomotellut alamahaa, mutta toistaiseksi ollaan ilman niitä tyypillisiä oviskipuiluja. Uskon kuitenkin, että ovis on ollut jossain välissä kiertoa, joten mut saa heittää jännäilijöihin, mutta dpo- päiviä voi vain arvailla. Joko dpo0 tai dpo6. . Ehkä. Ovistahan en tässä kierrossa tikutellut, kun oma ajatus oli, että ovis tulee säännöllisesti tiettyinä kiertopäivinä ja that´s it. Tulipa todistettua, että saatoin erehtyä. Ellei huominen taas tuo uutta tietoa tullessaan :D Äh, miehen kanssa kaksin kotona, esikko mummolassa. Noh, mies on ku hanurille ammuttu karhu, kiukkuaa ja jupisee. Tympii koko jutina, etenkin kun suht pitkä työputki taas takana ja samanmoinen edessä. Aamupäivällä vielä haaveilin, että olis päästy hyödyntään kenties tää laatuaika, mutta eipä sitte vissiin :| Onneksi aamulla pikatalleteltu, joten se olkoon ainut toivomme. Toimii joko täsmäiskuna tai todennäköisesti toimimatta. Näillä mennään.

Tämä ärrimurri toivottelee kaikille sateesta huolimatta ihanaa viikonloppua :)
 
Ainolinnea: suuren suuri ja lämmin halaus sinnepäin!

Bambini: olen huomannut, että mitä enemmän koettaa tulkita omaa kiertoaan ja ovulaatiotaan, sen sekaisemmaksi kierto menee. Vissii keho haistaa, että sitä tarkkaillaan ja menee iha sekasin.. :LOL: Meilläkin tuota jupinaa on vaihtelevassa määrin aina välillä, yleensä silloin, kun se ovulaatio ilmestyy.

minmaria: MITÄMITÄ? kerro heti :rolleyes:

Omanapailu: Ovulaatiotestipäivänä 31.10 oli todellakin kunnon kivut oikeella puolella alavatsaa, ja sain pistää parastani, että miehen sain liehiteltyä pupuiluihin. Mutta onnistuin! pisteet kotiin :cool: Tällä viikolla ollaan siis puuhasteltu joka toinen päivä, joten odotukset ovat korkealla. :heart:

Mielialan heittelyitä mulla on nyt tosi paljon. Toisaalta ajattelen "muka olemassa olevan maha-asukin" solujakautumista vähän väliä (hoitoalalla kun olen, ni tommoset kiinnostaa), mutta toisaalta kammoksuttaa ajatus, että tästä se raskaus lähtis liikkeelle. Tiedän, että pettymys olisi suuri, kun täti punanuttu kurvaisi paikalle marraskuun puolessa välissä, mutta toisaalta nyt ainakin vielä ajattelen, että pikkujoulutohinat olis kiva viettää lievässä humalatilassa niin, ettei tarttis kavereille selittää syitä, miksei voi juoda. Siitähän se juoruilu lähtis heti liikkeelle, ja en halua kertoa ennenku keskenmenoriski on pienentyny.. Suoraan sanottuna mä pelkään sitä kaikkea uutta minkä raskaus tuo tullessaan, vaikka lapsen haluankin. Se muuttaa kuitenkin koko elämän. Onks muilla samanmoisia mielialan vaihteluja raskauden suhteen? :ashamed: Vai olenks ihan toivoton tapaus?
 
amiraali: mulla ei mieliala vaihdellut, oli vaan pakko heti raskautua eikä olisi jaksannut odottaa ovikseekaan. :D monta kuukautta meni kun mies innostui asiasta ja yritettiin siksi varmaan se intoilu.. ja heti tärppäs joten nyt jännitetää jos nytki ;)
 
Hihii :D
Jotain siis tapahtuu, mut en tiedä mitä!

n. 1,5 vkoa sitten mulla oli ne kauheat krampit ja vatsakivut, toivon ja luulen sen liittyvän ovikseen! :p

Noh, miten kauan kiinnittymiseen sit menee aikaa? Eilen..oliko se eilen vai toissa päivänä tuli sit verta vv. mukana, sellainen oikea pumpsi, mut sit ei
mitään taas päivällä ja illalla rusehtavaa? :confused:

ELI, testata voi sit viikon päästä. Vatsaa on nippaillu ja turvottanut koko ajan. Paleltaa hrrrr!

Tosin, jos nyt sit menkat alkaa, olen luultavasti yhtä iloinen, koska kiertopäivät on aikas huikeat ja parit menkat jäänyt välistä! Hormonien heittelyä : /

Mutta nyt jatkan haaveilua ;) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
BDU
Amiraali mä olen kauhuissani aina kun mietin sitä että oikeasti katsoisin plussatestiä joku päivä.. Tuntuu niiiin isolta muutokselta, mutta jotenki hullulla tavalla sitä kuitenkin toivoo koko ajan :) Mutta siis minä olenki aina ollu se tyyppi jolla ei ole ollut mitään haaveita lisääntyä välttämättä ikinä, joten pakokauhu on ihan normaalia :D
 
minmaria pietään peukkuja! :)

omanapa täti pakkailee täällä kimpsujaan ja sit käydään taas oottelemaan, viime kierron aikana seksailtiin tavallista vähemmän ni yritetään ottaa takasi jos vaikka tulis se tärppikin :D
 
minmaria b :) d Kuulostaa hyvältä :) Itse olen aivan varma, että ovuloin 2 viikkoa sitten minipillereistä huolimatta, tuli juurikin aivan käsittämätön kipu ja seuraavana päivänä olin varma että jotain holahtaa housuihin, mutta mitään ei tullut :O Ja juurikin nyt noin 2 viikkoa myöhemmin tuli vuoto. Elättelen toiveita, että kroppa alkaa toimia nyt ilman pillereitä aiemmin kuin 6 kuukauden päästä :whistle:

Amiraali Mulla on tota mielialavaihtelua raskauden suhteen, mutta yritän olla stressaamatta. Rakastan vauvoja, mutta raskausajat ovat olleet vaikeita. Vitsailinkin joskus,että pyydän jonkun sijaisäidin kantamaan vauvan jos vielä yhden haluan :D
 
Amiraali; kyllä minäkin täällä välillä itsekseni kauhistelen, että entäpä sitten jos / kun se testi näyttääkin plussaa. Outoa omasta mielestäni siksi, että kun on jo yksi muksu, mutta.. mietin, että entäs jos vauva olisikaan terve tai mitä tahansa muuta. Ja niin pinnalliselta kuin kuulostaakin, kyllä sitä väkisinkin miettii, että miten kroppa muuttuisi toisen raskausajan jälkeen.. rinnoista ei kai olisi mitään jäljellä, kun esikko söi ne ennestään mitättömät rinnat lähes kokonaan :D No joo, kuten sanottua, tosi pinnallista, mutta minkäs ihminen luonnolleen voi. Eihän tuolla ulkonäköasialla ole merkitystä oikeasti. Olen mitä olen ja sillä selvä. Sekin, että nyt 4v jannun kanssa on jo suht helppoa, mutta entäs jos vauva tulisi.. kääk. Menisi taas paljon "vaikeammaksi" elämä, jollain tapaa. Eli et ole ainoa, jolla on hyvin ristiriitaisia ajatuksia raskautumisesta. Uskon kuitenkin, että meistä jokainen olisi loppupeleissä hyvinkin iloinen raskautumisesta.. ja onneksi raskausaika on niin pitkä, että sitä ehtii valmistautua monella tapaa nyytin saapumiseen :)

Nyt tulee vähän valitusvirttä ja omaan napaan tuijottelua, mutta koittakaa kestää. Joku erehtyi kerran sanomaan, että sitä varten täällä olaan, että jokainen voi purkautua.. sen teen :D Flunssa kai koittaa päälle, kun kurkku on kipeä, nenä vuotaa tai on tukossa ja väsyttää ihan mielettömän paljon. Oman päänvaivansa aiheuttaa mies, joka stressaa ja on "ihana päivänsäde" koko ajan. Tai nukkuu, kun on väsynyt ja stressaantunut ja kai myös kipeäksi tulossa. Olen jumissa töissä aika lailla kaks viikkoa putkeen, eikä naurata. Pojalla hirveänkauhenkamala uhma 4- vuotiaaksi ja mulla on tuskaa pitää itseni kasassa, etten saa kamalia raivareita prinssilleni |O Sitten kummastuttaa tämä hiiskatin kierto. Ne oviskivut siellä alkukierrossa, ovislimat jotka olivat kp16-18 alkavat aika lailla kadota, himot on mielettömät (ja mies nukkuu vaan!) ja tissikipuki tuli jo, vaikka yleensä tulee vajaa vko ennen tätiä. Kivistää kyllä, nipistää joo, mutta en oikein oo varma että mistä ja miten. Jokapuolelta :D Kysynpähän vaan, mitä minussa tapahtuu ja milloin. Täti kurvaa taatusti etuajassa paikalle, mikä olisi lähes ennenkuulumatonta. Voihan kärsä, sanon mä :headwall: Kiitos ja anteeksi ystävät. Nyt se on pahin patouma purettuna ;)

minmaria: eikös kiinnittyminen ole joskus vko oviksen jälkeen..? Tai jotain sinnepäin ainakin :) Kuulostaa lupaavalta!

Kaikesta kiukuttelustani huolimatta, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille :heart:
 
Kiitos kaikille myötätunnosta... En jaksa taas selittää meidän kuvioita alusta alkaen, mutta siis miehellä hormonikorvaushoito ollut kun omat hormonit eivät pelitä kunnolla ja nyt mulla kotona perseeseen ammuttu karhu ollut tässä parin kuukauden ajan. Meillä siis hieman eri tilanne kun on tiedossa syy lapsettomuuteen. Nyt onneksi miehen olo hieman helpottanut (omat hormonit mahdollisesti alkaneet toimia) ja kiukkua on enää joka toinen päivä. Netistä kun oli selaillut, niin hänen tilanteessa olevat miehet ovat saaneet lääkäristä apua, koska tämä tilanne ilman sitä korvaushoitoa on aivan kamala.

Oviksen tunnistamisesta , eli oon itse tässä tikutellut taas viime kierron ja vissiin sitä edellisenkin. Näissä moelmmissa kierroissa, noin viikko ennen ovisplussaa on tullut limat ja himot niin, että ilman tikuttamista olisin sanonut oviksen olleen viikkoa aiemmin kun se todellisuudessa on. Itseasiassa limat todellisen oviksen kohdilla ovat olleet vähäisemmät kun ne viikkoa aiemmat.

Siellä lekurissa kartoitetaan mun kiertoa nyt ja keskiviikkona pitäis mennä antamaan verta et näkevät jonkin hormonitason. Heräsi itselleni pieni huoli, kun lääkäri siellä tutkiessaan sanoi, että on aika paljon rakkuloita munasarjoissa. Onneksi kuitenkin ovulaatio tulee asmukaisesti vaikkakin aika myöhään.

minimaria mahtavaa!!! Peukut ja varpaat pystyssä täällä!

Ainolinnea en tiedä lohduttaako tämä, mutta minun äidillähän oli yhdeksän keskenmenoa ennen kun minä synnyin. Asiaa tutkittiin, mutta mitään ei selvinnyt. Ja minä olen ihan luontaisesti saanut alkuni... Peukut pystyyn että seuraava pysyis mukana loppuun asti!

ON: rauhallinen mieli jotenkin, pahin vauvakuumeilu ehkä helpottanut... tämä nykyinen kierto mennyt jotenkin tosi nopeasti, ehkä just kun ei kyttää itseään koko ajan. Katotaan vaan niin loppuviikosta taas kauhee vauvakuume ja stressi päällä. :)
 
Bambini Eikös tää paikka ole just hyvä kaikille iloille ja kiukutteluille !? ;)

Oviksen tunnistamisesta, En tikuttele koska tuo liikaa stressiä itselle ja miehelle, koska en pystyisi olla sanomatta et nyt tarttis jutskailla :D Mulle tulee noin viikko ennen menkkoja limat ja himot niin, että empä tiedä sitten missä mennään. Itseasiassa limat nyt muutama/kolme päivää menkkojen jälkeen lähes housut märkinä mennään :D Että otappa tässä nyt selvää sitten...

Epa
 
Ainolinnealle Pahoittelut ja halaukset! :(

Minmarialle kovasti plussia :)

Täällä löyty tänään ekaa kertaa ovistestistä kaks viivaa! :) Olin tosi yllättynyt koska luulin sen jo menneen ohi tai muuta. Kun nyt kp17/27-28. Mutta kaks yhtä tummaa viivaa tuli tikkuun. Eli täytyy yrittää tänään pitää mies peittojen alla :)
Mutta ihmeellisesti ei ole ollu vielä mitään oviskipuja... Nyt on kyllä tehny pahaa, mutta se johtuu varmaan kun oon ollut yövuoroissa.
 
BDU
Huhhuh, kuulostaapa tintti83 tosi vilkkaalta teidän elämä! Toivotaan että kolmas raskaus olisi helpompi :) Oon monesti miettiny että miten jotku suurperheiden äidit selviävät arjesta ja pysyvät järjissään. Itsestäni ei olisi varmaan moiseen, varmaan kolmekin olisi jo liikaa jos kaikki olisivat vielä pieniä :D
 
Heippa! :wave:

Täällä olis yksi kakkosesta haaveileva, joka haluaisi liittyä seuraanne. Meillä on heinäkuussa 2010 syntynyt poika ja nyt ollaan miehen kanssa puhuttu, että olisi kiva se sisarus pojalle saada. Minulla on pco ja kilpirauhasen vajaatoiminta, jotka ovat vaikuttaneet raskautumiseen. Tai lähinnä tuo pco, kun vajaatoimintaa on hoidettu lääkkein jo pari vuosikymmentä. Ensimmäistä lasta yritettiin pitkään ja oltiin ihan kunnallisessa lapsettomuushoidossa. Minulla oli myös prolaktiini arvo koholla, joka esti ovuloinnin. Lääkkeillä raskaus saatiin alulle ja poika syntyi. =)

Nyt kuitenkin viime kierrossa pongasin elämäni ensimmäisen ovulaation ja sain myös haamuviivoja raskaustesteihin. Vielä kuukautisten alkaessa "raskausoireet" lisääntyivät, oli etovaa oloa, väsymystä ja rintojen pingotusta.
No nyt siis uusi kierto pyörähtänyt käyntiin ja saas nähdä tuleeko ovis jälleen itsestään. Ovistikkuja jo tilasin valmiiksi. Olis se hienoa, jos tuo ensimmäinen raskaus olisi nyt parantunut elimistön omaa hormonitoimintaa. Eikä tarvittais enää jatkossakaan noita hoitoja. Kuukautiset mulla on aina tulleet vain terolutien avulla, juuri tuon ovuloimattomuuden vuoksi. Eli toivottavaa olisi, jos kierto alkaisi itsestään pyöriä, ilman lääkkeitä.

Yritän perehtyä paremmin teidän juttuihin. Eli mun tietoja Miukula, haaveissa toinen, yritysaloitettu 10/12, yk. 2, kp 6/42 (viime kierronpituus, saas nähdä millainen kierto nyt tulee)

Terv. Miukula
 
Pidetään peukkuja Minmaria! :)

Kovasti halauksia niille joille täti tullut ilman lupiaan tai on muuten sattunut ikäviä asioita:hug: ja tervetuloa uusille

Täällä juteltu mietteistä raskautumisen suhteen...uskallankohan paljastaa mikä itteäni mietityttää, toivottavasti minuu ei viskata ulos täältä:ashamed:
Monilla omanikäisillä kavereilla alkaa kaikilla oikeestaan olla lapsia, useimmilla jo toinen tulossa tai on jo. Oon kovasti ihmetellyt näiden naisten muuttumista ja pelkään että vauvan myötä muutun myös ...no jos nyt suoraan sanotaan.. sellaiseksi lässyttäjäksi, jolla ei oikeestaan oo enää mitään mielipiteitä asioihin, eikä oikeestaan enää välitetäkkään ns. maailman menosta tai työurasta tai uuden opiskelusta. Ehkä olen itsekäs, mutta miulle on tärkeää omat opiskelut, työt ja itsensä kouluttaminen, nautin siitä suunnattomasti. Mutta haluan myös tulla äidiksi ja olla hyvä siinä. Ehkä miulla on toisaalta myös pelkona se että jos en nyt sovi "äitimuottiin" niin pidetäänkö minuu sitten huonona äitinä, itsekkäänä jne.
 
BDU
Höpsis Annatto, täällä toinen joka ei halua muuttua "mymmeliksi". Jokainen tavallaan ;) Mulla lähes kaikki tutut on muuttunu melko ihmeellisiksi ja aionkin pitää kynsin ja hampain kiinni myös niistä lapsettomista hyvistä ystävistä joita onneksi vielä on! Mutta se on varmasti itsestäänkin paljon kiinni, kyllähän se väistämättä muuttaa ihmistä mutta toisilla muutos on isompi kuin toisilla. Minä myös pidän omasta itsenäisyydestäni (jos näin asian voi ilmaista) kiinni ja se on mulle tärkee juttu. En ole koskaan viihtynyt kotosalla ja mulla on aina kalenteri täynnä menoja :) En ymmärrä oikein niitä ihmisiä, jotka vain käyvät töissä tullakseen kotiin ja siellä sitten istutaan joka ilta ukon kanssa sohvalla ja tätä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.... Mutta kuten sanoin, jokainen tavallaan! Jos sellaisesta nauttii niin mikäs siinä..
 
  • Tykkää
Reactions: Annatto
Mä olen tässä yrittänyt perehtyä noihin eri vitamiineihin ja muihin keinoihin kun yrittää tulla raskaaksi. :x Ja mietin että mitä te syötte? Kun jotku käyttää vehnänalkioöljyä, greippimehua jne... :confused:
Mulla on nyt ollut käytössä ihan perus multivita plus ja calcichew D3 forte. Multivita plussassa on foolihappoa 400mikrog, e-vit 10mg ja sinkkiä 15mg ja yhteensä saan d3-vitamiinia 20mikrog. Oon ainakin kuullut niiden auttavan jos yrittää tulla raskaaksi. :p
 
Hehee, mie luulen et miusta tulee niiiiin tollanen "mymmeli" :D Lähipiirissä monella jo lapsia (tunnen itteni välillä jopa vähän ulkopuoliseks) mut jokaikinen noista äideistä on kyllä pysyny ihan entisellään. Miusta tuntuu että oon oottanu omaa lasta jo niin kauan että kun vihdoin joskus saan sen vauvan kotiin, en haluu enää koskaan lähtee mihinkään :D Ystävä kyllä lupas väkisin kiskoo miut ulos kämpästä siinä vaiheessa :LOL: Ja sitä kyllä toivonkin ettei miun anneta lössähtää ihan täysin !

Niiskulineiti, mie rupesin syömään multitabsin raskausplussaa, siinä pitäis olla kaikkee mahollista tarvittavaa. Greippimehua yritän juoda ku siitä kohistaan vähän joka puolella :D

Täällä on toivotettu täti hevonkuuseen ja startattu uusi kierto asiaankuuluvalla tavalla ;)

Mukavaa viikonalkua kaikille, voimia vastoinkäymisiin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Annatto ja BDU
Hei. Haluaisin liittyä joukkoonne:) Ekaa kertaa kirjoittelen nettiin vauvakuumeilustani. Meillä on ollut vauvalla lupa tulla jo muutaman kuukauden ajan(hormonaalisen ehkäisyn olen lopettanut jo vuosi sitten) mutta tosissamme emme ole yritystä aloittaneet, ennenkuin nyt pikkuhiljaa. Olen 26-vuotias ja keväällä täytän 27-vuotta. Tunnen siis että nyt alkaisi olla hyvä aika.

kp 13/27-28........yk 1.........ya 11/2012........1. lapsosta toivomme:)

Kaikki tikuttelut ja oudot lyhenteet saavat pään vähän pyörälle, mut kyl se tästä. Tähän asti olen ovulaatiota bongannut limojen perusteella, joskin just opin että en ole bongannut oikein:D ja puhelimessa mulla on My Cycles appi joka kertoo milloin pitäis kaiken logiikan mukaan ovuloida, biologian kanssa sillä ei tietysti ole mitään tekemistä, pelkkien tilastojen vaan. Mut ehkä tuo tikuttelu saa vielä hetken odottaa jos kokeilis aluksi vähän harjoitella vaan :)

Jatkamme harjoituksia ja katotaas mitä tästä kehkeytyy.
 
Epa, jep eiköhän meillä jokaisella joskus ole näitä "tilityspäiviä". Eilinen oli minun versioni :)

Uusille tervetuloa, toivottavasti ette viihdy täällä pitkään toisin kuin me muut ;)

Toimiko muilla foorumi koko päivän normaalisti? Mulla ei, en tiiä miksi. En päässy koko sivustolle.

omanapa pikana: tissikipu yltyy ja alakerrassa on melkoinen jomotus. Isäntä innostu peittoja heilutteleen mun kans ja huh, olipa arka paikka nuo alakerran ns. sisuskalut. En tiiä mistä moinen jo nyt. Täti tulossa etuajassa, veikkaan. Tuskin plussa, salaakaan ei uskalla sitä toivoa ku pupuilut on jääny tässä kierrossa vähiin. Ja pakko iloita: me tehtiin yhdestä talosta tarjous ja oma laitettiin myyntiin. Ny kun pankki myöntäis vielä lainaa :D
 
BDU
Bambini, mulla oli myös eilen ongelmia sivusto kanssa! Kauhee paniikki ku ei toimi kunnolla :D Siis pääsin kyllä tänne, mutta sivut latautu toooodella hitaasti. Oisko ollu liikaa plussa-intoilijoita liikenteessä... ;)
 
Sunflower11
Keskiviikko7.11.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*minmaria...............kp 89/ 36..............yk1.......ya 8/12......... 1.
*SuAnn........................kp 89/?..................yk1....... ya 6/12......... 1.

riksuuuh ..................kp 50/? .........yk 1 ......ya 09/12............ 1.
Nepparin nappi........ kp 50/30-35........... yk 14 ...................... 2.
papunen84 ............kp 48/27-30............ yk2............. ya9/12 ....... 2.
Annatto..................kp 41/?................... yk1?..............ya9/12......1.
Viljonkka (26).........kp 40/30-35.......yk 8............. ya 3/12............1.

angelblue...............kp 38/30-32.......yk 4.............................1.yhteinen
Nompparelli(28) ......kp 34/42 .........yk9....... ya 11/2011......... 1.
Mylvinen(24)............kp 32/28..............yk 3.............................1.
Luna85(27).................kp 32/29-38..........yk 8............ 2/12 ........... 1.
BDU(25)..................kp 31/28-35........yk0-1.......ya 9/12............1.

ViiruP....................kp 29/25-28......... yk 2........ya 09/12......... 2.
AquaRose..............kp 28/27-?............yk 1........ya 10/12...........1.
marianna87........... kp 27/35-60............ yk1 .......ya 10/2012.... ?.
Amiraali(26)...............kp 26/28-32..........yk2............................1.
Sunflower11....... kp 23/24-28.........yk24.........ya 12/2010.........3.
AnnuLiisa..............kp 23/28-30........yk 4 ............. ya 8/12......... 1.
Tintti83................kp 22/32-36..............yk4.......ya 7/2012.........3.
Bambini................kp 21/30..........yk 3....... ya 7-8/12........ 2.
Pintsu(26).................. kp 20/26-29 ...............yk 4........ya 8/12......1.

Lintsa.....................kp 19/30?....................yk 1........ya 11/12......2.
Niiskuneiti86(25)........ kp 19/27-28.....................yk ?..................
-PikkuMyy- ...............kp 18/36............... yk 9 ......ya 1/12....... 1.
jadeka......................kp 15/27-28............yk 1......ya 11/12........1.
Epa_88...................kp 13/30-32...........................tjot..........2.
jeennaa.................. kp 12/30................ yk 3 ............ ya 8/12......?
Slartibart(25).............kp 11/28-30 (C)........... yk3..........ya3/12....... 1

Markke................. kp 9/30............yk5...........ya 6/12..........2.
Ainolinnea..............kp 8/34-38.........yk 15........ya 9/11...........1.
Miukula.................kp 8/42..............yk 2.........ya 10/12............2.
Slallu.....................kp 7/28-41........yk 2............. ya 9/12......... 1.
Lemontree-86...........kp 7/29-34...............yk5........ya 7/12......... 1.
Ambrosia85(27)...... kp 2/28-31(CT) ........yk23.....ya 10/10..........1.
miss_piggy (31v).... kp 1/29....................yk 7.........ya 03/12........ 1.

kääkkis82(30)...........kp??/??..................yk 1...........ya 10/12.......4.




Day Past Ovulation:
Vilijonkka......................dpo 21
Ambrosia.......................dpo 14
AnnuLiisa.......................dpo 9
Luna85.........................dpo 6
Amiraali.........................dpo 6
Sunflower11..................dpo 6
Bambini.........................dpo 3/9



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri




Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
Dyes
viisikko <3
eufemia
mavli




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia(yk2), hintrikka(yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus(yk4)
Syyskuu: Heiverö(yk1), Chrissy72(yk4), Hetami(yk2),emily90
Lokakuu: Emppuli83(yk3), wilma79(yk1), Minix(yk1), amylee
Marraskuu: nanna_(yk1)






kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Ambrosia85 & Sunflower

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA LOKAKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tervetuloa uusille! Onpas meitä jo paljon listalla! Nyt kaikille plussaa vaan kehiin :)

ON pikapäivitys: Sain eilen lääkäriltä Terolutit ja niitä pitäis 14 päivää popsia ja tädin tulla vieraillulle. Saas nähdä nyt mahtaako toimia... Samalla otettiin kaikenmaailman verikokeet, että selviäis missä ne menkat viipyy... Täällä siis vaan jatketaan odottelua ja taitaa tuo 100 päivää mennä rikki :attn:
 

Yhteistyössä