Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tää on nyt tosi kaukaata haettua mutta voiko ovistesti näyttää plussaa jos onkin raskaana?? Mulla on viikon verran ollu tissit tai oikeestaan nännit niiiiiiin kosketusarat etei oo tosikaan. Etovaa olo, alavatsalla outoa kuplimista..
 
Niiskulineiti: mikä tilanne, joko testannu? Plussapuhuria puhkun täältä :)

Omanapailua, kopsasin toisesta pinosta kun en jaksa naputtaa uusiksi: Äh, omanapailua yllin kyllin. Naama kukkii ja kuumottelee, tissit turpoaa ja alkaneet kivistää, ärsyttää urakalla eikä mikään oo hyvin. Lämmöt koko ajannyt 36.9 seutuvilla. Normilämpö alle 36.5, mutta se ny ei vielä mitään kerro. Kuiva kausi iski myöskin, seksi ei huvita yhtään (tässä kierrossa muutenkin "huvitusaste" ollut aika nollassa). Tänään ollu kummallisia kylkipistoksia pitkin aamupäivää ja osin päivälläkin, illaksi tokikin ovat kadonneet. Typerää, kun taas aloin kuulostella liikaa omaa kroppaani, jokainen nipsaus antaa toivoa plussasta :headwall: Summasummarum, veikkaan että tätiä nää mun pms:t enteilee :mad: Päätin että testaan vasta jos täti myöhässä - vaikkakin nyt jo polttelee Onneksi ei oo r-testejä kotona, vielä :LOL:

Mites muut jännäilijät?
 
Heips! Mahtuiskohan tänne vielä yksi mukaan taustailemaan? Tarkoitus olisi aloittaa yritys siinä toukokuun paikkeilla. :) Toinen olisi haaveissa, esikoinen on pian kuukauden ikäinen. Olisin kyllä halunnut aloittaa yrityksen aiemmin, mutta on saatava syksyllä opinnot päätökseen. :) Vähän mietityttää, että mitenköhän kauan saa sitten seuraavaa lasta yrittää, kun esikkokaan ei kovin helpolla tullut. Mutta mitäpä sitä etukäteen murehtimaan...ehtii sitä tarpeeksi myöhemminkin :D
 
Bambini: Kyllä aika jännät paikat on :D Negaa näytti, kun eilen testasin. mutta taitaa olla liika aikasta sanoa. Dpo on vasta 7. Rinnat kipeät ja välillä oikein pistää. Lämmöt edelleen 37,3. (norm.36,5) Hengästyin täysin kun kävin kävelyllä. Mulla on ihan hyvä kunto, normaalisti jaksan hölkätä koko lenkin! Sitten mua närästää ja suussa on afta... Väsy on edelleen. Alavatsalla välillä vihlasuja ja jomotusta. En tiä... Onkohan kuvitelmaa kaikki vai ei! :D Kai sitä toivoo niin plussaa että kokee kaikkia oireita. Toivotaan että kolmaskerta toden sanoo :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa, täällä menkat ovat loppuneet ja uusi yritys saa alkaa. Kp 8/29-31 menossa joten laskeskelin että ovulaatio olisi 18.12 laskureiden mukaan.

Jotenkin ollut niin tylsää tää aika kun on odottanut että menkat loppuu ja nyt pitää sitten vielä odottaa seuraavia menkkoja, tuleeko ne vai ei... =)

Ambrosia: Paljon onnea plussasta :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Ambrosialle mukavaa odotusta! Tulipas itsellekkin hyvä mieli teidän puolesta :)

Mulla on tissit ekaa kertaa kipeet piiiitkiin aikoihin. Ennen lasta (n. 2v sitten) oli toisinaan ennen menkkoja jotain pientä. Taitaa toi JE pilleri aikalailla sotkea kroppaa. Vaikka kuinka mieli yrittää kääntää raskausoireeksi niin järki sanoo muuta, oltiin ilman ehkäisyä nimittäin heti menkkojen loputtua ja mulla olisi normaalisti ovis vasta nyt. Lipsahduksesta viikko ja jälkiehkäisykin otettu. Voi tätä kuumeilijan epätoivoista elämää.. Toivottavasti ei mee kroppa ihan sekaisin, en halua monena kuuna valeoireita. Ärsyttää kun menkat pitäisi alkaa ihan loppukuusta vasta niin tässä saa tovin odotella että voi olla varma että kierto on ok.
 
ONNEA AMBROSIA :heart: !!!!

Täällä ei muutoksia minnekäänpäin. Aloitettiin vyöhykepisteiden käsittely nyt aina iltaisin ja varmaan nappaan myös homeopaatteja, jos on jemmassa oikeita :) Jospa saataisiin seuraava kierto käyntiin, tää on niin puuduttavaa : /

kp 39
 
Eihän tätä oikein osaa uskoa todeksi :)

Kuitenkin 22 kiertoa kestänyt pettymyksiä ja kaivanut itsensä sieltä syvyyksistä taas ylös.

Vaan jos tuolla on pieni siellä missä pitääkin, ja ultrassa saadaan nähdä ja kuulla pieni niin voi sitä ilon ja kyyneleiden määrää :)

Nythän mä itken pienimmästäkin riskistä JOS pienelle jotain tapahtuisi =)
 
Onnea Ambrosia! Plussan olette kyllä todella ansainneet!! :heart:

Täällä taas ihme oloja. Olo että nyt tärppäs ja seuraavaksi että ei varmana napannu vielä.. Ala vatsalla nippailuja ja särkyä. Niin että oikein heräsin yöllä kun kupli. Varmaan suolistossa ilmaa. Vasenta puolta viiltelee ja särkee. (Olisiko kysta palanut : / ) Ovis kyllä tapahtui oikealta, sen verran oli oikea munasarja kipeä silloin. Ei ole kyllä samanlaisia oloja kuin ennen.... Oma napa, oma napa.. koska sitä vois miettiä sen vauvan napaa myös... Oon muuten todella herkillä nyt havaitsemaan muiden raskauksia. Kavereista monesta oon havainnut ennen kuin he kertoivat ja olen myös nähnyt ennen unia kavereiden vauvoista. Sisko on nähnyt "enneunia" mun vauvasta :) Nähnyt pienen vaalean pojan konttaavan mun perässä.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Ambrosia :heart: Onnea!!
Niiskuneiti :popcorn: plussaa odotellessa :heart:

Omanapa Mitäääh.. Mul nousi tänään lämpö 37.0. Peruslämpö kun on alle 36, nii posket hehkaa ja silmät särkee. Pitääks se paikkaansa, että kuume estää alkion kiinnittymisen? Pitääkö alkaa napostelemaan Panadoleja, ett pysyy lämmöt normin puolella? :(
 
No tein sen r-testin ja niin puhdasta negaa näytti ettei oo tosikaan. su oli tärppipäivä ja peittoa heiluteltiin la,su ja tänään et josko vaik nyt sit tästä. Ei ollu menkat myöhässä mutta jotenki oli vaan outo olo niin päätinpä sen testata.
Mutta ylläri ylläri.. turhaahan se oli.
 
tarana: missä välissä sun kiertos siis on? Siis jos tulkitsin oikein, niin sulla on ovis ollu just (tai ainakin peittoja on heiluteltu).. eli ei se silloin voi edes vielä näyttää plussaa, kiinnittyminenkin tapahtuu vasta n. vko oviksen jälkeen. Ja siitä vielä hetki, että raskaushormoni nouseekaan. Mulla on nyt dpo6 (tai jopa dpo7), mut ei toivoakaan, että mulla näkyis mitään, vaikka olisinkin raskaana..
 
Torstai 13.12.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

-PikkuMyy-..............kp 54/36..............yk 9.........ya 1/12..........1.

Slartibart(25)..........kp 47/28-30(C).....yk 3.........ya 3/12...........1.
Ainolinnea...............kp 44/34-38.........yk 15........ya 9/11..........1.
*Miukula.................kp 44/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.
kääkkis82(30)..........kp 42/??..............yk 1..........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 42/30.............yk 1..........ya 9/12..........1.

minmaria.................kp 37/36..............yk 2..........ya 8/12..........1.
Amiraali(26).............kp 31/28-32..........yk 3..........ya 9/12.........1.
Luna85(27)..............kp 31/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto...................kp 31/48...............yk 2..........ya 9/12..........1.

Bambini...................kp 27/30...............yk 4..........ya 7-8/12......2.
SuAnn(30)...............kp 27/30...............yk 2......... ya 6/12.........1.
Tintti83....................kp 26/32-36..........yk 5..........ya 7/12.........3.
Lintsa......................kp 26/30?..............yk 2..........ya 11/12.......2.
pinkkihevonen(26).....kp 25/24...............yk 4...........ya 8/12........1.
jadeka.....................kp 22/28................yk 2...........ya 11/12......1.
reason.....................kp 22/28................yk ?...........ya 5/12.........1.
marianna87..............kp 21/35-60............yk 2...........ya 10/12......1.
ralliruutu..................kp 21/28................yk 3............ya 10/12......1.

Lemontree-86...........kp 19/29-33.............yk 6...........ya 7/12.........1.
Taike80(32)..............kp 18/??..................yk 10........ya2/12..........2.
äippä 84...................kp 18/28..................yk 1.............................4.
Mylvinen(24).............kp 17/29.................yk 4..............................1.
Markke.....................kp 16/30.................yk 6...........ya 6/12........2.
angelblue.................kp 13/30-32............ yk 5 (C)........... 1.yhteinen
Sunshine84...............kp 13/27-35............yk 2.........ya 11/12..........
Sanna-M(27).............kp 11/31................yk 2..........ya 11/12........3.
Slallu.......................kp 10/33.................yk 3..........ya 9/12..........1.

miss_piggy(31).........kp 8/29................yk 8..........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 7/28-38...........yk3.................................
ViiruP(25)................kp 6/28-30............yk 4..........ya 09/12.........2.
Niiskulineiti86(25).....kp 1/27.................yk 4..............................1.



Day Past Ovulation:
Niiskulineiti86.......DPO 11
Bambini...............DPO 9
Amiraali...............DPO 8
Luna85................DPO 3



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli
FLV
Nato



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan
nibander




Plussanneet:
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
Bambini & SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56 niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiivset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA JOULUKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
bambini: nyt kp 12 mutta jo edellisestä kierrosta asti on ollu niitä outoja oireita ja tissit ihan jäätävän kipeet vieläki :/ edelliset menkat ku ei ihan olla normaalin oloset ni siks ehdin jo toivoo et jos ois tärpänny. no nyt ootellaan pari viikkoa ;)
 
Varasin sitten itelleni gynelle ajan, kun ei kuukautisia ole kuulunut. Tänään sitten kävin ja kaikki näytti olevan kunnos, mut mitään keltarauhashormonia ei näkynyt, eikä raskauttakaan. Ei ollut limakalvokaan kuin 8cm vaikka on jo kp 42. Eli en sit varmaankaan ovuloi, vaikka oireet ihan selkeet olleet nyt ja viime kierros. Ja ovistestit plussaa vain niihin aikoihin, kun on oirei ollu ja ennen menkkoi. Kyselin miksi useampi raskaustesti kuitenkin näytti haamua, niin kuulemma voi reagoida oviksen aikoihin (tosin niitä haamuja näytti tulevan ainakin 4 päivää, et pitkä oviskin olis sit ollut, jos sitä tarkoitti). Silti mul ei ainakaan nyt näyttänyt ultras, et olis edes ovista ollut. Kuulemma myös kemiallinen raskaus voi mennä kesken niin alussa, ettei edes tule vuotoa. Mut kuitenkin ultras näytti, ettei limakalvokaan ole sen näkönen, et ovist olis tullut tai menkat alkamas.

No tarvii aloittaa keltarauhashormoni kuuri ja ootella menkkoi. Ja noin yleisestikin tarkkailla oireita, tuleeko ovis. Ja sit varmaan pupuilla, aina kun siltä vaikuttaa. Ehkä ens kierto sit olis parempi. Nyt kuitenkin kierto venyy, et älkää poistako listalta, nyt siis kp 42

Onnea nyt kuitenkin Ambrosialle! :flower: Ihanaa, että teillä vihdoin tärppäsi pitkän yrityksen jälkeen.
Onnea kaikille piinailuun ja voimia pettymysten kokeneille. Toivotaan ettei kierrot muilla veny pitkiksi, jotta pääsee uuteen kiertoon taas.

Miukula kp 42
 
Ihana uutinen Ambrosia! Paljon onnea matkaan nyt!
Tämä uutinen antoi kivasti lisävirtaa taas tähän hommaan, ihmeitä tosiaan tapahtuu:)

Täällä mennään kp 23/24 ja siis aina ennen ed kiertoa kierto on kestäyt 28 päivää. olen kuulostellut itseäni, mutta en ole havainnut oikein minkäänlaisia oloja. toivotaan vaan, että täti ei tule tällä eikä ens viikolla. ens maanantaina testaan, jos ei tätiä näy.

ainoa, mikä todella tuntuu tällä hetkellä, on hiiva. voi helvetti sanon minä.

Lumista jouluodotusta kaikille!
 

Yhteistyössä